HCL.HR

Saber Interactive

Developer

Saber Interactive Recenzije

RecenzijaNBA Playgrounds

Zoran Žalac 09.05.2017.

Trčali smo po uličnim terenima od Pariza do Tokija kako bismo vam odgovorili na pitanje vrijedi li baciti koji hakl u arkadnoj košarkaškoj igri NBA Playgrounds.

RecenzijaTimeshift

Grga Petrović 10.12.2007.

Manipulacija vremenom, bezglavo napucavanje, futuristički setting… Pročitajte kako se našem Grgi svidio toliko odgađani Timeshift.

Saber Interactive Vijesti

Quake Champions beta otvara se za sve zainteresirane

Zoran Žalac 09.05.2017.

Ako ste se prijavili za zatvoreno beta testiranje Quake Championsa koje je krenulo prošlog vikenda, uskoro ćete dobiti garantiran upad.

Fanovi Quakea, pribilježite se za betu Quake Championsa

Igor Belan 08.03.2017.

Closed beta novog ‘Kvejka’ stiže kroz sljedećih nekoliko tjedana, no ako želite rezervirati svoje mjesto da besplatno testirate novi Quake prije izlaska – požurite i prijavite se već sada.

Quake Champions ćete moći zaigrati i bez šampiona

Filip Galeković 24.08.2016.

Proizvođači Quake Championsa obećali su ponuditi opcije koje se rijetko viđaju posljednjih nekoliko godina u arena shooterima.

Quake Champions možda bude besplatna igra

Zoran Žalac 09.08.2016.

Razvojni tim id Software još nije odlučio koji će model primijeniti na budući Quake Champions, ostavivši otvorenu mogućnost da igra bude F2P naslov.

Saznajte koji se šampion skriva u vama s novim Quake Champions videom

Stjepan Fikter 26.07.2016.

Osim što će pokušati uhvatiti duh kompetitivnog napucavanja u arenama, Quake Champions koketirat će i s modernim elementima gdje su u fokusu heroji, odnosno Championsi. U novom videu upravo oni su u fokusu.

Saber Interactive Specijali

Nema rezultata

Saber Interactive Igre

NBA Playgrounds

Zoran Žalac 20.04.2017.

Treća licencirana NBA igra za 2017. godinu bit će kombinacija nekad uspješnih NBA Jam i NBA Street serijala te će vratiti legende poput Iversona i Shaqa.

Quake Champions

Zoran Žalac 13.06.2016.

Modernizirani Quake sa isključivim fokusom na multiplayer u kojemu se različiti likovi ravnaju sa zemljom. Zadržao je najvažnije Quake mehanike kao što su strafe jump i rocket jump.

Timeshift

Grga Petrović 10.12.2007.