HCL.hr forum
Gaming => Gaming kultura => Autor teme: Pajko - 14. Prosinac, 2011., 10:38
-
... u kojem bi developerskoj/izdavačkoj kući radili? Ja bi volio ili u CroTeamu, Valveu i 4A Gamesu. Napravio bi Metro 2033 sandbox, M2033 RPG. :hiha:
EDIT:
Bethesda. Fallout 4 come at me :faca:
-
Jedini koji me bar malo privlači je Rockstar, da imam priliku da biram, njega bi odabrao
-
od trenutno aktivnih najradije bi radio u Bethesdi :D
-
EA ili Rockstar :hiha:
-
Ni u kojem.
Volim biti iznenađen.
-
EA TORONTO,,,, hometown + FIFA.
Iako, realno, sve te firme su vjerojatno toliko ogromne da kad radiš nešto u njima nemože ti bit zabavno il zanimljivo jer kontinuirano samo programiraš nešto bizarno malo na cijeloj skali, tipa, odbijanje lopte od koljena.
Kao nekakav CREATIVE DIRECTOR il nešto možda.
-
U Stainless Games.
Zbog Carmageddona. :hiha:
Demo vozač i ostalo. :hiha:
:wildboy:
Blizzard, realno. Lizao bih njihova muda za novac.
-
ae, +1 na zvonu.
Neki tip producenta ili scenarista ili nečeg tako za recimo squarenix. Ili nešto. Ne bi htio programirati baš baš, htio bi samo da me slušaju i rade što želim :hiha:
jednog dana.
-
Game Design u bilokojem od ovih majstora :)
Bethesda, Bioware, Crytek, DICE, Ubisoft, Blizzard, Naughty Dog, Sucker Punch
-
valve
nagovaratelj gabe da zavrsi HL3
-
Ja bih volio raditi u Digital Illusions CE. Volio bih biti scenarist ili tako nesto. Davati ideje za multiplayer, singleplayer i coop.
Evo i nekih mojih ideja: MULTIPLAYER: Klase- Sniper, Assault, Engineer, Support.
Sniper nemoze voziti zracna vozila do Level 16.
Ostale klase mogu voziti sva vozila.
Imate sve klase. Svaka klasa je Soldier za sebe. (Kao BF otkljucavanje necega za neku klasu. To bi bilo i ovdje, ali kad dode to tog unlocka, i level-upate tu klasu)
Imate ClassRanks i Rankove za Account (PlayerRankove). Uvijek kad umrete mozete odabrati novu klasu.
ClassRanks nisu za bezveze, oni su kao u BF Play4Free. Kada Level-Upate Soldiera, dobite Specialization Point. Sa tim mozete voziti zracna vozila.
Kada se Skill na vozilima rankUpa, nece vam to nestati na drugoj klasi. Sniper nemoze imati AirSpecialization do LVL16.
DLCevi: 2 svijetski rat (nove mape vozila i oruzja), Hladni Rat (nove mape vozila i oruzja), SolomonDLC (Mape su u Parizu, New Yorku, i ostalim lokacijama iz Battlefield 3 Singleplayera)
Na kraju runde u mapi u parizu, kada ste rusi cujete Dimu na radiju i onda eksplodira nuklearna bomba.
SolomonDLC donosi nesto u Singleplayer= Novu-Kratku kampanju. U Co-Op donosi nove misije After Him, Dust In The Air, Jet Bros. U Jet Bros biste vi i vas prijatelj bili u Jednom Jetu, dok bi ostala 2 prijatelja mogla igrati ovu misiju sa vama (oni bi bili u drugom Jetu umijesto NPC-eva).
Mijesavina BFBC2, BFBC, BF3, BF:PLAY4FREE, BF 1943.
-
Radio bi u Infiniti Wardu . Doveo bi CoD u red!
-
valve. volim sto rade i voljela bih raditi za njih/ s njima.
-
ne bih volio raditi kao proizvođač igrica jer je to dosadno.
-
Budimo realni nitko od nas ovdje neće prismrdit ni jednom od tih studija. Ja bi htio bit astronaut! Isto mi je :hiha2:
Valveu najveći respekt.
-
Budimo realni nitko od nas ovdje neće prismrdit ni jednom od tih studija. Ja bi htio bit astronaut! Isto mi je :hiha2:
da jer potencijal da netko bude astronaut je jednak potencijalu da taj isti čovjek bude ČOVJEK KOJI ISPISUJE KOD na kompjuteru.
:thumbs:
-
ne bih volio raditi kao proizvođač igrica jer je to geek.
-
Budimo realni nitko od nas ovdje neće prismrdit ni jednom od tih studija. Ja bi htio bit astronaut! Isto mi je :hiha2:
Valveu najveći respekt.
vidis da se igramo : D
ja bi u teoriji voljela biti game tester, al' budimo realni, to je najgori posao ikada.
al' lijepo je za mastati..
-
HCL je dosad najčudnija kuhinja koju sam vidio.
-
Blizzard. :hiha:
-
Derp, ajmo radit u I EJU.
Ne bih nikad tamo radio. Katastrofalni uvjeti. :hiha2:
Da, ja sam mr. Poznavatelj industrije.
Bethesda, Valve, Naughty Dog, Insomniac...
Al realno, bilo što. :hiha:
Onda opet, ja sam samo glupi ixy. Ništa od toga. :mrs:
-
rockstar najbolji
-
ae, +1 na zvonu.
Neki tip producenta ili scenarista ili nečeg tako za recimo squarenix. Ili nešto. Ne bi htio programirati baš baš, htio bi samo da me slušaju i rade što želim :hiha:
jednog dana.
To, po mogučnosti neki europski studio još neotkrivenog potencijala koji bi se fokusirao na RPG igre.
-
DICE pogledajte njihov studio
-
Proguglajte malo "ea spouse" za bolji info o uvjetima u igraćoj industriji.
Inače, Obsidian.
-
Zato i kažem ono šta sam rekao. Radit u megakompaniji je vjerojatno megaloše, makar volim BALUN, VIRTUALNI BALUN i >RAČUNALA<, pa i programiranje i DEVELOPIRANJE softvera, pogotovo igara, vjerojatno bi 0% mojih ideja i zanimljivosti moglo doć do izražaja. KORPORATIVNOST.
-
To što ne bi dali tvojoj kreativnosti velik prostor je daleko, daleko najmanji problem. Veći su problemi radit 14+ sati svaki dan nekoliko tjedana, pa i mjeseci.
Načitao sam se o izjavama kojekakvih ljudi koji su radili u industriji. Da čovjek jednostavno poludi, razbije sve na svom radnom mjestu pa ode i nikad se ne vrati bio je vrlo čest slučaj. Depresija, stres, visoki tlak, naglo debljanje, itd. sve su "normalne" stvari koje se dogode ljudima tamo. Kaj misliš zak su svi tako jebeno debeli? :wildboy: Chris Avellone je, primjerice, dobio pun kurac kila i visok tlak dok je radio 100+ sati tjedno na Tormentu. Doktor mu je rekao da će umrijeti ako tako nastavi. :wildboy: Srećom, sad je lijep i vježba. <3
Ovo je dosta dobar video o problemu rada u industriji:
http://penny-arcade.com/patv/episode/working-conditions (http://penny-arcade.com/patv/episode/working-conditions)
-
Dakle, ko bilo kakav "ozbiljniji" posao ikad?
Lol. :wildboy:
Inače, u Relicu.
Kurac. Jebeš to. Kupiti Relic te ih natjerat da odjebu od glupih vorhemera i počnu radit potencijalno najbolju igru ikad. Homeworld 3.
Alternativno, kupiti Volition. Raditi Freespace 3.
:wildboy:
-
Da, samo što i zadnji kmet ovdje radi 100 satne tjedne, često i mjesecima.
Plus tvoje nonšalantno "lol" kao da je to u redu i tome je definitivno mjesto u radnom svijetu. :thumbs:
Koji su to "ozbiljniji" poslovi? Sugeriraš da ne moš imat solidan posao ako nije neki zbog kojeg moraš odjebat ostatak života?
-
Tužni smajl na kraju nonšalantnog lola zapravo govori kako nam je surova i tmurna realnost.
I naravno da ne mislim da je to u redu. Pobogu. Al s druge strane, rađe radit nešto 15 sati dnevno što voliš, neg bjednih 5 sati u rudniku. Jej. Parabole. Hiperbole. Skupovi. Trigonometrija.
Inače da, većina solidnih poslova = odjabavanje života.
Ne računajući poslove u državnim firmama, dakako.
No, možda se i varam. Ipak ovisi o poslu/karijeri/napretku/mogućnostima/školovanju/inteligenciji/radnim navikama/snalažljivosti...bla. Te na koncu, nekim vlastitim ciljevima.
-
Apsolutno.
Realno, kad se radi onda se radi, pogotovo ako se radi projekt za koji je bolji da je sto prije gotov. A to je uvijek osim ako si neznam tajnica.
-
Evo ovo zvuči lijepo:
http://notch.tumblr.com/post/13970838905/were-hiring-you-should-work-here (http://notch.tumblr.com/post/13970838905/were-hiring-you-should-work-here)
-
ubisoft toronto, nosio bi kavu za jade :approve
-
Rockstar,bethesda,valve možda i još neki.
-
da mogu, radio bih u snimanju pornića xD salim se ;)
radio bih mozda u EA.
-
U svojoj firmi :approve
Nemam pojma, en mogu reći gdje bih radio jer ne znam kakvi su randi uvjeti, atmosfera, ovo ono. Teoretski ovako u CD Projekt RED, Bioware ili neki od japanezera tipa Capcom ili Square-Enix. Po igrama koje rade i onom što znam o njima te mojim idejama, ukusima, razmišljanjima, mislim da bih se najviše uklopio tamo. Ali opet, tu dolazi ono o atmosferi, radu bla bla, pa se možda i varam.
Zato - u svom ultra kul gaming studiju :hiha:
-
ubisoft toronto, nosio bi kavu za jade :approve
:approve
-
Bioware,Bethesda,Square ili Kojima Productions ;)
-
Da mogu išo bi u EA ili 2K Sports... doneseš im kavu i cjeli dan igraš fifu ili nba i boli te briga za sve :D \:D/