HCL.HR

Grafika i gameplay

  • 84 Odgovora
  • 25122 Hitova
*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #45 : 01. Studeni, 2009., 19:09 »
Đester na putu si za novi permban, pametniji bit sa poticanjem offtopica i rađenja istih stvari zbog kojih si i dobio permban sa starim accom.

Ajmo dalje on topic, zanimljiva rasprava/svađica  :ementaler:

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #46 : 01. Studeni, 2009., 19:36 »
 :tired: Bar je smijeh kad rasprava i nije pretjerano zanimljiva i informativna i štoveć treba biti da se ne prekida.

U biti, čak se DONEKLE mogu složiti s pyliphenfom. Meni novije igre nemaju dušu. Ugođaj. Atmosferu. Igrivost. "Ono nešto"
Možda je problem u meni samo ali ono.. Ne znam :wildboy:
Zadnja novija igra u kojoj sam baš baš uživao je The Witcher. Ne znam, savršenstvo, od priče, ugođaja, muzike, a na kraju tek i grafike.

Dobra grafika bi trebala stvarati općem dojmu igre po meni. Ono, HEJ, imamo super ideju, super scene, super atmosferu, super muzikicu HAJMO TO ŠTO LJEPŠE ZAPAKIRATI.
Bar bi ja tako radio.
Dok mi se čini recimo da novije igre se rade da bi se grafika gurnula u prvi plan, a tek onda da bude, ne znam, vizualno lijepa ( pri tom mislim u samoj ideji, tipa ne znam, možeš imati super 3d ultramega realni prikaz grada, svejdno bi više uživao u nekakvom nesvakidašnjem prizoru tipa ne znam DUGA CVIJEĆE I LEPTIRI. Karikiram jelte, da naglasim, jer ono sa skijašima je bio prevelik eksces da bi dopustio da se i meni nešto slično dogodi  :wildboy: ) zanimljiva, igriva i štajaznam. Da ima dušu.

Ne znam, da skratim, imam osjećaj da proizvođaći sve guraju u PREZENTACIJU, ali nemaju što prezentirati. Ukratko. :(
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #47 : 01. Studeni, 2009., 19:54 »
ove rasprave su tisuću puta ponovljene onako.

i prije je bilo smećastih igara, samo danas standardizacijom tehničkog napretka smećaste igre imaju dobru grafiku. ništa drugo.

dobrih ima i danas, i bilo ih je, i biće ih poslje. nema ih ništa manje nego prije nego ima sve više igara i proizvođača jer se industrija proširila 500 puta od prije 10ak godina.
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #48 : 01. Studeni, 2009., 19:54 »
Općenito je malo blesavo dijeliti igre na grafiku i gameplay i onda govorit: Ako je dobar X, onda je Y loš :hiha2: I razlika između igara nekada i sad je najveća u našim glavama. Prije si bio dijete, znači maleni šaban kojem je i nešto najjednostavnije moglo zaokupiti um na nekoliko sati, dok sad vidiš stvari kako zapravo jesu. Po meni nije riječ o nikakvom pomankanju u kvaliteti igara već u promjeni percepcije samog igrača. Nostalgija =l= dobra vremena :hiha: Da ne ispada da samo spamam :(
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #49 : 01. Studeni, 2009., 19:56 »
Mene jedino smeta ke igre više nisu izazovne ko nekad.

 :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #50 : 01. Studeni, 2009., 20:03 »
Možda si ti previše spretan postao ? :wildboy: Al stvarno, sve novije igre koje igram stavljam na hard. Oću nekakav izazov barem, a i osjećaš se više vrijednim ako tako igraš. :wildboy:

i prije je bilo smećastih igara, samo danas standardizacijom tehničkog napretka smećaste igre imaju dobru grafiku. ništa drugo.

Razlika je samo što se sada te smećaste igre prodaju kao dobre i l00de i super najbolje ikad.
Dobro, ne nužno smećaste, više PROSJEČNE ajmoreć. Bar tako ja to vidim. :(
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #51 : 01. Studeni, 2009., 22:51 »
Nope. Razlika je što sad imaš internet.
I neće ti frend donijet CD i reć da je to neka super igra, nego ćeš downloadat sve što te zanima. Naravno, naletit ćeš pritom i na hrpu smeća.
Mislim, naravno, i to što kažeš. Prodaju se pod kvalitetne. Al to je marketing. Oduvijek je tako funkcionirao. I zauvijek će.
Samo što gejming prije nije bio tolki biznis. A cilj i je vidjet dalje od marketinga. A ak je to SAD problem (baš uz internet... tisuće rivjuova, gameplay videa, demoa, screenshotova, javnih beta...) onda stvarno ne znam.

Uostalom, kad pogledaš, sve kvalitetnije igre i u današnje vrijeme idu na princip da prvo naprave dobar level dizajn, mehaniku igre i ostalo, a tek onda upakiraju u lijepu grafiku. I uzmi to ovak. Kad bi GT nakon tolko godina u razvoju kolko svaki nastavak GT-a JE u razvoju imao lošu grafiku, to bi bilo jako loše. I svi bi to odmah uočili i popljuvali. ;(

A što se tiče izazovnosti, tu mislim da je stvar u iskustvu i starosti.
Kad sam igrao prve FPS-ove, igrao sam ih strelicama. Kakav WSAD?   :wildboy:
Skroz prve sam igrao i bez korištenja miša (recimo, DN3D).

Naravno da onda neću stavit na hard.   :wildboy:

Al ne znam baš da nisu više tolko izazovne. Jes, prije je bilo više baš hardkor teških igara, al dosta ih je bilo takvo zbog lošeg dizajna, nekakvih bugova il nečeg.
A jednostavno stavljaj na hard. Probaj preć CoD4 na veteran.  :wildboy:
Ili pređi Shinobi na PS2. Frustracije neviđene.
Mirror's Edge na hard + bez korištenja oružja.

Sori za dugačke postove. Prestajem, evo.  :wildboy: :wildboy:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #52 : 01. Studeni, 2009., 23:43 »
Ma ima teških. Al, rađe bi neke izazovne. Bombardiran sam hintovima i inim govnima.

A prije su manje više sve igre bile portovi arkadnih mašina. Tamo cilj bio potrošit što više love jel. Hense nemogućnost završavanja igre i česti gejm overi. Nije da želim da se vrate ta i takva doba..al opet.

Malo mi pretjeruju sa raznim asistima i inim stvarima. Forza npr. Jej imamo autobrejk i auto turn fičr..tvoj zadatak je držati gas. A šema je kao za kežuale...da kupe igru. Ko da ne postoji ogromno tržište za sim igre (hint GT i 50-ak milijuna prodanih nastavaka).

FPS-i isto tako. Autosejv opcije (naviko se na njih i boguju mi, jeb ga), regeneracija helta i slično. Ne znam. Predviđam da će uvest uskoro i gumbe za preskakanja bos fajtova. Koji su obično jako loši i/ili preteški i sjebavaju flow igre.


Betmena igram...i ono rula mi igra i sve, al nije baš izazovna. Samo ide. Lagano. Bez nekog napora.
Jedina ''teškost'' je skupljanje glupih arčivmentsa/trofeja.  :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #53 : 01. Studeni, 2009., 23:54 »
A vid ga.  :wildboy:

Koga briga što u Forzi postoji miljon asistova, driving line i rewind?
Onak, nećeš to koristit, a hrpa ljudi (kežualaca) će bit zahvalna što neće imat frustracije. Ne znam zašt ti smeta. Svi zadovoljni.
A u onlineu se ionak nemre koristit. A ak nešt od toga i može, na ozbiljnijim serverima će to uvijek bit isključeno.

Uglavnom, sve dok je to sve opcionalno, nije problem.
U FPS-ovima je regeneracija helta zamjena za klasične helt pakove. Prihvaćam, meni je to bolji dizajn igre. Još kad to fino uklope u ostatak gameplaya... u halou, recimo, postoji regeneracija helta, al moraš stajat na miru par sekundi i ne primat pogotke, što se ne može dogodit usred fajta. Al da, između fajtova ti se regenerira. Al zato je to kompenzirano manjkom metaka uvijek. Ne znam, meni je to kul.

A autosejv ne koristim baš. Iznimno ako igram na hard il nešt pa pređem nešt teško baš.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #54 : 02. Studeni, 2009., 00:07 »
Znam da je opcijonalno. Al hejtam ipak. Više lajkam GT-ov pristup. Zasluži dozvolu. Nauči vozit i to. :wildboy:

Il, sjeti se Drivera prvog. Moro si preći onu jebenu garažu da b mogo igrat. Zasluži. To m zakon. :ementaler:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #55 : 02. Studeni, 2009., 00:09 »
da, zakon ti je kad si prešo to govno.  :wildboy:
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #56 : 02. Studeni, 2009., 00:11 »
Pae, takve stvari još uvijek postoje.
Samo uz to postoje još i opcije za one manje iskusne/kežual.
Šta je tu loše?  :wildboy:

Dakle, onaj tko je dosad igro sa šiframa sad jednostavno uključi to sve.
A kasnije kad se ispraksira polagano to isključuje.

Hejteru.  :hiha2:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #57 : 02. Studeni, 2009., 00:18 »
@Solid; ane. Prvih par sati sam plakao od muke. Al retrospektivno, rula mi to.  :ementaler:

@Ixy, ma ne hejtam. Al zaboli me za kežuale. Zašto bi oni bili važni? Za određen tip igre?
Mislim, koji kurac približavat mega uber realističnu simulaciju kežualima? Ili neki hard kor fps? Kad oni, po definiciji kežualnosti, nisu ciljna sklupina spomenutih igara. :wildboy:

To me muči.
Inače, men je kežualno simsi, nintendogs i ine igre. A najviše jednostavne i zarazne flash lajk igre tipa bejwled il kak se već zove.

I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #58 : 02. Studeni, 2009., 00:37 »
Šta te ima mučit tu?  :wildboy:
Zasad igre ne gube ništa u tom procesu.

I pitanje ti je glupo. Znaš to.  :ementaler:
Gejming je industrija. I kao takva, mora zaradit što više.
A kežualaca je jaaaaaaaako puno (Wii to potvrđuje). Mene zapravo čudi da im je toliko trebalo da shvate da trebaju takve igre (na koje se ulaže masa novca) približit kežualcima radi veće zarade.

A meni je to dobar kompromis. Ja to isključim i sretan sam. Kežualci to uključe i sretni su. Industrija zaradi više i sretni su.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #59 : 02. Studeni, 2009., 00:38 »
da, ali opcija da se to uključi je ono što smeta faci.  :hiha:
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9