HCL.HR

Jesu li sve inovativne ideje potrošene?

  • 14 Odgovora
  • 1595 Hitova
*

DakiKŠ

  • **
  • 179
  • Koju poslugu porati?
Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« : 17. Kolovoz, 2015., 18:35 »
Zapitao sam se da li su sve ideje u gamingu već viđene?
Da li EA nema novih ideja za FIFU i BF ili idu po već proverenoj formuli da bi izmuzli što više para? Odgovor je po meni da samo muzu pare na siguran način. S druge strane dobre i inovativne ideje ne prolaze kod velikih izdavača.
U zadnje vreme većina fps-ova liče kao jaje jajetu. Koja je razlika izmedju CoD: MW1 i MW2 ili izmedju BF:3 i BF:4? Zbog čega BF:4 nije mogao biti veliki update za BF:3? Zbog čega MW2 nije mogao biti ekspanzija za MW1? Odgovor je novac. Svi žele da uzmu što više novca po proverenom sistemu. Većina devova se vodi ako je dobro ne diraj. To malo po malo uništava gaming.
Sad će se neko reći da su Goat Simulator i I am bread inovativni. Ali kad se malo zapitate gameplay u te dve igre nema baš smisla, te dve igre nemaju nekog smisla. Igre sa dobrom mehanikom i nekom dozom inovativnosti se prodaju višestruko manje nego li jedan CoD. Pod " igre sa dobrom mehanikom i nekom dozom inovativnosti" mislim na The Talos Principle i Aweaking of The heroes.
Splatoon je bio po meni inovativan sa solidnim gameplayjem, ali ako Nintendo proceni da im nije doneo dovoljno novca neće napraviti nastavak iako je igra bila kvalitetna. VR je zaživeo delom zbog toga što su neki gameri tražili novo iskustvo, a VR će im to verovatno pružiti. Više većini devova nije bitan kvalitet već kvantitet. Nema veze ako je gameplay užasan i isti prethodna 4 nastavka, bitno je to što se igrica dobro prodala i napravićemo nastavak je razmišljanje koje će uništiti gaming. I igrači na neki način i podržavaju takav rad devova jer svejedno kupuju te igre i sami igrači omogućavaju da gaming propadne.
EDIT: Ispričavam se jer je tekst bio nepregledan
« Zadnja izmjena: 17. Kolovoz, 2015., 20:55 DakiKŠ »
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 4353
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #1 : 17. Kolovoz, 2015., 18:52 »
Za početak ću te samo upozoriti kako postoji tipka enter, jer ovo sve spojeno je nepregledno, ružno i ljude automatski odbija od čitanja.

Da, većina ideja je "potrošena" i sad su već počeli izlaziti remakovi igara tipa Residen Evil. To samo po sebi i nije tako loše, ali kao što i sam kažeš to je provjeren recept za zaradu.
Mene osobno većina od tih igara koje si nabrojao ne zanimaju jer su mi sve fps igre mrske i generične. No ima tu hrpetina indie developera koji se trude i rade vrhunske igre, samo ovisi koju vrstu igara voliš.
Možda nije previše inovativno, ali igre od TTGa su mi genijalne, volim i avanture koje često puta imaju jako dobru priču. Stigla nam je i igra Life is Strange i itd.
Ne bih rekao da su sve ideje potrošene, ali možda developeri igraju na sigurno.
Mene u igrama u većini slučajeva ne privlači gameplay nego priča i ako je priča dobra sigurno ću odigrati igru i meni je to već dovoljna doza inovativnosti.

*

bartul_9

  • *****
  • 2914
  • Welcome to the matrix.
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #2 : 17. Kolovoz, 2015., 18:55 »
Dzaba tii sva inovatinost, do promjena ce doc ako neko dode i postavi novi standard kojeg ce ostali morat pratit.Ili ako svi prestanemo kupovat ove izlizane naslove natjerat cemo developere da pocmu mislit glavom i bacat nove ideje.
Lets go.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 13737
    • HCL.hr
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #3 : 17. Kolovoz, 2015., 19:19 »
Za inovativnost su tu indie developeri, i to ne samo oni koji rade I am Bread i Goat Simulator.

Mislim da bi do neke promjene moglo doći ako se krene s novim modelima razvoja videoigara. Danas se radi tako da igru proizvodi tim pod jednim krovom, outsourcaju se pojedini dijelovi igre ali obično samo za portanje, dlc sadržaje, multiplayer komponentu i to obično unutar matične kompanije, izdavača. Taj model je već pomalo isfuran, i kreativci se sve češće sele iz jednog tima u drugi. Zato je Hennig otišla iz Naughty Doga radit nešto drugo što nije Uncharted po četvrti put.

Kad bi se timovi iznova sastavljali na bazi projekta - kao za filmove recimo, i kad bi se više išlo prema suradnji između talenata, to bi moglo rezultirati nečim novim. Naravno da bi bilo problematično kad bi se recimo za neku visokobudžetnu igru angažirao neki indie developer. Ali s manjim stvarima moglo bi se napraviti svašta. Dovoljno bi bilo recimo, da nekoliko indie developera osmisli par questova za neki rpg, Fallout recimo... takve stvari. Dobar primjer suradnje je upravo Talos Principle u kojemu je maksimiziran potencijal gameplaya i priče - s tim da su na ta dva segmenta radili zasebni tvorci - Croteam je generalno imao viziju što želi od priče, ali detalje su im ispunili indie developeri koji nemaju veze s Croteamom, tj. nisu njihovi zaposlenici.
« Zadnja izmjena: 17. Kolovoz, 2015., 19:21 wyzard »

*

kveki

  • **
  • 514
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #4 : 17. Kolovoz, 2015., 20:24 »
Odgovor na ovo pitanje lagano možeš pronaći u književnosti, kako nismo od antike i Homera pa do danas uspjeli istražiti i osmisliti sve ideje, tako ne možemo ni u igrama ili filmovima.

Drugi je problem što glavninu tržišta pokreće novac pa se koriste ideje koje su statistički istražene i sadrže vrlo mali rizik. Što je potrebno, jer se na igrama radi godinama i developeri trebaju prehraniti svoje obitelji. To je trenutno tako i dosta toga se ponavlja.

No igre su vrlo mladi medij, postoji puno smjerova u kojima igre mogu otići, literature koju mogu pratiti. Ideje nikada neće nestati, samo je pitanje kada će medij biti dovoljno hrabar da krene u te vode.

Osobno se veselim danu kada će biti više igara poput Witchera, čija je osnova nastala u literaturi. Zamislite jednu igru na temelju Hyperiona recimo, jedan od najboljih Sci-fi romana ,za koji se filmska skripta piše godinama i vjerojatno nikada neće nastati,  je idealan za duboki Sci-fi RPG s bogatim svemirom, likovima, poukom, novim načinima praćenja radnje.

Smo eto, to je trenutno riskantno i tržište potražuje nešto drugo, no zajedno s medijem će i tržište odrastati i stvoriti će se novi žanrovi i novi smisao medija. Kao što se uostalom dogodilo s filmovima, knjigama i glazbom u prošlosti.

*

DakiKŠ

  • **
  • 179
  • Koju poslugu porati?
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #5 : 17. Kolovoz, 2015., 20:54 »
Za inovativnost su tu indie developeri, i to ne samo oni koji rade I am Bread i Goat Simulator.

Mislim da bi do neke promjene moglo doći ako se krene s novim modelima razvoja videoigara. Danas se radi tako da igru proizvodi tim pod jednim krovom, outsourcaju se pojedini dijelovi igre ali obično samo za portanje, dlc sadržaje, multiplayer komponentu i to obično unutar matične kompanije, izdavača. Taj model je već pomalo isfuran, i kreativci se sve češće sele iz jednog tima u drugi. Zato je Hennig otišla iz Naughty Doga radit nešto drugo što nije Uncharted po četvrti put.

Kad bi se timovi iznova sastavljali na bazi projekta - kao za filmove recimo, i kad bi se više išlo prema suradnji između talenata, to bi moglo rezultirati nečim novim. Naravno da bi bilo problematično kad bi se recimo za neku visokobudžetnu igru angažirao neki indie developer. Ali s manjim stvarima moglo bi se napraviti svašta. Dovoljno bi bilo recimo, da nekoliko indie developera osmisli par questova za neki rpg, Fallout recimo... takve stvari. Dobar primjer suradnje je upravo Talos Principle u kojemu je maksimiziran potencijal gameplaya i priče - s tim da su na ta dva segmenta radili zasebni tvorci - Croteam je generalno imao viziju što želi od priče, ali detalje su im ispunili indie developeri koji nemaju veze s Croteamom, tj. nisu njihovi zaposlenici.
Slažem se da su indie devovi inovativni i ima puno dobrih indie igara. Papers Please je imao viziju koju je solidno sproveo. Problem je to što na Steamu ima puno smeća i teško je izdvojiti zaista kvalitetnu igru od smeća. OK tu su ocene igrača, ali to nije to. Ja sam skoro nabasao na Door Kickers i mislio da je loša igrica, onda sam malo proguglao, kupio i za sada potrošio 50 sati u Door Kickersu.
I ta saradnja talenta o kojoj si pričao postoji u nekoj meri. Na primer Dice je saradjivao sa još jednim studiom da bi napravili BF: Hardline.
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 13737
    • HCL.hr
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #6 : 17. Kolovoz, 2015., 21:42 »
I ta saradnja talenta o kojoj si pričao postoji u nekoj meri. Na primer Dice je saradjivao sa još jednim studiom da bi napravili BF: Hardline.

A to je ustupanje franšize nekom drugom studiju. Pustili su ih da naprave svoju igru i ponudili im tehničku podršku, to je ipak malo drugačija vrsta "suradnje". Isto kao i Frictional Games i The Chinese Room za Amnesiju. Nisu oni zajednički spojili talente na tom projektu.

*

bartul_9

  • *****
  • 2914
  • Welcome to the matrix.
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #7 : 07. Listopad, 2015., 22:17 »
Evo da se malo nadovezem na ovu temu.

Znaci danasnji novi naslovi koji svi redom reklamiraju otvoreni svjet, izmjenu dana i noci, izmjena vremena itd. mogu se svi redom pokriti usima, kako ih nije sram?
Zasto?

Instalirao ponovno GTA 3 i igram igru staru 14 godina, evo skoro 15.Igra ima veliki otvoreni svjet ( koji cak i po danasnjim standardima nije uopce mali ), ima izmjenu dana i noci, ima izmjenu vremenskih uvjeta.Igra je cak i danas i vise nego igriva, grafika jos uvjek izgleda pristojno ( zastarjela, normalno, al je igrivo ), ima vrhunski vozni model, ima pun kufer auta, kamiona za vozit se, doslovno nema sta nema.I to sve je imala jos davne 2001.

Pa sada sljedi pitanje.Kako ih nije sram reklamirat otvoreni svjet, izmjenu dana i noci i vremenskih uvjeta kao neki plus u igri??Ono, vauuu, vidi imamo otvoren svjet, dan i noc, kisu i sunce i to reklamiraju kao neki plus u igri, a realno gledajuci to bi trebao biti sastavni dio igre koji ne treba spominjat uopce, a kamoli reklamirat kao neki plus igre.

Realno gledajuci stvarno sramota !!

« Zadnja izmjena: 07. Listopad, 2015., 22:20 bartul_9 »
Lets go.

*

DakiKŠ

  • **
  • 179
  • Koju poslugu porati?
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #8 : 07. Listopad, 2015., 22:53 »
Instalirao ponovno GTA 3 i igram igru staru 14 godina, evo skoro 15.Igra ima veliki otvoreni svjet ( koji cak i po danasnjim standardima nije uopce mali ), ima izmjenu dana i noci, ima izmjenu vremenskih uvjeta.Igra je cak i danas i vise nego igriva, grafika jos uvjek izgleda pristojno ( zastarjela, normalno, al je igrivo ), ima vrhunski vozni model, ima pun kufer auta, kamiona za vozit se, doslovno nema sta nema.I to sve je imala jos davne 2001.

Pa sada sljedi pitanje.Kako ih nije sram reklamirat otvoreni svjet, izmjenu dana i noci i vremenskih uvjeta kao neki plus u igri??Ono, vauuu, vidi imamo otvoren svjet, dan i noc, kisu i sunce i to reklamiraju kao neki plus u igri, a realno gledajuci to bi trebao biti sastavni dio igre koji ne treba spominjat uopce, a kamoli reklamirat kao neki plus igre.

Realno gledajuci stvarno sramota !!
    Po tebi onda svaka igra treba da ima otvoreni svet, izmenu dana i noći, dinamične vremenske uslove, ogromnu mapu i realističnu grafiku?
    Neke igre upravo open world malo "koči". Na primer Metal Gear Solid 5 ima malo previše vožnje i/ili jahanja od tačke A do tačke B. Neke igre jednostavno ne trebaju biti open world i imati sve što si ti naveo.
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.

*

bartul_9

  • *****
  • 2914
  • Welcome to the matrix.
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #9 : 07. Listopad, 2015., 22:58 »
Ne, nego poanta onoga sta ja ocu rec je da ako igra ima otvoren svjet, noc i dan, i vrjemenske promjene netreba ih reklamirat na sva zvona kao nesto revolucionarno jer one to nisu.
Lets go.

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8795
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #10 : 08. Listopad, 2015., 00:37 »
Kralju, tko to reklamira kao revolucionarno? Ako igra ima otvoreni svijet naravno da će to istaknuti kao jedan od elemenata koji bi mogao privući potencijalne kupce.

*

bartul_9

  • *****
  • 2914
  • Welcome to the matrix.
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #11 : 08. Listopad, 2015., 00:55 »
Sve to stoji, al ja konstantno imam takav dojam da to isticu kao nesto revolucionarno..
Lets go.

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1228
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #12 : 08. Listopad, 2015., 00:56 »
Instalirao ponovno GTA 3 i igram igru staru 14 godina, evo skoro 15....
...grafika jos uvjek izgleda pristojno...

Ta igra nema pristojnu grafiku! To je prastara prezentacija koja danas izgleda očajno, a ne pristojno.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 13737
    • HCL.hr
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #13 : 08. Listopad, 2015., 01:11 »
Ne, nego poanta onoga sta ja ocu rec je da ako igra ima otvoren svjet, noc i dan, i vrjemenske promjene netreba ih reklamirat na sva zvona kao nesto revolucionarno jer one to nisu.

U GTA 3 ti nema razlike ako misiju igraš po danu/noći, kiši/suncu.
U MGS 5 recimo, drastična je razlika u danu/noći - broj stražara se promjeni, vidjljivost, rute stražara. Kad padne kiša neprijatelji te slabije čuju pa se ne moraš sporo kretati dok su u blizini.

*

DakiKŠ

  • **
  • 179
  • Koju poslugu porati?
Odg: Jesu li sve inovativne ideje potrošene?
« Odgovori #14 : 09. Listopad, 2015., 21:12 »
Ne, nego poanta onoga sta ja ocu rec je da ako igra ima otvoren svjet, noc i dan, i vrjemenske promjene netreba ih reklamirat na sva zvona kao nesto revolucionarno jer one to nisu.

U GTA 3 ti nema razlike ako misiju igraš po danu/noći, kiši/suncu.
U MGS 5 recimo, drastična je razlika u danu/noći - broj stražara se promjeni, vidjljivost, rute stražara. Kad padne kiša neprijatelji te slabije čuju pa se ne moraš sporo kretati dok su u blizini.
Naravno da MGS 5 ima napredniji prikaz vremenskih (ne)pogoda i da u MGS 5 vreme igra veću ulogu nego u 14 godina starijem GTA III. To bi bilo kao da poredim grafiku GTA III i neke igre koja je izašla 1987.
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.