HCL.HR

Kako lansirati igru u javnost?

  • 6 Odgovora
  • 6573 Hitova
*

N3X4

  • *
  • 29
Kako lansirati igru u javnost?
« : 02. Travanj, 2017., 16:38 »
Moje pitanje je jako glupo odmah u početku da razjasnimo, ali 'ajmo malo da raspravimo o tome.
Pa ovako da krenemo, trenutno radim igru već mesecima koja je jako kvalitetna, dobro smišljena i napravljena i takođe sam iz Srbije, Steam GreenLight je 90 eura za kojih možeš staviti igru na glasanje koje nema veze sa vezom niti postoji kontrola kvaliteta niti išta slično od navedenog pa sam ja tako naišao na jedan veoma kvalitetan naslov:
http://store.steampowered.com/app/581620/ Za koji uopšte nije potrebno truda, a ne daj bože znanja i slično, pa se tu postavlja pitanje da li će samo ljudi sa viškom novca i steamom sa 700 igara moći da objave svoj neverovatan indie naslov i praviti neki vid prevare, a uskoro će to moći i bez glasanja? Ja novca nemam da platim 90 eura za igru na sreću, hoće ili neće biti izglasana, pa se ovde dovodi pitanje ko ima pravo da izbaci igru? Naišao sam na stranicu gog.com na kojoj se nigde ne spominje za sada novac, to je kompanija CD Projecta, ako se ne varam? Da li neko zna nešto vise o njoj, da li je dobro da na njoj izbacim igru ili bar pokušam? Ne znam stvarno kako i gde da izbacim igru, da li neko ima predloga nekih? Uskoro je završavam pa samim tim ću izbaciti neki teaser, trailer i šta ne pa ću moći više o tome ovde na forumu da objasnim. Hvala unapred na predlozima! :)
P.S. Nije mi namera onu igru da ucrnim, ali što se vidi, vidi se, bolje da ne spominjem assete i gotove prerađene projekte.
aha

*

9mlg9

  • Gost
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #1 : 02. Travanj, 2017., 21:00 »
Teaser, trailer, par screenshota igre bi puno pomoglo. Ovak nasuho teško da ćeš i proći na Greenlightu, ovo je sad više stvar nekog game awarenessa i PR-a. Probaj ovo gore spomenuto što prije napraviti i onda proširiti po gaming forumima, ali i Redditu. Ako skupiš dovoljno dobrih komentara, oko igre će nastati kolki tolki hype (nerealno je očekivati čudesa za indie igru, ali da se) i onda ćeš lakše dalje.

*

N3X4

  • *
  • 29
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #2 : 03. Travanj, 2017., 11:19 »
Hvala na savetu, pokusacu vec nesto :)
aha

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #3 : 03. Travanj, 2017., 12:17 »
Ako ti je ulog od 90€ velik, onda čisto sumnjam da ćeš uspjeti daleko s proizvodom. Ako si uvjeren u svoj proizvod i vjeruješ da je jako kvalitetan, onda traži nekog ulagača ili digni kredit, jer realno 90€ je samo početak troškova za jedan naslov. Znam da zvučim malo grubo, no teško da ćeš baš uspjeti u tom svijetu bez barem minimalno ulaganja i vjere u svoj proizvod.

*

9mlg9

  • Gost
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #4 : 03. Travanj, 2017., 12:21 »
Ako ti je ulog od 90€ velik, onda čisto sumnjam da ćeš uspjeti daleko s proizvodom. Ako si uvjeren u svoj proizvod i vjeruješ da je jako kvalitetan, onda traži nekog ulagača ili digni kredit, jer realno 90€ je samo početak troškova za jedan naslov. Znam da zvučim malo grubo, no teško da ćeš baš uspjeti u tom svijetu bez barem minimalno ulaganja i vjere u svoj proizvod.

^ovo.
Zato i kažem, prezentiraj igru ljudima na forumima, Redditu itd. Ako je pozitivna reakcija, nađi novac i uloži. Treba ti objektivan pogled na to, vjerujem da se tebi čini da je odlična ideja, ali treba ti pogled mase. Jasno, bit će trolova i idiota, ali bit će i konstruktivne kritike i pohvala. Vjerujem da, ako se dovoljno ljudi zainteresira, da ćeš bez problema naći investitora, pa makar ti par ljudi s Reddita uplatilo po 5 eura.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #5 : 03. Travanj, 2017., 13:35 »
Ljudi pričate s djetetom od cca 10-12 godina... Malo googla i facebooka radi čuda.
On ne može dići kredit niti dobiti išta takvog, a i premlad je za neku ozbiljnu spiku...

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Kako lansirati igru u javnost?
« Odgovori #6 : 03. Travanj, 2017., 14:05 »
Realno, imao 12 ili 52 godine, moj odgovor bi bio isti, ako vjeruje u svoj projekat, neka traži ulagače ili sam pokuša nešto uložiti. K'vragu, ako mu je projekt stvarno jako kvalitetan, dobro osmišljen i napravljen ja ću mu uložiti u projekt da pokrene igru na Greenlightu  ;)

No čisto sam želio ukazati da ako se već hoće time baviti da su mu potrebna sredstva za izdavanje igre.

PS: Hrvatina >> stalker :hiha:


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9