Ja ne razumijem zašto ste sada pokrenuli ovu raspravu o 30 vs 60 fps-a, zato jer ja nigdje nisam napomenuo da između navedenog ne postoji nikakva razlika.
Ja samo nastojim reći (ali me se stalno krivo interpretira) da je većina naslova igriva na 30 i ispod 60 fps-a, tako da nema smisla smanjivati grafiče postavke i kupovati nove skupe grafičke kartice da se dobije tih 60 fps-a jer to već spada u žestoko preseravanje. Ono, koji će mi ku*ac 60 fps-a u igrama poput gore navedenog Dark Soulsa ili ne znam Dragon Age Originsa ako ih bez ikakvih trzuckanja i usporavanja igram na 30? Pogotovo još ako se igra sa kontrolerom i sa veće udaljenosti gdje ta razlika još manje dolazi do izražaja, vjerovali ili ne.
Asu. Shvati da postoji golema razlika u fluidnosti ne samo grafike, nego i gameplaya izmedu 30 FPS i 60 FPS.
Igre su jednostavno responzivnije. Moderne igre se sinkronizirano renderiraju. Input neke tipke ce biti brze registriran u necem sto se vrti na iznad 30 FPS nego na necem sto se vrti tocno na granici ili ispod.
Nestabilan(ili jednostavno prenizak) framerate, u bilo kojoj igri, moze znacit da unos neke kontrole nece bit registriran, ili ce bit registriran zakasnjelo. Kao mali lag od par milisekundi, koji postaje gori sto je framerate nizi.
30 FPS je absolutni minimum za igrivost. 60 FPS je standard. Vise od 60 FPS je ideal, sto vise to bolje.
Si ikad razmislio zasto se recimo filmovi pustaju na 24 FPS u vecini slucajeva, a igre se uporno tjeraju iznad toga?
To ti je razlog.
Ukratko, ogromna je razlika i 60 FPS bi zbilja trebao bit standard za igre. To nije samo stvar za PC, to je nesto sto developeri zele, ali ne uspijevaju ostvariti na konzolama zbog limitiranosti hardvera.
S druge strane, PC igraci imaju mogucnost samostalnog podesavanja balansa izmedu grafike i frameratea.
Rijetko kad je framerate limitiran ispod 60 FPS(a onda kad je, cesto se radi o cistom smecu od porta koji ce ionako bit eventualno fixan/moddan).
U skoro svakom slucaju ce veci framerate rezultirati boljom igrom cisto zbog fluidnijeg, responzivnijeg gameplaya.
A ovo oko "TV je daleko pa se ne primjeti" je glupost, to cu ti opet ponovit.
Ja nemam pojma na kojoj planeti ti zivis, vec duze od 5 godina igram sve na TV-u.
Postao sam slike setupa tu na HCL-u pred nekoliko godina, ne da mi se sad trazit.
Imao PS3, Xbox360, PC spojen na TV(konzole u meduvremenu prodao).
Vidis(i osjetis) razliku kad se igra vrti na vecem framerateu, bez obzira da li igras na sa misem+tipkovnicom ili kontrolerom.
Metal Gear Rising, Brutal Legend, Saints Row III, Tomb Raider, Assassin's Creed serijal, Batman: Arkham serijal - samo neke od igara koje sam igaro na konzolama i ipak s gustom odigrao ponovno na PC-u kad sam mogao jer je dozivljaj i generalna igrivost bila znatno fluidnija i ugodnija.
Cisto da se nadovezem na Dragon Age i 60 FPS. Dok Dragon Age nije igra koja nuzno zahtjeva toliko fluidnost za gameplay, opet na PC-u zelis imati framerate u tom rangu. Cisto jer si na PC-u i jer se tona toga uvijek moze poboljsati u vecini PC igara. Od grafickih tweakova, pa do modova koji dodaju tonu novog sadrzaja.
Ako igru u startu vrtis na jedva 30 FPS, komotno si mogao uzet neku konzolu jer nekakvo tweakanje ili moddanje takve igre ne bi imalo smisla na hardveru koji ni osnovnu verziju ne vrti na za danasnje pojmove "standarnih" 60 FPS.
TL;DR
Nema. Citaj.