HCL.HR

Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA

  • 9 Odgovora
  • 18818 Hitova
*

driveshaft

  • *
  • 65
  • Drunk'n'Play reviews alkoholičar
    • Drunk'n'Play REVIEWS
Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« : 11. Ožujak, 2017., 09:30 »
Kolumna koju sam probao "prodati" HCL-u ali me ne žele - pa eto je bar na forumu da ne propadne trud :)

DRUGA STRANA EKRANA #1 - Assassin's Shit

?!*!?"!. Da, teško je ne psovati kad pomislim na Assassin's Creed igre. Najbolja usporedba bio bi drugoligaški nogometni klub zbog kojeg su i igrači i navijači ostavili, kak naši velebni sportaši vele, srce na terenu – da bi zatim klub ušao u prvu ligu, skupio sponzore, kupio bolje igrače i nastavio igrati samo zbog love. Tribine bi se i dalje punile jer je ipak to prva liga, ali od srca nije ostalo ni slovo S.
 
Assassin's Creed nije na prvu bio vrhunska igra – gradovi su bili skoro pa isti u jedinici, a misije doslovce iste. Ali, veliko ALI.. Altair, Desmond, Abstergo, Animus, Jeruzalem, templari i trenirani ubojice - priča je imala ono nešto što je ljude prikovalo za ekrane i tjeralo da igraju dosadne misije kako bi saznali što više detalja iz intrigantne priče. Dvojka je uvela novog lika, voljenog Ezia, priča sa Desmondom je dobila nastavak, Italija je u doba renesanse izgledala predivno – a ekspanzije su samo zaokružile bogat okus koji je dvojka servirala.. I bilo bi najbolje za franšizu da su tu stali. 

Ali nisu.

Dolari slatko mirišu a ovce kupuju što im se servira.   

Razlog zbog kojih ne volim ostale nastavke poprilično je jednostavan. Bit Assassin's Creed igara je priča o assassinima - tko su, odakle su, kako su nastali i koja im je svrha. Altair je bio trenirani assassin, iz drevne loze, pa sav taj njegov talent za parkour i ubijanje ima itekakvog smisla. Ezio Auditore je bio šminker, renesansni playboy koji je svojim trudom i žrtvom (i uz nemalu pomoć Leonarda Da Vincija) postao skoro pa samouki assassin - ali je razumljivo donekle otkuda mu sve te moći. Krenuo je kao početnik i kako je igra odmicala, bio je sve bolji i jači - što drži vodu i ne pravi igrače budalama. 

A onda je došla trojka.

Tko je Connor? Indijanac koji skakuče po đungli, domogne se nekako odijela, i uz jaaako malo truda postane assassin par klasa napredniji i sa više sposobnosti nego Altair i Ezio skupa. U četvorci ilitiga Black Flagu, pijani gusar zakolje kao od šale assassina u šumi, uzme mu odijelo, nabije kapuljaču i sad je i on assassin. U petici bakica u dućanu kupi majicu s kapuljačom, uzme noževe iz kuhinje i sad je ona assassin.

Shvaćate poantu problema?

Već u trojci je radnja u prošlosti meni osobno bila toliko nezanimljiva da sam je igrao samo da dođem do dijelova igre s Desmondom – ali su na kraju i odustali od njegove priče. Ubisoft je praktički priznao time da su se zajebali s radnjom, da više neznaju kako završiti priču s Abstergom, pa rade nove igre na principu "dodaj neki grad" + "dodaj neko razdoblje u prošlosti" + "ubaci par likova s kapuljačama koji skauču po krovima" + "malo poljepšaj grafiku" i voila – novi Assassin's Creed je tu. Grafika je tu, gameplay je tu, ali sadržaja nema. Kao i svaki blockbuster Michaela Bay-a.
Nagađa se svašta za novi nastavak, priča bi kao trebala biti u Egiptu. Valjda se netko popikne na devu, propadne kroz pijesak u tajne odaje Assassina, nađe odijelo i imamo novog junaka. Do jučer je muzao te iste deve a sad je opaki ubojica. 

Ozbiljno, koga više briga? Koga još privlači ta igra osim klince koji ionako igraju sve što izađe? Ako ne naprave zanimljivu priču, ako glavnog lika ne naprave kao treniranog assassina koji je godinama prolazio kroz obuke i ako ne vrate poveznice s radnjom u modernom vremenu – ja je osobno ne planiram ni pogledati na youtube-u, a kamo li kupiti. Sreća što je film isto tako za penis – jer je vjerno prikazao ono što igra radi zadnjih par godina – da nema srce. 
 
Driveshaft aka Mario Vadlja

Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #1 : 11. Ožujak, 2017., 15:34 »
Iako tema donekle pogađa srž problematike posljednjih AC igara mogao si ju komotno ostavit pod neku AC temu ili recimo posljednji AC: Syndicate, nekako mi nije za vlastitu temu al ajd.

Imaš neki point i shvaćam kaj želiš reči; pretežno smeta te nedostatak ideja i originalnosti zbog sve češćih i sve bližih datuma izlaska pojedinih AC igara i u sve kraćem roku UBISOFT ne uspjeva vratiti mističnost i karizmu naslova sa Altairom i Eziom.
Slažem se s nekim stvarima ali i vidim da ti nemaš pojma kaj KOLUMNA uopće znači i nije ni čudo kaj te Igor odkanto.

Ovo nije kolumna ovo je više/manje tvoje bičanje...
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

driveshaft

  • *
  • 65
  • Drunk'n'Play reviews alkoholičar
    • Drunk'n'Play REVIEWS
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #2 : 11. Ožujak, 2017., 16:46 »
Kolumna je redovno ponavljajući članak ili rad objavljen u dnevnim novinama, časopisu ili drugoj publikaciji. Kolumne pišu kolumnisti.

Od drugih oblika novinarstva kolumna se razlikuje po sljedećim kriterijama:

redovna je značajka u publikaciji
upravljana je od strane autora
sadrži izričito gledište ili mišljenje

Eto, al očito ti znaš bolju definiciju, Micek, stari druže Drunk'n'Playa :)

Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #3 : 11. Ožujak, 2017., 18:10 »
Da ti objasnim nešto. Zamisli da si investitor i odlučiš da investiraš u novi AC 100 miliona dolara. To bi bilo 51% akcija u Ubisoftu na primer i ti imaš punu kontrolu. Da li bi ti dao timu da rizikuje i možda ti donese 200 miliona dolara ili da ti propadne lova kad znaš da sigurno koliko god ne invoativan AC bude dobićeš 105 miliona dolara. To jest sigurno profitiraš 5 miliona $.

EDIT: Našli su zlatnu žilu ovi u Ubisoftu i nemaju nameru išta da menjaju dok potpuno ne isprazne to (dok ne izmuzu klince). A pošto stalno dolaze novi klinci teško će Ubisoft da izmuze tu zlatnu žilu klinaca (para)
« Zadnja izmjena: 11. Ožujak, 2017., 18:12 D fon Balkan »
Steam nalog: http://steamcommunity.com/id/dfonbalkan

Nije bitno šta je bilo već kako je do toga došlo!

Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #4 : 11. Ožujak, 2017., 19:35 »
Sve to stoji da su im igre copy paste al brate mili to je ubisoft,doduse dosta igara im je u zadnje vrijeme financijski podbacilo,thief,primal,deus ex,watch dogs,unity...
Sto je po meni dobra stvar ili pocnite pravit igre kako spada ili cete kukat kako vam je pre order za taj i taj naslov slabiji u odnosu na prosli nastavak.


*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #5 : 11. Ožujak, 2017., 22:36 »
Mario; frende.
Kolumna treba biti duža, a bar si ti ovako sposoban lijepo pisat; pa piši onda duže.
Pogodio si bit. No meni su se i Connor i Edward Kenway jako svidjeli.

Ali da; slažem se da nisu uspijeli pogodit atmosferu i likove kao u prve dvije igre, bar onu pravu Assassins atmosferu oko likova i njihove priče.

*

driveshaft

  • *
  • 65
  • Drunk'n'Play reviews alkoholičar
    • Drunk'n'Play REVIEWS
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #6 : 12. Ožujak, 2017., 02:57 »
Mario; frende.
Kolumna treba biti duža, a bar si ti ovako sposoban lijepo pisat; pa piši onda duže.
Pogodio si bit. No meni su se i Connor i Edward Kenway jako svidjeli.

Ali da; slažem se da nisu uspijeli pogodit atmosferu i likove kao u prve dvije igre, bar onu pravu Assassins atmosferu oko likova i njihove priče.

Kladim se za 100 kuna da bez googla neznaš kak se zovu glavni likovi iz zadnje AC igre... :D A drugi dio ide opširniji, ovo je sam bio pilot :)

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #7 : 12. Ožujak, 2017., 09:00 »
Ivy iiiiii Jackob Fry.
A sad plati cugu i hamburger kad idemo na Pabla Francisca. :hihi:

Edit: Mislim da se svejedno računa iako sam misspelao imena i prezime. :hiha:
« Zadnja izmjena: 12. Ožujak, 2017., 09:02 Cole »

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #8 : 15. Ožujak, 2017., 15:32 »
Mislim da je problem u tome što se svaka iduća igra nakon dvojke morala nadmašiti time da bude spektakl. Tako si u trojci imao velike bitke usred kojih si išao ubiti generala. U Black Flagu si imao gusarske obračune. Unity je krenuo dobrim putem, ali je imao dosadnu priču, realno. Syndicate je isto tako bio spektakluk pa si se odmah u startu igre borio protiv neprijatelja na vlaku i sl.

Taj pristup spektakla je u izravnoj suprotnosti mantri na kojoj je Assassin's Creed zasnovan - to da im red radi u sjeni. Mislim da problem zapravo nije u likovima. Kenway je imao odličnu priču. Ova scena npr. https://youtu.be/0eGe9BdMkE0?t=289

Problem je što je Assassin's Creed akcijska avantura jer je šuljanje većini igrača dosadno.

Doduše, mislim da je Ubisoft još kroz Unity, a prije toga u Rogue, pokušao objasniti kako se red Assassina transformira kroz vrijeme. Većina tih transformacija je ipak ostala na Altairovoj priči, i to tekstualno, ne kao glavni dio budućih igara. Ima se tu svašta za pročitati, tipa tri ironije Creeda; preispitivanje Al Mualimovih učenja i sl. Postoji tu dublja priča, samo je zgruvana sa strane, kako bi se napravilo mjesta za spektakl uličnog šaketanja u Syndicateu.

*

driveshaft

  • *
  • 65
  • Drunk'n'Play reviews alkoholičar
    • Drunk'n'Play REVIEWS
Odg: Kolumna: DRUGA STRANA EKRANA
« Odgovori #9 : 24. Ožujak, 2017., 14:45 »
Ima nešto u čemu sam u životu dobar - a to je odustajanje :) U biti sam shvatio da više volim pričati o igrama nego tipkati o igrama - pa svojevrsni nastavak kolumne tj kritiziranja svega što vrijedi kritizirati u prvom hrvatskog gaming podcastu (ak se ne varam). Prva epizoda here : https://www.youtube.com/watch?v=OCsxhoOg4SA&t=1594s

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9