HCL.HR

Lista odigranih igara 2018.

  • 13 Odgovora
  • 4135 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12729
    • CroSimRacing
Lista odigranih igara 2018.
« : 27. Prosinac, 2017., 08:09 »
Tema po uzoru na prošlogodišnju Listu odigranih igara.
Ovo je službena HCL tema/dnevnik igranja i dopušten je jedan post po useru, bilo kakvo komentiranje vezano za ovaj topik, obavljat ćete ovdje.
_________________________________________________________

# svaki user rezervira po jedan post u temi i nadopunjuje listu pređenih igara.
# igre nemorate prijeć uzduž i poprijeko ili do kraja.
# bitno je ostaviti kratki dojam u najviše dvije tri rečenice, te dat adekvatnu ocjenu.
# slobodno možete uz svu svoju subjektivnost dozirat i malo objektivnosti u vašem ocjenjivanju pojedine igre.
# bitno je označit platformu na kojoj igrate igre, kao što je također poželjno da označite što ste zadnje igrali.
# budite kreativni.


________________________________________________________

Assassin's Creed III - [85/100] - [19:25] - Odlična AC igra. Puno bolji dojmovi nego li prije pet godina kada sam igrao dok je bila aktualna. Spori početak i uvod sa Haythamom mi je sada legao kao budali šamar. Puno bolje sam se uživio u priču i odnose između likova. Setting je prejeben, atmosfera pogoduje settingu; uživao sam u divljini, lovu, misijama. Neke povijesne bitke su baš dobro napravljene. Jedini minus su mi fast traveli između velike udaljenosti koji traju i traju, te loše odrađena sadašnjost koji mi je zapravo jedini pravi minus igre. Sve ostalo je jako dobro napravljeno. Meni jedna od boljih Assassin's Creed igara.


FIFA 18 - [80/100] - [21:05] -  Ima ova FIFA gro mana, no i dalje je zabavna i pružit će mi nogometnu satisfakciju izuzev nekim iritacijama. Najveća ide kod izvođenja penala; to sranje je MEGA govnasto. Mislim da bi osmica iliti osamdeset bila plafon ocjena. Za sve više od toga serijal bi trebao uvesti ne evoluciju, nego revoluciju u gameplayu. FIFA previše godina stagnira ili ide jako malim koracima naprijed, a rezultat toga, je da dosta ljudi kupuju igru, svake dvije, tri godine. Tek oni možda vide veće promjene, ali ne nužno i sve na bolje. To bi bio moj ukupan dojam nakon nekakvih 20-ak sati igranja.


Assassin's Creed Rogue - [83/100] - [22:30] - Shay Patrick Cormac je fantastičan anti-heroj. Iako u enginu Black Flaga, nije me nešto previše smetalo provesti toliko vremena u praktički "istoj" igri. Priča je super, akteri iste su također odlični; kako novi, tako i stari poznanici. Misije mi nisu bile pretjerano AC reciklirajuće. Čak sam se jako dugo i zadržao u igri budući da se main story da bez side misijamože preć za deset sati. Rogue je jedna od boljih AC igara i ima unikatnu priču koja se usudila biti drugačija od svih ostalih u serijalu.
________________________________________________________

ZADNJE PREĐENO: Assassin's Creed Rogue
TRENUTNO SE IGRA:  ----
_________________________________________________________
2011. | 2012. | 2013.  | 2014.  | 2015.  | 2016. |2017.
U naslovu igre je linku u kojem se nalazi konkretniji dojam od ovog sažetog.
« Zadnja izmjena: 19. Siječanj, 2018., 17:32 Cole »

*

bartul_9

  • ******
  • 3774
  • Welcome to the matrix.
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #1 : 27. Prosinac, 2017., 10:51 »
Trenutno se igra: Witcher 3 Wild Hunt, Dying Light, Forza Horizon 3, PUBG
« Zadnja izmjena: 01. Siječanj, 2018., 16:37 bartul_9 »

*

WEAPONX

  • Moderator
  • *****
  • 2112
  • Doom-driven
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #2 : 27. Prosinac, 2017., 11:35 »
Doki Doki Literature Club! - [10/10] - [04:17] - Neznam kaj reći o ovome a da ne spojlam ništa. Radi se o interaktivnoj noveli u anime stilu pa se od gameplaya nema što očekivati. Krene očekivano, dosadno i nevino i onda se stvari počnu događat. Toliko o tome. Idem si sad neki dobar anime potražit.

Mass Effect 2 - [09/10] - [32:34] - Jedinica je možda klasik, ali nastavak iz nje uzima sve dobro i gradi na tome temelju. Svemir sada ima puno više dubine i jasniji, jače definirani identitet. Igra, iako služi više kao nekakva međupriča ili priprema za glavni događaj nije ništa manje vrijedna nego ostatak serijala. Likovi su svi zanimljivi, detaljno okarakterizirani te je svakome posvećeno dosta priče, a kvalitetan voice acting ih diže na novu razinu. Uživao sam u razgovorima između misija. Naravno, igra nije bez mane. Kontrole su očito rađene za konzole, a PC verzija nije dobila poseban tretman na tom polju pa se isprve čine dosta loše. Srećom, nakon kratkog navikavanja taj problem postaje daleko manje izražen. Iako je klasificirana kao RPG, igra više sjaji kao odlična pucačina, ali na kraju nije ni bitno, vrhunska igra je vrhunska igra.

Call of Duty: WWII - [09/10] - [06:12] - Bio sam spreman bićati o nekim aspektima igre, ali sada vidim da sam dobio točno ono što sam želio: linearni FPS smješten u Drugi svjetski rat. Da su izostavili QTE bio bih još sretniji, ali što je tu je. Ispočetka se činilo da će kampanja biti nalik na stare cod-ove gdje je sav fokus uglavnom bio na povijesnim bitkama bez da se previše bave sa likovima. Ovdje to nije slučaj. Likovi, iako nisu individualno prezanimljivi nose priču sve više prema kraju igre i prirastu srcu. Priča je kvalitetno izrežirana i uspjela mi je izazvati emotivnu reakciju na jednom dijelu. Call of Duty je bio mrtav za mene još od Black Ops 2 pa se nadam da će se i slijedeći nastavak zadržati u ovom periodu. Želim rusku frontu, jebemu.



TRENUTNO SE IGRA: ---------------


2011.  |  2012.  |  2013.  |  2014.  |  2015.  |  2016.  |  2017.
« Zadnja izmjena: 14. Siječanj, 2018., 21:13 WEAPONX »
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5238
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #3 : 27. Prosinac, 2017., 11:42 »
PC:


Football manager 2017 (70/100)
45h+
Tek nedavno počeo igrati, odbijam uzet novi zbog premalih razlika. Igra je standard uz par taktičkih izmjena. Nisam previše oduševljen sve mi je i dalje na istu šprancu. Ipak kada imam manjak vremena i želim slušat glazbu i nešto igrat onda najčešće upalim FM. Nekakav solidni prosjek za ljubitelje FM-a i super je stvar što postoje svi transferi koje radi community koji je dosta jak u ovoj franšizi.


--------------------
Trenutno se igra: Dying Light (co-op ponovni prelazak), Middle-earth: Shadow of War
--------------------

PS4:

UFC 2 (72/100)

Nakon što sam pomeo pod sa svojim debelim i ružnim borcem te osvojio UFC pojas i obranio ga nebrojeno puta vrijeme je za okačiti rukavice o klin... Igra zahtjeva neko određeno vrijeme učenja jer teško je fokusirati se samo na jednu vrstu borbe (stand up, clinch, gorund, submission, itd.) i očekivati redovne pobjede. Problem je isto i nerealnosti. Udarim lika 150 puta u glavu on samo zatetura i to je to. U 1/50 borbi će biti dovolno na taj način ga nokautirati dok u svim drugim borbama zahtjeva i rušenje na pod i još hrpu drugih stvari. Čak ni Mirkova lijevica ne šalje ekipu na groblje...  :hiha2:

--------------------
Trenutno se igra: Gran Turismo Sport, UFC 2, Uncharted 3
--------------------

PS Vita:

Bastion (75/100)
Inače nisam neki ljubitelj indie igara, ali ova igra je jako dobra za Vitu ili općenito za neku handheld konzolu. Priča je intrigantna, no nedovoljno "ispričana" kroz gameplay ili ono malo animacija i naracija koje postoje. Nije mi se dalo dublje ulaziti u priču, a sam gameplay je isključivo vezan za sustav borbe i nadogradnje oružja koja su zaista napravljena raznoliko i vidi se ogromna razlika između istih. Zamjerka oko oružja je ta što realno gledajući igra me ne sili na mijenjanje oružja nego mogu sve preći s jednom vrstom oružja...


Broken Sword 5: The Serpent's Curse (83/100)
Jedna od najboljih avantura koje sam odigrao u zadnje vrijeme. Idealno joj paše touch control i igra se bez ijedne tipke kao takve. Priča je zanimljiva, puna humora, nije zamorna. Neke zagonetke su prelagane, dok za par njih treba puno vremena pa mi se čini da nisu najbolje izbalansirali taj sistem. Nije mi logično da za većinu zagonetki mi treba 2 minute, a za njih 3-4 mi treba 2h. No priča je genijalna, zanimljiva i dobro ispričana.

--------------------
Trenutno se igra: Metal Gear Solid HD collection, Psycho-pass: mandatory happiness, Uncany Valley
--------------------
« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2018., 10:09 Hrv4tin4 »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #4 : 27. Prosinac, 2017., 12:47 »
Trenutno prelazim: Never Alone (Kisima Ingitchuna)
« Zadnja izmjena: 16. Siječanj, 2018., 20:41 Raskoljnikov »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #5 : 27. Prosinac, 2017., 17:30 »
rezanci  :mrgreen:
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1900
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #6 : 27. Prosinac, 2017., 17:57 »
Igra se: PUBG, The Witcher 3: Wild Hunt
« Zadnja izmjena: 31. Prosinac, 2017., 13:47 Adam Jensen »

*

9mlg9

  • ****
  • 1063
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #7 : 27. Prosinac, 2017., 18:51 »
Rezić

*

snoozly

  • **
  • 272
  • I'm the king of the world! :D
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #8 : 01. Siječanj, 2018., 05:25 »
Rezervirano

*

Deyo22

  • **
  • 491
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #9 : 01. Siječanj, 2018., 12:17 »
Star Wars: Battlefront II  75/100

Kampanja kratka, dobro osmišljena, ali s nekim nepotrebnim stvarima koje su tu samo da zadovolje fanove. Multiplayer sasvim solidan. Okej mape, dobre klase, puno modova igre. Multiplayer dugovječan, grafički prekrasno, još ako ste fan kao ja, sasvim solidna igra.

Batman: Telltale series 70/100

Klasična TT igra u Batman univerzumu, storytelling okej, mini sekvence neizazovne, ali zabavne, jedino je odabir negativaca mogao biti bolji. Super igra za ljubitelje Batmana, a i lagana platina naravno  :D
« Zadnja izmjena: Jučer u 15:56 Deyo22 »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #10 : 01. Siječanj, 2018., 12:26 »
Rezervirano (ove godine ćemo valjda bolje od prošle)
Mess with the best and die like the rest

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #11 : 01. Siječanj, 2018., 13:16 »
12 Labours of Hercules VI: Race for Olympus (Platinum Edition) [70/100]
Herculesova priča se nastavlja dalje sa šestim nastavkom. Riječ je o tipičnoj time management igri u kojoj treba prikupljati resurse i doći do izlaza levela. Igra je baš opuštajuća i pogodna je za sve uzraste. Grafika je simpatično odrađena i to je ono što igru gura. U igri ima ukupno 56 level koji zauzimaju cijeli ekran. Dakle, nema micanja ekrana što je samo pozitivno u ovoj igri. Nažalost, nekih pomaka u gameplayu u odnosu na prethodnih pet nastavaka nema - što se može protumačiti kao nešto loše, ali ovdje to ne smeta. Veliki minus je u tome što su dodali achievement u kojem se mora napraviti rezultat bolji od developera na svima levelima, dok se to do sada moralo napraviti na samo njih 10.

IHF Handball Challenge 12 [50/100]
Igra je jedna od pionira simulacije rukometa. Zbog toga ima dosta stvari koje treba popeglati i unaprijediti. Kako je izašla prije više godina, ukinuli su i online podršku. Ipak, igra je zabavna za povremeno odigravanje svjetskog prvenstva. Punu recenziju možete pročitati ovdje.

Mafia 2 [85/100]
Igrao sam Mafiju 2 sredinom prošle godine (vidi moju recenziju ovdje), ali sam na Steam Božićnoj rasprodaji 2017 ulovio i 3 dodatna DLC-a (Betrayal of Jimmy, Jimmy's Vendetta, Joe's Adventure), pa sam se vratio ovoj igri. Svaki od ova tri DLC-a se sastoji od tridesetak misija tipa idi tamo i ubij/prebij nekoga te dostavi ovo vozilo. Sve misije se odigravaju u postojećem gradu, a dodatnih animacija uglavnom nema. Stoga priče nisu toliko povezane kao što je to slučaj kod baze igre. Ono što posebno iritira jest policija koja se redovito miješa u "akcije" kad to ne bi trebalo. Sukladno tome, igrač se mora boriti istovremeno protiv gangstera, ali i policije. Ipak, pokazalo se pametnom strategijom da se policija nahuška na gangstere pa se oni pucaju međusobno, a što olakšava posao igraču. U DLC-e je uveden brojač vremena što je malo bezveze, ali je bilo nužno za uvođenje bodova i rang lista. Razočaravajuće je da samo DLC Joe's Adventure pruža mogućnost sakupljanja dodatnih naslovnica Playboya (i to samo njih 17, dok je u glavnoj igri moguće pronaći njih 50). Najgori od tri DLC-a jest Betrayal of Jimmy, a koji prethodi Jimmy's Vendetta, dok se Joe's Adventure izravno nastavlja na glavnu priču, ali gledano s perspektive Joa. Kad sam prošao DLC-e, vratio sam se ponovno prijeći glavnu igru.

Rage Parking Simulator 2016 [10/100]
Simulacija parkinga u kojoj se upravlja kombinacijom tipkovnice (gas, kočnica) i miša (okretanje volana) kroz 50 levela. Puno puta sam na početku levela odmah slupao auto jer sam zaboravio staviti u prvu brzinu iz rikverca (defaultno je auto u rikvercu).  :fpalm: Treba istaknuti da igra u stvari više nije dostupna na Steamu, ali se achievementi (466) i trade cards i dalje mogu za nju prikupljati. Iskreno govoreći riječ je, u stvari, o običnoj Flash igri (igra je rađena u Unityu enginu) koja čak niti nema opciju/gumbić za izlaz iz igre. Dakle, 5 minuta zabave i idemo dalje.

The Mammoth: A Cave Painting [10/100]
Veoma kratka i besplatna igra u kojoj se priča priča o mami mamutu, njezinoj troje djece, krdu i lovcima. Veoma zanimljiv grafički i narativni pristup, ali je tako jako kratka (manje od 5 minuta) da se niti ne može baš zvati igrom.

The Red Solstice [5/100]
Ovo je igra kod koje sam odustao prije kraja druge misije. Komplicirane kontrole, tamna pozadina ne dopušta da se išta vidi, neprijatelji skoro svi identični, zadaci su neintuitivni i sve skupa je jako dosadno. Doduše, ima tu i nekih RPG pa se mogu nadograđivati likovi, ali badava sve to kad se mučim kojeg lika na terenu odabrati. Kaže igra stavi tri vojnika na određeno mjesto, ali ne i zapovjednika. A kako da ih razlikujem kad su svi isti?! Da ne pričam još o tome kako je inventar nespretno odrađen. Postoji publika za ovaj tip igre, ali to nisam ja. Procijenio sam da nema smisla više trošiti vrijeme na ovu igru.

Tomb Raider (2013) [90/100]
Iznenađujuće dobra igra za svaku preporuku. Ispočetka sam bio skeptičan jer bih u prijašnjim Tomb Raiderima, kada bih probao malo igrati, odustao nakon 30 minuta lutanja jer nisam jednostavno znao kuda dalje treba ići. U ovom nastavku dizajn levela je daleko bolji pa nema mjesta za previše lutanja. Ovdje je daleko veći naglasak na akciju što mi više odgovara. Ima tu i određenih mozgalica, ali ništa previše strašno. Skakanje i pucanje je super odrađeno. Sve je lijepo i fluidno, poput grafike i zvukova. Igra ima linearne nivoe, ali i polu-otvoreni svijet u kojima igrač može skupljati razne predmete i loviti životinje. Priča je super i podsjeća na seriju Lost. Nažalost, multiplayer zajednice i nema baš tako da je ocjena nešto niža zbog toga. Ipak, ovo je jedna od igara koju svakako treba odigrati.


------
TRENUTNO SE IGRA: Dirty Bomb, Doom (2016), Grand Theft Auto V, Kingdom Rush, Rise of Nations: Extended Edition
« Zadnja izmjena: 20. Siječanj, 2018., 22:56 Bert_Raccoon »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #12 : 09. Siječanj, 2018., 23:11 »
________________________________________________________
Hint za čitanje: čitajte samo boldane riječi jer one su najbitniji dio teksta.
________________________________________________________

  • Gravity Rush 2 - [80/100] - [PS4] - [07.01.2018.] - Kat i Raven glavne su sexy protagonstice koje pratimo u osvajanju prilično interesantnog i slojevitog svijeta. Artistički stil uz nevjerojatni soundtrack je nešto što odmah na početku plijeni pozornost, a proteže se do kraja igre.
    Kat na početku priče ne zna tko je dok joj se ne vrati njezin posebni mačak Dusty. Tada počinje ludnica. Kat može upravljati gravitacijom što znači da možemo raditi štošta. Najbitnije je je reći kako cijelo vrijeme moramo razmišljati u tri dimenzije.  Raven upoznamo nešto kasnije tijekom priče u svojstvu negativke. Tek što se ove dvije pomire i izljube kreće pravi cirkus. Trebam li reći kako Raven ima pratitelja gavranakoji joj daje posebne moći? Originalno.
    Neću spojlati, bez brige. Ovo što sam do sada napisao je nekih dva sata igre od 25 sati koliko mi je trebalo za prijelaz glavne priče. Nisam se posebno bavio dodatnim misijama kojih isto ima cijela hrpa.  Samo moram  napomenuti, kad mislite da ste na kraju, e niste. Tek onda počinje pravi zaplet. Nemojte odustati nakon završnih  titlova.
    Kontrole su nešto što me konstantno ubijalo u pojam. To je valjda japanski mentalitet na djelu: normalno je raditi najmanje dvije stvari od jednom i pritom stiskati seriju od nekoliko dugmeta dok šibate prostorom i pokušavate otkriti gdje je neprijatelj. Kako sam već rekao, morate razmišljati prostorno. Uz lijevu i desnu gljivu, obilno će te koristiti motion senzor za pozicioniranje u prostoru. Kontrole su blago rečeno, konfuzne, previše ih ima i najveći su uzrok umiranja u igri. Nakon par sati igranja, dođe do zasićenja i morate prekinuti jer jednostavno izgubite kompas i više ne znate što trebate raditi, što je gore, što dolje, gdje je desno, a gdje lijevo. Oni sa osjetljivim želucem bi mogli imati mučnine jer se perspektiva mijenja iz trenutka u trenutak. Ipak nekako to letenje posvuda funkcionira u pravilu dobro. Ono što bih zamjerio autorima je previše tutorijala. Za svaku moć, a imate ih dosta, morate prijeći određeni tutorijal. Prvi puta, drugi puta treći puta uz kombinacije neprijatelja i vremenske triale. Što će te na kraju od svega toga korsititi u finalnim borbama sa bosevima? Vrlo malo.
    Sve u svemu, zanimljiva igra koja me iznenadila fluidnim gameplayom i prekrasnom pričom . Nije ovo klasični JRPG  premda ima dosta "japanskih" elemenata i trenutaka već se radi o svojevrsnoj mješavini zapadnjačkog stila igranja i japanskog multitaskinga.  Kada bude na kakvom popustu, svakako nabaviti i probati. Možda je dobro spomenuti, postoji dodatni DLC koji je besplatan. Nisam ga prešao.  Ocjena 80 zbog nepotrebnog pretjerivanja sa tutorijalima, povremenog gubljenja u prostoru usred borbe te još uvijek  dobro zbagirane kamere.

  • Darksiders 2 Deathinitive Edition - [80/100] - [PS4] - [09.01.2018.] Eto ne znam što mi bi. Ovo sam igrao prije dosta godina, prešao, pa rek'o idem probati ponovno. I ne ide. Vjerojatno ću nastaviti kada mi nešto drugo što je na lageru bude dosadilo. Ova verzija ima par DLC-ova koje nisam probao pa ćemo vidjeti. Za sada na pauzi. Grafika poboljšana, kontrole jednako crapy.

  • Ratchet & Clank - [88/100] - [PS4] - [09.01.2018.] Totalno za bebače. Ali tako mi se sviđa igra da je to bezobrazno. Podsjeća me na bandicoota. Simpatično dječje. Ovo je ugrabljeno na nekom popustu za kikiriki para, a nisam igrao na plejki do sada. Jedino na PSP-u i tamo mi je bio jedan od najdražih igara za tu platformu.

  • Trine bundle - [92/100] - [PS4] - [17.01.2018.] Već sam prešao ovaj krasni platformer na PC-u ali nisam mogao odoljeti kada sam vidio triple paket na popustu za 70kn. Tricu nisam igrao. Priča je vrlo simpatična, igrate sa tri lika, Wizardom, Theifom i Knightom, koja možete mijenjati po potrebi jer svaki od njih ima posebne sposobnosti. Možete igrati i u co-op modu sa još nekim. Glavnina gameplaya se bazira na inteligentnim puzlicama i povremenoj hack'n'slash borbi sa neprijateljima i bossevima. Ništa jako komplicirano ali vrlo opuštajuće i zabavno.

     
  • Grand Theft Auto V - [75/100] - [PS4] - [18.01.2018.] Ovo sam brzo umirovio. Žali bože para. Sreća pa sam dao samo stotinjak kuna. Meni eto, GTA V nije ništa posebno. Isto identično sranje kao i četvorka samo drugi likovi na ogromnom novom teritoriju sa 456.323 i pol ikone. Odmah mi je slabo došlo čim sam vidio mapu i navigaciju ne zbog manjka sadržaja, nego mi je kroz glavu proletjelo koliko bih sati trebao provesti u igri da sve povežem i učinim dostupnim.  Raznolikost sadržaja je pozitivna odlika, da me krivo ne shvatite, ali odraditi toliko toga dođe kao  "domaća zadaća".  Takav tip aktivnosti je prestao biti  moj đir kada sam prešao San Andreas. Trenutno gubim interes za ponavljanjem gradiva kada vidim ovakvu šprancu. Bojao sam se ovakve rekacije. I četvorka mi je dopizdila negdje na pola gameplaya radi iste stvari. Nikad je nisam završio niti neću. Neznam koji mi je vrag bio kad sam išao kupiti peticu. Igrao sam San Andreas sigurno godinu dana. Otkrio sam sve rupe, izvodio pizdarije sa vozilima, odradio valjda sve misije i stvarno nemam volje ponavljati isti gameplay ponovno i ponovno i ponovno. Osim količine sadržaja, nešto bolje grafike (ova u petici nije ništa toliko bolja od četvorke) nema nekih drastičnih promjena koje bi me moglo zadržati  ingame duže od nekoliko sati u komadu. Kada vidim marker u 3. P.M, na drugom kraju mape koji označava mjesto trenutne misije,  odmah me prođe volja. Što je najgore, nakon dvadesetak sati, između mene i likova sa kojim sam igrao, nema kemije, ali nikakve. Tu sam podvukao crtu. Btw, od svih ponuđenih radiostanica u igri, na kraju sam iskopčao radio. Online dio? Taman posla. Ako se ikad ponovno natjeram igrati ovo, iskreno sumnjam, možda dadnem koju ocjenu više. Za sad skromno.

     
  • Assassins creed: Origins - [90/100] - [PS4] - [19.01.2018.] Recimo da sam tek danas završio sa Originsom. Nikako se nisam htio oprostiti od Egipta što samo znači da je igra odlična. Još jedna platina. Uh. Puno sam toga napisao po raznim komentarima o Originsu pa ću biti vrlo precizan: Odlična igra ali loš Assassins Creed.
    Zašto loš Assassins creed? U kratko: magična oružja, nadnaravni elementi, cijeli su sustav leveliranja baziran na XP-u, grindu i forsiranju dodatnih misija, borba. Assassini su brzi, vješti, okretni ljudi koji vladaju parkour tehnikom, skrivenim oružjima, koji djeluju iz sjene. U originsu, oni su one-man-army komandosi -šaptači lavovima tigrovima krokodilima nilskim konjima sa cijelom paletom teških oružja, bombama i štitom. Abstergo dio priče je takoreći nepostojeći. Operaterka i izumiteljica prijenosnog animusa, Layla Hassan je ispala od nikuda i o njoj zapravo ne znamo ništa osim kako joj je glavni cilj pratiti Bayekovu i Ayinu priču po cijenu života i života njenih prijatelja. Zašto bi to bilo tko činio? Da se ne zaborave Aya i Bayek? Pa assassini u budućnosti postoje, dakle njihova prošlost se pamti. Sjećate se što je ekipa Absterga željela od Desmonda? Pronaći  komad tehnologije koji bi otključao određeno znanje i spasio svijet od uništenja? U originsu  nema ničega  tako grandioznog  ali elementi znanja i tehnologija prethodne civilizacije su svejedno ubačeni u miks i u biti vrlo moći artefakti, ostaju u vlasništvu assassina. Kada napraviš RPG, onda  legendarna magična oružja, štitovi, skinovi, hrpa itema u inventaru, all-in-one superjunak imaju smisla i fino se uklapaju u cjelinu. Isto tako, sve ove promjene uopće nisu loše ako zanemarim da se igra zove Assassins Creed.     
    Interpretacija starog egipta je nevjerojatna. Sve što je vezano uz grafički dio priče oduzima dah:  od lirskih pejzaža, preko epskih građevina, Nila, flore i faune, izmjene dana i noći prekrasnog otvorenog svijeta do detaljnih skinova, maštovitih oružja čak cijeđenja vode sa smočene odjeće i kože. Fizika je također vrhunski odrađena: padovi, površina vode, pijeska, utjecaj vatre na floru i faunu, vjetar, pješčane oluje, ponašanje fluida, različiti efekti na oružju. Borba se čini malo nespretna ali tek kada ovladate cijelim arsenalom oružja, otkrijete pravi Bayekov borbeni potencijal.
    Naravno, imamo  nebuloza poput fantastičnih bića, poruka iz prošlosti za generacije u budućnosti koje nitko živ ne razumije, navodećih strijela, "dron" efekta zvanog eagle view.
    Sadržaja ima više nego dosta. Izazova isto tako. Gladijatorske borbe, utrke zapregama,  Phylakesi, borbeni slonovi, mnoštvo utvrda i "materijala" za assassine, otkrivanje grobnica, trgovina, loot boxovi. OK. Ovo zadnje je čisto opcionalno i vjerujte, sa guštom trošite ingame stečenu lovu na heka boxeve.
    Ponudivši intrigantnu povijesnu dramu i tragičnu ljubavnu priču na autentičnim lokacijama starog Egipta uz pravu dozu mistike, akcije, spletki, časti, krvi i suza, Ubisoft je odstupio od znane formule napravivši nešto novo i drugačije od onoga što smo navikli u AC igrama. Koketiranje sa RPG elementima unijelo je dašak svježine u dobrano ostarjeli i prožvakani serijal jer su sve odlike assassina prevedene u sistem nadogradnje i leveliranja vezanog uz XP bodove. Da, malo je sve  šareno, a brojevi iskaču na sve strane dok mlatimo negativce no ljubiteljima RPG-a to nije strano. Zagriženim ljubiteljima Assassins creeda, ova igra bi mogla ići na živce jer kao i u svakom RPG-u ima puno ponavljanja, grindanja, uzaludnog trošenja vremena.  Dajte Originsu šansu. Neće vam biti žao.

     
________________________________________________________
ZADNJE PREĐENO: Trine enchanted edition
UPRAVO IGRAM: Devil May Cry Definitive Edition, Prey, Elex, Trine, Trine 3
« Zadnja izmjena: Jučer u 00:29 moordrak »

*

c0bra123

  • ****
  • 1147
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #13 : 13. Siječanj, 2018., 16:44 »
PS4 PRO:

Uncharted 2: Among Thieves. (80/100)
10+h

-Prošlo je mnogo odkad sam odigrao U1 i napokon sam se i ustali naslova dočepao.
Dobra je igra dok joj do kraja nisam došao, toliko je bilo frustrirajuće igrat pred sami kraj na Hard da je to ne moguće.
Priča je toliko dobro ispričana da me je zanimalo što će se sljedeće desit, zato je frustracija rasla,
čak sam pred sami kraj odlučio stavit na Easy da pređem igru da vidim sami kraj igre.
Krajolik je BOOM, obožavam zelenilo u igram, planine, + istraživanje, grobnice, ma može! 

-Ai je toliko glup da to nisu istine, na easy da ne spominjem, cilja te oko 3 sec, onda počme pucat. Trče bzvze, od covera do covera, ma nije vrijedno više spomena.
Ai "prijatelja" ma, nikog oni ne mogu ubit, gledam 10 metaka u protivnika, ovaj ne pada, dok ga ja ne ubijem za 3 metka. Nema logike, tj ima, da ih ja ubijem to igra traži od mene, a ovi su moji kao štit, što mi se ne sviđa, više volim "Marco.....SOLO"

-Glavni negativac, 3 ocjena od 10. Toliko je odbojan lik da je to strašno.

Toliko dobrog oružja ima, da nekad stanem pa po 10 puta promjenim oružje, jer ne znam šta me čeka sa druge strane.
Nekako najviše volim pištolj, jer mi priliči baš tu.

                                                                                                                                                                 


PS4 PRO
Uncharted 3: Drake's Deception (85/100)
10+h


- Sa drugog dijela, preporod u grafici. Nije velika razlika ali se osjeti. Toliko je se lokacija promjenilo, i dobro ispričana priča, uff sviđa mi se.(poslije o tom)
-Promjena u Gameplayu naspravn drugog dijela se osjeti. (kad se lik približi zidu, kao dodirne ga, sviđa mi se taj detalj)
Combat šaka, noga. Uff to volim! Još možeš prić protivniku i šamart ga, pogtovo na HARD kad te netko guši a ne možeš mu ništa, najlakše mu je prići i izgušta ga odalamiš još kad uzme AK47 pa kundakom aperkat, ma ja zadovoljan i kad odma život poslije toga izgubim.
Sviđaju mi se trigeri koje pokrenem "slučajno" (gle, linearna je igra pa et, znam ih u dušu) pa njihove šprdnje.

-Ai isto i dalje glup... Malo se osjeti pomak ali nije to to. Letaju ko muve bez glave, to bi mi bilo zanimljivo da imam 8 godina, pa da ih sprdat.

-Glavni negativac, odma mi upao u oko, tj ona jel. Toliko ti krv popije na startu samom da nije istina. Šta ona zna, stoka jedna. Ali može proći sviđa mi se to što me živcira, jer joj želim naudit, znači: igra uvukla u sebe.

-Priča je drama, ali prava drama, bolje nije moglo. Sami kraj: Jest to što ne volim u igram , znaju ljudi što me poznaju na forumim, frustracije ponovo isto na Easy sam prebacio (samo da preletim taj dio puškaranja) kao i u predhodnom nastavku, Čak sam Play upalio jučer, i odma izginio i izašao, dok nisam došao sebi da se vratim.

                           
Zadnje pređeno: Uncharted 3: Drake's Deception
                           
Trenutno se igra:--------------
                           
« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2018., 19:48 c0bra123 »
I am a gamer. Not because I don't have a life - I choose to have many.