HCL.HR

Mogu li nas kampanje i likovi u novim igrama uopće više iznenaditi?

  • 51 Odgovora
  • 24923 Hitova
zadnje sto mi je imalo oke pricu, tj jako dobru pricu je Life is Strange, bas napeto do 4. epizode, rise of the tomb raider mi je ok po pitanju price
in principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum

*

Dexol

  • *
  • 20
  • Mnogo toga ima za napravit
Igre su postale (po meni) previše predvidljive, umjesto da me neka određena situacija iznenadi, ja pomislim e znao sam (npr.) da će "Glavni pozitivac" postati negativac, ili znao sam da će ovaj tip posegnuti najedanput za pištoljom i pokušati me ubiti a ja ču se nekom game play čarolijom izvući živu glavu. Mislim igre su postale pokidane ili bolje reći lako se daju "pokidati", baš kao i naša tehnologija kojom se služimo kupiš nešto i bojiš se da če se pokidati brzo jer je napravljeno nekvalitetno, tako je i sa igrama nemožeš ti meni napravit igru nabrzaka i reči evo imamo igru bit će dobra ma super će bit, a na kraju bude sve samo ne to (to ciljam na one igre koje se prave po uzoru na neki film  i koje MORAJU izaći kad i film i ne budu najbolje igre  koje možeš igrati). Hoću reći nema više inspiracije, strasti (da mislim da je potrebno i toga) naravno i ljubavi za pravljenje igre, nego sve se uglavnom nabaca na brzinu samo nek se proda, a kad prodaja podbaci onda sigurno budu ljuti ili razočarani...
You can't kill what's already dead!

*

denis_l

  • n00b
  • 1
Problem je "malo siri ili slikovitije receno dublji". Danas firme vode ekonomisti, bavile se one uzgojem kupusa, proizvodnjom cementa ili video-igara. Kako to onda izgleda? Po profesiji sam scenarist (za TV) pa pricam iskustva s ovog naseg jadnog i kukavnog trzista, ali vjerujem da isti principi vladaju i globalno. Klijent narucuje novu seriju. I sto hoce? Ne zna tocno, ali u zadnjoj mu je funkcionirao krim-elemet, u onoj prije toga je bas bila super ljubavna prica, a imali su i onu jednu gdje je pjevanje bilo genijalno. E, i usput, istrazivanje je pokazalo da bi ljudi i humor jer im je pun kufer "ove teske situacije". Onda se ti kao scenarist nadjes pred zadatkom da napises humoristicni ljubavno-kriminalisticki mjuzikl. Tesko ce ti itko (u privatnom sektoru) dat pare da razvijes neku svoju pricu, s likovima koje poznajes, uz koje si ti vezan pa ce se samim tim povezat i gledatelj. U ovom slucaju - gamer. Ukratko, netko tko ulaze lovu u pravilu vise vjeruje istrazivanju trzista nego kreativcu sklonom riziku. Zato na vecini blockbustera covjek vise ne zna redatelja. (Naravno, osim u slucaju brace Cohen, Tarantina i jos par imena koji svojim imenom garantiraju publiku.) To je obicno neki zanatlija koji snimi ono sto mu producent kaze. 

Problem priče današnjih igara je to što u skoro svakoj je dobri lik posta loš ili obrnuto,stalno se koriste mehanike tipa izvukao se za dlaku i situacije iz koje ni jedan superheroj ne bi(npr. COD ghosts kad pri  kraju igre preživite udar nuklearke). Također dosadi pridonosi poanvljanje svega navedenog. Previše se ide u budućnost a nekad u prošlost. Igre bi također trebale imati neki drugi setting i tematiku jer većina ih zuzima Hladni rat u Rusiji,invazije na SAD ili previše u budućnost, a fale nove igre temtike I. svj. rata koje  nisu povezane s rovovskim ratovanjem i bojnim otrovima i II. svj. rata u kojima nisu samo Rusi, Nijemci i Amerikanci ko da je to bio rat samo te tri države, to je svjetski rat on obuhvaća sve zemlje svijetea i sva bojišta a ne samo pad Berlina,bitku za Staljingrad i Dan D. Igrama fali zanimjivosti u  SP i MP kampanjama jer većina današnih igara ima jako kratak SP,a MP je većinm dosadan. Forsira se stalan izlazak novg dijela igre svake godine pa priče postaju plitke a gameplay sve dosadniji jer smo sve iskusili u prijašnjim nastavcima  :( :tired:. Igrama se treba dodati mogućnost da biramo što će mo kome reći ili učiniti (Until dawn).
« Zadnja izmjena: 15. Ožujak, 2016., 13:23 sonicboom »

*

bU

  • *
  • 15
  • Da nema mene ne bi ni vodili abrove ...
Problem je što svi danas žele zgrnuti novac što brže i jednostavnije, koga briga za sve ostalo :)
"If you want to shine like sun first you have to burn like it."

I sold my soul to the devil and the price was cheap.

I ja bio sluga vraga za druga, neprekidna linija zacaranoga kruga.

Jel se meni cini ili nitko nije spomenuo remek djelo Bioshock Infinite...sram vas bilo  :wildboy:

zašto bi itko spominjao to govno lol   B||

pogotovo u topiku o iznenađujućim likovima i kampanjama


Mogu li me iznenaditi? Hmm... u zadnjih par godina sam sve već vidio, tako da me baš i ne može iznenaditi.

zašto bi itko spominjao to govno lol   B||

pogotovo u topiku o iznenađujućim likovima i kampanjama

Vidim da nisi odigrao igru.. lol

jesam. i trenutno mi ne pada na pamet baš niti jedan element igrine priče ili likova koji se pozitivno ističe u svijetu igara.
pogotovo ne u kontekstu same igre.

*

general98

  • ***
  • 850
  • “Always trust computer games.”
Pa i neznam baš,dosta je teško pitanje.
Slažem se da je u starijim igrama kampanja bila na daleko bolje razrađena i likovi su bili interesantniji.
Međutim ima i novijih igara sa brutalnim pričama (Wolfenstein The New Order,GTA V,Metro franšiza)...
Ali današnje igre su nekako previše "previdljive" ako se tako može izraziti.Čim se u neku igru zadubim par sati kraj mi je već jasan,
npr. ne želim sada spoilati ali u Wolfensteinu sam odmah nakon sat igranja znao kako će kraj izgledati čak sam ga i poslije igranja zamislio i više manje je takav i ispao.
Kada igram starije igre one su bije pune preokreta,dobri likovi su postajali loši i prevaranti kao u Mafiji:The City of Lost Heaven gdje me je kraj igre zaista iznenadio,kao i u San Andreas-u.Mislim da se današnje igre najviše fokusiraju na elemente grafike i animacija,ali zato popuštaju po priči,gameplayu te samoj igrivosti.
"If you have everything under control,you're not moving fast enough!"

*

hrv4tin4

  • Gost
Meni je kompletan Bioshock čisto smeće. Žao mi je svake lipe koju sam platio za njega.

jesam. i trenutno mi ne pada na pamet baš niti jedan element igrine priče ili likova koji se pozitivno ističe u svijetu igara.
pogotovo ne u kontekstu same igre.

Ajde prosvijetli me. Koja igra je po tebi onda remek djelo kaj se tice price i likova?

Mislim, reci da je nesto smece jer se tebi nije dopalo je apsurdno. A de ne govorim o tome kako je bioshock infinite do sada najbolje izveo "escort" segment igre di se faking npc ne zabija u tebe i ne stoji ko tuka..
A ako ti je pak prica bezveze onda mozda nisi skontao bas, a to me nebi ni cudilo s obzirom na tvoj argument protiv igre..

Da... Bioshock serijal -> kako dolaze novi dijelovi sve mi je manje drag.
Mislim, likovi su interesantni i imaju neke jako dobre ideje ali jednostavno mi nije sjela ta igra, moram
joj opet dati šansu pa se to promjeni jer je nisam niti dugo igrao, znam da je nešto meni bolje došlo u vrijeme izlaska BIa!

I da, slažem se... Sve je postalo nekako predvidljivo što automatski znači dosadnije :D
Makar baš gledam po ovom forumu u raznim temama ima igara koje su meni definitivno najgori nastavci
u svojem serijalu dok je taj isti nastavak nekom drugom (pretpostavljam mlađem igraču) najbolji.
Igram sve žanrove koji postoje i desi se ponekad igra koja me barem na par sati obori s nogu tako da znam da nije problem,
          barem u velikoj mjeri,           samo u meni :P

@urbanfsk
koji moj argument? nisam ni izrekao niti jedan konkretan argument. nemoj mi stavljati riječi u usta lol.

potpuno mi je jasna priča bioshock infinitea. stvarno nije nešto preduboko i teško za shvatiti.
ali i dalje je govno zbog hrpe razloga.


ne znam koja igra je remek djelo po pitanju priče i likova. ni jedna koju sam igrao.  B|
ali čak i prvi bioshock (dvojku nisam igrao) i system shock igre imaju puno bolje priče od infinitea.

al evo, onako s vrha glave, par igara s dobrom pričom/likovima - grim fandango, deus ex, silent hill 2, planescape torment, killer 7...
plus još sigurno desetci igara koje mi trenutno ne padaju na pamet. i milijun koje nisam ni igrao lol.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9