evo, citam da se ljudi muce ubiti obicnog trola ili vuka u skyrimu. ima li smisla igrati na takvoj tezini, pored svega ostalog sto nudi ta igra? onako, pola sata ubijanja trola, umjesto paf-paf normalan fajt, pa dalje istrazivanje ionako opsirne igre i nastavljanje s questom? skyrim igram na easy (ne znam kako se tocno zove ta tezina u skyrimu), jer ne vidim smisao 10ak puta pokusavati ubiti regularnog neprijatelja i trositi toliko vremena, pa trebalo bi mi par godina da samo skyrim predjem 50%, osim u slucaju da ga igram svaki dan nekoliko sati. i opet i opet.
presao sam mw3 kampanju za 5h i 5min. na recruit. ne vidim smisao igranja na veteran igara sa regenerirajucim healthom, jedino sto cu time dobiti jer duze vrijeme cucanja iza zaklona cekajuci da mi se healthovi napune. a to mi nije igranje, nego cekanje da nastavim igrati. realno. ako bas hocu izazov, upaliti cu cod4 MP, potpuno ista igra, pa uzivati protiv pravih igraca.
ja bi rekao da single player igram na nacin na kojem je to opisano u tezinama DXHR-a: "tell me a story".
mozda bi igrao i na hard kad bi postojali quick saveovi u vise igara, sa checkpointovima u slucaju da te netko upuca, moras ponovno prelaziti vec dijelom predjeni dio mape.
jedina igra koju sam u zadnje vrijeme igrao na nekoj teskoj razini je alice madness returns na nightmare i to iskljucivo iz razloga da bi si produzio sekvence s borbama (kojih ima premalo s obzirom na kolicinu skakutanja).
na kojoj tezini igrate? mislite da imate vise skilla ako igrate na najvecoj tezini? ili se tako sebi dokazujete? i/ili drugima? mislite da vas netko nece zgaziti u multiplayeru ako igrate SP na hard? ili vam jednostavno predstavlja izazov?