HCL.HR

Natjecanje recenzija - 07/2017

  • 9 Odgovora
  • 12370 Hitova
*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 4881
  • Bez predrasuda
    • Steam
Natjecanje recenzija - 07/2017
« : 27. Lipanj, 2017., 07:27 »
Pokrećemo prvo natjecanje u pisanju recenzija.

Rasprava i svi komentari se odvijaju isključivo u temi - Natjecanje recenzija - Općenita rasprava, a u ovoj temi se postaju isključivo recenzije.

Svi se možete okušati u pisanju recenzija, a nagrade su i više nego primamljive:

- Pobjednička recenzija će biti objavljena na HCL portalu.
- Igra koju dijelimo pobjedniku u 7. mjesecu je:
BATMAN: ARKHAM KNIGHT PREMIUM EDITION PC

Dobro pročitajte donja pravila kako ne biste bili diskvalificirani.

PRAVILA:

# Igra mora biti odigrana u mjesecu kada pišete recenziju.
# Igra mora biti originalna i kao dokaz se prilaže screenshot sa Steam (Uplay, Origin, PSN, GOG, itd.) account-a i/ili slika fizičke kopije igre za koju se može vidjeti da je vaša (uz kutiju (BD disk) koji slikate napišite papirić sa svojim nickom s foruma).
# Nema zadane teme i/ili igre. Izaberite neku igru koju posjedujete, igrajte i napišite najbolju moguću recenziju te igre
# Minimalan broj znakova je 1 novinarska kartica (1800 znakova), a maksimalan broj znakova su 3 novinarske kartice (5400). U znakove se ne ubrajaju screenshotovi i video zapisi.
# Obvezno je imati 5 vlastitih (ne kopiranih s interneta) screenshotova.
# Screenshot mora biti pridodan u recenziju - moraju se slike prikazati u samoj recenziji, a ne biti linkovi. Video tutorial!
# Nije obavezno, ali poželjno je imati i video iz igre koji ste sami napravili. Video ne mora sadržavati komentar nego čisti gameplay u proizvoljnom trajanju. Ako postoji, video također mora biti embedan u recenziju. Video tutorial!
# Recenziju možete najkasnije dostaviti do zadnjeg dana tekućeg mjeseca (npr. 31.07. do 23:59) sve recenzije koje su stigle poslije toga biti će automatski diskvalificirane.
# Recenzija MORA sadržavati iduće podatke ovim redoslijedom:

- Naziv igre
- Platforma na kojoj je igra igrana + sve platforme na kojima je igra dostupna
- Kada je igra igrana
- Broj provedenih sati u igri
- Sama recenzija
- Dokaz o vlasništvu igre (Screnshot svog librarya ili diska)

# Zabranjeno je svako kopiranje recenzija s interneta, časopisa ili drugih izvora.
# Zabranjeno je postaviti recenziju koju ste već objavili prošli mjesec - dakle ako prošli mjesec niste osvojili nagradu ne možete opet ostaviti istu recenziju u novom natjecanju.
# Povjerenstvo od tri člana će pregledati recenzije prije samog glasovanja i prije otvaranja ankete i glasovanja će izvijestiti sve ukoliko je netko diskvalificiran i zbog kojeg pravila. Sve će biti objavljeno u ovoj temi.


Primjer recenzije.
« Zadnja izmjena: 18. Srpanj, 2017., 15:08 Hrv4tin4 »

Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #1 : 17. Srpanj, 2017., 20:51 »
Resident Evil Revelations 2

Igrano na: PC  Dostupno na : PS4, PS3, PSV, Xbox one, Xbox360

Igrano: U 7 mjesecu

Provedeni sati: 29h

RECENZIJA



Evo stigao nam je  novi nastavak odličnog Resident Evil Revelationsa, gdje ćemo ponovo uskočiti u cipele naših famoznih junaka Chrisa i Jill i još jedanput naprašiti zlikovce. Ne, ne, ja sam se samo šalio. Zapravo ovaj put se nećemo družiti sa Chrisom i Jill, junacima iz prethodnika, ali sama radnja je na suptilan način povezana sa originalom.

Bio-teroristička organizacija i dalje posjeduje opasni virus, koji ljude pretvara u čudna stvorenja, ne baš prijateljski raspoložena.
Naše protagonistice Claire Redfield i njena pomoćnica Moira Burton su članice organizacije pod nazivom TerraSave, koji se na neki način nastoje boriti protiv širenja prijetećeg virusa. Jedna proslava unutar organizacije ne završi baš najbolje, kada maskirani napadači upadnu na zabavu i pritom otmu Claire i Moiru i ostale članove TerraSave-a i odvode ih na nepoznati otok gdje će poslužiti kao eksperimenti.

Sa druge strane Barry Burton također član anti terorističke organizacije a ujedno i Moirin otac kreće na otok u potragu za kćerkom, gdje susreće misterioznu djevojčicu pod imenom Natalia, ali ubrzo otkriva kako djevojčica posjeduje nad naravne moći i tu priča počinje.




Igra je podijeljena u četiri epizode s time da svaka epizoda ima dva dijela radnje. U prvom dijelu ćemo preživljavati sa Claire i Moirom, tako što ćemo nastojati pobjeći sa tog misterioznog mjesta, a usput otkrivajući  kako nas preko neke čudne narukvice, kontaktira nepoznata osoba, predstavljajući se kao nadzornik dajući nam  različite upute ali i prijetnje.



Drugi dio radnje zbiva se sa Barryem i Nataliom. Tu krećemo u životnu potragu za Moirom. Neke dionice na tom putu  već smo ranije prošli sa prvom postavom, tako da ćemo otkrivati različite tragove, koji Barryu ulijevaju zrno nade da mu je kćer još živa.




Svaka epizoda završava na tako intrigantan način da će te teško odoljeti da barem ne započnete sljedeću, a svaka sljedeća  počinje sa isječcima poput nekog filmskog trailera.




U svakom trenutku igre možemo se prebacivati sa jednog lika na drugog, a u nekim situacijama će to biti neophodno.  Dok Claire uglavnom koristiti razna oružja, od noža do RPG-a, Moira naprotiv ne koristi oružje. E pa neću vam reći zašto ! Umjesto toga  koristi džepnu svjetiljku, sa kojom može zaslijepiti neprijatelje i pritom ih zatući željeznom polugom ili ih jednostavno Claire može lakše dokrajčiti.
Svjetiljka će također poslužiti i za pronalaženje skrivenih predmeta , a spomenuta željezna poluga pored zadavanja smrtonosnih povreda, služit će i za provaljivanje određenih vrata i otvaranje raznih škrinja, na koje ćemo često nailaziti i u kojima se nalaze različiti predmeti.

Sa druge strane situacija je slična. Dok je Barry vješt sa oružjem, Natalia posjeduje nad prirodne  moći, gdje može vidjeti neprijatelje kroz zidove ili pak one nevidljive i tako upozoriti svog zaštitnika; a kada postane gusto, sve se riješi kamenom po glavi. Imamo i mogućnost šuljanja, tako da neke neprijatelje jednostavno možemo potiho riješiti ne stvarajući previše buke.

 


Potezanje sa nekim zagonetkama gdje ćemo  razbijati glavu baš i nema. Uglavnom su to prostorna snalaženja i interakcija između likova gdje ćemo rješavati različite prepreke.

Igra također ne obiluje pretjerano ni sa iznenadnim scenama zastrašivanja, ali to ne znači da nije atmosferićna i napeta, pogotovo u situacijama kada nas juri horda mutiranih beštija, a mi smo ostali bez municije što baš nije rijetkost ili onaj osjećaj kada ne znamo što nas čeka iza sljedećih vrata.
Od lokacija kretati ćemo se kroz zatvorske hodnike, šumu, napuštena sela, rudnike i mnoga druga nepoželjna mjesta. Neprijatelji ovog puta nisu klasični zombiji na koje smo navikli iz prijašnjih RE igara iako i njih ima, već su to neke čudne kreature koje nisu svoje u glavi, a nađe se tu i pokoji boss.

 

Postoji i sustav nadogradnje naših sposobnost i oružja, koji je pomalo oskudan i zanemariv, tako da ne pridaje neku bitnu važnost.
Inventory je jednostavan i pregledan, a lude kombinacije možemo raditi i dalje.
Audio vizualna strana igre je na sasvim solidnoj razini. Iako igra ne obiluje sa pretjeranim detaljima, niti se može grafički uspoređivati sa današnjim naslovima, ali kao cjelina izgleda sasvim pristojno.
Sa tehničke strane  jako je dobro optimizirana barem u PC izdanju. Kod mene je se sve uredno odvijalo u 120 fps bez ikakvih padova. Kontrole su responzivne  i vrlo ugodne od kretanja do ciljanja. Partner uredno reagira na naredbe i vrlo je rijetko zaglavio negdje.



Na kraju ću vam otkriti da igra ima još dvije ekstra epizode koje dodatno proširuju priču. Riječ je o epizodama The Struggle i Little Miss. O čemu se tu točno radi, to ostavljam da otkrijte sami.
Pored glavne kampanje možemo svakako zaigrati i Raid mod, poznat već iz prvog dijela, gdje uglavnom na pucavamo neprijatelje.
Igru također možemo zaigrati i kooperativno( split screen ) gdje jedan igrač preuzima ulogu Claire a drugi Moire odnosno Barrya i Natalie, a postoje tu i neki drugi modovi kao npr. invisible mod.

I što da kažem na kraju ? Samo to da se radi o jednom odličnom nastavku i za sve ljubitelje serijala obavezno gradivo.

Pozdrav

ZA:

- Solidna Priča
- Interakcija likova
- Sažetak između epizoda
- Optimizacija i kontrole
- Raid mod i co op

PROTIV:

-Oskudne scene zastrašivanja
-Sustav nadogradnje

OCJENA: 87






























« Zadnja izmjena: 29. Srpanj, 2017., 01:26 darijoman »

*

kaalbron

  • n00b
  • 3
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #2 : 23. Srpanj, 2017., 11:36 »
Thimbleweed Park
Platforme: PC (Windows, MAC OS X, Linux), PS4, XONE, Nintendo Switch, iOS, Android
Igrano od 15.7 do 22.7. na Windows PC platformi.
Provedeno 13 h u igri.
   
Ponovnim usponom point and click žanra u zadnjih par godina, stari majstori Ron Gilbert i Gary Winnick odlučili su nas podsjetiti kako se to radi predstavivši naslov po uzoru na stare Lucasartove klasike poput Maniac Mansiona i Monkey Islanda.



Prva stvar koju ćete primijetiti kada upalite igru starinski je izbornik akcija koje vaš lik može izvesti. U gotovo svim današnjim igrama takve su akcije automatizirane, no igra nas vraća korijenima žanra pa tako imate brojne opcije koje možda ne biste očekivali poput: gurni, povuci, otvori, zatvori... Ne možete, na primjer, samo kliknuti na vrata kako bi se otvorila već morate izabrati komandu otvori.



Takav je izbornik dobrodošao, pomaže uspostaviti igrin šarm. Šarm uspostavlja i izgled grafike koji je namjerno pikseliziran, također po uzoru na stare klasike.
U igri upravljate s čak 5 likova. Na početku upoznajete dvoje od njih, agenta Reyesa i agenticu Ray koji su došli u Thimbleweed Park kako bi istražili ubojstvo stranog investitora. S vremenom, doduše, saznajete kako to možda i nije njihov pravi motiv za dolazak u taj polunapušteni gradić. Tijekom radnje upoznajete i druge igrive likove: Ransomea- klauna koji vrijeđa svoju publiku, Delores- dizajnericu video igara te njezinog oca Franklina. Njih petero udružuje snage kako bi otkrili pravu tajnu grada.



Glavni razlog za kupiti ovu igru je fantastičan humor. Na Steamovoj stranici obećaju vam barem jednu šalu svake dvije minute, to obećanje i ispunjuju, a šale su vrlo pametno osmišljene. Radnja je smještena u godini 1987; stoga ima i puno referenci iz tog vremena. 



Svaka point and click igra treba imati dobru priču, no nažalost moram priznati da priča nije najjači dio ove igre. Igra se prema svojoj priči ne odnosi ni s kakvom dozom ozbiljnosti, developeri su napravili bizaran svijet s puno rupa u priči (što se mnogima može svidjeti). Također su pretjerali s brojem šala koje ruše četvrti zid. Teško se uživiti u takav svijet. Znam da im je to i bio cilj, napravili su igru koja je vrlo svjesna sebe, ali svejedno smatram kako je priča mogla biti ponešto zanimljivija te još važnije- napetija. Igra ne postiže skoro nikakvu napetost, što i nije najbolje za igru koja se prodaje kao neo-noir misterija.



Mnoge zagonetke su zato vrlo pametno osmišljene, zabavno je otkrivati što treba dalje i koji predmet gdje i kako upotrijebiti. Ima i onih pomalo bizarnih koje je skoro nemoguće riješiti bez pomoći, srećom u igri uvijek možete nazvati liniju za pomoć koja će vam, ako je potrebno, postepeno objasniti sve što trebate napraviti kako biste riješili zavrzlamu u kojoj ste se našli.



Zaključno- ako želite igru koja se ne shvaća ozbiljno, punu odličnih šala te začinjenom prekrasnom atmosferom i old school tipom zagonetki došli ste na pravo mjesto. Igra nije za svakoga, ali ako ste ikad igrali point and click naslove drugačije od Telltaleovih vjerojatno će vam se svidjeti. Preporuka za one koji se žele malo nasmijati te dobro namučiti u rješavanju prepreka.
Ocjena: 75/100

Ukratko:
ZA:
+ zanimljive i komplicirane zagonetke
+ fantastičan humor
+ atmosfera
PROTIV:
- priča

<a href="http://youtu.be/c1CGisYb2u8?list=PLaoUHm4uWN-Yqp_Qd4id358lRhmFXk8-n" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://youtu.be/c1CGisYb2u8?list=PLaoUHm4uWN-Yqp_Qd4id358lRhmFXk8-n</a>


« Zadnja izmjena: 23. Srpanj, 2017., 16:03 kaalbron »
KB

Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #3 : 24. Srpanj, 2017., 18:00 »
Naziv igre: Mafia II: Digital Deluxe Edition

Žanr: akcijska avantura, pucačina u trećem licu

Uključeni igraći modovi: igra samo za jednog igrača (single player)

Igra namijenjena osobama: starijim od 18 godina (punoljetne osobe)

Platforma na kojoj je igra igrana: PC

Platforma na kojoj je igra još dostupna: PlayStation 3, Xbox 360, Mac OS X

Kada je igra igrana: 21. 7. – 25. 7. 2017.

Broj provedenih sati u igri: 34 sati


RECENZIJA

PRIČA

Sve počinje 1925. godine kada je rođen glavni protagnist ove igre - Vito Scaletta. Nažalost, zbog teške situacije na Siciliji, Vito i njegova obitelj su morali emigirati u Sjedinjene Američke Države s nadom da će tamo biti bolje. Znatiželjna i vesela pogleda Vito gleda grad Empire Bay u koji dolaze prekooceanskim brodom. Međutim, kako se približavaju svojem krajnjem odredištu Vito primjećuje svu bijedu i jad grada u koji su došli. Osim obitelji Scalleta u Empire Bay su došle i mnoge druge talijanske obitelji. Posljedično i Vitov otac se zapošljava kod talijanskog mafijaša u luci.

Slika: Glavni lik u igri - Vito Scaletta

Nažalost, nakon nekoliko godina Vitov otac umire na ne baš u potpunosti razjašnjen način. Zbog toga je na Vita pala obveza da se brine za svoju majku i sestru. Vito i njegov najbolji drug, Joe Barbaro, izrasli su u prave fakine koji na različite načine pokušavaju doći do novca. Nažalost, prilikom pljačke draguljarnice Vito biva uhvaćen.

Slika: Igra obiluje ovakvim umjetničkim dijelima

Pred Vitom su postavljene sada dvije mogućnosti – ići u zatvor i tamo biti dugo vremena ili ići u Drugi svjetski rat. Vito izabire ovu drugu opciju i tu igrač po prvi puta dobiva kontrolu nad igrom. U prvom poglavlju tako oslobađamo jedan talijanski gradić od zločestog okupatora, dok se u ostalim poglavljima radnja odvija u gradu Empire Bay.

Kroz ukupno 15 poglavlja prikazani su životni usponi i padovi Vita Scallete. Priča je veoma kvalitetno napisana i prepuna je iznenadnih obrata. Priča je dobro povezana animiranim međusekvencama, ali i pričom između likova kad putuju do određene destinacije. Kvalitetna pozadinska glazba dodatno pomaže igraču da se bolje uživi u priču.

Slika: Moj mentor i ja malo čavrljamo dok idemo "pecati"

Treba istaknuti da priča završava s prevelikim „cliffhengerom“.


GAMEPLAY

Mafia 2 odvija se u gradu Empire Bay koji je u potpunosti na raspolaganju igračima za istraživanje. Međutim, poglavlja i misije u igri su postavljene tako da se od igrača očekuje samo da putuje automobilom od jedne lokacije do druge bez potrebe za nekakvim dodatnim istraživanjem. Stoga se Mafia 2 može smatrati igrom s poluotvorenim svijetom.

Iskreno govoreći, igrač niti nema mnogo toga za raditi u svijetu – može otići u bar, restoran, natočiti gorivo na benzinskoj postaji, kupiti novu odjeću, nadograditi vozilo i to je više-manje to. Novac možete zaraditi preko misija, prodajom odabranih vozila u luci, prodajom vozila na smetlištu i pljačkanjem trgovina. Zbog toga su širom mape postavljene potjernice koje igrač mora naći. Ukupno je postavljeno takvih 159 potjernica od kojih je većina veoma dobro skrivena što znati biti frustrirajuće prilikom njihova pronalaženja. S druge strane, ukupno 50 Playboyevih zečica je skriveno na misijama koje igrač može pronaći. Osim toga, igrač će s prolaženjem igre na „hard“ razini otvarati razne artworke i pinup sličice.

Slika: Dok neki "čagaju" kao ludi, kolega im "ljubi" zahodsku školjku

Prilikom pokretanja igre igrač može odabrati tri razine težine. Preporuka je da se odmah krene s najtežom razinom (hard) jer nekih prevelikih razlika u težini i nema. Najveća razlika je u tome što se na najvećoj težini protivnici ne prikazaju na mini mapi te što igrač može brže poginuti.

Kako bi se uspješno prešla igra, nužno je dobro savladati tehniku zaklona jer u igri postoji automatska regeneracija zdravlja nakon nekog vremena. Doduše zdravlje se ne obnovi do samoga kraja, ali zato možete pojesti ili popiti nešto kako bi se oporavili do kraja. To s jelom zvuči dobro, ali u igri nije baš dobro realizirano jer ne mođete sa sobom ponijeti sendvič u inventaru.

Od oružja na raspolaganju imate prije svega svoje šake. Tako ćete određene dionice u igri morati odraditi u boksačkom stilu što je izvedeno veoma jednostavno s korištenjem samo tri tipke. Osim šaka, na raspolaganju imate dva pištolja, jednu sačmaricu, četiri-pet puškica i dvije vrste bombica. U većini slučajeva koristiti ćete pištolje dok je najbolje koristiti automatske puške (pogotovo u kasnijim fazama igre). U bitkama će od velike pomoći biti i vaši drugari. Dakle, nemojte srljati nego pustite njih malo naprijed jer oni ne mogu umrijeti.

Slika: Tako znači? Ne želiš platiti za frizuru?! Platiti ćeš i za zubara!

Slika: Kuc-kuc! Ima li koga doma?

U igri postoji i policija, ali ona je tu više reda radi nego što ima svoju funkciju. Uspješno je možete izbjegavati tijekom većine igre, ali će vas ipak početi ganjati zbog prebrze vožnje. Kako bi to spriječili možete uključiti limitator koji vam ograničava brzinu vožnje. Također, osim na policijska vozila treba pripaziti i na hodajuće policajce koji patroliraju. Vozila i patrole vidljive su na minimapi. Ipak, policija je veoma blesava. Tako baš ne reagiraju ako idete krasti vozilo ili ako se lagano zabijete u njihovo vozilo.

Slika: I najbolji prije ili kasnije pokleknu

Slika: Dečki, ajmo se mi dogovoriti

Slika: Gospodine policajac, zašto uništavate zgrade?

Na raspolaganju imate 40-tak vozila koji su ili automobili ili kamioni. Automobili su svojstveni vremenu igre i, dakako, nisu licencirani. Kako vam ne bi bilo dosadno u automobilu, na raspolaganju imate tri radio stanice koje sviraju pjesme tog razdoblja. Kad jurite po gradu, savjetujem vam da što više trubite. Nećete vjerovati, ali drugi vozači vam se odmah sklanjaju s puta u stranu (osim policije). U početku voziti ćete po snijegu, a u kasnijim poglavljima možete očekivati vožnju po kiši ili sunčanom vremenu. Usprkos tome, nema dinamične promjene vremenskih uvjeta - ako pada kiša, padati će cijelo poglavlje.

Slika: Jurim 100 na sat po gradu


TEHNIČKA STRANA

Glazbena strana igra je napravljena u potpunosti bez greške. Glazba je u potpunosti pogođena. Što se tiče grafike, primjetna je određena magla u daljini te iskakanje određenih manjih predmeta. Budući da je riječ o igri iz 2010. godine, na ovo se može zažmiriti. Ipak, ono na što se ne može zažmiriti jesu razni bugovi koji još nisu ispravljeni. Rekao bih da su bugovi u potpunosti slučajni tako da postoji vjerojatnosti da se vi uopće nećete susresti s njima. U svezi optimizacije, rekao bih da je to moglo biti i bolje odrađeno. Naime, kako grafika, mada izgleda sasvim prihvatljivo, i nije baš nešto za današnje standarde, očekivao sam nešto bolji rezultat. Ipak, budući da sam igrao s uključenim v-syncom probleme u oscilaciji frameratea nisam primijetio.

Slika: Joe, opet si zaboravio otvoriti vrata?

Slika: Rezultat benchmarka ugrađenog u igru

ZAKLJUČAK

Ova igra svakako zaslužuje preporuku da je zaigrate i to prvenstveno zbog kvalitetne priče i glazbe. Moguće je da ćete naletjeti na kakve bugove, ali nadam se da vam oni neće previše pokvariti doživljaj igre. Također, uzmite u obzir da ćete za potpuno shvaćanje priče trebati nabaviti i dodatne DCL-ove.  Objektivno gledajući, igru možete završiti za 10 do 12 sati, ali ako želite pokupiti sve achivemente i u potpunosti shvatiti priču trebati će vam barem dvostruko više vremena.


OCJENA: 75/100

ZA:
+ priča
+ glazba
+ Playboyeve zečice

PROTIV:
- DLC paketi su trebali biti uključeni u osnovni dio igre
- bugovi
- malo dodatnih sadržaja u gradu


Slika: Dokaz o vlasništvu igre
Napomena: ostvario sam 47 achievementa od 47 ostvarivih u baznoj igri Mafie 2. Postoje još dva DCL-a od kojih svaki ima po 10 achievementa.

Slika: Dokaz o 100% prelasku igre


DODATNI PODACI

Konfiguracija na kojoj je igra igrana:
CPU: Intel Core i5 7600K 3,8GHz, 6MB, LGA 1151
MATIČNA: Gigabyte GA-Z270-Gaming K3, 4xDDR4, S.1151, KabyLake
GPU: MSI GeForce GTX 1070 QuickSilver 8GB OC GDDR5
RAM: Patriot Viper4, 2400Mhz, 16GB (2x8GB), CL15
MONITOR: Acer CB271Hubmidprx, 27 inča, 2560x1440, 75 hz
OS: Windows 10 Home Retail

Datum izlaska igre: kolovoz 2010. godine

Datum kupnje igre: 24. prosinca 2016. godine (Steam)

Cijena igre u trenutku kupnje: 7,99€

Trenutna cijena: 39,99€ (http://store.steampowered.com/app/50130/Mafia_II/)
« Zadnja izmjena: 26. Srpanj, 2017., 11:35 Bert_Raccoon »

*

Biggie

  • n00b
  • 1
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #4 : 27. Srpanj, 2017., 20:17 »
Payday 2

Igrano na:PC   Dostupno i na :Xbox 360,PlayStation 3,Xbox One,PlayStation 4 i Nintendo Switch

igra igrana u 7-mom mjesecu 2017

Sati provedeno u igri : 39
 

RECENZIJA IGRE:

Drugi nastavak igre koja je bazirana na kradjama ,naime rijec je o jednoj igri koja vas stavlja u cipele jednog od 3 originalna i jednog novog pljackasa (uz pomoć DLC-eva ima ih 18 ukupno) ,naravno u igri se moze otkljucati i zadnji to jeste četvrti originalni član .U igri se radi o tome da izaberete jednu od mnogobrojnih misija i pocinjete igrati u stealth modu ,nakon toga stavljate masku i odlucujete vi i vasi lopovi kakav plan upotrijebiti da ukradete sto vise pljena i tu pocinje misija,iako već ima mnogo misija u igri radi raznovrsnosti je dodano 6 razina tezine,naravno svaka ta razina  donosi razliciti dio  zarade .

U igri mozete da radite stvari kako vi hoćete,svaka misija moze se izvesti na  razlicite nacine ,sve zavisi od vaseg stila igranja ,naime skill tree je jako raznovrstan  ,upravo tako da napravite svoj stil igre ,naravno igra je najzanimljivija kada se uspijete dogovoriti sa timom oko plana igranja ,svako da zauzme i da odradi svoj dio posla ,tu najvise pomaze pravljenje lika,kustomizacija je raznovrsna ,od samih maski koja moze da bude od suncanih naocala pa sve do maske djeda mraza.

Iako je igra izasla 13.8.2013 jos uvek izbacuju dlc-eve ,po dlc-evima ćete da dobijete  jos maski,oruzja,nastavka za oruzje i jos nekih stvari,Payday 2   je igra koja je bazirana samo na pucanju i prenosenju stvari ali tu se nalazi mnogo taktika , na primjer sta cete sa sobom da ponesete ukoliko igrate tenk misiju uzecete najvisi armor,minigan i bombe a u koliko radite stelth misiju oticete u odjelu,pistolju sa pribusivacem i kartama ,svako oruzje je razlicito i od svakog skoro mozete napraviti ili tenk ili stealth oruzje .

Developer igre je Overkill Software ,a publisher 505 Games .Igra nije mnogo zahtevna tako da moze da se igra i na minimalnim 4gb rama,dual core procesor i GeForce 8800 graficku kartu ,ali ukoliko ćete igrati multiplayer  morate malo smanjiti postavke .
Igra je sve u svemu jako dobra i nema nesto da joj se mnogo zamjeri.



Za:
-mnogo misija
-pravljenje lika
-sloboda igranja
Protiv:
-spajanje sa ljudima velike razlike levela
-mikrotransakcije


Ocjena :86/100

Dokaz o vlasnistvu igre:
« Zadnja izmjena: 27. Srpanj, 2017., 23:31 Biggie »

*

ineskih

  • n00b
  • 2
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #5 : 31. Srpanj, 2017., 00:14 »
Igra: Stardew Valley
Igrano na: PC 
Dostupno na: PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC
Igrano: Lipanj, Srpanj 2017.
Provedenih sati: 63


Recenzija:

Zamisli da imaš vlastitu idiličnu kućicu okruženu zelenilom u malom mirnom gradu s dragim ljudima, radeći opuštajući posao koji ti ujedno i donosi prihode. Stardew Valley nije samo farming simulator, nego puno više od toga.

Ovu igru uglavnom uspoređuju sa Harvest Moon, tako da svatko tko je igrao HM, zavoljet će Stardew Valley vrlo brzo, a vrlo vjerojatno i postati ovisan. RPG koja nam omogućuje da se bar u virtualnom pikseliziranom svijetu odmorimo od svog stvarnog, stresnog života i uživamo u vrtlarenju, pecanju i životu u prirodi.



Priča počinje tako da kao dijete naslijediš farmu od svog djeda, no tek kad odrasteš i počneš „osjećati teret modernog života“, seliš se na tu farmu i započinješ novi život u malom gradu. S vremenom, kada počneš zarađivati i otkriješ osnove i načine na koje stvari funkcioniraju, igra postaje sve zanimljivija. Poželiš zarađivati još više, saditi veći vrt, ići sve dublje u rudnik, dobivaš životinje koje ti svakodnevno daju jaja, mlijeko, itd. koje onda prerađuješ u majonezu, sir i ostalo. Po meni, najbolja stvar je što je sve povezano - questovi, otključavanje novih lokacija i itema, rude koje su potrebne za craftanje, ljudski odnosi itd. Kako se počneš navikavati na taj posao farmera, već imaš isplaniran sljedeći dan i ne trošiš ni minutu vremena. Onda sve postaje rutina – prva stvar kad ustaneš je gledanje prognoze za sutra, zatim zalijevaš vrt i bereš plodove, nakon toga nahraniš životinje i pokupiš jaja ili mlijeko, pozdraviš ljubimca (mačku/psa), oni te pozdrave natrag, zatim kreneš u grad obavljati druge poslove. Navečer se vratiš doma i sve proizvode koje si uzgojio/pokupio/iskopao staviš u jednu kutiju i preko noći zarađuješ masne pare. Zvuči dosta jednostavno, možda i dosadno, ali vjerujte mi kad vam kažem da ima toliko stvari za raditi da igra ne može postati dosadna tako brzo.



Što se tiče socializacije, stvaranje odnosa s ljudima je također jedan zanimljiv proces, pogotovo kada želimo s određenim likom stupiti u vezu, odnosno u brak. Možemo imati bračnog partnera, pa kasnije i djecu. Naravno, možemo se i rastati od tog partnera i vjenčati se ponovno, ali mislim da bih to radila samo kada bi mi igra stvarno dosadila. Svaki lik ima određeni karakter, pa tako u gradu imamo čudaka, pijanaca, beskućnika, sportaša, itd. Sa svakim možemo komunicirati samo jedanput dnevno, a možemo im i dati neki poklon koji će nam donijeti određeni broj friendship pointsa, ovisno o njihovoj preferenciji darova. Neki ljudi se na početku čine nepristojni i kao da jednostavno ne žele razgovarati s vama, ali ako budete uporni, postat će dragi prema vama i nekad vam čak slati poklone, tako da se isplati sprijateljiti se s mještanima. Također možemo birati hoćemo li s nekom osobom postati neprijatelji – a to možemo postići tako da im dajemo darove koje mrze ili ih gađamo pračkom.





Iako uglavnom nema nekih većih bugova, igra ima nekoliko sitnih nedostataka. Par puta mi se dogodilo da sam slučajno odrezala neki usjev i zato treba biti posebno oprezan koji alat u kojem trenutku držimo u ruci (npr. sjekiru kada smo u vrtu punom plodova). Kada sam tek napravila kokošinjac i kupila prvu koku, nisam znala da ju moram hraniti i pozdravljati svaki dan i tako je jadna kokica gladovala i nije me baš voljela  :(. Uglavnom preporučam da sve istražujete, čitate, isprobavate. Ako nešto krivo napravite, bez problema možete resetirati dan, jer se igra sprema tek kada idete spavati.



Postoji čak i cijela SV wiki stranica (stardewvalleywiki.com), koja može puno pomoći onima koji tek počinju igrati. Sve stvari, lokacije i radnje su detaljno objašnjene i meni još uvijek ponekad služi, da saznam npr. u koje godišnje doba i na kojoj lokaciji se određena riba može upecati. Ovaj svijet ponekad može postati jako realističan, jer igra sadrži dosta realnih komponenata (osim čudovišta, vještica i vila). Često me motivira da počnem raditi na pravom vrtu i možda nešto zaradim, ali ipak je ljepše sjediti u sobi, slušati veselu Stardew Valley glazbu i uzgajati virtualno povrće. U igri mogu uživati doslovno svi – i mlađi i stariji, a svatko će ju doživjeti na svoj način.



<a href="http://youtu.be/VNIRXIZL4bA" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://youtu.be/VNIRXIZL4bA</a>


ZA:
- zanimljiva radnja i likovi
- random eventi
- sloboda i kreativnost stvaranja
- velik raspon itema i alata
- opuštajuća glazba

PROTIV:
- neke mehanike igre nisu najbolje objašnjene

Ocjena: 98/100


*

14maxx

  • **
  • 157
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #6 : 31. Srpanj, 2017., 15:02 »
Middle Earth: Shadow of Mordor
Igrano na: PC Dostupno na: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
Igrano: U 7. mjesecu
Broj provedenih sati: 19

RECENZIJA

Većina ljudi koja prati gaming scenu reći će da dobru igru smještenu u Tolkienovom svijetu nismo imali dugo vremena. Neki će možda čak reći nikako. Ali, situacija se promijenila izlaskom Middle Earth: Shadow of Mordora u 9. mjesecu 2014. Njome je Tolkienov univerzum napokon dobio i više nego kvalitetnu adaptaciju u žanru video igara.


Igra nas stavlja u ulogu rangera iz Gondora, Taliona, čija je osnovna misija da dobije osvetu nad Mračnim gospodarom Sauronom, tačnije njegovom "Crnom rukom". Naime, na samom početku igre saznajemo da je Talionova porodica, kao i on sam, ubijena upravo od strane Black Hand-a. Međutim, Talion ne umire, bar ne "konačno", jer je, kako igra sama više puta spominje, "proklet od smrti". Tu na scenu stupa i Celebrimbor, Talionova "sjenka", vilenjački princ i najcjenjeniji kovač u Srednjoj zemlji, za koga se vezuje kovanje Prstenova moći. Talion tako dobija još jednu misiju, u vidu otkrivanja misterije koju krije Celebrimborov lik. Na svom putu Talion susreće nekoliko sporednih karaktera koji će imati svoju ulogu u borbama koje dolaze. Međutim, nijedan od tih likova, pa čak ni Talion sam, nisu baš najuspješnije okarakterisani, što predstavlja i jednu od mana Shadow of Mordora. Trebao bih iz toga spiska "mlakih likova" vjerovatno izbaciti Torvina, koji ima relativno zanimljivu pozadinsku priču. Ili bar zanimljiviju od ostalih likova.


Gameplay Shadow of Mordora je najlakše opisati kao vanbračno dijete Assassin's Creed i Batman Arkham serijala. Parkour sistem neodoljivo podsjeća na AC franšizu, a sam combat sistem zajedno sa svojim combo metrom je praktično identičan onome iz Batman Arkham igara.
Igra naravno pruža i stealth metodu, koja je u mnogo slučajeva najbolje rješenje nekog problema. Ali, tu se javlja i još jedna mana ove igre - njezin AI. Orkovi vas praktično neće vidjeti ako im ne dođete "ispred očiju", dok je u toku borbe prava rijetkost da vas napadnu dva Orka odjednom, a o trojici i da ne govorimo.
Kao i uz svaku drugu igru novijeg datuma, i ova pruža sistem napredovanja, kao i mogućnosti koje otključavate tokom svog boravka u Mordoru. Abilitiji su podijeljeni u dva tipa: Ranger i Wraith. Prvi tip je vezan za borbene mogućnosti a drugi za Celebrimborove sposobnosti, kao što i sama imena kažu. Dok dođete do polovine igre već ćete otključati sve bitnije sposobnosti, te ćete postati mašina za ubijanje Orkova i njohovih gospodara, što možda zvuči kao mana, ali u stvari nije, makar ne za mene.


Možda ćete iz gornjeg teksta pomisliti da igra nije inovativna i da kopira druge serijale, i to bi bila istina da nema tzv. Nemesis sistema koji pruža novu dimenziju Sauronovoj vojsci i daje svakom Orku, bilo da je on kapetan ili warchief, "život" i neku svrhu u Mordoru. Ukoliko poginete tokom borbe od strane nekog "običnog" Uruka, on će automatski biti prekomandovan u kapetana, a kroz poseban oblik side misija može stići i do samog vrha Sauronove vojske. Svaki pripadnik vojske ima svoje unikatne slabosti i snage. Tako, na primjer, možete iskoristi strah nekog kapetana od zvijeri ili vatre, pa tu istu zvijer navesti da "slučajno" ušeta u kamp dotičnog kapetana, ili jednostavno prouzrokovati "slučajni" požar u tom kampu, što će vaš uspijeh gotovo osigurati.
Osim ovog tipa sporednih misija, postoje i misije za "kovanje legendi" o Talionovom oružju. One ne traju dugo, neke će vas zabaviti, neke će vam vjerovatno biti dosadne, ali na vama je hoćete li ih zaigrati ili ne. Kroz trajanje glavne priče imaćete pristup dvjema lokacijama (čitaj: mapama). Obe mape su sasvim dovoljne veličine i sa dovoljno sadržaja da vam boravak u Mordoru ne bude dosadan.
Za sam prelazak kampanje će vam trebati između 10h i 15h, u zavisnosti od načina igranja. Takođe, treba dodati da su po izlasku igre izašla i dva (bitnija) DLC-a, naziva Lord of the Hunt te The Bright Lord. U prvom ćete uz Torvinovu pomoć pokušati srušiti 5 Beast Master Warchiefova, dok vas drugi stavlja u ulogu samog Cebrimbora, kako bi se usprotivili i pokušali savladati samog Saurona. Uz ova dva DLC-a dobijate još nekih dodatnih 4h-5h, opet, u zavisnosti od stila igranja.


S tehniče strane gledano, igra se odlično vrti i na nižim konfiguracijama i izgleda sasvim zadovoljavajuće za svoje vrijeme, plus tu je uvijek i besplatni HD Content koji još dodatno poboljšava teksture. Igra uredno radi i uz kombinaciju miš - tastatura, ali takođe ima i podršku za kontorler, čak bih vam i preporučio da ju iskusite preko kontrolera.


Toliko od mene. Preporučio bih Middle Earth: Shadow of Mordor svakome ko je iole fan žanra akcijskih avantura, a pogotovo fanovima Tolkienovog svijeta. Plus, sada ju možete naći po veoma niskim cijenama od po nekih 4-5 evra.


Za:
+ Nemesis sistem
+ Prezentacija Tolkienovog svijeta
+ Gameplay elementi i combat sistem

Protiv:
- "mlaka" karakterizacija pojedinih likova, pa čak i Taliona
- AI protivnika

Ocjena: 89/100

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 4881
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #7 : 01. Kolovoz, 2017., 11:41 »
Kreće nam i anketa. SVi možete odlučiti o pobjedniku.


Anketa traje 14 dana kako bi svi imali vremena detaljno pročitati i pročiti Vaše recenzije.



Sretno svima!  :thumbs:

Isključivo, samo ovaj mjesec smo odlučili tolerirati sve što bi inače rezultiralo direktnom diskvalifikacijom uz to da sam sve osobe koje su imale problem s recenzijom (s pravilima) upozorio putem privatne poruke na vrijeme, ali mi se nitko nije javio niti je odlučio izmjeniti recenziju!


Osobe koje su trebale biti diskvalificirane:


Biggie - Na više frontova su fulana pravila! 1. samo su 4 screenshota iz igre, a minimalno ih je 5! Isto tako premal broj znakova - ispod minimalnog nivoa.

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 4881
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #8 : 15. Kolovoz, 2017., 16:11 »
Imamo i prvu pobjednicu prvog natjecanja! Čestitamo ineskih na uvjerljivoj pobjedi! Key za igru dobiješ u inbox, a čeka te i objava dobitničke recenzije na portalu!


Hvala svima na sudjelovanju, a novu prigodu imate već ovaj mjesec!

*

ineskih

  • n00b
  • 2
Odg: Natjecanje recenzija - 07/2017
« Odgovori #9 : 17. Kolovoz, 2017., 00:27 »
Hvala svima koji su glasovali, key primljen  :thumbs: