HCL.hr forum

Gaming => Gaming kultura => Autor teme: smigl - 06. Listopad, 2010., 09:37

Naslov: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 09:37
Svima je poznato da je pc inferiorna multi platforma kojemu sve veci dio gaming kolaca kradu konzole. Kao dva najjaca i cesto ponavljajuca argumenta su: manje piratstva na platformama (sto je moguce jer su igre za konzole kao i same konzole malo teze za modanje/crackanje) te visoka cijena i konstantna potreba za nadogradnjom racunala.

Predstavljamo vam CLOUD GAMING (oblak gaming)

http://www.youtube.com/watch?v=6cY8-eT0gvo <-- da steknete jako dobar dojam o cemu pricamo

Prvo da pokusam objasniti onima koji nisu upoznati s pojmom oblak gaminga o cemu se tu radi.

Naime ideja krece od toga da se sav gaming sadrzaj ustvari uopce ne nalazi u vasim rukama ili racunalima nego je dostupan preko online servera a vi ga koristite kroz jedan obican internet preglednik.
Da bi bolje shvatili o cemu se radi pogledajte ovaj link http://www.youtube.com/watch?v=j5oIr4o_MIk

Ideja je itekako usla u ozbiljnu fazu i trenutno odlicno funkcionira u SAD, toliko im je dobro krenulo da se cak i maknuli mjesecnu pretplatu od 15 $ na servis jer im zarada od rentanja sasvim dovoljna za sada, iza njih su stale gotovo sve vodece firme u gaming industriji.

IGRE SE MOGU RENTATI! znaci upiknes 5 $ i rentas mafiu 2 na 3 dana, ili upiknes 30 $ i kupis si nesto... prejebena ideja

ono sto je uzasno bitno naglasiti je to da ce ovaj oblik gejmanja unistiti potrebu za kupovanjem jakih racunala jer je dovoljno obicno racunalo koje se moze nakaciti online, isto tako piratstvo ce postati jako tesko jer igre uocpe nece biti dostupne korisniku u bilo kojem drugom slucaju osim da ih igra preko cloud servisa.

meni se osobno ne svidja, ja volim svoje igre imati na oku, volim i sto mogu probati igre prije nego kupim i nikako mi se ne svidja sto moram ovisiti o kvaliteti providera da bi mogao uzivati u normalnom gamingu, ali mozda sam samo tvrdoglav...

vasa misljenja?
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Ementaler - 06. Listopad, 2010., 10:34
Ti si ovo kopirao od nekuda ili? Jer prema ovoj rečenici "Predstavljamo vam CLOUD GAMING (oblak gaming)" je to malo čudno, očekujem vidjet da je netko sam napisao post kad ovako otvori temu.

Dobro, nebitno... Inače, osim Onlivea postoji i Gakai  (http://www.gaikai.com/), sličan cloud gaming sistem koji doduše još nije u funkciji (na službenoj stranici se možete prijaviti za betu).

Glavna stvar koja se meni ovdje ne sviđa je što jednom kad kupiš igru, ona mooožda više neće biti tvoja za kojih 5 godina. Kod servisa za digitalnu distribuciju igara poput Steama, gdje igru preuzmeš pa ju možeš i spremiti negdje ako želiš jel, to je druga stvar... ali ovdje baš nema nikakvog osjećaja da je nešto tvoje i da će tako ostati duže vrijeme.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 06. Listopad, 2010., 12:31
Svima je poznato da je pc inferiorna multi platforma kojemu sve veci dio gaming kolaca kradu konzole. Kao dva najjaca i cesto ponavljajuca argumenta su: manje piratstva na platformama (sto je moguce jer su igre za konzole kao i same konzole malo teze za modanje/crackanje) te visoka cijena i konstantna potreba za nadogradnjom racunala.

Notorna glupost. Kao prvo, piratstvo nikada nije razlog za opravdavanje loše prodaje igara. Onaj tko igra piratluk na PC-u, igrat ce ga i na konzolama. Kao drugo, svaka platforma za igranje ima svoje prednosti i mane tak da igranje akcijskih, sportskih igara te voznji je svakako ljepše na konzoli, ali za strategije, MMO igre te malo zahtjevnije RPG-eve je daleko veci gust igrati na PC-u(po meni i pucacine, nezamislivo mi je sa gljivama igrati takav tip igre). Svaka platforma ima svoje prednosti i nedostatke. Konstatna potreba za nadogradnjom racunala je nestala jos prije 3-4 godine. Ja na svojem 3 godine starom racunalu (stavio sam jedino novi procesor koji me kostao cirka 600kn) igram sve nove igre na full detaljima bez beda. Osim toga, danas već postoje neki standarndi glede grafike i optimizacije i s tim više nema nekih problema. Za graficku od som kuna sada mozes igrati sve nove igre 3-4 godine na punim postavkama (vidjet cemo kako se kroz iduce godine tjerati 3D tehnologija).

Ideja je itekako usla u ozbiljnu fazu i trenutno odlicno funkcionira u SAD, toliko im je dobro krenulo da se cak i maknuli mjesecnu pretplatu od 15 $ na servis jer im zarada od rentanja sasvim dovoljna za sada, iza njih su stale gotovo sve vodece firme u gaming industriji.

Prije bi rekao da zanimanje nije bilo veliko pa da se potaknu ljudi da koriste ovo, ukinuta je preplata. Gotovo sam siguran da trenutno posluju s gubitkom jer je pravilo u poslovnom svijetu da prilikom lansiranja novog proizvoda prvih par mjeseci(ili godina) usluge trebas ogromna ulaganja kako bih uspio u tome. Microsoft je godinama generirao gubitak sa svakom prodanom konzolom. Ne zelim znati kakvu bi marzu stavio T-com u potpisani ugovor sa jednim takvim distributerom.

Sama ideja je dobra, ali bez kvalitetne mrežne infrastrukture ovo tesko moze opstati. Znaci, treba ti optika i brzina preko 20 mbit-a da nemas povecl lag (pokusajte si zamisliti koliko podataka se mora slati svake milisekunde na obradu za nekakav Crysis). Plus, Microsoft i Sony imaju jako kvalitetne distribucijske mreže kao i kvalitetan servis za komunikaciju igrača i pračenje njihovog napretka i nekako sumnjam da ce im ovo predstavljati ozbiljniju prijetnju. PC platforma svu svoju snagu sada ulaže u digitalnu distrubuciju te servisi tipa Steam I Games for Windows LIVE su budućnost igranja na PC-u.
Cloud gaming je dobra opcija, al po meni nema sanse da će odnijeti prevagu na tržištu. Posebice dok se sada uplete Apple sa svojim mobilnim gaming platformama(iPad, iPod) te Nintendo 3DS te PSP 2.

Ova tema bi mogla u Multiplatform Gaming.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 13:15
Ti si ovo kopirao od nekuda ili? Jer prema ovoj rečenici "Predstavljamo vam CLOUD GAMING (oblak gaming)" je to malo čudno, očekujem vidjet da je netko sam napisao post kad ovako otvori temu.

Nisam nista prekopirao, jednostavno sam na poslu u drukcijem stanju svijesti... pricam u mnozini jer tako komuniciram na poslu :)

Svima je poznato da je pc inferiorna multi platforma kojemu sve veci dio gaming kolaca kradu konzole. Kao dva najjaca i cesto ponavljajuca argumenta su: manje piratstva na platformama (sto je moguce jer su igre za konzole kao i same konzole malo teze za modanje/crackanje) te visoka cijena i konstantna potreba za nadogradnjom racunala.

Notorna glupost. Kao prvo, piratstvo nikada nije razlog za opravdavanje loše prodaje igara. Onaj tko igra piratluk na PC-u, igrat ce ga i na konzolama. Kao drugo, svaka platforma za igranje ima svoje prednosti i mane tak da igranje akcijskih, sportskih igara te voznji je svakako ljepše na konzoli, ali za strategije, MMO igre te malo zahtjevnije RPG-eve je daleko veci gust igrati na PC-u(po meni i pucacine, nezamislivo mi je sa gljivama igrati takav tip igre). Svaka platforma ima svoje prednosti i nedostatke. Konstatna potreba za nadogradnjom racunala je nestala jos prije 3-4 godine. Ja na svojem 3 godine starom racunalu (stavio sam jedino novi procesor koji me kostao cirka 600kn) igram sve nove igre na full detaljima bez beda. Osim toga, danas već postoje neki standarndi glede grafike i optimizacije i s tim više nema nekih problema. Za graficku od som kuna sada mozes igrati sve nove igre 3-4 godine na punim postavkama (vidjet cemo kako se kroz iduce godine tjerati 3D tehnologija).

Ideja je itekako usla u ozbiljnu fazu i trenutno odlicno funkcionira u SAD, toliko im je dobro krenulo da se cak i maknuli mjesecnu pretplatu od 15 $ na servis jer im zarada od rentanja sasvim dovoljna za sada, iza njih su stale gotovo sve vodece firme u gaming industriji.

Prije bi rekao da zanimanje nije bilo veliko pa da se potaknu ljudi da koriste ovo, ukinuta je preplata. Gotovo sam siguran da trenutno posluju s gubitkom jer je pravilo u poslovnom svijetu da prilikom lansiranja novog proizvoda prvih par mjeseci(ili godina) usluge trebas ogromna ulaganja kako bih uspio u tome. Microsoft je godinama generirao gubitak sa svakom prodanom konzolom. Ne zelim znati kakvu bi marzu stavio T-com u potpisani ugovor sa jednim takvim distributerom.

Sama ideja je dobra, ali bez kvalitetne mrežne infrastrukture ovo tesko moze opstati. Znaci, treba ti optika i brzina preko 20 mbit-a da nemas povecl lag (pokusajte si zamisliti koliko podataka se mora slati svake milisekunde na obradu za nekakav Crysis). Plus, Microsoft i Sony imaju jako kvalitetne distribucijske mreže kao i kvalitetan servis za komunikaciju igrača i pračenje njihovog napretka i nekako sumnjam da ce im ovo predstavljati ozbiljniju prijetnju. PC platforma svu svoju snagu sada ulaže u digitalnu distrubuciju te servisi tipa Steam I Games for Windows LIVE su budućnost igranja na PC-u.
Cloud gaming je dobra opcija, al po meni nema sanse da će odnijeti prevagu na tržištu. Posebice dok se sada uplete Apple sa svojim mobilnim gaming platformama(iPad, iPod) te Nintendo 3DS te PSP 2.

Ova tema bi mogla u Multiplatform Gaming.

stroj star 3 godine ti tjera danasnje igre na max postavkama? na kojim si ti drogama zelim i ja malo toga... graficke od soma kuna tjeraju sve na high?
uglavnom suradnik si hcl.a i molim te da se ne blamiras s takvim glupostima!

moguce da su maknuli 15$ mjesecnu pretplatu zbog manjka korisnika, nije iskljuceno, ali tesko za vjerovati kad se debelo sire po ostatku svijeta... potrebne su ogromne kolicine novca za takve podhvate i ako ti ne idi tamo di si poceo ne vidim razlog da se siris... skini se s balkanskog mentaliteta razmisljanja o nacinu poslovanja

mislim da ni ne razumijes kako funkcionira cloud gaming... o kakvim podatcima pricamo? registracija par tipki na tipkovnici i pozicija misa? 4mb standard u hr je vise nego dovoljan za tjeranje ovako necega, problem je samo upload koji tebe kao korisnika ne zanima... jer ako nisi skuzio ti nemas igru na racunalu, o kakvim operacijama pricamo kad se one izvode na cloud serveru?

nego da ti docaram kako nemas pojma o cemu pricas ->

http://www.youtube.com/watch?v=IoRRiMDq5r0 (http://www.youtube.com/watch?v=IoRRiMDq5r0)
http://www.youtube.com/watch?v=zpFzpF0msrU

ako treba pojasnim ti na kojim brzinama radi 3g mreza

btw prestani biti seronja









Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 06. Listopad, 2010., 13:27
Erm, nisu u pitanju samo tipke na tipkovnici i miš.

Sam video igre koju igraš ne mora se streamati tebi direktno u rezoluciji koju si odabrao?
4 mbita nije ni približno dovoljno za ovako nešto.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-jadran - 06. Listopad, 2010., 13:42
meni je sama ideja smješna.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Bela - 06. Listopad, 2010., 13:43
Zar ova tema već ne postoji ?  :wildboy:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Wyzard - 06. Listopad, 2010., 13:46
ček, jel to smigl priznao da je PC inferiornija platforma od konzola!?
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 06. Listopad, 2010., 13:47
Ne, nego je čak i on vjerojatno čuo za sarkazam.  :wildboy:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 13:57
Erm, nisu u pitanju samo tipke na tipkovnici i miš.

Sam video igre koju igraš ne mora se streamati tebi direktno u rezoluciji koju si odabrao?
4 mbita nije ni približno dovoljno za ovako nešto.

cek cek hoces mi reci da s 4mb/sec ne mozes gledati hd video stream? ne s nekih smecastih servisa tipa youtube.. nego pravih stream servisa? jer jedino sto ti treba za cloud gaming je odlican video stream. def ne bi bilo lose da se veza kod nas barem udupla pa da idemo van s 8mb/sec kao standard, vjerujem da ce do toga i doci dok taj cloud servis ustavari i zazivi kod nas. ali varate se sto se brzina tice, problemi su u:

infrastuktura na kojoj se ne rade znacajne preinake vec se gura sto je vise moguce a da je to donekle u pogonu (tipicna pohlepa za novcem)
zakrceni routheri
sporost servisa tipa youtube na koji se svi uglavnom pozivaju
mizerne ul brzine koje koce dl brzine (provjerite kako radi uopce tcp ako ne znate o cemu pricam ovdje)
situacija daleko da je od idealne ali nije tako lose kako navodite...


pc je umro, pisem s svog novog xbox3450s02 i pawnam... go and die now...
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Bela - 06. Listopad, 2010., 13:59
Maloprije si rekao da si na poslu  :tired:

Potpuno nevezano za išta :

TISUĆITI POST !!!!!11 Jeeeeeeeeej  :mrgreen:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Wyzard - 06. Listopad, 2010., 14:00
kakvih 4mbps? za onlive je minimalna brzina 5 mbps, i s takvom igre pokrećeš u SD rezoluciji.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 14:43
Maloprije si rekao da si na poslu  :tired:

Potpuno nevezano za išta :

TISUĆITI POST !!!!!11 Jeeeeeeeeej  :mrgreen:

nalazim vremena da posjetim svoj omiljeni portal i provjerim jel me netko popljuvao jer do reputacije se mora drzati :)

gz na 1000 postu

kakvih 4mbps? za onlive je minimalna brzina 5 mbps, i s takvom igre pokrećeš u SD rezoluciji.

opet ponavljam da je 4mb/sec sasvim dovoljno za stremanje HD sadrzaja... oni su ogranicili brzinu na 5mb big deal, razlika je u citavim 128kb/sec. rekao sam da bi bilo potrebno da brzine narastu barem duplo da bi to funkcioniralo, pogledaj brzine u SAD.u i UK pa sjedi i placi od muke koliko mi placamo za 4mb/s a koliko ona za 32mb/s

odma se spominju opticki vodovi i urnebesne brzine i to me ljuti kad se prica o necemu o cemu se ne zna kurca... tipicni odgovori na ovom forumu

jedan lijepi HD stream -> http://vimeo.com/hd#15512956

obratite pozornost na brzinu punjena buffera

da je dovoljan za igranje neke high end grafike i nije... da je brzinu za prikaz stream.a vise nego dovoljna... sasvim...
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 06. Listopad, 2010., 15:03
stroj star 3 godine ti tjera danasnje igre na max postavkama? na kojim si ti drogama zelim i ja malo toga... graficke od soma kuna tjeraju sve na high?

 :wildboy:  :wildboy:
Ati Radeon 5770 1GB kosta 1200kn. Graficka koja tjera na 1080p (1920*1080) rezoluciji Crysis Warhead na ultra detaljima na 35 frameova po sekundi. Prvo se informiraj, a onda meni govori da se blamiram. Ovo sam osobno isprobao, a i fala bogu pa imas milion recenzija na netu.

Glede ostatka tvog komentara, za stream HD slike na 1080p rezoluciji trebas jebeno dobar upload. Nesto cega mi ovdje jos necemo imati dugi niz godina. U Americi toliko nije problem posto im je infrastruktura svjetlosnim godinama bolja od nase, al ono, puno je to podataka koji se trebaju poslati svake sekunde na tvoj ekran.
Iskreno sumnjam da ce to nadmašiti danasnje standarde igranja. Ne radi tehničkih poteškoća, nego radi same usluge koja je kod konkurencije x puta bolja.


Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 15:14
stroj star 3 godine ti tjera danasnje igre na max postavkama? na kojim si ti drogama zelim i ja malo toga... graficke od soma kuna tjeraju sve na high?

 :wildboy:  :wildboy:
Ati Radeon 5770 1GB kosta 1200kn. Graficka koja tjera na 1080p (1920*1080) rezoluciji Crysis Warhead na ultra detaljima na 35 frameova po sekundi. Prvo se informiraj, a onda meni govori da se blamiram. Ovo sam osobno isprobao, a i fala bogu pa imas milion recenzija na netu.

Glede ostatka tvog komentara, za stream HD slike na 1080p rezoluciji trebas jebeno dobar upload. Nesto cega mi ovdje jos necemo imati dugi niz godina. U Americi toliko nije problem posto im je infrastruktura svjetlosnim godinama bolja od nase, al ono, puno je to podataka koji se trebaju poslati svake sekunde na tvoj ekran.
Iskreno sumnjam da ce to nadmašiti danasnje standarde igranja. Ne radi tehničkih poteškoća, nego radi same usluge koja je kod konkurencije x puta bolja.




natjeral metro 2033 ili bc2 da ti radi na ultra postavkama s tom grafickom... i ta graficka nije stara 3 godine kao sto si rekao...

nisam upoznat s konkurencijom, koje usluge i koja konkurencija mislis da je bolja? ne pitam zbog provokacije nego zato sto ne znam...
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Bela - 06. Listopad, 2010., 15:29
Zašto ne bi natjerao ? Obje spomenute igre ja sam igrao na HD 4850, koja skoro pa i je stara 3 godine. Sve na full bez trzaja. U redu grafa je u međuvremenu krepala, imam novu 5850 (2600 kn), ali s tom 4850 koja je koštala 1100 kn prije 2 i pol godine, do nedavno sam pokretao sve igre na high. Pa čak i Crysis. Oke znalo je doć tu i tamo do sitnih trzavica, ali grafa je sve žderala. Na high. I na ultra. Tako da opet potvrđuješ da ne znaš o čemu pričaš.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 15:44
Zašto ne bi natjerao ? Obje spomenute igre ja sam igrao na HD 4850, koja skoro pa i je stara 3 godine. Sve na full bez trzaja. U redu grafa je u međuvremenu krepala, imam novu 5850 (2600 kn), ali s tom 4850 koja je koštala 1100 kn prije 2 i pol godine, do nedavno sam pokretao sve igre na high. Pa čak i Crysis. Oke znalo je doć tu i tamo do sitnih trzavica, ali grafa je sve žderala. Na high. I na ultra. Tako da opet potvrđuješ da ne znaš o čemu pričaš.

nisam rekao da je neigriva, nego da je laz da tjera sve igre danas na high s tom starom grafickom...

pod 1. daj molim te pokreni bc2 na max postavkama da vidimo kako ce raditi? pokreni metro 2033 na max? ne razumijem kako mozes pricati takve gluposti?
pod 2. igras na dx10, ako mislis poceti uvjeravati kak su dx10 i 11 isti kurac, predlazem da odes zuriti u sunce odmah...
pod 3. tvrditi ces i dalje da sam u krivu, daj ss benchmarka iz bc2 sve na max
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 06. Listopad, 2010., 15:49
stroj star 3 godine ti tjera danasnje igre na max postavkama? na kojim si ti drogama zelim i ja malo toga... graficke od soma kuna tjeraju sve na high?

 :wildboy:  :wildboy:
Ati Radeon 5770 1GB kosta 1200kn. Graficka koja tjera na 1080p (1920*1080) rezoluciji Crysis Warhead na ultra detaljima na 35 frameova po sekundi. Prvo se informiraj, a onda meni govori da se blamiram. Ovo sam osobno isprobao, a i fala bogu pa imas milion recenzija na netu.

Glede ostatka tvog komentara, za stream HD slike na 1080p rezoluciji trebas jebeno dobar upload. Nesto cega mi ovdje jos necemo imati dugi niz godina. U Americi toliko nije problem posto im je infrastruktura svjetlosnim godinama bolja od nase, al ono, puno je to podataka koji se trebaju poslati svake sekunde na tvoj ekran.
Iskreno sumnjam da ce to nadmašiti danasnje standarde igranja. Ne radi tehničkih poteškoća, nego radi same usluge koja je kod konkurencije x puta bolja.




natjeral metro 2033 ili bc2 da ti radi na ultra postavkama s tom grafickom... i ta graficka nije stara 3 godine kao sto si rekao...

nisam upoznat s konkurencijom, koje usluge i koja konkurencija mislis da je bolja? ne pitam zbog provokacije nego zato sto ne znam...

Nije stara 3 godine, nego si ti rekao da graficka od som kuna ne moze vrtiti sve danasnje igre na full detaljima sto je glupost. Moje racunalo je staro 3 godine, i na njemu imam nvidiu 8600gts. Doduse, imam mali monitor pa nemam problema sa grafikom. Igram na njemu vecinu igara na medium/high detaljima i to ide dosta glatko.

Ovu radeonku imam u radnom racunalu. Nisam testirao Metro 2033 ili slicne naslove jos na njoj, al ako mi ide Crysis na preko 30 frejmova, idu i te igre sigurno.

Glede konkurencije, mislio sam na Xbox i Sony naravno. Rijec je o servisima koji nude brdo usluga i na kojima ljudi vec godinama imaju svoje accountove na kojima imaju bodove za popust, hrpu frendova na listama i sl. RIjec je o provjerenim servisima koji imaju ogromnu bazu korisnika i nekako sumnjam da ce sada svi hrliti ka ovome. I kada jos dodas upitnu tehnicku mogucnost ovog sustava, valjda ti je jasno o cemu pricam

Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 15:59
stroj star 3 godine ti tjera danasnje igre na max postavkama? na kojim si ti drogama zelim i ja malo toga... graficke od soma kuna tjeraju sve na high?

 :wildboy:  :wildboy:
Ati Radeon 5770 1GB kosta 1200kn. Graficka koja tjera na 1080p (1920*1080) rezoluciji Crysis Warhead na ultra detaljima na 35 frameova po sekundi. Prvo se informiraj, a onda meni govori da se blamiram. Ovo sam osobno isprobao, a i fala bogu pa imas milion recenzija na netu.

Glede ostatka tvog komentara, za stream HD slike na 1080p rezoluciji trebas jebeno dobar upload. Nesto cega mi ovdje jos necemo imati dugi niz godina. U Americi toliko nije problem posto im je infrastruktura svjetlosnim godinama bolja od nase, al ono, puno je to podataka koji se trebaju poslati svake sekunde na tvoj ekran.
Iskreno sumnjam da ce to nadmašiti danasnje standarde igranja. Ne radi tehničkih poteškoća, nego radi same usluge koja je kod konkurencije x puta bolja.




natjeral metro 2033 ili bc2 da ti radi na ultra postavkama s tom grafickom... i ta graficka nije stara 3 godine kao sto si rekao...

nisam upoznat s konkurencijom, koje usluge i koja konkurencija mislis da je bolja? ne pitam zbog provokacije nego zato sto ne znam...

Nije stara 3 godine, nego si ti rekao da graficka od som kuna ne moze vrtiti sve danasnje igre na full detaljima sto je glupost. Moje racunalo je staro 3 godine, i na njemu imam nvidiu 8600gts. Doduse, imam mali monitor pa nemam problema sa grafikom. Igram na njemu vecinu igara na medium/high detaljima i to ide dosta glatko.

Ovu radeonku imam u radnom racunalu. Nisam testirao Metro 2033 ili slicne naslove jos na njoj, al ako mi ide Crysis na preko 30 frejmova, idu i te igre sigurno.

Glede konkurencije, mislio sam na Xbox i Sony naravno. Rijec je o servisima koji nude brdo usluga i na kojima ljudi vec godinama imaju svoje accountove na kojima imaju bodove za popust, hrpu frendova na listama i sl. RIjec je o provjerenim servisima koji imaju ogromnu bazu korisnika i nekako sumnjam da ce sada svi hrliti ka ovome. I kada jos dodas upitnu tehnicku mogucnost ovog sustava, valjda ti je jasno o cemu pricam



dalje stojim pri tome da gpu od 1000kn ne moze vrtjeti danasnje igre na max detaljima. crysis je proslost.. zaboravi na njega kao benchmark dok ne dodje 3 dio.. necemo raspravljati jer nema smisla, meni je drago ako si ti uspio vrtiti to na toj grafickoj...

sto se tice onoga sto si rekao pod konkurencija, TO APSOLUTNO NEMA NIKAKVE VEZE s cloud gamingom... kakvi bodovi, liste prijatelja, popusti

pricao o mogucnosti da s racunalom prosjeka 2000kn mozes igrati apsolutno sve igre koje izadju na max detaljima, jedino ce ti biti potreban dobar monitor i stabilan link..

mogucnost da rentas igru za sitne pare na par dana je prejebena... zasto bi dao 50€ za neku novu sp igru kad mogu dati 5€ za 5 dana rentanja i odigrati kak spada i zaboraviti na nju...
nema nikakve instalacije, nema novih drivera, logiras se na cloud odaberes sto zelis igrati i bum... tehnicka strana nije upitna, pregledaj malo youtube da vidis kako to lijepo funkcionira (ne mislim neki sponozorski filmic od firme nego gledaj kranje korisnike i kak su oni to dozivjeli) cloud gaming s xbox live i ostalim slicnim servisima dijeli samo onaj dio socijane mreze i povezivanja.. ostalo nema veze jedno s drugim

da ti docaram... jel mozes zamisliti da doma imas samo xbox ili ps3 ili wii kontroler, upalis tv , spojis se na cloud i odaberes si igru... nema konzole, nema nadogradnje, nema dvd.a cd.a, nema kablova, samo obican kontroler i broadband... i sad mi objasni kakve to veze ima s ova 2 servisa sto si nabrojao?
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-jadran - 06. Listopad, 2010., 16:01
to


je


nemoguće
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Yuri - 06. Listopad, 2010., 16:02
Sama potreba za bandwidthom nastranu, malo se ipak pitam kako kompenziraju ping i to sve skupa.

Mislim, ae, igranje neke strategije, rpg-a ili cega vec bi funkcioniralo.
Ali igranje neke zesce pucacine? Sumnjam da jos funkcionira bez osjetnog laga.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 16:09
Sama potreba za bandwidthom nastranu, malo se ipak pitam kako kompenziraju ping i to sve skupa.

Mislim, ae, igranje neke strategije, rpg-a ili cega vec bi funkcioniralo.
Ali igranje neke zesce pucacine? Sumnjam da jos funkcionira bez osjetnog laga.

zasto sumljas, pogledaj linkove koje sam dao, proguglaj malo, pregledaj jos filmica... gle ne bi sva ta imena gaming industrije stale iza takvog projekta da ne vide buducnost u tome...

pogledaj listu igra sada, pogledaj cijene i nacine na koje ih mozes rentati

http://www.onlive.com/games/featuredgames#batman_arkham_asylum
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Yuri - 06. Listopad, 2010., 16:11
Ozbiljno i dobronamjerno ti ovo sad govorim. Prije nego ikad vise udes u ikakvu raspravu, poradi na osnovama pismenosti.


zasto sumljas
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 16:16
Ozbiljno i dobronamjerno ti ovo sad govorim. Prije nego ikad vise udes u ikakvu raspravu, poradi na osnovama pismenosti.


zasto sumljas

sumnjam da je to bitno za ovu raspravu ?

odi trolaj na sunce...


http://www.youtube.com/watch?v=vT5uWQwxjys, review

Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Wyzard - 06. Listopad, 2010., 16:23
ne bi sva ta imena gaming industrije stale iza takvog projekta da ne vide buducnost u tome...

kao da im budućnost usluge igra neku ulogu u tome. vjerujem da ih to ništa ne košta, pa zašto ne bi sudjelovali?

onak, tvorcima usluge je u interesu da privuku zvučna imena, a ne obratno.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 06. Listopad, 2010., 16:33
ne bi sva ta imena gaming industrije stale iza takvog projekta da ne vide buducnost u tome...

kao da im budućnost usluge igra neku ulogu u tome. vjerujem da ih to ništa ne košta, pa zašto ne bi sudjelovali?

onak, tvorcima usluge je u interesu da privuku zvučna imena, a ne obratno.

kako ne igra? pa sto vise ugovora sklope vise igara imaju na ponudi, ne mislis valjda da kupuju igre pa ih onda prodaju preko onlive?

ne samo gaming industrija, vec cijela industrija danas gleda u cloud koncept koji se najavljuje za buducnost...

tipa koristenje i raznih aplikacija (recimo adobe paket) koji nije na tvom racunalu... ili treba ti recimo premiera za brzu obradu videa.. iznajmis adobe premieru na 1 dan napravis sto trebas i to je to... zasto bi davao 15-20 tis. kuna za cijela rjesenja

recimo gmail koji vjerujem da svi koristite je obican i banalan primjer cloud servisa

cloud gaming je nesto sto je nupitno, treba imati samo stabilne i brze linkove ostalo ce sve doci samo po sebi...
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: dibek - 06. Listopad, 2010., 17:04
Prvo, mislim da hardverski problemi su fabricirana glupost. Ako PS3 moze imat onakvu grafiku kakvu ima i trajat ne znam koliko godina (i prijasnji PSovi), onda moze i PC. Samo onda nitko ne bi kupovao l33t hardvere.

Drugo, glupo je. Zelim imat igru kod sebe, ak sam je vec platio.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 06. Listopad, 2010., 17:06
@Smigl

gle, jasno mi je sto zelis reci i savrseno mi je jasno sto je to cloud gaming i kako on funkcionira. Posebice mi je jasna cloud tehnologija koju sam vec obradivao u sklopu projekta na faksu. Ono sto zelim reci je da uz trenutno stanje na trzistu i dostupnu mreznu arhitekturu, ovo trenutno moze funkcionirati samo u nekoliko drzava svijeta gdje postoji nekakva gaming kultura. Ljudi vec godinama igraju na konzolama i PC-u igre, imaju doma na svojim Live/Network/Steam racunima veci broj igara koje bilo kada mogu downloadati na svoju konzolu te igrati. Da ne pricamo o tome kako vec godinama skupljaju bonove za popuste na buduce igre, imaju frend liste na Live servisu te poznatu ekipu za igranje preko mreže ili co-op-a. U prijevodu, Microsft, Sony pa i Nintendo su brend koji imaju svoju vjernu bazu korisnika i niti jedan gamer nece se ostaviti sada standarnog igranja te preći na sustav koji još nije provjeren i za koji nije siguran da ce mu raditi kak spada.

Cloud gaming je vjerojatno opcija u buducnosti, ali ne u ovoj blizoj. Da se OnLive sustav probije kao kvalitetna usluga na tržištu trebat će još puno ulaganja u sam sustav te brdo i brdo reklamiranja i uvjeravanja korisnika kako je to kvalitetan i pouzdan servis. OnLive ima potencijal da bude ozbiljan igrač na tržištu, ali Sony, Microsoft, Nintendo te opcenito igranje na PC-u će još duži niz godina biti standard.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Wyzard - 06. Listopad, 2010., 17:29
ne bi sva ta imena gaming industrije stale iza takvog projekta da ne vide buducnost u tome...

kao da im budućnost usluge igra neku ulogu u tome. vjerujem da ih to ništa ne košta, pa zašto ne bi sudjelovali?

onak, tvorcima usluge je u interesu da privuku zvučna imena, a ne obratno.

kako ne igra? pa sto vise ugovora sklope vise igara imaju na ponudi, ne mislis valjda da kupuju igre pa ih onda prodaju preko onlive?

ne tvorcima usluge nego developerima i izdavačima igara  :fpalm:  izgubio si se u "raspravi"
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Bela - 06. Listopad, 2010., 18:42
Zašto ne bi natjerao ? Obje spomenute igre ja sam igrao na HD 4850, koja skoro pa i je stara 3 godine. Sve na full bez trzaja. U redu grafa je u međuvremenu krepala, imam novu 5850 (2600 kn), ali s tom 4850 koja je koštala 1100 kn prije 2 i pol godine, do nedavno sam pokretao sve igre na high. Pa čak i Crysis. Oke znalo je doć tu i tamo do sitnih trzavica, ali grafa je sve žderala. Na high. I na ultra. Tako da opet potvrđuješ da ne znaš o čemu pričaš.

nisam rekao da je neigriva, nego da je laz da tjera sve igre danas na high s tom starom grafickom...

pod 1. daj molim te pokreni bc2 na max postavkama da vidimo kako ce raditi? pokreni metro 2033 na max? ne razumijem kako mozes pricati takve gluposti?
pod 2. igras na dx10, ako mislis poceti uvjeravati kak su dx10 i 11 isti kurac, predlazem da odes zuriti u sunce odmah...
pod 3. tvrditi ces i dalje da sam u krivu, daj ss benchmarka iz bc2 sve na max

Jel ti znaš čitati ? Ili si jednostavno toliko tvrdoglav u svojim tvrdnjama ?
Pa rekao sam ti i da sam Metro 2033 i BC2 igrao na high na 4850. Bez lagga, bez trzanja, OBJE IGRE. Ne znam više kaj bi te rekao nego jednostavno pročitaj ponovno. Jesi ?
Aj pročitaj još jednom samo da ti bude jasno.

Ne piši toliko brzopleto pročitaj postove kako spada onda odgovaraj. Btw sada igram na Dx11 jer imam 5850, prije sam igrao na Dx10 jer sam imao 4850. Ja ne tvrdim da si u krivu ti se svađaš očito sam sa sobom.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Cole - 06. Listopad, 2010., 21:40
Svaka rasprava ista s njim, nadrkana ekipa poslje  :wildboy:  :(
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 07. Listopad, 2010., 02:27
Zašto bi se itko nadrkavao?  :wildboy:
Lik ima svoje mišljenje koje pokušava prodati pod činjenice. A činjenice koje pokušava prodati pod činjenice je izvukao... ne znam otkud.

Nego...
Prvo, mislim da hardverski problemi su fabricirana glupost. Ako PS3 moze imat onakvu grafiku kakvu ima i trajat ne znam koliko godina (i prijasnji PSovi), onda moze i PC. Samo onda nitko ne bi kupovao l33t hardvere.

Krivo misliš. Ne postoji zavjera.  :hiha:
Postoje sponzorstva i slično (kad recimo neke igre rade bolje na nVidijinim grafičkim karticama nego ekvivalentnim ATI-jevim), al to o čemu ti pričaš ne.
Naime, kad radiš igru za PS3, imaš apsolutno sve specifikacije koje ti trebaju. I svi će igrati na identičnim procesorima, grafičkim karticama, OS-u i slično. Dakle, kako igra izgleda na tvojoj konzoli kad je testiraš, tako će izgledati apsolutno svakom tko je kupi.

S druge strane, kod PC-ja imaš milijun različitog hardvera, što je problem. A tek onda još imaš i različite verzije OS-a, različite drivere i sve ostalo.

Čru, može bolje. Danas se velika većina multiplatformskih igara razvija prvo za X360 (u najvećem broju slučajeva), pa se tek onda porta na PC i PS3. Zato te igre generalno i rade bolje na Xboxu nego na plejki, a na PC-ju igra bude nešto zahtjevnija nego što je "normalno". A budući da im je zarada od prodaje PC verzija ionako mizerna u usporedbi s konzolama, zašto bi ulagali dodatni novac u bolji port?
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: smigl - 07. Listopad, 2010., 03:55
Svaka rasprava ista s njim, nadrkana ekipa poslje  :wildboy:  :(

jebes mjesec u kojem ja nisam bio bannan na 5 dana :) iako mi nikad nije namjera provociranje nadje se par likova koji dodju trolati i dizu mi tlak samo... inace sjedim danima doma i smisljam cinjenice koje cu prodati pod cinjenice....

Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Facaa - 07. Listopad, 2010., 11:22
Čru, može bolje. Danas se velika većina multiplatformskih igara razvija prvo za X360 (u najvećem broju slučajeva), pa se tek onda porta na PC i PS3. Zato te igre generalno i rade bolje na Xboxu nego na plejki, a na PC-ju igra bude nešto zahtjevnija nego što je "normalno". A budući da im je zarada od prodaje PC verzija ionako mizerna u usporedbi s konzolama, zašto bi ulagali dodatni novac u bolji port?

Naprotiv.
Nikad prije nisu bili manji hardverski zahtjevi za multi plat igre. Odnosno, za PC gamere sa srednje jakim strojevima nije nikad bilo bolje. Mogu igrati 90% igara na high postavkama. Neoptimizirana govna poput GTA4 ne računam. 
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 07. Listopad, 2010., 13:49
GTA 4 je jedina igra na trzistu koja trazi jaki procesor, nesto sto vecina gamera nema posto svi sparaju na procesoru, a ulazu u graficku. Kada sam za svoje racuno kupio trojezgreni AMD Athlon 2 2.9 Ghz, igrao sam cetvorku na 25-40 fps-a na grafickoj vrijednosti 300kn. Opet napominjem, prvo se informirajte, onda pricajte ovdje.

I Facaa je dobro rekao. Nikada nije bilo jednostavnije portati igru, nego danas. Posto je opcenito konzola (pretezito X360) ima snagu racunala od jedva 2 i pol tisuce kuna, vec 4-5 godina nemamo neke velike pomake u računalnoj grafici, nego se samo modificiraju engine-i. Posto se igre pretezito rade za konzole, danas sve manji problem postaje te iste igre konvertirati za PC (ako igru radite na UE3 koji podrzava gotovo sve platforme, nema tu previse posla), a grafika je za dosta napredne komponente na PC-u postala macji kasalj za probavit. Zato sam rekao da igram bez problema sve nove igre na racunalu starom 3 godine.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: dibek - 07. Listopad, 2010., 14:22
Dobro, sto se tice portovaii nije samo to. Recimo, na konzolu igra mora dobro raditi, ili ce biti lose prodavana. Na pc-u ti mogu rec HEH, imas slab komp, pozz ;) Pa se nitko ni ne trudi. A nije valjda tako tesko optimizirati igru - ko sto radis igru za PS gdje znas specifikacije i sve, tako mozes i radit igru za prosjecno jak komp cije specse znas.

Al istina, ne mogu se previse zalit na optimiziranost novijih igara.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 07. Listopad, 2010., 16:46
Pa ne znaš specse kompova. Ne razumiješ, Athlonov dvojezgreni procesor 2.6 ghz, recimo =/= Intelov dvojezgreni procesor od 2.6 ghz. Isto vrijedi i za grafičke i sve ostalo.

Nego, Faca, vrijedi to što si rekao, al sam mislio u stilu da bi igra bila još manje zahtjevna da je razvijana prvenstveno za komp.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Facaa - 07. Listopad, 2010., 18:00
Zapravo, tvrdim da je bolje optimizirano sve upravo zato što se primarno radi za konzole.  :wildboy:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 07. Listopad, 2010., 18:05
Zapravo, tvrdim da je bolje optimizirano sve upravo zato što se primarno radi za konzole.  :wildboy:

this. Kak ne kuzite?  :(
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 07. Listopad, 2010., 18:06
Čini mi se da ne bereš šta oću reć.
Slažem se s tobom, al čini mi se da ne govorimo o istim stvarima.
Ne da mi se pisat.  :wildboy:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Deadwalker - 07. Listopad, 2010., 18:28
Pa ne znaš specse kompova. Ne razumiješ, Athlonov dvojezgreni procesor 2.6 ghz, recimo =/= Intelov dvojezgreni procesor od 2.6 ghz. Isto vrijedi i za grafičke i sve ostalo.

Imas kategorije kompomenata. Niska, srednja i visoka klasa. Postoji brdo recenzija gdje se svaka komponenta svrsta u pojedinu kategoriju. Optimizacija se vrši prema tim kategorijama. Naravno, ne moz postici da se igra jednako ponasa na Intelu i Amd-u, ali je to vecinom rijec o manjim razlikama (tu i tamo s kojom iznimkom, al se to u globalu krpa s driverima)

Nego, Faca, vrijedi to što si rekao, al sam mislio u stilu da bi igra bila još manje zahtjevna da je razvijana prvenstveno za komp.

Potpuno krivo. Najbolji primjer ti je Crysis. Siguran sam 99% da će se Cryisis 2 daleko bolje ponasati na PC-u od prethodnika samo zato jer je multiplatformski naslov.

Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: dibek - 07. Listopad, 2010., 20:14
Pa ne znaš specse kompova. Ne razumiješ, Athlonov dvojezgreni procesor 2.6 ghz, recimo =/= Intelov dvojezgreni procesor od 2.6 ghz. Isto vrijedi i za grafičke i sve ostalo.

Imas kategorije kompomenata. Niska, srednja i visoka klasa. Postoji brdo recenzija gdje se svaka komponenta svrsta u pojedinu kategoriju. Optimizacija se vrši prema tim kategorijama. Naravno, ne moz postici da se igra jednako ponasa na Intelu i Amd-u, ali je to vecinom rijec o manjim razlikama (tu i tamo s kojom iznimkom, al se to u globalu krpa s driverima)
Na ovo sam mislio. Ne mora sad svaka igra radit jednako ultra brzo na svemu, al evo, na intelu nek radi brzo a na amd-u podnosljivo il nesto.

A i mislim da kuzim sto faca kaze. Developeri, otkad su multiplatform igre postale neki trend, primorani raditi na optimizaciji igara da bi bolje isle na konzolama, pa idu bolje i na PC-u koji je jaci.
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: progabbeing-ixy - 07. Listopad, 2010., 20:20
Potpuno krivo. Najbolji primjer ti je Crysis. Siguran sam 99% da će se Cryisis 2 daleko bolje ponasati na PC-u od prethodnika samo zato jer je multiplatformski naslov.

Da, i skužio si jednako kao Faca, koji nije skužio šta oću reć.
Al nebitno je, jer je ista stvar naopako okrenuta. Al opet ista stvar.  :wildboy:
Naslov: Odg: Oblak gaming -> revolucija?
Autor: Bela - 08. Listopad, 2010., 02:03
Filozofi  :mrgreen: