(http://www.sensoria.in/TU/images/stories/onlive_logo_black_background.jpg)
Neznam koliko pratite gaming scenu, ali proslogodisnje predstavljanje OnLive servisa je jedno od najznacajnih dogadaja u gaming industriji. Da ne filozofiram previse, stvar je vrlo jednostavna - igra se izvršava na moćnim OnLive serverima diljem svijeta, a sve što igrač treba je ekran HD rezolucije i veoma brzu internet vezu. Igrate sve moderne igre na full detaljima bez potrebe konstantne nadogradnje hardwarea, softwarea pa cak i same kupnje igara. Jos se naravno neznaju detalji, ali pretpostavljam da ce se za pojedine naslove moci samo rezervirati termin igranja te i na taj nacin bi mogli nesto ustediti. O lakoci mreznog igranja da ne govorim. Inace, cijela zamisao se temelji na "Cloud tehnologiji" tj. Web 2.0 nacinu komunikacije posluzitelja i korisnika. Long - story short, aplikacija se drzi na serveru te se tamo izvrsava i updejta, a vi kao igrac dajete samo zahtjev za koristenje uz naravno novcanu naknadu.
Zamislite si samo sljedecu sitauciju. Imate doma plazmu na zidu od nekih 110 cm dijagonale. Dosadno vam je i zelite igrati nesto. Uzmete joystick u ruke, spojite se na OnLive servis, upiknete nekakav Crysis 2 i počnete prašiti bez ikakvih tehnickih poteskoca igru na full detaljima i naprostu uzivate u svom naslonjacu. Stvarno, ideja zvuci nerealno dobro.
Da ne duljim previše, šta vi mislite o tome? Je li moguc takav nacin igranja u bliskoj buducnosti i da li ima sanse da iz korjena promjeni pojam kucne zabave? Ili pak smatrate da je internet arhitektura jos svjetlosnim godinama zaostala da pruzi takve divote(barem ovdje)?
Evo nekih info linkova:
http://www.onlive.com/ (http://www.onlive.com/)
http://www.onlive.com/service.html (http://www.onlive.com/service.html)
http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive (http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive)
http://www.hcl.hr/vijesti-onlive-prvi-puta-javno-testiran-3880-23.html (http://www.hcl.hr/vijesti-onlive-prvi-puta-javno-testiran-3880-23.html)