HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 16041 Hitova
*

smigl

  • **
  • 541
Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« : 16. Kolovoz, 2010., 12:44 »
U zadnjih 15 godina gejminga prica (storyline) je jedina stvar koja gotovo stoji na mjestu jer ne znam kako moze napredovati, to je kao da kazete da su knjige danas bolje od onih prije 15 godina.. igre napreduju na vise razina od kojih je najvaznija sama grafika, te dalje fizika i interakcija s korisnikom. Prica je dio igre i uvijek dobro dodje ali postaje manje vise samo sporedan faktor u igrama jer pogledajte top prodavane igre danas i onda mi recite koja tu igru prica drzi tako visoko na ljestvici (ako uopce i imaju neku pricu)?

Bas si razmisljam kak cekam da izadje mafia 2 i koliko mi prica igra ulogu u toj igri (recimo da je to tip igre u kojoj imate odlicnu masnu podlogu za price iz svih tih knjiga, filmova i tolike povijesti) i kontam si ok prica ce biti dobra jer moras biti kreten da fulas na tom podrucju kad imas toliko informacija na izbor, ali nece biti prica koja ce mi stvarati ugodja dok igram mafiu2, iako ce pomoci to nece biti ni priblizno kao sto ce mi ugodjaj stvoriti GRAFIKA (odnosno dizajn koristen u igri koji se oslanja na mafijasko doba :) ocito jeli :) ) Dakle u ovom slucaju je prica dobro dosla ali i da je totalni fail apsolutno mi ne bi utjecala na igranje igre pa me zanima da li i vi mislite tako?

Znaci da je prica losa da li bi igrali igru tipa Mafia?

Najvise se post odnosi na ekipu koja dodje s spikom kak je prica fail i kak grafika i fizika nisu sve u igrama, iako se slazem donekle s tom tvrdnjom ipak sam blizi tome da je danas za prodati proizvod uzasno vazniji onaj graficki dio nego bilo kakva prica. Jer po meni prica ne moze unistiti igru a grafika to itekako moze.

*

Weky

  • ******
  • 4888
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #1 : 16. Kolovoz, 2010., 13:00 »
Ima tko za preporučiti neku dobru igru sa zmajevima?
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14166
    • HCL.hr
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #2 : 16. Kolovoz, 2010., 13:03 »
kako si samo vješto povukao usporedbu između igara i knjiga, frende  :hiha:  ostavio si me bez komentara.

a onak, što ti točno podrazumjevaš kao lošu priču? jerbo, ako ćemo eto o Mafiji, kako ustanovit da je priča "dobra" ako je na tu temu napravljeno pecto istih zapleta i koječega. dakle, krivo si postavio pitanje. išlo bi radije: je li priča nužno loša ako je već viđena i ako sadrži više varijacija postojećih motiva od same originalnosti.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5320
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #3 : 16. Kolovoz, 2010., 13:04 »
@weky
Spyro 2.

@smigl
zato što je došla neka nova generacija gaymera, kojoj nije bitan doživljaj igre kao takve, već kompetitivnost i frenetična non-stop akcija.

"priča ne može uništiti igru a grafika da"
to misliš jer igru gledaš čisto kao gameplay. što je naravno gay.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

smigl

  • **
  • 541
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #4 : 16. Kolovoz, 2010., 13:09 »
Ima tko za preporučiti neku dobru igru sa zmajevima?

http://lair.spyrothedragon.com/splash/

taman za tvoju dob trolcino  :chair:

kako si samo vješto povukao usporedbu između igara i knjiga, frende  :hiha:  ostavio si me bez komentara.

a onak, što ti točno podrazumjevaš kao lošu priču? jerbo, ako ćemo eto o Mafiji, kako ustanovit da je priča "dobra" ako je na tu temu napravljeno pecto istih zapleta i koječega. dakle, krivo si postavio pitanje. išlo bi radije: je li priča nužno loša ako je već viđena i ako sadrži više varijacija postojećih motiva od same originalnosti.

Koliko se sjecam ja sam otvorio topic i ja sam postavio pitanje? Nisam pitao jel prica nuzno losa ako je ponavljajuca nego da li prica vise ima znacajniji utjecaj na samu igru... ili da jos jednom frende procitas cijeli post? A posto si mogao procitati da je meni prica danas daleko manje vaznije od grafike i fizike i novih ideja mogao si i zakljuciti da je sasvim nebitno jel prica ponavljajuca ili nije?

@smigl
zato što je došla neka nova generacija gaymera, kojoj nije bitan doživljaj igre kao takve, već kompetitivnost i frenetična non-stop akcija.

"priča ne može uništiti igru a grafika da"
to misliš jer igru gledaš čisto kao gameplay. što je naravno gay.

Apsolutno mi je bitan dozivljaj same igre, nakon toga kompetitivnost, samo kazem da u mom slucaju prica/tekst nema ni priblizno toliko jak osjecaj kao sto to rade grafika/fizika i ako uzmes da su danasnje igra u sp modu prosjeka 20ak igrivih sati koliko tebi price stanu u tak malo vremena? Uglavnom dovoljno je samo se zapitati kada pustite (ako uopce i pustite) on scene koje se vrte na uvodu igre ili tokom same igre koliko to stvarno gledate zbog price a koliko do vizualnog dojma?
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 13:13 smigl »

*

Dragster

  • ******
  • 7887
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #5 : 16. Kolovoz, 2010., 13:09 »
Jab' lock  :wildboy:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Syzygy

  • *****
  • 1935
  • čvarkuša
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #6 : 16. Kolovoz, 2010., 13:10 »
Jel Kula World imala priču? HA? JEL IMALA?

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14166
    • HCL.hr
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #7 : 16. Kolovoz, 2010., 13:20 »
posto si mogao procitati da je meni prica danas daleko manje vaznije od grafike i fizike i novih ideja mogao si i zakljuciti da je sasvim nebitno jel prica ponavljajuca ili nije?

time si sve rekao pa neznam čemu bi koristile ikakve daljnje rasprave. opet pričaš gluposti.

kompetitivnost igre

 :thumbs:

*

smigl

  • **
  • 541
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #8 : 16. Kolovoz, 2010., 13:26 »
posto si mogao procitati da je meni prica danas daleko manje vaznije od grafike i fizike i novih ideja mogao si i zakljuciti da je sasvim nebitno jel prica ponavljajuca ili nije?

time si sve rekao pa neznam čemu bi koristile ikakve daljnje rasprave. opet pričaš gluposti.

kompetitivnost igre

 :thumbs:


pa trazio sam misljenje da li vam je prica vazna u igrama ili se to gleda na kao jos jedan sporedan bonus igri koji tesko da ce utjecati na izbor kod kupnje igre. nisam otvorio temu o tome koliko su price kompleksne, izlizane, duboke etc..

sto ti frende od toga nije jasno? Jer ja imam dojam da si ti na moje pitanje otvorio pod temu s svojim pitanjem

*

Duksy

  • Web Tim
  • *
  • 10459
    • hcl
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #9 : 16. Kolovoz, 2010., 13:28 »
Genijalno mi je što je temu otvorio u "PC Gaming" podforumu  :approve

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12191
    • CroSimRacing
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #10 : 16. Kolovoz, 2010., 13:30 »
A meni je genijalno to što valjda uz neimanje pojma o riječi intuitivne  vjerovatno ni nezna šta znači kompetitivnost  :hihi:

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #11 : 16. Kolovoz, 2010., 13:30 »
već vidim da će dobit ban lol.

OT: nemreš reć na temelju jedne igre reći da priča nema utjecaja na kvalitetu igre. možda nema utjecaja za PES, ali za neki RPG je to vrlo bitan segment, ako ne i najbitniji. baš me zanima kolko bi ti bilo zanimljivo igrat, štajaznam, Fallout ili slične igre, da imaju neku plitku priču.
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 13:35 Konjina »

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5320
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #12 : 16. Kolovoz, 2010., 13:37 »

Apsolutno mi je bitan dozivljaj same igre, nakon toga kompetitivnost, samo kazem da u mom slucaju prica/tekst nema ni priblizno toliko jak osjecaj kao sto to rade grafika/fizika i ako uzmes da su danasnje igra u sp modu prosjeka 20ak igrivih sati koliko tebi price stanu u tak malo vremena? Uglavnom dovoljno je samo se zapitati kada pustite (ako uopce i pustite) on scene koje se vrte na uvodu igre ili tokom same igre koliko to stvarno gledate zbog price a koliko do vizualnog dojma?

ne kužim, koliko priče stane u film od sat i pol? pa očito dovoljno.
max payne, npr, bio bi puno lošija igra da nema priču i svoj način prezentiranja iste.
na wow, naravno, priča nema utjecaj. al to je samo zato jer je to manje igra a više socijalni pokret.

a ovo da je bitnija grafika i fizika (?) od priče mi je glupavo.  fizika, wtf...to znači da je mgs4 smeće, jer je fizika loša, i da ga nitko ne bi trebao igrati. A u suštini taj nedostatak 90 posto ljudi neće ni primjetiti.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

smigl

  • **
  • 541
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #13 : 16. Kolovoz, 2010., 13:38 »
već vidim da će dobit ban lol.

OT: nemreš reć na temelju jedne igre da priča nema utjecaja na kvalitetu igre. možda nema utjecaja za PES, ali za neki RPG je to vrlo bitan segment, ako ne i najbitniji. baš me zanima kolko bi ti bilo zanimljivo igrat, štajaznam, Fallout ili slične igre, da imaju neku plitku priču.

Def su price daleko vaznije u RPG igrama cisto da bi dobio bolju povezanost s likom kojeg igras ali eto uzeo si Fallout i po meni prica koju dijeli masa tematskih slicnih igara (post eklipsa svijeta) i koje onak tu i dobro da je tu ali mi def nije bila vazan faktor kod odluke da li cu igru igrati dalje, recimo da je prica bila daleko losija a igra u potpunosti ista sto ce tice rpg elemenata i grafike da li bi te to odvratilo od igranja? zanima me koliko je prica danas vazna?

i btw ti si prvi koji se potrudio odgovoriti na pitanje za razliku od ovih gore trolova i provokatora... thx

*edit


Apsolutno mi je bitan dozivljaj same igre, nakon toga kompetitivnost, samo kazem da u mom slucaju prica/tekst nema ni priblizno toliko jak osjecaj kao sto to rade grafika/fizika i ako uzmes da su danasnje igra u sp modu prosjeka 20ak igrivih sati koliko tebi price stanu u tak malo vremena? Uglavnom dovoljno je samo se zapitati kada pustite (ako uopce i pustite) on scene koje se vrte na uvodu igre ili tokom same igre koliko to stvarno gledate zbog price a koliko do vizualnog dojma?

ne kužim, koliko priče stane u film od sat i pol? pa očito dovoljno.
max payne, npr, bio bi puno lošija igra da nema priču i svoj način prezentiranja iste.
na wow, naravno, priča nema utjecaj. al to je samo zato jer je to manje igra a više socijalni pokret.

a ovo da je bitnija grafika i fizika (?) od priče mi je glupavo.  fizika, wtf...to znači da je mgs4 smeće, jer je fizika loša, i da ga nitko ne bi trebao igrati. A u suštini taj nedostatak 90 posto ljudi neće ni primjetiti.


odlicno si uzeo za primjer film koji je cisti vizualni dozivljaj, naravno da treba dobra prica kao podloga ali ono sto ce film dici iznad toga je odlicna glumacka sposobnost + odlicni vizualni prikaz onoga sto si je redatelj zamislio, def film nije nesto sto moze dobro proci bez kvalitetne price ali daleko od toga da je prica tu presudni faktor nego samo jedan od najvaznijih. Zbog ocite nesposobnosti interakcije s filmom sto nije slucaj s igrama tu prica ima daleko veci i bitniji faktor. I opet nisam rekao da su igre koje nemaju fiziku ili odlicnu grafiku smece realno gledajuci mgs ima u najbolju ruku ok pricu, mozda ja grijesim pa je ono sto ju izdize iz mase takvih igara bas prica iako ja sumljam u to, bolje bi rekao da ju izdize gameplay.
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 13:44 smigl »

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #14 : 16. Kolovoz, 2010., 13:45 »
šta bi ovo def trebalo značit? definitivno?

fala bogu da bi me loša priča odvratila od igre tipa fallout. ako je dobra priča i zanimljiv gameplay, grafika mi ne igra apsolutno nikakvu ulogu. bez problema danas mogu igrat igre stare 10, 15 godina, kolko god da jadnu grafiku imaju, ako imaju zanimljivu priču i atmosferu.
isto vrijedi i za igre danas. ne znam, drago age nema neku ultra grafiku, al ima jebenu priču i setting. sigurno nije proglašavan RPG-om godine radi grafike.
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 13:47 Konjina »