HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 45726 Hitova
*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #120 : 18. Kolovoz, 2010., 11:56 »
nego, to su neki novi kriteriji da priča valja samo ako se po njoj može napraviti dobar film?
Naravno, ak se od price ne moze napraviti nova Odiseja onda prica ne valja... procitaj sve postove

sto mislis hoce li hvaljeni Dragon Age 2 izaci s istom greskom kao prvi dio bez MP.a?

kakva greška? naravno da hoće. da su namjeravali ubacit multiplayer već bi to najavili davnih dana. a nisu. zašto bi uopće s njime uopće ciljali na MP kad paralelno prave jedan od najočekivanijih MMO naslova.

ne mogu vjerovati da su opet ignorirali MP.. kakvi papci.. pa covjece da su barem staviti za min 2-4 igraca koliko bi igra dobila novu dimenziju i uzitak igranja ovako je jos samo jedan prosjecan nedorecen rpg u mojoj kolekciji... za mmo.ove nemam vremena

*

Qupo

  • **
  • 317
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #121 : 18. Kolovoz, 2010., 11:58 »
 :kita

*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #122 : 18. Kolovoz, 2010., 12:00 »
@smigl: prije 500 godina cijeli svijet je mislio da je zemlja ravna ploča. toliko o kredibilitetu mišljenja CIJELOG SVIJETA.

osim toga mješaš činjenice i mišljenje. ČINJENICA je da SP nikad neće odumrijeti i da će ga uvijek biti, toga si valjda svjestan. to što se tvoje mišljenje kosi sa zdravom pameti, to je, jebiga, tvoj problem. i naravno je da će te svi vrijeđati jer ti ne iznosiš svoja mišljenja nego ih namećeš.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #123 : 18. Kolovoz, 2010., 12:04 »
ne tvrdim ja nego cijeli gaming svijet oko tebe, trebas samo malo izvuci glavu iz pijeska i pogledati sto se dogadja, pogledaj odnos sp i mp igara i sam zakljuci gdje to vodi, nito ti nista ne mora reci ako imas malo mozga u tvoj tikvi i znas koristiti onih 6-7% sto mozes...

Cijeli svijet čeka The Last Guardian, koji je SP igra s pričom. Očekivaniji od bilo koje MP igre u narednim godinama. :hiha:

Posto nikad cuo za tu igru odmah sam prepostavio da je konzola... reko ok cekate neki hit pa da bacim oko...

ign ju spominje tek duboko u ps3 sekciji
1up isto tek duboko u ps3 dijelu

dalje nisam ni trazio jer jeli nema smisla.... mozda je tebi to must have igra.. pogledao trailer i no comment ak je to ono sto svi cekate na konzolama predlazem da se skupite sutra na markovom trgu i zurite 24 minute u sunce u znak prosvjeda...
@smigl: prije 500 godina cijeli svijet je mislio da je zemlja ravna ploča. toliko o kredibilitetu mišljenja CIJELOG SVIJETA.

osim toga mješaš činjenice i mišljenje. ČINJENICA je da SP nikad neće odumrijeti i da će ga uvijek biti, toga si valjda svjestan. to što se tvoje mišljenje kosi sa zdravom pameti, to je, jebiga, tvoj problem. i naravno je da će te svi vrijeđati jer ti ne iznosiš svoja mišljenja nego ih namećeš.

a tko ti garantira da ono sto ti mislis danas ima ikakve veze s onim sto ce ljudi misliti za 500 godina... kakve su to gluposti? zivis sada u trenutku ne 500 godina u proslosti ili 500 god u buducnosti.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 12:06 smigl »

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #124 : 18. Kolovoz, 2010., 12:05 »
nego, to su neki novi kriteriji da priča valja samo ako se po njoj može napraviti dobar film?
Naravno, ak se od price ne moze napraviti nova Odiseja onda prica ne valja... procitaj sve postove

Jel ti vidiš što ti pišeš?  :wildboy:

Po čemu je priča Odiseje tak posebna? Vrh?
Argumentirati išta? Mislim, toliko spominješ neke "argumente", a uporno pišeš stvari poput "i da tvrdim da moras biti slijep da ne vidis kuda ide igraca industrija i da moras biti glup da dodjes na forum i onda tvrdis kak je mp smece....". To nije argument. To je ništa.

Uostalom, ako za igraću industriju vrijedi da je novije = bolje, a staro je smeće i mi smo zapravo nostalgični, zašto ti spominješ Odiseju, film koji je snimljen 1968. godine? Zašto ne spominješ Transformere il neki novi film? Možda zato jer novije nije nužno bolje i popularnost nema uvijek veze s kvalitetom?

Odgovori mi na jedno pitanje. Činit će se nevezano, al ima poanta. Koje je ime poznatog skladatelja Bacha?

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #125 : 18. Kolovoz, 2010., 12:11 »
MOZART XD
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #126 : 18. Kolovoz, 2010., 12:14 »
nego, to su neki novi kriteriji da priča valja samo ako se po njoj može napraviti dobar film?
Naravno, ak se od price ne moze napraviti nova Odiseja onda prica ne valja... procitaj sve postove

Jel ti vidiš što ti pišeš?  :wildboy:

Po čemu je priča Odiseje tak posebna? Vrh?
Argumentirati išta? Mislim, toliko spominješ neke "argumente", a uporno pišeš stvari poput "i da tvrdim da moras biti slijep da ne vidis kuda ide igraca industrija i da moras biti glup da dodjes na forum i onda tvrdis kak je mp smece....". To nije argument. To je ništa.

Uostalom, ako za igraću industriju vrijedi da je novije = bolje, a staro je smeće i mi smo zapravo nostalgični, zašto ti spominješ Odiseju, film koji je snimljen 1968. godine? Zašto ne spominješ Transformere il neki novi film? Možda zato jer novije nije nužno bolje i popularnost nema uvijek veze s kvalitetom?

Odgovori mi na jedno pitanje. Činit će se nevezano, al ima poanta. Koje je ime poznatog skladatelja Bacha?

Procitaj od pocetka temu i shvatiti ces zasto sam spomenuo odiseju...

Johann

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #127 : 18. Kolovoz, 2010., 12:16 »
čekamo iksijevu veliku poantu  :hihi:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #128 : 18. Kolovoz, 2010., 12:24 »
Ane.  :hihi: :hihi:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #129 : 18. Kolovoz, 2010., 12:25 »
 :hiha:

Lik imao sinove. Da sam isto pitanje postavio u vrijeme kad su svi oni živjeli, ne bih dobio ovakav odgovor. Njegovi sinovi su u to vrijeme bili poznatiji i popularniji od njega, a danas rijetko tko zna da su mu se sinovi uopće bavili glazbom.
Mogao sam tu poantu reći i na jednostavniji način, al moram šou ofat svoje glazbenopovijesne skillse.  :hiha:

@smigl:
Ne znam, i dalje ne kužim zašto si spomenuo Odiseju, al kužim da nemaš nikakvih argumenata, nego ćeš se na ovaj način izvuć i reć da sam ja glup jer ne vidim tvoju poantu. ;D

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #130 : 18. Kolovoz, 2010., 12:27 »
čekaj.  :hihi: što si dokazao sad?  :hihi:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #131 : 18. Kolovoz, 2010., 12:30 »
ne tvrdim ja nego cijeli gaming svijet oko tebe, trebas samo malo izvuci glavu iz pijeska i pogledati sto se dogadja, pogledaj odnos sp i mp igara i sam zakljuci gdje to vodi, nito ti nista ne mora reci ako imas malo mozga u tvoj tikvi i znas koristiti onih 6-7% sto mozes...
Samo quotam. Ako nekom trebaju dokazi o vrijedjanju :wildboy:

Da je MP buducnost igranja si mogao naslutiti kad si prvi puta u svoju konzolu upiknio drugi kontroler i tutnio ga frendu u ruke, ako ti tad nije bilo jasno moglo ti je biti jasno kad su usteko 4kontrolera i zahalo s frendovima... mislim kak me ne zivicira kad se neki ponasaju ko kreteni i kad nemaju sto odgovoriti pocnu trolati i vrijedjati... i da tvrdim da moras biti slijep da ne vidis kuda ide igraca industrija i da moras biti glup da dodjes na forum i onda tvrdis kak je mp smece....
S konzolama nemam bas previse iskustva al ono sto imam (PS) kaze da SP igre ownaju MP. Igrajuci Silent Hill, Syphon Filter itd., sam puno vise uzivao nego kad sam se utrkivao sa frendovima ili ne znam, igrao co-op tuce. Onda, kad sam se prvi put ulogirao na bnet (diablo 2) shvatio sam da je pun retardiranih njemaca koji ne znaju 2 rijeci engleskog. Tak da, o MP nemam bas misljenje da je najbolja stvar ikad.

Igraca industrija ide tamo gdje treba ici da bi zaradila. Opet tu dolaze argumenti od tvog proslog topica, a to je da vrhunac MP gaminga mozes naci u igrama tipa Farmville, Texas Hold'em itd. Tako da, ako vec spominjes zaradu i "gaming industriju i svijet oko mene", mozes spomenut i ovakve igre, i usput reci da je to pravac u kojem se gaming industrija krece. Jer to je istina.

Ono sto je ovdje bitno je to sto igrama sve vise i vise pocinje faliti doza umjetnosti, a veliki udio tu ima fokus na MP. Meni, a i svima ovdje koliko vidim, je zabavnije odigrat igru s dobrom pricom, nego igru gdje metak putuje ne znam kako realno.






Ako opet ne kuzim poantu, a procitao sam topic detaljno, znaci da nikad necu skuzit ak mi ne objasnis. Zato objasni molim te.

@Jadran:

Dokazao je da ono sto igraca industrija misli sad (ili glazbena u vrijeme bacha) nece nuzno misliti i u buducnosti. Kao, sad misli da je MP vrh, sutra ce mozda shvatiti da je smece.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #132 : 18. Kolovoz, 2010., 12:31 »
Da publika ne mora biti u pravu. Najpopularnije =/= najbolje. Ne zna se utjecaj. Ovoono.  :wildboy:

Ae, ovo što je dibek rekao.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #133 : 18. Kolovoz, 2010., 12:31 »
Za pesto godina će ljudi misliti da je zemlja stožac.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #134 : 18. Kolovoz, 2010., 12:32 »
:hiha:

Lik imao sinove. Da sam isto pitanje postavio u vrijeme kad su svi oni živjeli, ne bih dobio ovakav odgovor. Njegovi sinovi su u to vrijeme bili poznatiji i popularniji od njega, a danas rijetko tko zna da su mu se sinovi uopće bavili glazbom.
Mogao sam tu poantu reći i na jednostavniji način, al moram šou ofat svoje glazbenopovijesne skillse.  :hiha:

@smigl:
Ne znam, i dalje ne kužim zašto si spomenuo Odiseju, al kužim da nemaš nikakvih argumenata, nego ćeš se na ovaj način izvuć i reć da sam ja glup jer ne vidim tvoju poantu. ;D

Ne slazem se s tobom da neki ljudi postanu poznati tek kad umru, daleko od toga da je to istina, covjek je bio velikan u svoje vrijeme a poznavanje njegovog imena kod obicnih ljudi je sprijecavalo samo nedostupnost i ogranicenost prijenosa informacija (nesto slicno se dogadja sada tu kod par ljudi na forumu koji ignoriraju informacije oko sebe :) ).

isto tako o takvim ljudima se ne moze promijeniti misljenje jer su oni bili mozgovi svoga vremena, za 500 godina mozes ocekivati samo jos bolje poznjavanje njihovih rada i dijela i fascinaciju na koji nacin i kako su oni radili i postizali i stvarali ono sto jesu

 
ne tvrdim ja nego cijeli gaming svijet oko tebe, trebas samo malo izvuci glavu iz pijeska i pogledati sto se dogadja, pogledaj odnos sp i mp igara i sam zakljuci gdje to vodi, nito ti nista ne mora reci ako imas malo mozga u tvoj tikvi i znas koristiti onih 6-7% sto mozes...
Samo quotam. Ako nekom trebaju dokazi o vrijedjanju :wildboy:

Da je MP buducnost igranja si mogao naslutiti kad si prvi puta u svoju konzolu upiknio drugi kontroler i tutnio ga frendu u ruke, ako ti tad nije bilo jasno moglo ti je biti jasno kad su usteko 4kontrolera i zahalo s frendovima... mislim kak me ne zivicira kad se neki ponasaju ko kreteni i kad nemaju sto odgovoriti pocnu trolati i vrijedjati... i da tvrdim da moras biti slijep da ne vidis kuda ide igraca industrija i da moras biti glup da dodjes na forum i onda tvrdis kak je mp smece....
S konzolama nemam bas previse iskustva al ono sto imam (PS) kaze da SP igre ownaju MP. Igrajuci Silent Hill, Syphon Filter itd., sam puno vise uzivao nego kad sam se utrkivao sa frendovima ili ne znam, igrao co-op tuce. Onda, kad sam se prvi put ulogirao na bnet (diablo 2) shvatio sam da je pun retardiranih njemaca koji ne znaju 2 rijeci engleskog. Tak da, o MP nemam bas misljenje da je najbolja stvar ikad.

Igraca industrija ide tamo gdje treba ici da bi zaradila. Opet tu dolaze argumenti od tvog proslog topica, a to je da vrhunac MP gaminga mozes naci u igrama tipa Farmville, Texas Hold'em itd. Tako da, ako vec spominjes zaradu i "gaming industriju i svijet oko mene", mozes spomenut i ovakve igre, i usput reci da je to pravac u kojem se gaming industrija krece. Jer to je istina.

Ono sto je ovdje bitno je to sto igrama sve vise i vise pocinje faliti doza umjetnosti, a veliki udio tu ima fokus na MP. Meni, a i svima ovdje koliko vidim, je zabavnije odigrat igru s dobrom pricom, nego igru gdje metak putuje ne znam kako realno.






Ako opet ne kuzim poantu, a procitao sam topic detaljno, znaci da nikad necu skuzit ak mi ne objasnis. Zato objasni molim te.

@Jadran:

Dokazao je da ono sto igraca industrija misli sad (ili glazbena u vrijeme bacha) nece nuzno misliti i u buducnosti. Kao, sad misli da je MP vrh, sutra ce mozda shvatiti da je smece.

Ok nepoznavanje anatomije ti necu uzeti za zlo, 6-7% nije nikakva uvreda nego stvarna vrijednost u postotku iskoristenosti mozga kod prosjecnog covjeka..

Recimo da je xbox live pokupio ogromne kritike sto se tice glasovne komunikacije i glasi za najbrutalniji oblik voip komunikacije izmedju gamera sto se tice vrijedjanja.. (guglaj malo)

Tvoje nepoznavanje jezika i ne mogucnosti interakcije s nekim te je odvratilo od igre? osim sto je totalna glupost jer je komunikacija u d2 manje vise nepotrebna isto tako je tvoja krivica sto ne znas jezik ili sto ne promijenis server i nadjes si ekipu s kojom se mozes sporazumjeti. otkantati igru zbog toga je meni smijesno...

Ok tebi nije gust igrati s frendovima to je tvoja stvar ne bi ulazio u to.. valjda mislis da nema nista dobroga u tome... odi na koji pravi lan mozda promijenis misljenje...

Drugo apsolutno vrijedjati sve gamere kad farmvile i texas holdem nazivati mp IGRAMA!!! apsolutno nemaju nikakve veze s mp igrama, to su obicne praonice para za blago retardiranu ekipu kojoj nije zao dnevno klikati 2 sata po kucicama... ali onda to isto i mi radimo? samo nemoje ta smeca nazivati igrama jer vrijedjate sve dizajnere programere developere story writere producente i opcenito sve ljude koje rade svoj posao kak spada...

kao sto sam objasnio vec jednom u proslim temama farmvile i texas svoju popularnost mogu zahvalitit iskljucivo i samo jednom ogromnom mreznom servisu... bez njega ni bi nista postigle/postigli
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 12:45 smigl »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9