HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 45949 Hitova
*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #15 : 16. Kolovoz, 2010., 12:46 »
Zar postoji igra sa dobrom/posebnom/jebenom pricom?
Al realno. Posebno u usporedbi sa knjigom, filmom i stipom?

Problem je, pretpostavljam, što se ekipa ubija da dobije filmičnost. Kopirati filmove. I to loše flmove. CGI Joe-a i slično. Jebla vas filmičnost više. Ponudite mi nešto novo, nešto što nemrem ponuditi ni film, ni strip, ni knjiga (u nrativnom smislu). I, odjebite više od fotorealizma. Oću apstrakciju, nadrealizam, bilo šta osim sivih i smeđih hodnika.  :wildboy:


Men inače najbitniji seting, pa sam gameplay, pa prica, pa dizajn, pa grafikica. Multiplayer je na zadnjem mjestu. Iza izgleda ikonie na desktopu, otprilike.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #16 : 16. Kolovoz, 2010., 12:51 »
šta bi ovo def trebalo značit? definitivno?

fala bogu da bi me loša priča odvratila od igre tipa fallout. ako je dobra priča i zanimljiv gameplay, grafika mi ne igra apsolutno nikakvu ulogu. bez problema danas mogu igrat igre stare 10, 15 godina, kolko god da jadnu grafiku imaju, ako imaju zanimljivu priču i atmosferu.
isto vrijedi i za igre danas. ne znam, drago age nema neku ultra grafiku, al ima jebenu priču i setting. sigurno nije proglašavan RPG-om godine radi grafike.

eto posto ja to nisam dozivio, tu pricu u fallout.u ni priblizno dobro da bi mi bila vazna za igru niti me otjerala od igre da je bila losa mozes mi malo objasniti sto je tu presudan faktor u samoj prici koje je utjecao to da ti igru igras dalje? si imao osjecaj da citas odlicnu knjigu? jel ti prica bolje pomogla da se uklopis u taj svijet ili sto?




Men inače najbitniji seting

mozes objasniti sto si mislio pod time?
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 12:54 smigl »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #17 : 16. Kolovoz, 2010., 12:56 »
Men inače najbitniji seting, pa sam gameplay, pa prica, pa dizajn, pa grafikica. Multiplayer je na zadnjem mjestu. Iza izgleda ikonie na desktopu, otprilike.

Tako je i kod mene identično

*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #18 : 16. Kolovoz, 2010., 13:02 »
@smigl: šta se tu ima objašnjavat? pa priča ti daje razlog zašto se događaji u igri uopće događaju, zašto radiš to što radiš. ako ti u igrama takvog tipa priča nije bitna, znači da bezglavo igraš.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #19 : 16. Kolovoz, 2010., 13:10 »
@smigl: šta se tu ima objašnjavat? pa priča ti daje razlog zašto se događaji u igri uopće događaju, zašto radiš to što radiš. ako ti u igrama takvog tipa priča nije bitna, znači da bezglavo igraš.


mislim svaka igra ima pricu zasto si ti tu i sto radis koja se sastoji uvijek od istih dijelova (sto se desilo lose i koga trebas zatuci da bi ispravio stvari) slazem se da igra bez price nema smisla i nisam nikad ni rekao suprotno

ne igram ja igru zbog price ne sjecam se da sam u zadnjih 10g odigrao nesto zbog price i ona mi je kao takva postala sasvim manje bitan ili sporedan dio igre, zadnja koju sam igrao bas zbog price je bila sanitarium i od onda nista...


*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #20 : 16. Kolovoz, 2010., 13:20 »
priča u današnjim igrama ima jednaku važnost kao i u igrama prije 15 godina i imat će jednaku važnost  za 15 godina. osim toga, nitko ne igra igru SAMO radi priče. za to ideš čitat knjigu. isto tako, igru ne ideš igrat samo radi grafike, ili ideš pa skužiš da je govno.
za dobru igru, ne može samo jedan segment igre biti dobar.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #21 : 16. Kolovoz, 2010., 13:24 »
priča u današnjim igrama ima jednaku važnost kao i u igrama prije 15 godina i imat će jednaku važnost  za 15 godina. osim toga, nitko ne igra igru SAMO radi priče. za to ideš čitat knjigu. isto tako, igru ne ideš igrat samo radi grafike, ili ideš pa skužiš da je govno.
za dobru igru, ne može samo jedan segment igre biti dobar.

odlicno i sad smo dosli do mog pitanja...

Da je prica u igri losa da li bi te to odvratilo od same kupnje igre? ili bi grafika + igrivost + fizika ipak presudili?

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #22 : 16. Kolovoz, 2010., 13:27 »
A kako te može odvratit ako priču prvo trebaš doživjeti da bi zna jel glupa il ne?
Grafiku može vidjet, recimo, na skrinsima i slično. Priču ne.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #23 : 16. Kolovoz, 2010., 13:32 »
odlicno i sad smo dosli do mog pitanja...

Da je prica u igri losa da li bi te to odvratilo od same kupnje igre? ili bi grafika + igrivost + fizika ipak presudili?

već sam ti reko da da. zašto? zato jer su mi grafika i fizika zadnje šta gledam u igrama, a priča među prvim i važnijim stvarima

Men inače najbitniji seting, pa sam gameplay, pa prica, pa dizajn, pa grafikica. Multiplayer je na zadnjem mjestu. Iza izgleda ikonie na desktopu, otprilike.

evo ti dobar primjer šta je faca reko. samo to kod mene nije baš tako univerzalno. nekad mi je važniji setting, nekad gameplay, nekad priča, al grafika i fizika su mi uvijek na zadnjem mjestu.

A kako te može odvratit ako priču prvo trebaš doživjeti da bi zna jel glupa il ne?
Grafiku može vidjet, recimo, na skrinsima i slično. Priču ne.

+ još i ovo

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #24 : 16. Kolovoz, 2010., 13:40 »
@weky
Spyro 2

To sam igrao. Al ono, igra mi se još nešto. Igrao sam onaj kakti Dragon Age, ali tamo je u igri samo jedan zmaj. Rofl.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #25 : 16. Kolovoz, 2010., 14:29 »
Zar postoji igra sa dobrom/posebnom/jebenom pricom?
Al realno. Posebno u usporedbi sa knjigom, filmom i stipom?

Da ?  :wildboy:

Dobro, možda ne u usporedbi s knjigom, ali s filmom i STIPOM svakako da.

Zašto ne s knjigom ? Zato jer u knjizi i seting je dio priče, i to svakako poboljšava samu priču, takoreći, da bi se stvorio dobar seting pisac je prisiljen što.. bolje, ljepše, karizmatičnije ? ispričati priču.
S filmom i stripom su igre lakše usporedive, jer to dvoje imaju već neku mogućnost vizualno prikazati ono što knjiga ne može, i ono što je autorova ideja; stvoriti nekakav seting, bilo mračnim nadrealnim slikama/kadrovima za koji pak ne treba megadobar liričli izražaj da bi se pokazale u sceni.

+1 na ostatak posta :ementaler:

@smigl
naravno da tebi kojem je MP vrhunac gejminga priča neće biti bitna :tired: kao i ostalim ljudima koji  padaju na takve stvari. Mislim, treba znati što tražiš.
Vjerujem da će većina "gejmera" reći da će ih najviše privuči dobar gameplej uz odličnu priču, a da su im najdraže/najbolje igre koje imaju te dvije stvari vrlo dobro napravljene. U principu nekako, igru igraš i zabavljaš se jer je gameplay dobar, ali radi priče igraš dalje.
Ovisno o igri, glupavo je to odvajati, mada se može :wildboy:

Citat:
igre napreduju na vise razina od kojih je najvaznija sama grafika, te dalje fizika i interakcija s korisnikom

Jab' to prije nazvao nazadovanjem i padom kvalitete gaming industrije, kulture, štogod, nego li "napretkom".
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #26 : 16. Kolovoz, 2010., 14:54 »
Zar postoji igra sa dobrom/posebnom/jebenom pricom?
Al realno. Posebno u usporedbi sa knjigom, filmom i stipom?

Da ?  :wildboy:

Dobro, možda ne u usporedbi s knjigom, ali s filmom i STIPOM svakako da.

Zašto ne s knjigom ? Zato jer u knjizi i seting je dio priče, i to svakako poboljšava samu priču, takoreći, da bi se stvorio dobar seting pisac je prisiljen što.. bolje, ljepše, karizmatičnije ? ispričati priču.
S filmom i stripom su igre lakše usporedive, jer to dvoje imaju već neku mogućnost vizualno prikazati ono što knjiga ne može, i ono što je autorova ideja; stvoriti nekakav seting, bilo mračnim nadrealnim slikama/kadrovima za koji pak ne treba megadobar liričli izražaj da bi se pokazale u sceni.

+1 na ostatak posta :ementaler:

@smigl
naravno da tebi kojem je MP vrhunac gejminga priča neće biti bitna :tired: kao i ostalim ljudima koji  padaju na takve stvari. Mislim, treba znati što tražiš.
Vjerujem da će većina "gejmera" reći da će ih najviše privuči dobar gameplej uz odličnu priču, a da su im najdraže/najbolje igre koje imaju te dvije stvari vrlo dobro napravljene. U principu nekako, igru igraš i zabavljaš se jer je gameplay dobar, ali radi priče igraš dalje.
Ovisno o igri, glupavo je to odvajati, mada se može :wildboy:

Citat:
igre napreduju na vise razina od kojih je najvaznija sama grafika, te dalje fizika i interakcija s korisnikom

Jab' to prije nazvao nazadovanjem i padom kvalitete gaming industrije, kulture, štogod, nego li "napretkom".

nekome napredak nekome nazadovanje... u potpunosti se slazem da je knjiga jedini medij u kojem je prica sve (sto je logicno) u svim ostalima prica je dio cijele slike a u igrama danas postaje sve manje vazan dio, meni je definiitvno vaznija recimo fizika u igri nego prica kako se lik nasao na tom mjestu (ja sam jedan od likova koji ce gledati broj poligona preko broja rijeci)

po meni:

knjiga - jedini medij uz koji stvarno mozes full pustiti svoju mastu i zamisljati kako i sto zelis

film - apsolutno ne zahtjeva nista, pricu imas sliku ti usade u glavu eventualno tu i tamo se mozes zapisati zasto i tko je kriv

igra - jedini medij preko kojeg ti sudjelujes i imas osjecaj da kontroliras nesto , prica blah zasto sam se nasao tu i sto radim ok pozivitan dio, da ce to utjecati na moje odluke tokom igre, nece, da cu igrati zato da vidim sto se desava dalje u prici, jednostavno necu jer ako zelim pricu posuditi cu si knjigu. ja zelim gamplay brutalan i cistokrvan u kojem me iskreno ne zanima zasto sam ja tamo nego me samo zanima sto mi igra i koliko moze pruziti da me uvuce svojom ponudom, koliko statsa daje ova sjekira, kak izgleda ova puska, koliko je opadanje putanje metka, kako su balansirane jedinica, koji je dobar build order, znaci aktivno razmisljanje sto bi i kako trebao raditi, uciti na greskama i iskoristiti to ubuduce... lakse receno

na kompu mi je trenutno instalirano:

CSS

BC2

SC2

DIRT2

HON

.. mislim da je kristalno jasno kakav sam tip gamera cim se pogleda gore list...

eto zakljucio sam jos da ima ekipe kojoj je sp i prica bitan aspekt igre ali na vasu zalost oboje odumire jako velikom brzinom... nadam se da budete nasli nesto i za sebe u nadolazecim igrama koji su fokusirani na cisti MP...

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #27 : 16. Kolovoz, 2010., 14:57 »
.. mislim da je kristalno jasno kakav sam tip gamera cim se pogleda gore list...

Bez ukusa?
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #28 : 16. Kolovoz, 2010., 16:55 »
Da ?  :wildboy:

Dobro, možda ne u usporedbi s knjigom, ali s filmom i STIPOM svakako da.

Zašto ne s knjigom ? Zato jer u knjizi i seting je dio priče, i to svakako poboljšava samu priču, takoreći, da bi se stvorio dobar seting pisac je prisiljen što.. bolje, ljepše, karizmatičnije ? ispričati priču.
S filmom i stripom su igre lakše usporedive, jer to dvoje imaju već neku mogućnost vizualno prikazati ono što knjiga ne može, i ono što je autorova ideja; stvoriti nekakav seting, bilo mračnim nadrealnim slikama/kadrovima za koji pak ne treba megadobar liričli izražaj da bi se pokazale u sceni.

+1 na ostatak posta :ementaler:

Primjeri?
Ja sam zapravo htio reći isto to što faca reče. Igre u 99% slučajeva nemaju dobre priče. Zapravo, većina igara ima priču koja bi se mogla svesti na manje od stranice teksta. Također, mogla bi se napraviti šablona priča po žanrovima. Iznenadio bi se kolko je toga smećasto i bezidejno. A možda i ne bi.

Meni poredak otprilike jednak ko faci, osim što mi je priča možda čak iznad samog gameplaya. Što je ujedno i razlog zašto u zadnjih nekoliko godina rijetko igram išta. Smatram da je puno lakše napraviti odličnu grafiku ili fiziku nego odličan setting, priču i vizualni dizajn. ;D

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #29 : 16. Kolovoz, 2010., 17:15 »
Pa no. Uzmi ne znam, po mnogima najbolju priču u igrama, MGS. U drugom izdanju bi mogao biti tek manga ili smećasti anime. Kao igrani film bi bio čisti B treš, pošto su priča i likovi onako, čisto smeće.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9