HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 46067 Hitova
*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #30 : 16. Kolovoz, 2010., 17:41 »
Primjeri?
Ja sam zapravo htio reći isto to što faca reče. Igre u 99% slučajeva nemaju dobre priče. Zapravo, većina igara ima priču koja bi se mogla svesti na manje od stranice teksta. Također, mogla bi se napraviti šablona priča po žanrovima. Iznenadio bi se kolko je toga smećasto i bezidejno. A možda i ne bi.

nebi se u potpunosti složio. iako je istina da priča većine igara stane na list papira, ima ih dosta čija je priča ustvari kao knjiga. Recimo Soulbringer. osim razvoja glavne priče, u koje god mjesto dođeš, naiđeš na masu knjiga u kojima je opisana cijela povijest tog mjesta, ljudi koji su tamo živjeli, čime su se bavili itd. ono, postoje knjige o oružjima koja koristiš. a takve stvar su također dio priče, i to bitan u nekim djelovima.
nije to samo slučaj kod te igre, ima toga i u baldur's gateu, morrowindu, witcheru, dragon ageu....
e sad, reakcija većine ekipe na takve knjige je "šta ću čitat koji kurac te knjige, igram igru da koljem beštije". po čemu ustvari i vidiš koliko je nekome stvarno stalo do priče.
u principu sve ovisi o igraču, dali će proučavat priču pa će mu bit kao knjiga, ili će ju preć za 2 sata i cijela priča koju je shvatio će stat na list papira.
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 17:43 Konjina »

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #31 : 16. Kolovoz, 2010., 17:56 »
Primjeri?
Ja sam zapravo htio reći isto to što faca reče. Igre u 99% slučajeva nemaju dobre priče. Zapravo, većina igara ima priču koja bi se mogla svesti na manje od stranice teksta. Također, mogla bi se napraviti šablona priča po žanrovima. Iznenadio bi se kolko je toga smećasto i bezidejno. A možda i ne bi.

Kako sad "nemaju dobre priče" ? :wildboy: Ovo da se može svesti na stranicu tekste je isto glupavo. :wildboy: Ono. Evo. ODISEJA:

ON JE BIJA. ON JE OŠA. DOHHHHHH1222222222222

 :wildboy:

Malo pojasnite to "nemaju dobru priču". Za ovo da stanu na jedan list, pogledaj moj sažetak Odiseje.

Primjer. Što sam  nedavno od igara igrao. FF Tactics. The Witcher za PC. Recimo. Pored priče ( koja je eto, po spoznajama koje sam trenutno shvatio, loša :hiha: :wildboy: ) ima prejebeno dočaran seting. U principu sam i prošli put namjerno izbjegao navesti primjer jer mi je glupo pojašnjavati subjektivni dojam koji se stvara dok se igra igra.

Problem nastaje, vjerojatno u meni :hiha:, što ja dobar dio dojma smatram kao pričom. Hoću reći, KAKO će i zašto bi u igri/stripu/filmu pričati o tome kako je potok tekao kao kristalni most intuitivne svijesti vremena  :hiha: :hiha: :hiha: kad je dovoljna jedna scena da se taj potok uhvati. I ta jedna scena, bez ikakvih riječi je zapravo priča. Hrpa detalja, sitnica, pričica, scena; dio su priče. Ja to tako gledam.
Ipak, recimo Oblivion, i on je prepun detalja, ali ima bezkarakterističnu glavnu priču, i nekarizmatične likove itd, ne mogu to baš smatrati kao igru s dobrom pričom. Bitna je najviše karakterizacija ipak IMHO. I iako sam ga igrao 100 sati ravno, jednostavno mi je dosadio i ono, kao da ništa zapravo nisam igrao. Bezrazložna igra. :wildboy:

ja tip gamera

Ne možeš biti ikoji "tip" ako smo se već dogovorili da ti nisi gejmer :hiha: Ti si samo lik koji se tu i tamo voli zabaviti uz koju igru i to je to.

Citat:
eto zakljucio sam jos da ima ekipe kojoj je sp i prica bitan aspekt igre ali na vasu zalost oboje odumire jako velikom brzinom... nadam se da budete nasli nesto i za sebe u nadolazecim igrama koji su fokusirani na cisti MP...

Snaći ćemo se mi ;)

Meni dosta 2-3 naslova s odličnom pričom godišnje da izađe. Još par sa super dobrim gameplayom. Ostatak mogu nadoknaditi još igrama iz PSone doba ono. Ne možeš stići odigrati sve što valja ionako. :wildboy:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #32 : 16. Kolovoz, 2010., 18:13 »
+1

tak moš reć da max payne ima lošu priču.
HEH ubili mu ženu OSVETA LOL

ali onako, storytelling, voice acting, etc. podiže tu priču za pecto, emocije i to. nevažno što je jako bazična. rula.  :wildboy:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #33 : 16. Kolovoz, 2010., 18:17 »
Bar storyteling, vice acting i etc nije za kurac upravo u Max Payneu.  :wildboy:
Ono, rendom neo noir akcijski film C produkcije.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #34 : 16. Kolovoz, 2010., 18:33 »
dobro.









 :wildboy:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #35 : 16. Kolovoz, 2010., 18:38 »
Bar storyteling, vice acting i etc nije za kurac upravo u Max Payneu.  :wildboy:
Ono, rendom neo noir akcijski film C produkcije.

da, to uopće nije namjerno napravljeno.




ne, čekaj.  :tired:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #36 : 16. Kolovoz, 2010., 18:50 »
Namjerno il ne namjerno, i dalje zakurac. :wildboy:
imo bla.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #37 : 16. Kolovoz, 2010., 19:00 »
Puno su niži standardi za priče iz igara nego za priče iz filmova.
Uzmimo primjer s foruma sad. Svi propituju praktički svaki kadar Inceptiona i traže rupe u priči. Kad ste to zadnji put napravili za priču iz neke igre?

Ma, ne da mi se zapravo.  :wildboy:
Mrtva ulica će bit.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #38 : 16. Kolovoz, 2010., 19:08 »
Inception dođe jednom u 10 godina. i dođe 200 milja eura.

al ono, ja sam to radio sa svakim mgs-om. mislim, ne uspoređujem kvalitetu al ono.
Standardi? Šta, postoji neki odbor koji odobrava priče za igrice?  :wildboy:
ne ovisi o nikakvim standardima nego o scenaristima. 99 posto filmova i 99 posto igara je smeće sa scenarističke strane, što se ideje tiče.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #39 : 16. Kolovoz, 2010., 19:22 »
Nemoj uspoređivat troškove, retardirano je do bola.  :wildboy:

Pod standardi sam mislio na očekivanja ljudi.
Al ne znam, meni je priča MGS-a oduvijek bila retardirana (bleki, saugaj mi maleni penis, znam da čitaš) i djetinjasta, al vateva, to sam samo ja.

Uzmimo FF za primjer. Da ne pišem sad zid teksta uzalud, jel smatrate da FF serijal (općenito, jel) ima dobru priču? Koji ima najbolju? Uzmimo od sedmice nadalje, recimo, jer sumnjam da nas je puno igralo ona govna prije. ;D

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #40 : 16. Kolovoz, 2010., 19:29 »
Nemoj uspoređivat troškove, retardirano je do bola.  :wildboy:

Pod standardi sam mislio na očekivanja ljudi.
Al ne znam, meni je priča MGS-a oduvijek bila retardirana (bleki, saugaj mi maleni penis, znam da čitaš) i djetinjasta, al vateva, to sam samo ja.

Uzmimo FF za primjer. Da ne pišem sad zid teksta uzalud, jel smatrate da FF serijal (općenito, jel) ima dobru priču? Koji ima najbolju? Uzmimo od sedmice nadalje, recimo, jer sumnjam da nas je puno igralo ona govna prije. ;D

1. nije retardirano. Inception ima troškove da napravi da se dio grada složi u veliku kocku i može isfurat LIMBO sa milijon strganih zgrada. Nijedna igra to nema nit takvu priču sa snom može isfurat.

2. priča mgsa nije retardirana, pogotovo jedinice. al dobro nema se o tome što pričat.

3. ffovi općenito imaju škrbavu priču iz sapunica ;D
iako, četvorka rula.

al npr. Longest Journey? prvi? Priča spektakularna.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #41 : 16. Kolovoz, 2010., 19:40 »
incepšn je smeće. nahajpano i prolazno. :tired:
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #42 : 16. Kolovoz, 2010., 19:42 »
@jadran:
Ček, kakve veze s novcima ima sad priča o snovima? Zašto igra to ne bi mogla isfurat?
Retardirano je uspoređivat troškove jer s filmom moraš plaćati glumce, prava na snimanje na lokaciji, premještanje cijelog seta i još milijun drugih stvari koje kod igara jednostavno ne moraš. Uostalom, filmovi imaju pecto jači marketing od igara u prosjeku. Valjda si jedino GTA može priuštiti promociju dostojnu holivudskog blokbastera kakav je Inception.

A i ne znam odakle vadiš podatke. Kako znaš kolko košta razvoj igre? Bilo koje? Osim rendom vikipedija podataka za određen (mali) broj igara?

Longest Journey nisam igrao. Al planiram. Nekad.  :wildboy:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #43 : 16. Kolovoz, 2010., 19:48 »
nemože isfurat jer takve stvari koštaju jebote. efekti. pa reko sam sad.  :wildboy:

GTA4 je imo oko 100 milja budžet, mgs 4 oko 80. Nije slučajno da su baš dvije najdetaljnije/najljepše igre najskuplje. i mislim da se to vidi, kod gta u razvoju okoliša i detaljima a u mgs4 u sekvencama. nije mi reko hideo kođima al ono bio neki članak pa sam zapamtio. Plus na igrama onako radi nekolko puta više ljudi nego na filmovima, nekoliko godina više. Do the math  :wildboy:
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz, 2010., 19:52 Jadran »
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #44 : 16. Kolovoz, 2010., 19:57 »
Uzmimo FF za primjer. Da ne pišem sad zid teksta uzalud, jel smatrate da FF serijal (općenito, jel) ima dobru priču? Koji ima najbolju? Uzmimo od sedmice nadalje, recimo, jer sumnjam da nas je puno igralo ona govna prije. ;D

  :tired:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9