HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 153 Odgovora
  • 101737 Hitova
*

virty

  • ***
  • 732
  • Xbox: Muskarcina
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #30 : 28. Svibanj, 2015., 12:40 »
Navedi da HDD ima bad sektore koji izazivaju smrzavanje i usporavanje OS-a (ako ti radi BSOD i to navedi).
Napravi screenshot bad sektora sa nekim od progama (HD Tune, Hard Disk Sentinel....)
Vjerojatno ćeš dobiti novi HDD.
Sretno :thumbs:

*

HighEnd

  • ****
  • 1316
  • To the limits!
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #31 : 28. Svibanj, 2015., 15:48 »
Virty, tocno to sam i napravio.

Uglavnom sve je proslo glatko, ekipa iz ADM-a je stvarno super, rekli su da cu dobiti novi disk kroz 7-10 dana :clap:

*

virty

  • ***
  • 732
  • Xbox: Muskarcina
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #32 : 28. Svibanj, 2015., 16:28 »
Virty, tocno to sam i napravio.

Uglavnom sve je proslo glatko, ekipa iz ADM-a je stvarno super, rekli su da cu dobiti novi disk kroz 7-10 dana :clap:
Super :piva:

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #33 : 06. Kolovoz, 2015., 11:55 »
Imam pitanje:

Kupljen kompjuter u Linksa, piše da je garancija na konfiguraciju 2 godine a a na kutiji od matične je zalijepljen njihov jamstveni list i na njoj piše 3 godine. Važi li u ovom slučaju još garancija samo za matičnu (2 godine su prošle ali 3 nisu)?

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5127
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #34 : 06. Kolovoz, 2015., 12:00 »
Ako si kupio gotovu konfiguraciju koju su oni složili i pod njihovim nazivom tipa: Linx Gaming i5 e onda važi njihova garancija, jer su oni tebi prodali "svoj" proizvod.
Ali ako si kupovao po dijelovima i onda od njih tražio sastavljanje tih dijelova onda imaš garanciju po dijelovima.

Znači ako si kupio ovakva gotova računala s njihovim nazivom - imaš njihovu garanciju od 2 godine.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #35 : 06. Kolovoz, 2015., 12:26 »
Kupio sam njihovu, znači imam 2 godine. I mislio sam da je tako, hvala.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #36 : 16. Prosinac, 2015., 17:04 »
Pozdrav ljudi imam veliki problem,kao sto sam vec bio postao pokidao mi se kompjuter,stvar je sto je moja majka izgubila racun,a trgovina u kojoj sam kupio kompjuter vise ne radi,a covek mi kaze da ne mogu traziti racun zbog toga sto je proslo vise od godine dana

Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2


*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5127
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #37 : 16. Prosinac, 2015., 17:50 »
Nije dužan držati toliko dugo kopije računa, još pogotovo ako je dućan zatvoren/propao...

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #38 : 16. Prosinac, 2015., 18:59 »
U picku materinu,moracu skupljati pare za deo koji je pokidan

Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2


*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5127
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #39 : 16. Prosinac, 2015., 19:36 »
Al čekaj, ti nisi iz HR? Onda ta pravila ne važe za tebe ako nisi u HR kupovao dijelove.
U tom slučaju moraš malo pročešljati zakone svoje zemlje. Možda su kod vas dužni čuvati račune i duže...

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #40 : 16. Prosinac, 2015., 19:38 »
Iz Vukovara sam,u prevodu pojeo sam govno,nemam pravo na garanciju

Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2


*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5127
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #41 : 16. Prosinac, 2015., 19:41 »
Možda i imaš. Ovisno o shopu svatko od njih bi trebao bilježiti IMEI svake komponente.
To ti je jedinstveni kod koji ima svaka komponenta za sebe. E sad ako ga je on pratio i radio kako je trebao onda bi u servisu to trebali vidjeti pa bi ti garancija trebala vrijediti.
Možeš nazvati servis pa pitati.

Uz to uvijek je dobro online registrirati sve komponente koje kupiš na stranicama njihovog proizvođača. Tamo usput uploadaš sliku ili scan računa i uvijek znaš kakvo je stanje s kupnjom i garancijom.
Moja preporuka ti je da sve račune odmah skeniraš ili uslikaš i čuvaš ih digitalno, jer ovako računi zanju izblijediti pa opet nemaš ništa od njih.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #42 : 16. Prosinac, 2015., 20:00 »
Znaci ne treba mi racun?

Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2


*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5127
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #43 : 16. Prosinac, 2015., 20:01 »
Treba, al ti možda progledaju kroz prste. Jer ako je sve po pravilima i on je zapisao kad je koji IMEI otišao onda oni u servisu to znaju pa ti mogu popraviti (ako žele) i bez računa.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #44 : 16. Prosinac, 2015., 20:24 »
Aj mi molim te napisi u PM sta sve trebam uraditi,

Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2