HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 186887 Hitova
*

c0bra123

  • ****
  • 1306
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #90 : 20. Prosinac, 2016., 21:04 »
Hrvač me posjeti na:



I am a gamer. Not because I don't have a life - I choose to have many.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #91 : 20. Prosinac, 2016., 21:08 »
Pa kad slabo daju... Zadnji puta 3 litre sladoleda, 4 kinga, 4 matcha, 4 ledo medo, 7 onih cedevita sladoleda, knedle, štrukle, kesten snack i zamrznuto povrće...
To ne potraje dugo :D


Nadam se nekom većem paketu ovaj puta. Ipak sam potrošio 8kn na škart robu :P

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #92 : 20. Prosinac, 2016., 21:33 »

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #93 : 20. Prosinac, 2016., 21:41 »
A ako naletiš na neki problem i sranje s robom onda ne vratiš to natrag u dućan nego se javiš direktno proizvođaču sa svim informacijama (datum kupnje, mjesto, dućan, LOT broj, slike kao dokaz - račun, proizvod i itd.) I naravno nezaobilazan zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.


I da, čarobni i najčarobniji članak 33, II. glava (Zakon o zaštiti potrošača) "Zavaravajuća poslovna praksa".
I naravno smisao za složiti suptilnu prijetnju inspekcijama, nezadovoljstvo, elokventnost i stav.


I sve dođe na svoje. Podravka, Ledo, Koestlin, Kandit, tvornica vafla Karolina, Amis, Tele2, Bnet i itd.


Od svega izvučeš najbolje, samo moraš za te stvari poznavati ta 2 zakona i još poneke pravilnike HAKOMa za specifične situacije.


EDIT:
Zaboravih i na uvijek mi dragi Kraš  :hihi:
« Zadnja izmjena: 20. Prosinac, 2016., 21:44 Hrv4tin4 »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #94 : 05. Siječanj, 2017., 11:41 »
Pozz dali se garancija za laptop  ponistava ako izvadim iz njega izvadim hdd i stavim drugi hdd?..

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #95 : 06. Siječanj, 2017., 20:47 »
Ako ima tzv. "maintainace cover" ilitiga poklopac za održavanje, a da tu možeš pristupiti hdd-u onda se ne poništava. No ako se laptop mora cijeli otvarat onda se poništava

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #96 : 25. Siječanj, 2017., 17:36 »
Ja već 2,5 mjeseca čekam tablet koji je na servisu
Nije radio ni mjesec dana, nije punio, odnesen ga u trgovinu, ovi vide da ne puni i pošalju na servis
Nakon mjesec dana ja pitam što je, kažu oni došao u servis sa razbijenim ekranom i sad se servis navlači sa kurirom za nadoknadu, i ja kao moram čekati da oni to riješe
Mislim da je mr servis, tako nešto su mi rekli, probao sam ih zvati već 100 puta i  nitko se ne javlja, samo automat
šta da radim
17.12.2016 je predan u trgovinu

Pardon
Može premještaj u temu garancije i prava kupaca
« Zadnja izmjena: 25. Siječanj, 2017., 19:00 doktordoc »

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #97 : 25. Siječanj, 2017., 20:55 »
Traži nadoknadu štete pošto nisi dobio zamjenski uređaj na korištenje ili odmah traži drugi uređaj ili povrat novca.
Zaprijeti inspekcijom i prijavom ministarstvu.


Isto tako pozovi se na zakon o obveznim odnosima čl. 424. "Traženje popravka ili zamijene" i čl. 426. i čl. 432.  gdje stoji:
Imaš pravo na naknadu štete koju si pretrpio zbog toga što si bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene spornog uređaja.
Svakako ju traži i zahtjevaj! Isto tako po čl. 423. inzistiraj na tome da je prošao svaki razuman rok za popravaka samog uređaja.


Znači imaš nekoliko opcija, ali po svakoj zahtjevaj naknadu štete.
1) Neka ti daju novi uređaj (može i isti + isplata troškova)
2) Neka ti daju skuplji i bolji uređaj (umjesto isplate troškova neka ti daju uređaj koji je skuplji od sadašnjeg koji je na popravku)
3) Traži povrat novca + isplatu troškova


I svakako prijavi slučaj ministarstvu. I zahtjevaj sve što sam napisao isključivo pisanim putem! Navedi da je zakonski rok za odgovor 15 dana od zaprimanja ovog maila (pisma) inače će i zbog toga odgovarati ministrarstvu.
Ostavi sve podatke, kopiju računa, potvrdu da je uređaj na servisu, opis kvara, kada je zaprimljen i sve druge stvari + citiranje ili navođenje čl. koje sam ti dao.
Tada ih nazovi i slobodno upozori da si im poslao mail i pitaj jesu li ga i zaprimili. Na taj način ćeš znati od kada teče rok ako potvrde primitak maila.


Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #98 : 26. Siječanj, 2017., 13:32 »
Ma to care
To sve da tražim od trgovine ili servisa, vjerojatno misliš od servisa

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #99 : 26. Siječanj, 2017., 17:07 »
Ja bih tražio prvenstveno od trgovine jer si uređaj predo njima, a oni su ga ek proslijedili servisu. Inače u zakonu "razumni rok" za popravak se odnosi na nekih 45 dana, a ne na 2 mjeseca pa im i to napomeni.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #100 : 04. Veljača, 2017., 14:05 »
Pozdrav,

volio bih čuti vaše mišljenje gdje bi mi bilo pametnije poslati grafičku karticu sa garancijom u trgovinu gdje je kupljena (nije specijalizirana trgovina informatičkom robom i trenutno nema nikakav izbor računalnih komponenti) ili direktno u servis MSA-n grupa?

I što mogu očekivati ukoliko odobre garanciju? Kartica je gtx 760 2gb.

Hvala


*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #101 : 04. Veljača, 2017., 14:09 »
Brza procedura je odnijeti direktno Msanu. Ako si u ZGu oni imaju podruznicu na Av. V. Holjevca. Onda oni to tamo zaprime i salju dalje svojima na testiranje.

Cekati ces cca 2 tjedna, ali sve informacije i tijek servisa mozes pratiti online!

Isto tako ako odobre zamjenu onda tece nova garancija od datuma preuzimanja nove graficke! Zato sacuvaj papire o servisu jer tada onipredstavljaju novu garanciju.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #102 : 04. Veljača, 2017., 14:27 »
Nisam iz Zagreba. Ali ću onda bolje svakako njima direktno poslati poštom.

Znaš li možda nekakva iskustva ako odobre novu grafu, a vjerujem da nema više tih gtx 760. Da li onda daju gtx 960 ako imaju na stanju ili 1060? Ili mogu tražiti novac pa nadoplatiti za npr 1060?

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #103 : 04. Veljača, 2017., 14:31 »
Ako nema u prodaji mozda ima na skladistu negdje...
Dobivas nesto u istom cijenovnom rangu, ali zaboravi na 1060. Ukoliko nema takav proizvod za zamjenu gledaju se 2 stavke.
Placena cijena i performanse. Znaci dobiti ces nesto priblizno jako kao 760, a 1080 je nekoliko koplji ispred 760.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #104 : 04. Veljača, 2017., 14:33 »
Ok, hvala na odgovorima. Pozdrav.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9