HCL.hr forum
Upiti i savjeti o tehnologiji => Hardver i gadgeti => Autor teme: Hrv4tin4 - 29. Ožujak, 2015., 14:15
-
Pošto se mnogi od Vas ne snalaze u našoj krasnoj birokraciji i zakonima odlučio sam napraviti ovu temu koja će biti redovno ažurirana s novim pravima, jer ne stane sve u jedan post i jedan dan ;)
Sva ova prava možete potražiti u zakonima:
Zakon o zaštiti potrošača
Zakon o obveznim odnosima
Zakon o trgovini
Ukoliko zapnete i trebate pomoć pitajte.
Krenuti ću s "gorućim" problemom za one koji se boje otvarati svoje računalo radi:
1. Naljepnica ≠ garancija
Mnogi od Vas imaju problema s nadogradnjom ili samim održavanjem računala poradi naljepnice na kučištu za koju Vam je rečeno da je garancija i da se garancija gubi njezinim skidanjem - lažu!
- Prema zakonu o zaštiti potrošača svaki dio koji ste kupili ima zasebno garanciju
- Naljepnica ne predstavlja garanciju nego besplatnu dijagnostiku u slučaju kvara
- Naljepnica također dokazuje ako je nešto nepravilno napravljeno (krivo stavljen cooler pa dolazi do pregrijavanja, krivo postavljeni konektori PSUa u neku od komponenta pa ona pregori) i to isključivo Vašom krivnjom
Znači Vi imate garanciju na SVAKI dio zasebno (npr. CPU 3 godine, MBO 2 godine, GPU 3 godine i itd...) i nitko Vam to ne može oduzeti. Naljepnica je samo mjera opreza, jer na garanciji Vam piše za što se garancija podrazumijeva, a što se ne priznaje pod garanciju (oštećenje, nepravilno rukovanje i itd...).
2. U slučaju gubitka garantnog lista u RH vrijedi isključivo i samo RAČUN što znači da Vam ne treba ni garantni list. Garantni list sa svojim pravima, ali i obvezama imate pravo zatražiti! Jednako tako imate pravo tražiti KOPIJU RAČUNA u slučaju da ste račun izgubili!
- Kopiju računa tražite u dućanu u kojem ste kupili sporan predmet. Uz to uvijek navedite trgovcu okvirno cijenu i datum kupnje i što ste sve kupili.
- Sve što se pokvarilo pod garancijom možete nositi/slati direktno u ovlašteni servis ili u prodavaonicu gdje ste sporan predmet kupili! Trgovac je dužan uzeti od Vas predmet koji Vam je prodao i o svom trošku ga poslati i vratiti sa servisa!
3. Servisi i popravci. U jamstvenom roku, vjerujem svi znate, imate pravo na besplatan popravak uređaja koji je sporan, no ima tu još puno prava:
- U slučaju "manjeg" popravka Vaš jamstveni rok se PRODUŽUJE za vrijeme koje je provedeno u servisu!
- U slučaju nemogućnosti popravka imate pravo na povrat novca ili zamjenu za sporan predmet.
- Ako ste dobilo NOVI uređaj pošto sporan uređaj nije bio "popravljiv" jamstveni rok kreće ispočetka! Što znači da dobivate novi uređaj i garanciju na njega! Garancija se NE "nastavlja" kako to neki žele predočiti!
- Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.
Par primjera:
Grafička kartica ima garanciju 2godine i kupljena je 1.1.2015. godine. U servis je otišla 10.02.2015. godine i vraćena je 20.02.2015. što znači da Vam garancija sada vrijedi do 11.01.2017. umjesto 1.1.2017.
Tipkovnica ima garanciju 2 godine i kupljena je 1.1.2014. godine (garancija joj vrijedi do 1.1.2016.) i odlazi na servis 15.02.2015. gdje se utvrđuje kako se kvar ne može otkloniti i kupac dobiva novu tipkovnicu! Garancija za novu tipkovnicu je 2 godine od datuma kada su je iz servisa isporučili kupcu 15.02.2015.-15.02.2017.
Kućište (jamstvo 3 godine, kupljeno 1.1.2015.) odlazi na popravak poradi jednog ventilatora koji je vrisnuo u jamstvenom roku 1.3.2015.
Kućište se vraća 15.3.2015. s novim ventilatorom.
Znači kućištu se garancija nastavlja uz produženje od 14 dana koliko je boravilo na servisu 15.1.2018.
Ventilato dobiva potpuno novu garanciju u roku od 3 godine 15.3.2015.-15.3.2018.
Ovo je početak. Pišite o svojim problemima, nedoumicama, pa će se lista nadopunjavati. Sve nepravilnosti možete prijaviti na Ministarsvo gospodarstva (https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp) jer je Državni inspektorat ukinut. Javiti će Vam se kroz 2-3 mjeseca. Jedini problem je što u RH ne postoji odredba u kaznenom zakonu koja će trgovca kazniti u slučaju oštećivanja kupca. No svima njima je stalo do svog ugleda i vjerujte mi poznavanje svojih prava (uz prijetnju prijavom ministarstvu i malo vaše upornosti) rješava sve probleme u 99% slučajeva!
Evo jedna stara informacija, no da ju imamo pismeno.
Od 01.05.2015. godine je odzvonilo mobilnim operaterima zaključavanje mobilnih uređaja.
- ]Po novom pravilniku svaka osoba koja je kupila mobitel na pretplatu ima pravo BESPLATNO u bilo koje doba zatražiti dekodiranje/otključavanje mobilnog uređaja koje se mora izvršiti u roku od 15 dana.
- Prije se to isto moglo, ali isključivo nakon isteka ugovorne obveze, odnosno 12 ili 24 mjeseca.
- Za vlasnike mobitela na bonove sve je ostalo po starom. Dakle godinu dana od kupnje uz predočenje računa možete besplatno otključati svoj uređaj.
Ovo sve navedeno vrijedi samo ako uređaj donesete u ovlašteni centar, odnosno u centar mobilnog operatera od kojeg ste kupili mobilni uređaj.
Uz napomenu da to ne mora biti i onaj centar u kojem ste Vi kupili svoj uređaj.
-
Bravo za temu, ide sticky. :thumbs:
-
znači mogu iza s kučišta uzeti naljepnicu da ga očistim od prašine, jer sigurno se je već nakupilo dosta toga?
-
znači mogu iza s kučišta uzeti naljepnicu da ga očistim od prašine, jer sigurno se je već nakupilo dosta toga?
Naravno da možeš! Garancija ti je na svaki dio zasebno. Samo pažljivo i polako. Pazi kako čistiš, jer ako nešto oštetiš, onda gubiš garanciju jer garancija ne pokriva "nepravilno rukovanje" ili fizička oštećenja!
-
imam kompresor pa bi polako s zrakom ispuhak prašinu
-
Pištolj od kompresora ne približavaj ničemu bliže od 40 cm i naravno nemoj punom snagom puštat zrak.
-
Sam sa sobom to motaš riješiti.. Ja ne mogu znati kako ćeš ti čistiti komponente i hoće li koja stradati.
Ako si siguran u sebe i svoje sposobnosti onda kreni ;)
-
Meni je telefon crkao, nije mogao da se popravi, i trbali su da mi daju nadoknadu, pošto je bio neki slab sa 256 mb rama, dali su mi neki sa 716mb, sa dve kartice i sa boljim procesorom, a oba telefona su navodno vredna 120 evra, a onaj stari sam kao nov telefon kupio za 50 evra...
-
Meni je telefon crkao, nije mogao da se popravi, i trbali su da mi daju nadoknadu, pošto je bio neki slab sa 256 mb rama, dali su mi neki sa 716mb, sa dve kartice i sa boljim procesorom, a oba telefona su navodno vredna 120 evra, a onaj stari sam kao nov telefon kupio za 50 evra...
To je u redu. Tako bi i trebalo biti, iako ako sam dobro shvatio ti si iz RS?!? Lijepo je znati da vaši trgovci poštuju zakone.
Ja sam osobno imao frku s Tele2 i LG L7 II gdje sam dobio 2 komada i niti jedan nije radio kako spada. Na kraju sam dobio bolji i skuplji Alcatel 6030x
-
Caka je u tome što firma koja drži tu radnju odakle sam kupio telefon ima sedište u Hrvatskoj i poreklom je iz Hrvatske (i telefon mi je išao na popravku u Zagreb, ali kao što znaš nisu ga popravili)... Sada nezz ni ja u Srbiji sto puta su u zadnje vreme menjali te zakone, ali kolko znam firma ili radnja može da posluje kako god hoće sve dok se drži zakona iz zemlje iz koje potiče.
-
Odlična tema :thumbs:
E sad kad netko po 100 put krene spiku o naljepnicama, ne treba se po 100-ti put borit sa objašnjavanjem nego samo opalit link na ovu temu...
-
Bas super tema, svaka cast.
Nedavno sam dobio novu konzolu jer staru nije bilo moguce popraviti pa sam pitao za novu garanciju, a oni su mi samo rekli da se ova stara nastavlja...a zapravo imam pravo na novu garanciju za novu konzolu. :piva:
-
Bas super tema, svaka cast.
Nedavno sam dobio novu konzolu jer staru nije bilo moguce popraviti pa sam pitao za novu garanciju, a oni su mi samo rekli da se ova stara nastavlja...a zapravo imam pravo na novu garanciju za novu konzolu. :piva:
Super, drago mi je radi tebe! Ali moraš dobiti od servisa potvrdu da su ti izdali novu konzolu. Ili neki papir na kojem piše da si dobio zamjenjenu konzolu s datumom, inače se možeš slikat bez toga
-
Bas super tema, svaka cast.
Nedavno sam dobio novu konzolu jer staru nije bilo moguce popraviti pa sam pitao za novu garanciju, a oni su mi samo rekli da se ova stara nastavlja...a zapravo imam pravo na novu garanciju za novu konzolu. :piva:
Super, drago mi je radi tebe! Ali moraš dobiti od servisa potvrdu da su ti izdali novu konzolu. Ili neki papir na kojem piše da si dobio zamjenjenu konzolu s datumom, inače se možeš slikat bez toga
Ma naravno da sam dobio.
Bas nakon citanja tvog posta sam im poslao poruku na fejsu i moram priznati da su brzo odgovorili iako sam slao iza 22h i jos u nedjelju :D
-
Pohvale za temu. :)
-
Nije prošlo ni 24 sata od otvaranja teme i već smo upecali trgovca koji je probao prodati foru s garancijom.... :chair:
Uz to uskoro kada skupim vremena, jer moram i EU zakone pročešljat, pisati ću Vam o HR zakonu koji ne dozvoljava garanciju koja traje kraće od 24 mjeseca, odnosno da trgovac odgovara za sve nedostatke nastale u roku od 24 mjeseca od kupnje... To vrijedi za sve proizvode koji su skuplji od 500kn
Ako nam EU direktive i zakoni ne brane ili ne opstruiraju naše zakone to bi značilo da svi koji Vam žele prodati fore s laptopima, ps3, ps4, mobitelima i itd i daju Vam jednu godinu garancije - rade protuzakonito, te u tom slučaju ih možete prijaviti ili tražiti pismeno garanciju na 24 mjeseca.
ALI trebam neko vrijeme za dublje ući u temu
-
Nije prošlo ni 24 sata od otvaranja teme i već smo upecali trgovca koji je probao prodati foru s garancijom.... :chair:
Uz to uskoro kada skupim vremena, jer moram i EU zakone pročešljat, pisati ću Vam o HR zakonu koji ne dozvoljava garanciju koja traje kraće od 24 mjeseca, odnosno da trgovac odgovara za sve nedostatke nastale u roku od 24 mjeseca od kupnje... To vrijedi za sve proizvode koji su skuplji od 500kn
Ako nam EU direktive i zakoni ne brane ili ne opstruiraju naše zakone to bi značilo da svi koji Vam žele prodati fore s laptopima, ps3, ps4, mobitelima i itd i daju Vam jednu godinu garancije - rade protuzakonito, te u tom slučaju ih možete prijaviti ili tražiti pismeno garanciju na 24 mjeseca.
ALI trebam neko vrijeme za dublje ući u temu
Svaka čast. Eto ako iskopaš konkretno zakon odma cu svima opet slat mejlove i trazit nove garancije....barem vremena imam :kava:
-
Zakon o obveznim odnosima čl. 425
-
Zakon o obveznim odnosima čl. 425
Istina, ali Europska Komisija i njihovo pravo je "jače" od naših zakona. Zato nisam odmah isao postati. Tek kad sve provjerim.
-
U Srbiji, ako neki Srpski zakon ne odredjuje neku situaciju onda važe evropski zakoni...
-
Zakon o obveznim odnosima čl. 425
Istina, ali Europska Komisija i njihovo pravo je "jače" od naših zakona. Zato nisam odmah isao postati. Tek kad sve provjerim.
Ma onaj članak mu je za garanciju da teče isponova kad dobije novu stvar
Inače po pravnoj snazi ti ide ustav, pa međunarodne konvencije i ugovori usvojeni od sabora, pa onda naši zakoni. EU daje direktive i smjernice, onda tek naš sabor mora usvojiti to (tj. promjenit u zakonu). Nisam baš pratio za ovo od min. 2 godine garancije - doći će sigurno ako nije, ali mislim da još nije usvojeno jer još ima laptopa po 1. god. garancije (HP) i mobitela
-
Zakon je odavno usvojen. Ali se ne provodi. Moram vidjeti točno pa javim, jer smo se nedavno morali uskladiti zakone s EK. Ali ovo je važeći zakon s izmjenama iz Veljače ili Ožujka 2015.
-
A nešto je, jer još ima takvih artikala npr.
HP laptop (http://www.links.hr/?naziv=prijenosno-racunalo-hp-350-g1-f7y90ea-core-i5-4200u-dvdrw-dl-4gb-500gb-intel-hd-graphics-15-6-led-hd-g-lan-bt-kamera-hdmi-usb-3-0-dos-srebrno&option=artikl&id_artikl=014.610.149)
iPhone (http://www.portio.hr/index.php?route=product/product&product_id=40800024), iako je recimo već 2009 najavljeno Garancija za iPhone morat će biti 2 godine (http://www.jutarnji.hr/garancija-za-iphone-morat-ce-biti-2-godine/366822/) - država nam je baš fajn :tired:
Samo što oni nisu jedini kao što se spominje u članku prestigio (http://www.magazinrs.hr/mobitel-prestigio-multiphone-psp5550-duo-dual-sim55-hd-720x1280-ips-with-full-lamination-gorill/PSP5550DUOMETAL)
Nego evo da bacim neki koristan link:
NAJČEŠĆA PITANJA I SAVJETI POTROŠAČIMA (http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488)
EDIT
Malo sam sad istraživao i IMATE garanciju 2. godine. Razlika je u jamstvu i odgovornosti za materijalne nedostatke (isti vrag). Jamstvo proizvođač može napisati 1god. (apple), ali trgovac vam je dužan 2 god. ukloniti nedostatke - direktiva je uvedena u zakon (spominje se u čl. 404 st.2, čl. 422. st.1., čl. 423. st.2 zakona o obaveznim odnosima, odnosno zakon o zaštiti potrošača čl. 43. st.2)
Da ne citiram zakon, jednostavno objašnjenje:
Ukratko, svatko ima jamstvo 2 godine na iPhone (i na druge uređaje) po EU direktivi i to jamstvo može ostvariti tamo gdje je kupio mobitel.
Pomutnja se javlja zbog tog isticanje jamstva od 12 mjeseci, a to se radi i po Njemačkoj i ostalim zemljama, ne samo kod nas.
Trgovci ističu jamstvo od 12 mjeseci zato što je to proizvođačevo jamstvo i može biti uvjetovano nekim njihovim odredbama u jamstvenom listu.
Jamstvo od 12 mjeseci daje proizvođač i u toj prvoj godini odgovornost je na proizvođaču.
Kupac dakle može reklamirati u tih 12 mjeseci u trgovini ili direktno kod proizvođača i kupac ima jamstveni list na kojem piše 12 mjeseci.
Sve poslije toga perioda je odgovornost prodavatelja jer je njega EU obvezala svojom direktivom da mora dati jamstvo od minimalno 24 mjeseca na uređaje koje prodaje.
To se poslije prvih 12 mjeseci više ne zove "jamstvo" nego "odgovornost za materijalne nedostatke", ali za kupca je to jedno te isto.
Za kupca je jedino bitno da on ima jamstvo 24 mjeseca, i ne mora imati jamstveni list na kojem to piše, dovoljan mu je račun.
Apple se dakle ogradio poslije tih prvih 12 mjeseci i sav dodatni trošak snosi trgovac koji je to dužan po zakonu.
Naravno, uvijek se trgovac može praviti grbav i pokušati odbiti kupca, ali tada se nastupa zakonski prema njima.
Uprava na to pitanje:
Ako uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, trgovca morate obavijestiti u roku od dva mjeseca otkako ste ustanovili kvar.
U roku od dvije godine od dana kupnje potrošač se može pozvati na odgovornost za materijalne nedostatke ako je u roku obavijestio trgovca o nedostatku.
link (https://www.gov.hr/moja-uprava/prava-potrosaca/nakon-kupnje/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/183)
Odgovor ministarstva na to pitanje (bas se radi o appleu) - najvažnije je pogledati zadnji odlomak druge slike ako vam se neda čitati
http://i.imgur.com/wHRWrw0.jpg (http://i.imgur.com/wHRWrw0.jpg)
http://i.imgur.com/Mj7ZEzc.jpg (http://i.imgur.com/Mj7ZEzc.jpg)
Primjer iz prakse
Imam problem s IPhone 4s, tzv. Wi-Fi greyed out, a jamstvo od Vipa mi je isteklo pošto je star 19 mjeseci. Taj problem mi se desio upgradeom na iOS 7. Kontaktirao sam Apple tehničku službi i rekli su mi da imam pravo na dvije godine garancije u Hrvatskoj, ta da odem u ovlašteni servis.
link (http://forum.vip.hr/t5/APPLE/Apple-dvogodisnje-jamstvo/td-p/2520/page/2) (obratiti pozornost na postove crnog petra)
Znači vrijedi i za HP i sve ostalo. Trgovci inače računaju na nepoznavanje zakona od strane kupaca. Zato fino istaknu jamstvo od proizvođača 1. god. u nadi da u drugoj godini nećete tražiti (znati) za njihovu odgovornost. Ako kenjaju samo im pokažete te članke gore (može uz to i odgovor ministarstva za sličan slučaj) i to je to.
-
Svaka cast na poslu koji radis vezano uz ove nase trgovce i zakone. :thumbs:
Svojevremeno sam se susreo s ovim problemom oko garancije na Iphone. Radilo se o VIPnetu i oni ti fino samo kazu da je na sve uređaje garancija 2 godine,osim Iphonea. i to je kraj price s njihove strane.
-
Ako trgovina odbije, šalješ im prigovor preporučeno s povratnicom na koji oni moraju odgovoriti u roku 15 dana.
Prigovor link (http://potrosac.mingo.hr/slike/dokumenti_3/g2013/m11/x1345669925282738.pdf)
Mislim da bi tu već oni trebali skužiti da te ne mogu zezat jer si upućen u svoja prava, ako opet odbiju - fino prigovor ministarstvu gospodarstva kao što je Hrv4tin4 u prvom postu napisao. Navodno ovdje (https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp)
-
Ista stvar vrijedi i za prigovor e-mailom koji koristim.
Nema potrebe za pisaniom oblikom na papiru, jer je i elektronski zabilježen i lako se ustvrde činjenice.
Imao sam spor s vodovodom oko njihovog ne odgovaranja, a kad sam ih prijavio i II. stupanjskom povjerenstvu i etičkom povjerenstvu pri ZG Holding odmah su se javljali i spričavali i da slučajno nije pismo otišlo, da ga je pošta izgubila i itd...
Uglavnom pogledaj koji im je mail za prigovore i slobodno pošalji mailom.
Sve sam do sada slao mailom i sve je ispoštovano
-
Dodan je dio o mobilnim telefonima koji je stupio na snagu s 01.05.2015.
-
Pojavili su mi se bad sectori na HDD-u i nosim ga sutra u ADM, garanciju imam, pa me zanima trebam li ja dobiti kakvu potvrdu o tome da sam predao disk ili im ga samo tako ostavim na ruke i cekam da mi posalju novog? također me zanima i koliko otprilike traje taj proces reklamacije ako ima netko iskustva vec u tome? ja mislim da nebi trebalo vise od 10 dana to trajati.
-
Pojavili su mi se bad sectori na HDD-u i nosim ga sutra u ADM, garanciju imam, pa me zanima trebam li ja dobiti kakvu potvrdu o tome da sam predao disk ili im ga samo tako ostavim na ruke i cekam da mi posalju novog? također me zanima i koliko otprilike traje taj proces reklamacije ako ima netko iskustva vec u tome? ja mislim da nebi trebalo vise od 10 dana to trajati.
Moraš dobiti papir. S tim istim papirom pokupiš i novi disk. E sad koliko traje? Zakonski je u "razumnom roku" što je kod nas praksa do 45 dana...
Pa kad bude biti će. A što se tiče diska ovisi kako je proizvođač naveo za garanciju... Ako disk i dalje radi možda ga neće uvažiti kao neispravan... Recimo slična stvar je s monitorima. Mislim da LG ne priznaje garanciju ako imaš manje od 3 mrtva piksela, ondosno manje od 5 uspavanih piksela...
Ali trebalo bi bit sve u redu dečki su tamo OK.
Jedino što ti ovisi koliko vremena će biti tamo jest jesu li ga oni sami uvezli ili ga šalju u servis kod dobavljača...
-
Disk ima 6 bad sectora, nije to nesto puno ali osjecam probleme u radu poput povremenog zamrzavanja, usporenog rada, nekada mu dosta dugo treba da dođe k sebi kad se zamrzne, u igrama također zna doci do toga da igra pocne zamrzavat i trokirat (do ostatka konfe nije jer imam dosta dobru masinu) a sve sam vec proskenirao sa Malwarbyteom i Windows defenderom i pregledao u task manageru da nesto ne usporava i sve je ok. Stvar je u tome i sta imam bitnih podataka gore, a stanje sa dikom se moze samo pogorsati pa ne zelim da mi se stvore nepotrebne komplikacije ako vec imam vazecu garanciju i stignem to na vrijeme sanirati.
-
Navedi da HDD ima bad sektore koji izazivaju smrzavanje i usporavanje OS-a (ako ti radi BSOD i to navedi).
Napravi screenshot bad sektora sa nekim od progama (HD Tune, Hard Disk Sentinel....)
Vjerojatno ćeš dobiti novi HDD.
Sretno :thumbs:
-
Virty, tocno to sam i napravio.
Uglavnom sve je proslo glatko, ekipa iz ADM-a je stvarno super, rekli su da cu dobiti novi disk kroz 7-10 dana :clap:
-
Virty, tocno to sam i napravio.
Uglavnom sve je proslo glatko, ekipa iz ADM-a je stvarno super, rekli su da cu dobiti novi disk kroz 7-10 dana :clap:
Super :piva:
-
Imam pitanje:
Kupljen kompjuter u Linksa, piše da je garancija na konfiguraciju 2 godine a a na kutiji od matične je zalijepljen njihov jamstveni list i na njoj piše 3 godine. Važi li u ovom slučaju još garancija samo za matičnu (2 godine su prošle ali 3 nisu)?
-
Ako si kupio gotovu konfiguraciju koju su oni složili i pod njihovim nazivom tipa: Linx Gaming i5 e onda važi njihova garancija, jer su oni tebi prodali "svoj" proizvod.
Ali ako si kupovao po dijelovima i onda od njih tražio sastavljanje tih dijelova onda imaš garanciju po dijelovima.
Znači ako si kupio ovakva gotova računala s njihovim nazivom (http://www.links.hr/?option=katList&id_kategorija=0300&naziv=links-racunala) - imaš njihovu garanciju od 2 godine.
-
Kupio sam njihovu, znači imam 2 godine. I mislio sam da je tako, hvala.
-
Pozdrav ljudi imam veliki problem,kao sto sam vec bio postao pokidao mi se kompjuter,stvar je sto je moja majka izgubila racun,a trgovina u kojoj sam kupio kompjuter vise ne radi,a covek mi kaze da ne mogu traziti racun zbog toga sto je proslo vise od godine dana
Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2
-
Nije dužan držati toliko dugo kopije računa, još pogotovo ako je dućan zatvoren/propao...
-
U picku materinu,moracu skupljati pare za deo koji je pokidan
Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2
-
Al čekaj, ti nisi iz HR? Onda ta pravila ne važe za tebe ako nisi u HR kupovao dijelove.
U tom slučaju moraš malo pročešljati zakone svoje zemlje. Možda su kod vas dužni čuvati račune i duže...
-
Iz Vukovara sam,u prevodu pojeo sam govno,nemam pravo na garanciju
Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2
-
Možda i imaš. Ovisno o shopu svatko od njih bi trebao bilježiti IMEI svake komponente.
To ti je jedinstveni kod koji ima svaka komponenta za sebe. E sad ako ga je on pratio i radio kako je trebao onda bi u servisu to trebali vidjeti pa bi ti garancija trebala vrijediti.
Možeš nazvati servis pa pitati.
Uz to uvijek je dobro online registrirati sve komponente koje kupiš na stranicama njihovog proizvođača. Tamo usput uploadaš sliku ili scan računa i uvijek znaš kakvo je stanje s kupnjom i garancijom.
Moja preporuka ti je da sve račune odmah skeniraš ili uslikaš i čuvaš ih digitalno, jer ovako računi zanju izblijediti pa opet nemaš ništa od njih.
-
Znaci ne treba mi racun?
Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2
-
Treba, al ti možda progledaju kroz prste. Jer ako je sve po pravilima i on je zapisao kad je koji IMEI otišao onda oni u servisu to znaju pa ti mogu popraviti (ako žele) i bez računa.
-
Aj mi molim te napisi u PM sta sve trebam uraditi,
Sent from my LG-E400 using Tapatalk 2
-
E ovako ljudi. Crko mi je hardware i imam pravo na garanciju i poslao sam, radi se o coolermaster kuleru. E sad kako ide taj proces, koliko čekam , da li će popravljat taj sto sam poslo ili ce poslat novi kada ustanove da je ovaj neispravan?
-
Ovisi gdje si predao i kakva je procedura.
U 99% slučajeva takve se stvari ne popravljaju nego dobiješ novi cooler na koji ti ponovno ide garancija (2 godine ili koliko si već dobio s kupnjom). Znači garancija se ne nastavlja nego dobivaš novu kao i novi cooler.
E sad što se tiče roka - to zakon ne određuje. Spominje se samo razuman rok koji većina servisa tumači kao rok od 45 dana.
EDIT:
Svakako zatraži iz servisa potvrdu s datumom primitka novog coolera koji će ti služiti umjesto računa, odnosno kako bi znao od kada ti teče nova garancija!
-
Puno ti hvala na informacijama, malo mi je skeptično kaže između 15-45 dana, da li je sad u vecini slucajeva bliže 15 dana ili 45?
-
Ovisi o kojesm se servisu radi...
Neki dućani imaju vlastiti uvoz pa prema tome oni su sami zaduženi za servis pa to traje dok iz skladišta ne povuku novi cooler.
Dok neki imaju velike dobavljače tipa Msan, Asbis, Microline i itd. Pa onda sve reklamacije moraju k njima poslati i onda dobavljači odlučuju što i kako dalje.
Duži put je ako je slano dobavljaču jer onda neki dućani čekaju kada će ići do dobavljača po robu jer im se ne isplati radi samo tvoje reklamacije trošiti gorivo.
Uglavnom meni su sve reklamacije odrađene u roku od 2-2,5 tjedana.
-
Kupio sam laptop prije nesto malo vise od godinu dana, a sada sam prvi put pokušao snimiti neki cd i skužio da pržilica ne radi.
Isprobao sam apsolutno SVE moguce s obzirom da je dvd rom citao,ali nije przio i na kraju sam napravio test u Biosu i dobio error code koji sam postavio na HP forumu s obzirom da je laptop marke HP. Tamo sam dobio sam kratki odgovor da uređaj treba zamijeniti. Brže-bolje bacio sam se u potragu za računom i garancijom i skužio da je na garanciji označeno 1. godina.
Ali koliko se sjecam ima ono nešto da kupac ima pravo na 2. godine....pa ako može mali podsjetnik!?
-
Po HR zakonu imaš pravo na 2 godine, ali u praksi ti to nitko neće uzeti. Moraš otići tamo i postaviti se čvrsto i reći da ćeš im pozvati inspekciju. No ni tada ne vjerujem da bi uspio.
Problem je u tome što se prava kupaca razlikuju od zemlje do zemlje i proizvođači to dobro iskorištavaju. Oni stave globalno 1 godinu jer se to kod njih u državi može, a kod nas ne i onda je tu cijela trakavica i zavrzlama.
Pročitaj zakon o obveznim odnosima pa ćeš vidjeti što kaže u tom dijelu ili prolistaj prijašnje postove.
-
NIsam bio siguran jel sve u ovoj temi,ali našao sam zakone. Hvala! :thumbs:
Sad idemo malo pisati mejlove :mrgreen:
Ovo mi je trebalo:
Prava nakon isteka jamstva
Ako je nedostatak na proizvodu postojao u trenutku kupnje i za vrijeme trajanja, i nakon isteka jamstvenog roka imate pravo od trgovca zahtijevati da ukloni nedostatak na proizvodu, prema odgovornosti za materijalne nedostatke, ukoliko se kvar pojavio u roku od dvije godine od dana kupnje.
-
To je to :thumbs:
Drago mi je što ova tema pomaže i što je svima se lakše snać u moru zakona.
-
Koliko ovi isti zakoni vrijede u BiH ? Je li mozda neko upucen ?
-
Pozdrav ljudi, reklamirao sam Asus Strix GTX 1070 grafičku karticu i odobrili su mi zamjenu ali pošto iste nemaju na lageru niti kod dobavljača nude mi Asus GTX 1070 Founders Edition. Sad me zanima ako uzmem tu Founder Edition dali imam pravo dobiti i dio novca nazad pošto je Strix koštala 4900 kn, a ova je oko 4500 kn?
-
Znam da je šema, ako si platio kešom, mozes dobiti taj novac nazad, al ako si platio karticom, onda uzmes nesto kod njih u vrijednosti te razlike...
Mislim, nije mala svota... sto ih nisi pitao sta ce biti sa tom razlikom?
-
Inace, imao sam prije 2 god problem sa Linksom i tim sto mi nisu htjeli priznat garanciju po zakonu od 2 god (garancija na laptop je bila godinu dana).
Uglavnom, odgovor od strane zastite potrosaca, samo im napisite da ste se culi sa udrugom za zastitu potrosaca i da su Vas uputili na slijedece:
Obzirom da se u vašem slučaju radi o trgovcu koji ima sjedište u Republici Hrvatskoj, ljubazno Vas molimo da se obratite jednom od Savjetovališta za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj, a koja su financirana od strane Ministarstva gospodarstva, putem jedinstvenog telefonskog broja za savjetovanje potrošača 072 414 414 ili na dolje navedene e-mail adrese, ovisno o Vašem prebivalištu.
Popis svih Savjetovališta za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj je sljedeći:
SAVJETOVALIŠTE – OSIJEK
„Potrošački forum“ Udruga za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana, 31 000 Osijek, Hrvatske Republike 19b
[email protected]; www.potrosac-os.hr (http://www.potrosac-os.hr)
SAVJETOVALIŠTE – PULA
Društvo za zaštitu potrošača Istre, 52 000 Pula, Keršovanijeva 27
[email protected]; www.istarskipotrosac.hr (http://www.istarskipotrosac.hr)
SAVJETOVALIŠTE – SPLIT
Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske, 21 000 Split, Zrinsko Frankopanska ulica 2b (ulaz iz dvorišta)
[email protected]; www.zastita-potrosaca.org (http://www.zastita-potrosaca.org)
SAVJETOVALIŠTE – ZAGREB
„Potrošač“ Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske, 10 000 Zagreb, Ljudevita Posavskog 48
[email protected]: www.potrosac.hr (http://www.potrosac.hr)
-
Immortalis jesu ti onda priznali? Kako je dalje teklo?
U biti radi se o "odgovornosti za materijalne nedostatke" trgovca u EU od 2 god., a ne službenoj garanciji proizvođača. Pisali smo o tome ranije na ovoj temi, samo nema baš mnogo slučajeva iz prakse
-
Platio sam kešom, pitat ću ih baš kad odlučim što ću. Najbolje bi bilo da ako nemaju tu Strix karticu, da mi vrate lovu.
-
Tehnički founders edition kartice su skuplje od custom modela, samo si ti uzeo strix sa overhajpanom "early adopter" cijenom :D, a founders su danas pojeftinile kao i strix.
-
Immortalis jesu ti onda priznali? Kako je dalje teklo?
U biti radi se o "odgovornosti za materijalne nedostatke" trgovca u EU od 2 god., a ne službenoj garanciji proizvođača. Pisali smo o tome ranije na ovoj temi, samo nema baš mnogo slučajeva iz prakse
Zenska mi napisala u mailu da odnesem u njihovu poslovnicu laptop, koliko sam shvatio, zvali su ih iz Zagreba da im kazu za mene, jer taj prodavac mi vise nije radio probleme zbog garancije.
Nakon 2-3 tjedna stigao popravljen laptop i to je to, nista nisam platio...
Malo ljudi zna za te 2 god garancije, pa to iskoristavaju.
-
Imam pitanje u vezi povrata robe posto nisam zadovoljan sa njime, radi se o Greg uredska fotelja (http://www.emmezeta.hr/namjestaj/ured/uredske-stolice/47533/greg-uredska-fotelja/#pr_opis-content)
Mene zanima sta bi im trebao rec prilikom javljanja da zelim povrat novca, narucio sam ga preko web shopa!
-
Ukoliko nijeproslo 14 dana ne moraš im nista reći nego samo vratiti robu.
ALI po zakonu ti nisu duzni vratiti lovu... Znači to je njihova dobra volja, no duzni su ti omogućiti kupnju kod njih za istu cijenu koju si platio.
-
Danas mi je stigla, slozio sam ju i fotelja je ok, ugodna i sve to ali se nemoze previse nagnuti u iza da budem u lezeckom polozaju i sta je najgore nemoze se zakljucat da ostane u tom lezeckom polozaju.
Znaci da im javim da nisam zadovoljan i da zelim lovu nazad, pa kud puklo...
U slucaju da mi odobre povrat love, ja saljem njima fotelju, a kako ce oni meni novac posto sam ja platio pouzecem nisam uplacivao na racun...
-
Nebudem vratio fotelju, ipak sam ja imao nerealna ocekivanja oko toga kolko bi se mogla spustati u iza (ja sam racunao prakticki ko krevet da ispadne :hihi: ) vidim da se nijedan gaming stolac nemre tolko nagnut tako da sam ja zabrijao na nesto sta ni ne postoji.
Uglavnom fakat je jako ugodna i mekana, a i bome je velika, budem okacio slike kasnije na drugu temu
-
Ja sam im svoju stolicu vratio bez beda.
Naime, onaj amortizer mi je otisao 4 put u 6mj i onda sam poludio i trazio lovu nazad.
Reda radi, imam cca 65kg i samo bi ju namjestio na najvislje i nisam ni dirao vise amortizer dok nebi krepao.
Skuzio sam da sve njihove uredske stolice imaju taj isti amortizer pa sam odlucio uzet lovu.
Nakon toga uzeo u yisku i evo vec par mj sve kako treba ;)
-
Pozdrav ljudi.
Da pitam ovdje, samo da budem siguran prije nego poduzmem nesta.
Dakle, kupio sam u instaru napajanje Corsair VS650 u veljaci ove godine. Nakon dva-tri tjedna se iz napajanja pocelo cut klikanje.. U random trenutcima stane i krene to klikanje.. Prije mjesec dana sam stavio novu maticnu, procesor i grafu, a zvuk je nastavio po svom, dakle siguran sam da je bas iz napajanja, a ne iz nekog drugog mehanickog dijela poput harda ili ventilatora na grafi ili procesoru.. Nikad mi se pc nije ugasio zbog napajanja, ma zapravo nisam nikakvih problema imao, samo me strah da to klikanje nije calm before the storm i da mi jednog lijepog dana ne sprzi sve u pcu.
Imam racun i kutiju od napajanja, i nista drugo.. Onaj papir koji je valjda bio zaljepljen na kutiju sam izgleda izgubio..
Sto mogu ja sad napraviti u vezi toga? Dal mi garancija vrijedi i hoce li mi instar to popraviti ili dati novo napajanje bez da moram platit nesta?
Eto, molim za pomoc i hvala
-
Baš je neki dan bio slučaj na drugom forumu gdje je tip imao klikanje u VS-u, reklamirao ga i dobio drugo.
BTW da si pitao to napajanje ti nitko nebi preporučio. Ne radi kvara (može se dogoditi), nego nije isplativo. To je fancy office low end napajnje, samo ljudi se zakače na corsair ime
-
Da, naknadno sam saznao da VS nije nesta posebno, al bas kao sto si reko, zakacio sam se na Corsair.
Mozda bolje da kupim novo isplativije napajanje. Ovo mogu prijatelju prodat, nije problem.
Mozes mozda preporucit neko? Mozda CX serija, do 700kn
-
Pa reklamiraj ga, nećeš frendu prodat potencijalno neispravno napajanje. I onda im reci da hoćeš neko drugo kao i onaj tip. Za cijenu vs650w imas hypera 600w sa 5 god garancije. Do 700kn tj. tebi nadoplata cca 150kn može i cx650m
-
Ne znam koliko ste upoznati sa showom koji je bio u vezi strix rx470 u linksu po 1470 kn
Čitam po drugim forumima da su likove lagano otkantali
Ja sam isto naručio, par sati nakon andrash-evog pošta o cijeni, platio amex na rate, dobio potvrdu narudžbe i da je autorizacija prošla
U ova tri dana dva puta pričao telefonski i poslao mail, ni jednom nisu spomenuli da to ne prolazi ili promjena cijene, kuća kad sam mailom napravio upit, vele da sutra mogu očekivati dostavu
Šta ako me otkantaju, ima li kakvo riješenje
-
Jedno je sigurno - ne mogu ti naplatit veću cijenu nego što si ugovorio. E sad ako kojim slučajem ispadne da je greška u teoriji bi ih ako se ne varam moglo natjerati da ti daju po toj cijeni (ne znam sad članke, ali ugovor je sklopljen po xy cijeni), samo nisam nikad pročitao da je netko u praksi uspio nešto dobiti po uber jeftinoj cijeni kad je bila greška
-
E sad
Ja sam jedan od onih šta smo kupili strixice po 1475 kn
Mislim da znam i zašto , moja je počela bacati artefakte, sad u svim igrama, nikakav oc ni ništa
Ako sam ju ja platio 1500, moraju li mi dati drugu istu po toj cijeni ili drugu grafu do te cijene ( npr. 1050 ti )
-
Moraš dobiti isti proizvod koji si kupio ili prouzvod u istom rangu, ne cijenovnom nego performansama.
Znaci trazis i dobivas istu karticu ili istu vrstu grafe ali ne od Asusa ukoliko ih nema.
-
Moram još kod kuma provjerite na njegovom kompu hoće li bacati artefakte
I pričekati da linksu ponestane strixica
:D
-
Ostali imaju ispravne, nije zbog toga jeftina... Znači ako dobiješ drugu strixicu naravno da bi trebala biti ispravna, pa ne prodavaju neispravne grafičke, jednostavno te posralo
-
Da strixica je legla, provjereno na drugom kompu gdje Sapphire rx 470 radi
Dali ja mogu tražiti npr. Msi, Sapphire ili baš moram uzeti strix ako ih imaju
Links je u pitanju
-
U principu Strix, ali možeš zahtjevati i nekog drugog proizvođača, ali ukoliko košta skuplje - moraš nadoplatiti tu cifru. Ukoliko ti uopće žele izići na taj način u susret jer oni to vrate dobavljaču i dobiju istu takvu karticu u zamjenu.
-
Znači njihova dobra volja
Ona sad košta 2.040 kn, mislio sam možda još nadoplatim 300 kn i uzmem 480 8 gb, koja bi me na kraju ispala 1800 kn, to bi bio dobar deal, samo nemaju xfx gtr ali imaju Sapphire
Danas sam zvao njihov servis 10 puta, niko da bi se javio
Ne znam koliko traje provjera kvara, ako pošaljem dostavom neću imat grafu tjedan dana
Živim 60 km od Zg, pa sam mislio ostavit i za sat vremena podignuti drugu, ako stignut napravit dijagnostiku
-
Dogovori se s njima. Imaš mail pa ćeš tako lakše komunicirati i ne moraš toliko čekati.
Zapravo oni nisu i nemaju servis... Pravi servisi su stvar prošlosti u dućanima. Oni rade na taj način da isporbaju radi li grafa ili ne. Opterete ju i vide baca li ikakve greške. Ukoliko da oni ju vrate dobavljaču i to je to.
Znači u principu je to i moguće napraviti u roku od sat vremena, ali se moraš s njima konkretno dogovoriti.
-
Hvala ti puno
-
Znači njihova dobra volja
Ona sad košta 2.040 kn, mislio sam možda još nadoplatim 300 kn i uzmem 480 8 gb, koja bi me na kraju ispala 1800 kn, to bi bio dobar deal, samo nemaju xfx gtr ali imaju Sapphire
Danas sam zvao njihov servis 10 puta, niko da bi se javio
Ne znam koliko traje provjera kvara, ako pošaljem dostavom neću imat grafu tjedan dana
Živim 60 km od Zg, pa sam mislio ostavit i za sat vremena podignuti drugu, ako stignut napravit dijagnostiku
Nisam siguran da će to baš tako proći kako si ti to zamislio. Znači ti si grafičku platio 1400 i nešto kn, ako nećeš uzeti drugu takvu i ideš u nadoplatu zašto bi gledali koliko ona košta sada (i od drugog dobavljača), a ne koliko si ju ti platio? Ja kažem da potencijalno čačkaš mečku s tim nadoplatama, imaš sreću što si uletio u mega deal, ja bi na tvome mjestu prihvatio drugu.
-
Uf, to nisam ni ubrao koliko ju je platio.... Imaš pravo na plaćenu cifru, a ne na cifru koliko ona sada košta. Znači tvoja cifra je 1400kn i sve što je iznad toga moraš nadoplatiti. Znači računa se cijena na tvom računu, a ne trenutna cijena u trgovini.
-
Što je najgore nije u potpunosti jasno što se dogodilo da je cijena 1400+kn (vjerojatno je netko pogriješio u izračunu cijene, ili se prema svemu sudeći radilo o preskupoj 4gb 460 strix klik (https://www.links.hr/hr/graficka-kartica-pci-e-asus-rog-amd-radeon-rx-460-strix-gaming-4gb-ddr5-dvi-hdmi-dp-051800090)). Međutim problem je što su oni u linksu mislili da je prava cijena i izručili nekima po istoj (pa i njemu). Kasnije su očito shvatili što su napravili i htjeli je drugima što su naručili po 1400kn prodati za 2000kn, krenilo se srati po njima (IMO djelomično i s pravom), te će izgleda i ostalima koji su naručili izručiti po toj cijeni (možda da ne ispadnu šupci, a možda je fakat bila ta cijena). Ovdje (http://forum.pcekspert.com/showthread.php?p=2982717#post2982717) ima čitava sapunica
E sad bi doktor još dva puta poentirao kod njih pa da mu računaju po 2000kn (vjerojatno od drugog dobavljača) pa da on nadoplati još 300kn :mrgreen:
Pa nisu ni oni vesla sisali, platio si 1400kn. Ako ideš u nadoplatu sa tih 1400kn nisi ništa napravio (praktično gubiš taj mega deal koji si ostvario sa tom strix 470, kao da ju nisi ni kupio). Zato možeš biti sretan ako uopće dobiješ drugu 470, jer se i oni mogu napraviti grbavi (nema više od tog dobavljača po toj cijeni) pa da ti nude pare. I nebi time ništa prekršili ako se ne varam
-
Ipak mi moraju dati novu strixicu, ili, ma ja super zadovoljan i sa tim
Nego reko ako ide ide
-
Postovani, molila bi vas za pomoc imam problema sa izdavanjem kopije racuna, a kod vas sam vidjela da bi mi ga trebali izdati, pa vas moli ako mi mozete reci u kojem zakonu pise da bi mi trebali izdati kopiju racuna. Unaprijed hvala.
-
Prema zakonu o PDV-u čl. 82
pravna osoba mora čuvati račune, ako ne u papirnatom, u digitalnom ili nekom drugom obliku minimalno 5 godina od godine izadavanja prema čl. 24
E sad, oni moraju imati te račune i trebali bi na zahtjev dobiti kopiju računa. Najbolje je poslati isključivo pisani zahtjev putem elektroničke pošte ili preporučeno s povratnicom kao dokaz da je poslovni subjekt zaprimio zahtjev. Tada oni imaju rok od 15 dana na očitovanje.
Oni nisu dužni izdati kopiju računa, ali su je dužni čuvati. Sad je stvar dobre volje poslovnog subjekta, ali Vi ste dužni znati točne (ili približno točne) informacije o tom računu kao što su npr:
Datum kupnje, iznos, plaćanje gotovinom, karticom, na rate, poslovnica u kojoj je roba kupljena, artikle koji su se nalazili na računu i/ili idealno broj računa/ponude.
Ukoliko im ne pružite barem 2 ili 3 podatka koji su gore navedeni oni uz najbolju volju neće moći i htjeti kopati po arhivi i nikako nećete moći dobiti kopiju računa.
Isto tako u mailu je najbolje napomenuti ukoliko ne odgovore u zadanom zakonskom roku od 15 dana od primitka ovog pisma da će biti proslijeđena prijava ministarstvu gospodarstva zbog nepoštivanja zakonskih odredbi.
-
Ti imaš USTAV u nekom tabu ili? :hihi:
-
Tako nešto... :D
Sam se ti smij, a meni stiže 3. paket od Leda ove godine zbog Zakona o zaštiti potrošača. :mrs:
-
Ne smijem se nego plačem, jer nikad ne pozoveš da probam.
-
Hrvač me posjeti na:
(http://sportske.jutarnji.hr/incoming/mateo-beusan/5133737/ALTERNATES/LANDSCAPE_1180/mateo%20beusan)
-
Pa kad slabo daju... Zadnji puta 3 litre sladoleda, 4 kinga, 4 matcha, 4 ledo medo, 7 onih cedevita sladoleda, knedle, štrukle, kesten snack i zamrznuto povrće...
To ne potraje dugo :D
Nadam se nekom većem paketu ovaj puta. Ipak sam potrošio 8kn na škart robu :P
-
(https://cdn.meme.am/cache/instances/folder565/500x/19305565.jpg)
-
A ako naletiš na neki problem i sranje s robom onda ne vratiš to natrag u dućan nego se javiš direktno proizvođaču sa svim informacijama (datum kupnje, mjesto, dućan, LOT broj, slike kao dokaz - račun, proizvod i itd.) I naravno nezaobilazan zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
I da, čarobni i najčarobniji članak 33, II. glava (Zakon o zaštiti potrošača) "Zavaravajuća poslovna praksa".
I naravno smisao za složiti suptilnu prijetnju inspekcijama, nezadovoljstvo, elokventnost i stav.
I sve dođe na svoje. Podravka, Ledo, Koestlin, Kandit, tvornica vafla Karolina, Amis, Tele2, Bnet i itd.
Od svega izvučeš najbolje, samo moraš za te stvari poznavati ta 2 zakona i još poneke pravilnike HAKOMa za specifične situacije.
EDIT:
Zaboravih i na uvijek mi dragi Kraš :hihi:
-
Pozz dali se garancija za laptop ponistava ako izvadim iz njega izvadim hdd i stavim drugi hdd?..
-
Ako ima tzv. "maintainace cover" ilitiga poklopac za održavanje, a da tu možeš pristupiti hdd-u onda se ne poništava. No ako se laptop mora cijeli otvarat onda se poništava
-
Ja već 2,5 mjeseca čekam tablet koji je na servisu
Nije radio ni mjesec dana, nije punio, odnesen ga u trgovinu, ovi vide da ne puni i pošalju na servis
Nakon mjesec dana ja pitam što je, kažu oni došao u servis sa razbijenim ekranom i sad se servis navlači sa kurirom za nadoknadu, i ja kao moram čekati da oni to riješe
Mislim da je mr servis, tako nešto su mi rekli, probao sam ih zvati već 100 puta i nitko se ne javlja, samo automat
šta da radim
17.12.2016 je predan u trgovinu
Pardon
Može premještaj u temu garancije i prava kupaca
-
Traži nadoknadu štete pošto nisi dobio zamjenski uređaj na korištenje ili odmah traži drugi uređaj ili povrat novca.
Zaprijeti inspekcijom i prijavom ministarstvu.
Isto tako pozovi se na zakon o obveznim odnosima čl. 424. "Traženje popravka ili zamijene" i čl. 426. i čl. 432. gdje stoji:
Imaš pravo na naknadu štete koju si pretrpio zbog toga što si bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene spornog uređaja.
Svakako ju traži i zahtjevaj! Isto tako po čl. 423. inzistiraj na tome da je prošao svaki razuman rok za popravaka samog uređaja.
Znači imaš nekoliko opcija, ali po svakoj zahtjevaj naknadu štete.
1) Neka ti daju novi uređaj (može i isti + isplata troškova)
2) Neka ti daju skuplji i bolji uređaj (umjesto isplate troškova neka ti daju uređaj koji je skuplji od sadašnjeg koji je na popravku)
3) Traži povrat novca + isplatu troškova
I svakako prijavi slučaj ministarstvu. I zahtjevaj sve što sam napisao isključivo pisanim putem! Navedi da je zakonski rok za odgovor 15 dana od zaprimanja ovog maila (pisma) inače će i zbog toga odgovarati ministrarstvu.
Ostavi sve podatke, kopiju računa, potvrdu da je uređaj na servisu, opis kvara, kada je zaprimljen i sve druge stvari + citiranje ili navođenje čl. koje sam ti dao.
Tada ih nazovi i slobodno upozori da si im poslao mail i pitaj jesu li ga i zaprimili. Na taj način ćeš znati od kada teče rok ako potvrde primitak maila.
-
Ma to care
To sve da tražim od trgovine ili servisa, vjerojatno misliš od servisa
-
Ja bih tražio prvenstveno od trgovine jer si uređaj predo njima, a oni su ga ek proslijedili servisu. Inače u zakonu "razumni rok" za popravak se odnosi na nekih 45 dana, a ne na 2 mjeseca pa im i to napomeni.
-
Pozdrav,
volio bih čuti vaše mišljenje gdje bi mi bilo pametnije poslati grafičku karticu sa garancijom u trgovinu gdje je kupljena (nije specijalizirana trgovina informatičkom robom i trenutno nema nikakav izbor računalnih komponenti) ili direktno u servis MSA-n grupa?
I što mogu očekivati ukoliko odobre garanciju? Kartica je gtx 760 2gb.
Hvala
-
Brza procedura je odnijeti direktno Msanu. Ako si u ZGu oni imaju podruznicu na Av. V. Holjevca. Onda oni to tamo zaprime i salju dalje svojima na testiranje.
Cekati ces cca 2 tjedna, ali sve informacije i tijek servisa mozes pratiti online!
Isto tako ako odobre zamjenu onda tece nova garancija od datuma preuzimanja nove graficke! Zato sacuvaj papire o servisu jer tada onipredstavljaju novu garanciju.
-
Nisam iz Zagreba. Ali ću onda bolje svakako njima direktno poslati poštom.
Znaš li možda nekakva iskustva ako odobre novu grafu, a vjerujem da nema više tih gtx 760. Da li onda daju gtx 960 ako imaju na stanju ili 1060? Ili mogu tražiti novac pa nadoplatiti za npr 1060?
-
Ako nema u prodaji mozda ima na skladistu negdje...
Dobivas nesto u istom cijenovnom rangu, ali zaboravi na 1060. Ukoliko nema takav proizvod za zamjenu gledaju se 2 stavke.
Placena cijena i performanse. Znaci dobiti ces nesto priblizno jako kao 760, a 1080 je nekoliko koplji ispred 760.
-
Ok, hvala na odgovorima. Pozdrav.
-
Reci da si zainteresiran za nadoplatu, nemaš sto izgubiti. gtx 760 si vjerojatno platio od 1600-2300kn (ovisno kad si je uzeo), pa te nadoplata do gtx 1060 6gb nebi pretjerano mnogo izašla
-
Istina Andrash, ali to bi mogao napraviti ukoliko reklamira u dućanu. U servisu nema takvih nadoplata... Onda mora dikretno u dućan.
-
Naravno da ću pokušati. Potruditi ću se izvući najbolje :D .
-
Da li se roba mora reklamirati sa stvarima uz koje dolazi (CD, priručnici) te u originalnoj kutiji?
-
Ako želiš nešto vratiti u dućan onda da. Moraš sve vratiti i po mogućnosti u neoštećenoj ambalaži. Ako pak ne onda ti recimo Links neće vratiti puni iznos novaca - ovisno koliko je oštećenje ambalaže, proizvoda ili što nedostaje...
Uvijek je dobro zadržati SVE minimalno mjesec dana od kupnje. Tako možeš sve vratiti ukoliko dođe do problema.
Ako radiš reklamaciju proizvoda koji ne radi i prošlo je više od mjesec dana nisi dužan ništa priložiti, ali oni to mogu zahtjevati od tebe ukoliko se radi o povratu...
No kažem ovisi o specifičnom slučaju, a ti ovdje nisi ništa točno naveo...
-
Ako želiš nešto vratiti u dućan onda da. Moraš sve vratiti i po mogućnosti u neoštećenoj ambalaži. Ako pak ne onda ti recimo Links neće vratiti puni iznos novaca - ovisno koliko je oštećenje ambalaže, proizvoda ili što nedostaje...
Uvijek je dobro zadržati SVE minimalno mjesec dana od kupnje. Tako možeš sve vratiti ukoliko dođe do problema.
Ako radiš reklamaciju proizvoda koji ne radi i prošlo je više od mjesec dana nisi dužan ništa priložiti, ali oni to mogu zahtjevati od tebe ukoliko se radi o povratu...
No kažem ovisi o specifičnom slučaju, a ti ovdje nisi ništa točno naveo...
Kad kažeš povratu, misliš na povrat novca?Primjer: imam disfunkcionalnu grafičku ili napajanje, a njihove ambalaže su oštećene (oštećena kutija ili slika tj. naljepnica), izgubljene ili nedostaje nešto (CD, priručnici).
-
Tocno to. A povrat je.izvediv u prvih par dana. Dakle nikada ne izvadis nove stvari iz ambalaze i bacis kutije ili ih strgas prilikom otvaranja.
Odi na links i vidi njihovu tablicu koliko ti umanjuju povrat novca ili mogucnost uzimanja druge robe ukoliko radis povrat.
Al kazem nisi nista naveo pa ti ne mogu konkretno pomoci..
-
pozdrav svima imam jedno pitanej vezano uz garancije. naime u 9 mjesecu 2016. sam kupio na njuškalu iphone 6 sa garancijom iz vipa i racunom. Racun imam a garanciju sam izgubio i sada mi je crkla wifi antena... Oni bi na temelju računa trebali priznati garanciju? hvala vam na pomoći
-
Da, u RH ti je dovoljan račun kao dokaz da je kupljen i to služi jednako kao i garancija. Odi u prvi VIP centar s mobitelom i računom i ostavi ga na servisu.
Jedino napravi backup podataka jer će ti sve izbrisati.
-
Puno hvala na odgovoru.
-
Pozdrav,
Procitala sam sve postove na ovu temu i ostale moguce izvore informacija...no i dalje sam u potrazi za provjerenom info ili cak clankom Zakona na koji bi se pozvala u slijedecoj situaciji.
21.12.2015. kupljen teblet Vivax u trgovini Technomarket, u jamstvenom listu navedena garancija od 12 mj. Davatelj jamstva M SAN grupa HR, tj MR servis. Obzirom da je proslo vise od 15 mj od kupnje, te da je Technomarket propao, obratila sam se direktno servisu. Djelatnica u kontakt centru kaze, garancija je 12 mj, za sve ostalo se obratite proizvodjacu (netocno, jer davatelj jamstva su oni). Nadalje, pozivam se na EU regulativu i garanciju od 2 god, ali kaze kod njih to ne vrijedi. Slijedeci korak mi je pisana reklamacija u doticni servis, no da li mi netko zna rec provjereno mogu li se sad pozvati na materijalni nedostatak? I ako da, sto ako se desi da mi npr kazu da je kvar nastao mojom krivicom (nema kontakt s punjacem, ne puni se) pa to nije materijalni nedostatak? Kako izbjeci trosak tj da odobre popravak sukladno EU regulativi? Hvala unaprijed.
-
A ne znam čiji je nedostatak, ali ako je fizički i da je pod garancijom - okrivili bi tebe...
Ono što možeš i moraš je poslati pismeni prigovor (vrijedi i mailom) i nakon njihovog odgovora se obratiti ministarstvu gospodarstva i napraviti prijavu na slijedećem linku: KLIK (https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp)
-
Koliko sam ja skužio službeni vivaxov servis nebi trebala obuhvaćati materijalna odgovornost za nedostatke trgovca. Oni tu nisu trgovac nego službeni servis koji bi trebao samo ispoštovati tvorničku garanciju. Barem kako ja to vidim. Sad što dalje budući da je tehnomarket propao nebih ti znao reći, no čini se ništa od toga.
I da imaš garanciju ako je problem u precvikanom kabelu pitanje je dali bi ti to uopće priznali jer su takve stvari mehanički kvar zbog korištenja, zamotavanja i sl.
-
Da, vidiš nisam uopće skontao ovo o propadanju technomarketa...
Tu je sad dobra volja servisa kako ti kaže andrash, jer oni nemaju pokrića za nekoga tko je propao... Zato najbolje kontaktiraj ministarstvo i vidi s njima...
-
Hvala Vam.
Maloprije bas poslala mail u servis, tj oni su i uvoznik. Pozvala sam se na Zakon o obv.odnosima, zastiti potrosaca i EU regulativu pa cemo vidjet sta kazu.
Ovo sto kazete da ce mozda bit problem zbog "propalog" prodavatelja...ne bi trebalo bit, jer imala sam.slucaj i reklamacije na mobitel koji je kupljen u Austriji, pa mi je garancija vrijedila u HR kad sam se obratila ovlastenom servisu i nije se teretio prodavatelj. A sad, tko zna.
Nadam se da nije mojom greskom kvar (ne znam kako bi moglo bit), jednostavno se ne puni, dal je do kontakta u micro usb portu ili... booo
Zvala sam bila i drustvo za zastitu potrosaca, i rekli su mi da se pozovem na materijalni nedostatak.
Tvrd sam ja orah 😂 pa cemo vidjet dokle cu dogurat. Realno tablet je koristen 2-3 mj 😠
-
Samo tu je problem što si ti u austriji imala vjerojatno tvorničku garanciju, pa to što je shop propao ti nije ništa značilo pored ovlaštenog servisa. Ovdje je tebi problem što shopa nema, a ti se pozivaš na materijalne nedostatke trgovca, a ne tvorničku garanciju koja ti je istekla tako da ne kužim ovaj savjet udruge što ti je dala. Mislim ono probaj kad si već poslala, no mislim da je tu servis u pravu kad ti je rekao da njih to ne kači
-
Specifična situacija. Kupovao sam komponente preko tatine firme da bih mogao opravdati porez. Eh sada PC je riknuo te bi ga odnio u links na dijagnozu. Kakva je procedura sa garancijom? Pošto je uzimano iz par dućana odnosno dobavljača(msan, absis, microline itd.) Dali ih kontaktiram prvo ili samo pošaljem ? Te dali uopće će primiti garanciju? Pošto sam pc sam sastavljao.
Edit: Nemam garantni list nego male žute naljepnice na kojima piše garantni list. Dali je to to ili ? xD
-
Ok, da li si kupovao komponente direktno od odbavljača? Msan, Asbis, Microline, Ezy? Ili si kupio u dućanu tipa Links koji spominješ?
Ako je u dućanu onda nosiš u dućan s računom od firme i eventualno to treba odvest onda tvoj otac s pečatom od firme ukoliko bude trebalo.
Ako je kuplčjeno direktno od dobavljača onda svaku komponentu zasebno šalješ njima. Odnosno, onu koja ne radi.
Garancija ti je u HR račun. Znači bez računa se ne računa
-
Nebih rekao da imam račun. Eventualno u firmi. Neki djelovi su kupljeni direktno od dobavljaca a neki preko linksa. U svakom slučaju hvala. Budem probao naći račun :)
-
Moraš imati račun. Nitko, ali nitko ti ne daje robu bez računa. Kako dućan, tako ni dobavljači.
Taj račun je 100% u firmi jer su ga morali ostaviti tamo kako bi se pravdali i prebili PDV. Naravno da nije i ne može biti kod tebe. Ako je veća firma onda potraži u računovodstvu.
Ako ne znaš što je pokvareno vidi da ne rastavljaš cijelo računalo i sve dijelove šalješ na popravak. Pa pošalji samo ono što je pokvareno.
Tamo gdje ste robu uzeli tamo i nosite. E sad je zeznuto ako si ti recimo kupio HDD od Macro Micra, a oni su uzeli robu od Asbisa i ti doneseš HDD u Asbis.
To bi ti značilo da novi HDD ne dobivaš ti nego Macro Micro...
Na taj način to funckionira, zato se uvijek javiš na mjesto odakle si uzeo. Druga stvar je kod privatnih računa, ali dobavljač daje robu onome kome ju je 1. puta izdao.
-
Ne znam što je pokvareno zasto cu odnjet u links cijelo racunalo da se ja ne mucim previse s tim, a nemam ni gdje testirati procesor i maticnu. Ako je nesto od toga što je kupljeno PREKO linksa tamo cu odmah i dati na garanciju. Hvala :D Super malo su mi jasnije malo stvati sada, zeznuto je sa dobavljacima malo ali šta je tu je. Budem se snašao. Hvala još jednom, iako se od hvala ne zivi :P
-
Samo što će ti dijagnostika biti naplaćena, jer nisi kupio sve kod njih i ne ostvaruješ tamo pravo na garanciju...
A tamo ćeš i dosta dugo čekati i uz to plaćanje... Znači za tako nešto ti je 1h rada servisa iliti 200kn.
Ako imaš nekoga tko zna neka ti on to pogleda, današnja dijagnostika je verlo jednostavna i nema neke čarobne spravice s kojom bi ti ekipa u linksu napravila dijagnostiku, a netko od tvojih poznanika može isto to napraviti.
Dakle računaj odmah u startu bar 200kn manje za dijagnostiku...
Budi 100% siguran da je doo hardwarea, jer ako ustanove da je i software greška - i dalje naplaćuju 200kn...
-
Kupio sam rm650x u ADM-u, kod njih je gara 7 godina, a na kutiji piše 10, i navodno da bi odnedavno trebalo biti 10 svuda, jel' netko zna dali se može registrirati na corsair da je dobiju još 3, ja nemogu nigdje naći
-
Garancija unutar zemlje je određena zakonom minimalno 24 mjeseca, a sve ostalo je do dobavljača i/ili proizvođača.
Za većinu takvih stvari ti vrijedi garancija vani, znači u HR imaš 7 godina, a 10 godina imaš kod Corsaira. Pošalješ im upit na mail.
Uz to te 3 dodatne godine ti ne vrijede za HR. Znači ako se nakon 7 godina nešto dogodi ti šalješ to direktno proizvođaču, a ne našima.
-
Ok hvala
Pošaljem im mail da vidim šta kažu
Sorry na krivoj temi
P.S.
Pričao sa corsairom, 10 god preko njih, samo čuvati račun
-
Da, ne treba ti nikakva registracija za 10 god., piše na njihovoj stranici. Samo je preko naših shopova 7 god. očito još uvijek, a za ove 3 bi slao vjerojatno u Nizozemsku. Ali navodno imaju dobar support pa nebi trebalo biti drame
Nije ni tih 7 god. bed, ja sam svoj uzeo preko uzishopa pa nakon 2 god. bi morao slati corsairu. Tako ti je i po EU shopovima 2 god. standard, nije nama loše što se toga tiče
-
I ja sam zvao uzi, ali rađe da imam kod nas duže, da mi je sve blizu
Dopisivao sam se sa Mindfactory, kod njih je na sve komponente 2 god, dalje sa proizvođačima
-
Zašto daju samo dvije godine garancije u EU?
-
My guess je vjerojatno da se poklapa sa odgovornošću trgovaca za materijalne nedostatke što je isto 2 god. a dalje se snalazi sam. Po sjevernoj americi je još gore, tamo se preko shopa mjeri u danima (ne znam sad dali je 15, 30 ili 60), a dalje se javljaš direktno proizvođaču. Što se tiče potrošačkih prava EU je civilizacija naspram Sjeverne Amerike
-
Pozdrav,
Uzeo sam matičnu preko oglasnika. Matična ima garantni list na kutiji sa potpisanim datumom 05.10.2016. Na pozadini piše da je MR servis d.o.o. ovlašteni servis.
Račun iz dućana nemam.
Zanima me da li se garancija može ostvariti bez računa u ovlaštenom servisu?
Te postoji li način kako da nabavim kopiju računa iako neznam u kojem dućanu je kupljena?
(Pokušao sam poslati upit na adm, instar i links sa datumom koji je ovjeren nagaranciji. Links odgovara da arhiviraju račune iz prošle godine pa neće ni pogledati jel imaju račun, iz ADM-a su bili fer i korektni i provjerili ali oni nemaju račun sa tom matičnom i datumom. Instar ne odgovara.)
Hvala.
-
Pozdrav! Mene zanima da li mi možete pomoći (dati mi savjet) u vezi garancije za mobitel..Naime nakon 6 mjeseci korištenja srednji dio ekrana je prestao reagirati na touch. Sada mi ne žele priznati garanciju jer mobitel ima mehaničko oštećenje tj. maskica je ogrebana. Ekran nema ne nijednu jedinu ogrebotinu na sebi. :bonk:
-
Sve ti ovisi zbog čega su rekli da ima mehaničko oštećenje, ako ima udubinu ( malu ) to je izgubljena bitka ( je li ti pao mob? ), ako je ogrebotina to se ne bi trebalo gledati kao mehaničko oštećenje već kao normalno korištenje.
Većina oštećenja touch-a i samog zaslona nastane od pada na rub, a ne od direktnog udarca na ekran.
O kojem je mobu riječ? Koji serviser? Preko operatera? Kakva je procjena štete, koliko bi koštalo u servisu?
-
Šta se dešava sa brickovanim matičnim pločama (zbog nadogradnje biosa npr.)?Da li se u tom slučaju gubi garancija?
-
Mislim da se ne gubi garancija, ali opet sve ti ovisi o našim dućanima i njihovim serviserima. Njima se nekada ne da ( ili ne znaju ) šta napraviti sa takvim pločama, pa jednostavno kažu da si izgubio garanciju. Mislim da takve zamjene čak treba odobriti i proizvođač.
Slično je kao da gubiš garanciju ako ponovno instaliraš OS ili nadogradiš na noviji.
Ali važno je da je tijekom nadogradnje službenog BIOS-a se to dogodilo, jer ako budu slali natrag proizvođaču oni preko svoje opreme točno vide gdje je nastala greška, većinom ploču resetiraju ili stave drugi bios.
-
Ovisi. Ako si radio update s originalnih stranica (iako se to ne može provjeriti, to je zahtjev njihov) onda ne.
Ako je pri tome došlo do tvoje greške jer si palio ili gasio računalo bezveze onda ne.
E sad tu je frka što se apsolutno ništa ne može dokazati. U principu ako je pod garancijom će priznati, ali mogu malo kenjat.
Ako je zaista update BIOS-a uopće kriv.
Isto tako danas ti većina MBO ima dual BIOS i onda se ne mogu zbrikati nego se samo vrati onaj 2. (pričuvni) BIOS i ploča radi te taj BIOS s 2. prebaciš na prvi.
-
Ovisi. Ako si radio update s originalnih stranica (iako se to ne može provjeriti, to je zahtjev njihov) onda ne.
Ako je pri tome došlo do tvoje greške jer si palio ili gasio računalo bezveze onda ne.
E sad tu je frka što se apsolutno ništa ne može dokazati. U principu ako je pod garancijom će priznati, ali mogu malo kenjat.
Ako je zaista update BIOS-a uopće kriv.
Isto tako danas ti većina MBO ima dual BIOS i onda se ne mogu zbrikati nego se samo vrati onaj 2. (pričuvni) BIOS i ploča radi te taj BIOS s 2. prebaciš na prvi.
Za oba slučaja si rekao ne, da nisi negdje pogriješio?Dupli bios imaju samo gigabyte ploče (i to ne sve), Asus daje mogućnost flashanja sa usb-a i ako je brickovana ploča ali samo na skupljim pločama (ili čak najskupljim), msi i asrock to ni ne nude.Zar priznaju kvar čak i ako je do brickovanja došlo zbog nestanka struje za vrijeme flashanja?
-
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...
Uz to da je to sada poprilično stara ploča (2013. godina)...
A znam da i nove ploče ih imaju kao i od MSIa.
Osim ako nemaš šroteks od ploče s jadnim chipsetom i nije ploča za OC...
Za priznanje garancije će ovisiti sve o servisu i je li na ispravan način probao napravit update BIOSa.
I to je to.
-
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...
U pravu si, samo najskuplje Asrockove ploče imaju dupli bios (zbog nekog razloga niti jedna AM4 ploča to nema).Čak i neke Z ploče ih nemaju (ni flagship H ih nemaju), po tom ispada da su sve ploče šrotex :ne:
-
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni su MBO isključivo skuplje jer služe za OC i hrpu drugih funkcija...
Al da, vidi za garanciju. Ovisi kako si ishao flashati BIOS. Je li USB pa jel bio dobro formatiran i nije imao grešaka na sebi. Ili je preko njihovog prgrama da se ažurira BIOS putem Windowsa...
Kažem sve ovisi na koji način je rađeno i koliko je bio moguć faktor ljudske pogreške....
-
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni
Ne znam da li se šališ ili je to jedna od pcmr fora.Što se tiče flashanja jedino me zanima brickanje u slučaju ispravnog flashanja i naglog isključenja računara zbog nestanka struje, znam da se garancije gube u slučaju "viših sila" (udar groma, poplave i ostali spoljni uticaji).Zar zbilja mogu otkriti ljudske greške (poput neispravno formatiranog USB-a)?
-
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom
-
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom
Da, ali ne možeš doći i pozivati se na garanciju sa savijenim pinovima par tjedana ili mjeseci nakon kupovine matične ploče..
-
To stoji, ali navodno bude problema i kad je friško. Shop uvijek sumnja na nestručno sastavljanje, iako je navodno moguće da budu takvi out of the box, samo naravno ekstremno rijetko, zato i ti problemi.
-
Kakve veze imaju sumnje trgovaca?Nije li distributer/serviser taj koji je zadužen za takve stvari?Trgovine su svejedno posrednici i ne bi trebali imati uticaj na garanciju.
-
Pitanje - za narudžbu iz ADM-a nisam dobio ni garantne listove ni fiskalni račun već njihov račun na A4 listu, da li je to u redu?
-
Racun ti je fiskalni, samo je format A4.
Mozes zahtjevati da ti ispune garantne listove no u HR je racun dokaz za garanciju. Recimo da imas ispunjenu garanciju a nemas racun nisu duzni priznati garanciju u servisu.
A ako doneses samo racun - on je zakonom obvezujuc i biti ce priznat.
-
Nije vezano za komp, već za mobitel, ali tema je garancija, a znam da hrv4tin4 ima to u malom prstu
Odnesao sam mob u tcom, još je pod garancijom, ekran- sinoć crna crta, danas skroz crn, kaže frajer u tcomu da nemoram to spadati pod garanciju, ako je kao pao
Mob je kao novi, stalno u kaljenom staklu i futroli, doslovno nema jedne crtice na sebi, tražio sam da napiše, još je i poslikati
Da li ima kakva mogućnost da ako oni kažu da je od pada, da moram platiti popravak, da se nešto poduzme, ili je njihova zadnja
-
Ma ovo je tema za sve o garancijama, no pošto su najčešći upiti baš o komponentama onda je tema ovdje.
Naravno da imaš pravo se žaliti. Isto tako problem ti bude u tome što ti objasniš hrpu topga službeniku na šalteru, a on tvoju primku ne ispuni cijelu ili uopće ne napiše što si ti njemu rekao... Tako da ako te to brine možeš nazvati i servis i provjeriti kakvo je stanje, a nakon servisa moraš dobiti i servisnu primku od samog servisa.
E sad servisi... Nažalost jedan od najgorih servisa radi skoro sve, a to je MMM Agramservis.... Imao sam hrpu problema s njima jer nije da su baš detaljni, a zadnji puta sam im uređaj nosio čak 3 puta natrag i dok nisam dobio šefa nisam želio otići... No ima tu i pozitivnih iskustava, barem tako vjerujem.
Ako je uređaj pao onda je to oštećenje sigurno i vidljivo. Možda se zgrebao prilikom pada, možda se unutra nešto poremetilo, itd.
Da, istina je da mehanički kvarovi uzrokovani nepravilnim korištenjem ne spadaju pod garanciju, a tu ti ide i pad mobitela, naslanjanje na njega, gnječenje, itd.
Ti imaš dokaze i slike kako si i sam rekao te ćeš, ukoliko dođe do problema, na iste se i pozvati. To je tvoj argument za žalbu. No idemo polako, nadajmo se da će sve biti bez problema, no ako se nešto i dogodi loše budemo to probali srediti.
-
👍
A gle to je ženin mob, a bebač ga stalno navlači
Ali mob na sebi nema ni jednu crticu, ko nov
Ali kao što si rekao, čekanje
-
Pozdrav svima. Kupio sam iPhone preko Njuskala,sve je radilo dok jednog dana nisam skuzio da mobitel ima burn in..Imam racun,mobitel kupljen u T-Comu 08.05.2018. Pricao sam preko live chata dva puta sa agentima svi tvrde da “garancija na Apple uredaje je samo 12 mjeseci “ . Spomenuo sam im zakone ali Ana R. je rekla “U Hrvatskoj smo,ovdje vrijedi 12 mjeseci.” Ne znam da li da placem ili da se smijem. Sutra idem u T-Com I pridlozit im sve. Ima li sanse da se mob popravi/zamjeni?
-
Mislim da Apple na sve svoje proizvode standardno 12 mjeseci daje jamstvo. E sad, trgovci u HR bi zakonski trebali tebi osigurati jamstvo od 24 mjeseca tak da vjerujem da bi trebo moć ostvarit nekakvo rješenje situacije.
-
Dap,citao sam sinoc dosta o takvim temama. Cak ima skoro ista situacija kao moja ovdje ali user nije javio kako je proslo. Hvala na odgovoru,danas odem do T-Coma pa javim update
UPDATE : Poslali su na servis,nisu nista govorili da je jedna godina garancija,rekli su da cu to morati sa servisom. Sta preporucujete da servisu kazem? Vidio sam pismo sto je andrash stavio. Da im quotam to? Hvala unaprijed.
-
Ne sjećam se više o kojem se pismu radi, no pozovi se na "odgovornost trgovca na materijalne nedostatke u roku od 2 god.". Nemaš što drugo
-
Dap na to sam mislio. Hvala vam svima puno,carevi ste
-
Da li onaj zakon o 14 dana povrata vrijedi i za firme
Ovako, na firmu sam naručio neke WiFi žarulje, međutim ne pašu mi, nazvao sam trgovinu i rekli su mi da ne mogu vratiti, da to vrijedi samo za privatne osobe
-
Da li onaj zakon o 14 dana povrata vrijedi i za firme
Ovako, na firmu sam naručio neke WiFi žarulje, međutim ne pašu mi, nazvao sam trgovinu i rekli su mi da ne mogu vratiti, da to vrijedi samo za privatne osobe
-
U pravu su. To ti je u zakonu o zaštiti potrošača (čl. 72), no u članku 5. točka 15 ti se navodi definicija potrošača - da je fizička osoba koja sklapa pravni posao izvan svoje profesionalne, poslovne itd. djelatnosti
-
Znači niš od povrata
Hvala