HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 148 Odgovora
  • 96923 Hitova
*

Dana

  • n00b
  • 1
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #135 : 17. Listopad, 2017., 23:09 »
Pozdrav! Mene zanima da li mi možete pomoći (dati mi savjet) u vezi garancije za mobitel..Naime nakon 6 mjeseci korištenja srednji dio ekrana je prestao reagirati na touch. Sada mi ne žele priznati garanciju jer mobitel ima mehaničko oštećenje tj. maskica je ogrebana. Ekran nema ne nijednu jedinu ogrebotinu na sebi.  :bonk:

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #136 : 17. Listopad, 2017., 23:39 »
Sve ti ovisi zbog čega su rekli da ima mehaničko oštećenje, ako ima udubinu ( malu ) to je izgubljena bitka ( je li ti pao mob? ), ako je ogrebotina to se ne bi trebalo gledati kao mehaničko oštećenje već kao normalno korištenje.

Većina oštećenja touch-a i samog zaslona nastane od pada na rub, a ne od direktnog udarca na ekran.

O kojem je mobu riječ? Koji serviser? Preko operatera? Kakva je procjena štete, koliko bi koštalo u servisu?
 

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #137 : 19. Listopad, 2017., 10:54 »
Šta se dešava sa brickovanim matičnim pločama (zbog nadogradnje biosa npr.)?Da li se u tom slučaju gubi garancija?

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #138 : 19. Listopad, 2017., 15:59 »
Mislim da se ne gubi garancija, ali opet sve ti ovisi o našim dućanima i njihovim serviserima. Njima se nekada ne da ( ili ne znaju ) šta napraviti sa takvim pločama, pa jednostavno kažu da si izgubio garanciju. Mislim da takve zamjene čak treba odobriti i proizvođač.

Slično je kao da gubiš garanciju ako ponovno instaliraš OS ili nadogradiš na noviji.

Ali važno je da je tijekom nadogradnje službenog BIOS-a se to dogodilo, jer ako budu slali natrag proizvođaču oni preko svoje opreme točno vide gdje je nastala greška, većinom ploču resetiraju ili stave drugi bios.
 

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5102
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #139 : 19. Listopad, 2017., 16:11 »
Ovisi. Ako si radio update s originalnih stranica (iako se to ne može provjeriti, to je zahtjev njihov) onda ne.
Ako je pri tome došlo do tvoje greške jer si palio ili gasio računalo bezveze onda ne.


E sad tu je frka što se apsolutno ništa ne može dokazati. U principu ako je pod garancijom će priznati, ali mogu malo kenjat.
Ako je zaista update BIOS-a uopće kriv.


Isto tako danas ti većina MBO ima dual BIOS i onda se ne mogu zbrikati nego se samo vrati onaj 2. (pričuvni) BIOS i ploča radi te taj BIOS s 2. prebaciš na prvi.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #140 : 19. Listopad, 2017., 21:27 »
Ovisi. Ako si radio update s originalnih stranica (iako se to ne može provjeriti, to je zahtjev njihov) onda ne.
Ako je pri tome došlo do tvoje greške jer si palio ili gasio računalo bezveze onda ne.


E sad tu je frka što se apsolutno ništa ne može dokazati. U principu ako je pod garancijom će priznati, ali mogu malo kenjat.
Ako je zaista update BIOS-a uopće kriv.


Isto tako danas ti većina MBO ima dual BIOS i onda se ne mogu zbrikati nego se samo vrati onaj 2. (pričuvni) BIOS i ploča radi te taj BIOS s 2. prebaciš na prvi.
Za oba slučaja si rekao ne, da nisi negdje pogriješio?Dupli bios imaju samo gigabyte ploče (i to ne sve), Asus daje mogućnost flashanja sa usb-a i ako je brickovana ploča ali samo na skupljim pločama (ili čak najskupljim), msi i asrock to ni ne nude.Zar priznaju kvar čak i ako je do brickovanja došlo zbog nestanka struje za vrijeme flashanja?
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 21:33 black-op »

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5102
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #141 : 19. Listopad, 2017., 21:34 »
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...


Uz to da je to sada poprilično stara ploča (2013. godina)...
A znam da i nove ploče ih imaju kao i od MSIa.
Osim ako nemaš šroteks od ploče s jadnim chipsetom i nije ploča za OC...


Za priznanje garancije će ovisiti sve o servisu i je li na ispravan način probao napravit update BIOSa.
I to je to.
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 21:52 Hrv4tin4 »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #142 : 19. Listopad, 2017., 21:54 »
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...
U pravu si, samo najskuplje Asrockove ploče imaju dupli bios (zbog nekog razloga niti jedna AM4 ploča to nema).Čak i neke Z ploče ih nemaju (ni flagship H ih nemaju), po tom ispada da su sve ploče šrotex :ne:
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 21:57 black-op »

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5102
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #143 : 19. Listopad, 2017., 22:17 »
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni su MBO isključivo skuplje jer služe za OC i hrpu drugih funkcija...


Al da, vidi za garanciju. Ovisi kako si ishao flashati BIOS. Je li USB pa jel bio dobro formatiran i nije imao grešaka na sebi. Ili je preko njihovog prgrama da se ažurira BIOS putem Windowsa...


Kažem sve ovisi na koji način je rađeno i koliko je bio moguć faktor ljudske pogreške....

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #144 : 20. Listopad, 2017., 09:03 »
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni
Ne znam da li se šališ ili je to jedna od pcmr fora.Što se tiče flashanja jedino me zanima brickanje u slučaju ispravnog flashanja i naglog isključenja računara zbog nestanka struje, znam da se garancije gube u slučaju "viših sila" (udar groma, poplave i ostali spoljni uticaji).Zar zbilja mogu otkriti ljudske greške (poput neispravno formatiranog USB-a)?

*

andrash

  • Moderator
  • ******
  • 4874
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #145 : 20. Listopad, 2017., 09:38 »
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #146 : 20. Listopad, 2017., 15:14 »
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom

Da, ali ne možeš doći i pozivati se na garanciju sa savijenim pinovima par tjedana ili mjeseci nakon kupovine matične ploče..

*

andrash

  • Moderator
  • ******
  • 4874
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #147 : 20. Listopad, 2017., 16:08 »
To stoji, ali navodno bude problema i kad je friško. Shop uvijek sumnja na nestručno sastavljanje, iako je navodno moguće da budu takvi out of the box, samo naravno ekstremno rijetko, zato i ti problemi.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #148 : 20. Listopad, 2017., 19:20 »
Kakve veze imaju sumnje trgovaca?Nije li distributer/serviser taj koji je zadužen za takve stvari?Trgovine su svejedno posrednici i ne bi trebali imati uticaj na garanciju.