HCL.HR

Hifi

  • 9 Odgovora
  • 6286 Hitova
Hifi
« : 09. Ožujak, 2012., 22:12 »
Polako želim uronit u Hi-fi vode, no trenutno sam totalni početnik u tome. Za nekih mjesec, dva dana si bude unaprijedio audio sustav što znači novi zvučnici, gramofon i pojačalo. Eh, kao što rekoh, time se još nisam bavio, pa ako netko može da mi da par preporuka. Jesu li bolji aktivni ili pasivni monitori? Onoliko koliko sam čitao navodno da su pasivni zbog odvojenog pojačala. Može li mi onda netko dati preporuku dobrog pojačala i dobrih monitora? Ograničena cijena neka bude 3k kuna. Jel to dosta za solidan audio sustav.
Gramofon sam se već odlučio za Project Debutov.
I jedno, više manje, važno pitanje - mogu li spojiti pojačalo sa PC-em i koliko se time gubi na zvuku, ako se gubi?
Pratite službeni F1 portal za Hrvatsku - GP1

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: Hifi
« Odgovori #1 : 11. Ožujak, 2012., 16:48 »
Ako misliš slušat glazbu s PC-a, a naravno da misliš, ja bi ti predložio sljedeći setup:


Zvučna: CREATIVE LABS X-Fi Titanium
Aktivni zvučnici: KRK RP8 Generation 2

Vjerojatno ce te zadovoljit prve dvije godine dok ne skupis love za nesto ozbiljnije

Odg: Hifi
« Odgovori #2 : 11. Ožujak, 2012., 21:09 »
Nedavno sam uzeo Asus Xonar DG, tak da neću uzimati novu zvučnu još neko vrijeme. Jedino kaj me zanima još jel mogu spojit gramofon na KRK RP8 bez ikakvih dodatnih pojačala/predpojačala?
Pratite službeni F1 portal za Hrvatsku - GP1

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Hifi
« Odgovori #3 : 11. Ožujak, 2012., 21:18 »
Nebum ti dao odgovoro, ali samo opaska, sve nas je više koji imamo tu zvučnu. Rula krista, a jefitnela je. Valjda mi 10 poznanika ima taj model.  :ementaler:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Hifi
« Odgovori #4 : 12. Ožujak, 2012., 19:26 »
Kakvu glazbu uopće misliš slušati i koliki ti je prostor?
Također, koliko mjesta imaš za zvučnike.