HCL.hr forum

Upiti i savjeti o tehnologiji => Hardver i gadgeti => Autor teme: black-op - 12. Studeni, 2016., 19:33

Naslov: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 12. Studeni, 2016., 19:33
Mozete li reci nesto o njima?Razmisljao sam o kupovini hardvera jer imaju veoma dobru ponudu.Usput, zanima me da li bih iz Bosne mogao naruciti od njih?Veoma sam blizu Hrvatske tako da mi nije problem preuzeti posiljku u Hrvatskoj posti ali me zanima kako ide to, kako se placa postarina (za svaki artikal posebno ili samo jedna postarina za cijelu posiljku?) i da li bih mogao uzeti PDV nazad?Sta je sa garancijom?
Naslov: Koliki je PDV na racunare i racunarski hardver?
Autor: black-op - 13. Studeni, 2016., 11:11
Cuo sam da je 25%, da li je to istina?Ako jeste da li to vazi za sav hardver bez obzira na cijenu, ili hardver mora kostati minimalno xxx kuna?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 13. Studeni, 2016., 11:36
Za sve shopove možeš pitatii naručiti. U krajnjem slučaju možeš se dogovoriti da ti ostave u najbližem poštanskom uredu blizu tvoje granice. I onda ti to pokupiš tamo ili kod nekog prijatelja u RH.
I da PDV je 25% na sve osim na kruh, mlijeko i još neke proizvode.

Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 13. Studeni, 2016., 12:45
Da li bi prvo morao platiti online ili u posti?Moze li se platiti preko paypal-a?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 13. Studeni, 2016., 13:09
Možeš ih nazvati pa pitati, ali većina dućana u RH ne podržava PayPal...
U principu bi trebao platiti ti njima i onda pokupiti u pošti, ali najsigurnije ti je poslati email i vidjeti s njima.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 13. Studeni, 2016., 13:46
Sto se tice placanja karticom (online) koliko je to sigurno?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 13. Studeni, 2016., 13:54
Pa plati virmanski. Dobiješ vriman, odeš u poštu i to platiš.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 13. Studeni, 2016., 14:01
Paypalom možeš u magazin rs.

Inače nije instar neko oličenje jeftinoće i bogate ponude kod nas (naspram centro, adm, it futura, uzishop, supernet i za neke stvari IQ, čak i links i hgspot za neke stvari)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 13. Studeni, 2016., 16:11
Pa plati virmanski. Dobiješ vriman, odeš u poštu i to platiš.
Dakle prvo im uplatim novac, posaljem potvrdu o uplati i onda oni posalju robu, zar ne?I dalje imam isto pitanje, koliko je to pouzdano?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 13. Studeni, 2016., 16:44
100% sigurno. To su velike tvrtke i kao što ti je andrash rekao imaš i boljih i jeftinijih.
Svaki od njih će ti pružiti dobru uslugu.
Jedini problem za tebe je to što si ti u BiH, a garancija ti vrijedi za RH. Tako da ako išta bude moraš sve reklamirati i nositi u RH. Zato nikada nikome ne preporučam kupovinu izvan svoje zemlje.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 13. Studeni, 2016., 17:18
Zar se reklamirana roba ne moze dostaviti trgovini nekom kurirskom sluzbom?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 13. Studeni, 2016., 17:26
Pa možeš, ali opet u HR, to ti pričam. To je pomalo gnjavaža. Ja volim otići osobno u servis i objasniti što se dogodilo i kako nešto ne radi.
Ovako zna biti dosta zabuna i gluposti. A moraš plaćati i poštarinu tamo i natrag.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 13. Studeni, 2016., 21:45
Nebi trebalo plaćati i za nazad, to bi shop morao. No kod nas naravno ima svega...
Nekima ne moraš ni do njih (pošalju kurirsku službu)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: 10RV - 14. Studeni, 2016., 10:45
Kako je kralj odignorirao prijedlog da izbjegava instar zbog toga sto su medju skupljima a i (u mom slucaju, dva puta) izrazito neljubazni.

Kad se sam sa sobom dogovoris kako ces platiti (bespotrebno kompliciranje, sve metode su legitimne), odi na uzi, adm ili futuru i nadji iste komponente s do 10% manjom cijenom.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 14. Studeni, 2016., 11:19
Samo zato sto nista nisam rekao ne znaci da sam ignorirao prijedloge.Pogledao sam svega nekoliko stvari i cjenovna razlika nije bila velika pa sam pomislio da je tako i za ostatak ponude.Maloprije sam uporedio vise artikala i zbilja su dosta skuplji (cak i preko 200kn skuplji).
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 14. Studeni, 2016., 18:35
Kontaktirao sam sve ove trgovine, nijedna ne ostavlja posiljke u postama, dok neke ne placaju dostavu ni u jednom smjeru (u slucaju reklamacije).
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 14. Studeni, 2016., 18:45
Pa zato i kažem. Kod nas uvijek plaćaš dostavu u većini slučajeva. Bilo da šalješ ti njima ili oni tebi...
Ne ostavljaju pošiljku u poštanskom uredu čak i ako ti platiš virmanski unaprijed?
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 14. Studeni, 2016., 18:51
Ima puno forumaša iz BiH pa čekaj da se jave. Uglavnom jel imaš kakve rodibine ili nekoga uz granicu? Recimo ako si u hercegovini nekog iz dalmacije ili ako si oko save nekog u posavini i sl. kao što je često slučaj... Ako ne, te ako si u središnjem dijelu BiH opcija ti je od švercera sa pika naručiti (nove komponente naravno), nisu opće loše cijene. I onaj win-win.ba je znao imati dobre cijene i bogatu ponudu, no zadnji puta kad sam nekome tražio kao da su poskupili
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 14. Studeni, 2016., 19:00
Pa zato i kažem. Kod nas uvijek plaćaš dostavu u većini slučajeva. Bilo da šalješ ti njima ili oni tebi...
Ne ostavljaju pošiljku u poštanskom uredu čak i ako ti platiš virmanski unaprijed?
Ne ostavljaju u postama uopste, da stvar bude jos cudnija neki vracaju pdv samo ako se artikli kupe u poslovnici, dok kod ostalih nije bitan nacin kupovine.

@andrash Ako bi artikle preuzeo gradjanin RH zar bih i dalje mogao preuzeti PDV?Sto se tice svercera ne bih kod njih uzimao jer kod njih nikakve garancije nema, ovako bih barem dobio pdv nazad i barem bi imao neku garanciju.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: Immortalis - 14. Studeni, 2016., 22:52
Iz Sl. Broda sam, pa ako si na tu stranu, i ako ti moja adresa moze kako pomoc, javi se u pm :)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: 9mlg9 - 15. Studeni, 2016., 21:57
Kupio sam 3 stvari u Instaru i s 2 sam poprilično nezadovoljan, tak da mene više neće vidjeti. Prvo smo curi kupili mali USB za punjenje mobitela, kabel je krepo nakon mjesec dana korištenja. Zatim sam sebi kupio tipkovnica+miš CM STORM te Xbox kontroler. Kontroler je super, ali mišu je crkla srednja tipka nakon 2-3 mjeseca korištenja.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 16. Studeni, 2016., 00:05
To što ti je nešto krepalo nema veze sa instarom zato što oni ne prave hardver nego su samo trgovina. Kritiku bi im recimo mogao uputiti da su te npr. zajebavali sa reklamacijom istih stvari, previsoka cijena, neljubaznost i sl.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: 9mlg9 - 17. Studeni, 2016., 11:47
Ipak ima veze s trgovinom, ako mi je 66% njihovog inventara crklo unutar mjesec, dva korištenja. + što sam za zamjenu miša morao vraćati i tipkovnicu koja je radila sasvim dobro. I da, zamjenski je miš isto počeo krepavati nakon par mjeseci. Pa ono, ako trgovina prodaje lošu robu, mislim da je ipak problem do njih, a ne do mene i mojih dojmova.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 17. Studeni, 2016., 12:01
Ipak ima veze s trgovinom, ako mi je 66% njihovog inventara crklo unutar mjesec, dva korištenja. + što sam za zamjenu miša morao vraćati i tipkovnicu koja je radila sasvim dobro. I da, zamjenski je miš isto počeo krepavati nakon par mjeseci. Pa ono, ako trgovina prodaje lošu robu, mislim da je ipak problem do njih, a ne do mene i mojih dojmova.


A nije ti to baš tako... Druga stvar je da su oni uvoznici za nešto što si naveo, ali NISU.
Oni rade s našim dobavljačima kao što su M-SAN, Asbis, Ezy, Microline i itd.
Kod nas svi dućani uzimaju robu od njih + još što neki imaju svoj uvoz nekih marki...
To bi ti npr. značilo da sve CM storm uvozi EZY i svi dućani imaju isti artikl od EZYa. Cijene su drukčije jer rabate dobivaš po količini i prometu robe koji radiš s dobavljačem.
Znači isti miš i tipkovnica su isti i s istog mjesta i u Instaru i Protisu i ADMu i Futuri i itd.


A za zamjenu je normalno da su tražili i tipkovnicu koja dobro radi jer je to kombo komplet. Oni ne mogu dobavljaču vratiti samo miš, jer taj dobavljač ne može natrag dalje vratiti samo miš nego cijeli komplet kako je i zapakiran bio. Jer on dobiva novu ISTU robu za tvoju reklamaciju. Ne može vratiti samo miš i onda da oni otvaraju novi komplet i razdvajaju miš i tipkovnicu. Oni su jedan proizvod, jedan BAR kod...
To je kao kad kupiš kućište pa rade svi ventovi osim jednoga. Ne možeš izvaditi jedan vent i vratiti ga natrag nego moraš vratiti kompletno kućište i dobiti novo...
Takva su pravila dobavljača i samih proizvođača to nema veze s niti jednim dućanom.


Ti jednostavno nisi imao sreće... Jer kažem ti većina robe je u svim dućanima od ISTIH dobavljača, izuzetci su ti UZI (robu nabavljaju izvana), Telebit (neke stvari sami uvoze), Links (zastupnici za neke marke i uvoznici), Protis (zapravo Linksov dućan pod drugim imenom) i još neki.


A većina ostalih su pod tih par dobavljača pa tako i Instar...


Baš nisi imao sreće ili si kupovao lošiju robu...
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: bojanum - 17. Studeni, 2016., 12:37
Hrv4tin4 je 100% u pravu, takva su pravila i drugacije ne ide. Sto se tice spomenutih trgovina, ja samo mogu reci da je UZI shop majka svih majki. Zasto? Osobno poznam vlasnika (iz istog smo grada) koji robu zaista nabavlja iskljucivo vani, vecinom Italija i to osobnoodlazi po robu i uzima ono sto misli da je najbolje, najkvalitetnije (uvjerio se svojim ocima). Pod broj dva, apsolutno bilo koji problem koji nastane kupovinom njegovih artikala mozes vratiti i dobit ces isti artikl u rekordnom vremenu. Pod tri, mislim da je Zlatko jedini vlasnik trgovine kod nas koji ce ti savjetovati pri kupovini ono sto zaista vrijedi kupiti iako je jeftinije od onoga sto si zelio kupiti, dobit ces savjet zasto taj dio koji si planirao uzeti ne valja, zasto je jeftiniji bolji i takav pristup ce te ostaviti pod velikim upitnikom u glavi. Nakon prve kupnje, nazvat ces opet UZI shop i opet ces dobiti savjet kao i prvi put. I pod tri, sto god zamislis, zelis, hoces kupiti na ovom svijetu iz podrucja informatike, covjek moze nabaviti i to po zaista vise nego ok cijenama. Moj primjer, nisam nigdje mogao nabaviti kuciste Corsair Graphite 760t, niti jedna trgovina ga nije imala niti ga je mogla nabaviti (odjebali me svi u startu). Nazvao sam gosp. Zlatka, rekao sto zelim i kolika bi cijena bila. Zamolio me ako mogu pricekati do sutra da mi se javi sa informacijama. Sutra ujutro zove, cijena je ta i ta, kuciste moze biti kod mene za 5 dana. Kuciste je stiglo za 4 dana, sa dogovorenom cijenom koja je bila manja nego bilo gdje vani da sam kupovao. Svaki artikl je dobavljiv, u stvarno rekordnom vremenu. Covjek svaka 2 dana putuje za Italiju, dolazi sa hrpom robe i to robe koja je namijenjena zapadnom trzistu.  Eto, to je moje iskustvo i slicno imaju jos par ljudi koje poznam. Ovo nije nikakva reklama za Uzi shop, nego jednostavno prilika da pomognem nekima koji su u nedoumici gdje kupovati.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: GeT_WaLL - 20. Studeni, 2016., 00:09
Dakle, prosle godine sam kod njih kupio PC. Uzeo sam njihov gotovi set ali sam promjenio kuciste i dodao SSD. Slaganje me doslo besplatno kao i dostava (msm da je tad bilo iznad 2500kn besplatna dostava). Cable managment je bio savrsen. Sto se tice garancije imas 2 godine na PC, ako ides svake godine redovno na servis (koji se placa 500-tinjak kuna) kod njih imas 5 godina garancije. Imam jednu zamjerku rekli su da ce staviti AMD graficku ali stavili su XFX, ali nije problem ista stvar je. Sto se tice postarine kada sam narucio (bila je subota) nisu mi mogli poslati u nedjelju jer nisu radili ali je PC stigao odma ujutro oko 10h u ponedjeljak (zivim 60km od Zagreba).
Ukratko sve 5!
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 20. Studeni, 2016., 01:33
Sto se tice garancije imas 2 godine na PC, ako ides svake godine redovno na servis (koji se placa 500-tinjak kuna) kod njih imas 5 godina garancije.

Damn, bome su te fino oženili... Jako loš deal
Inače svaka komponenta ima svoju garanciju, najčešće po 2 ili 3 godine, nekad i 5 god. ili 10, doživotno (uglavnom ram)

Imam jednu zamjerku rekli su da ce staviti AMD graficku ali stavili su XFX, ali nije problem ista stvar je.

Pa xfx i pravi coolere samo za amd gpu. Gpu je amd kad ima njihov chip, a ne i cooler, čak štoviše sam amd cooler (referentni) je uglavnom loš (izuzev fury x) te je bolje imati neki open air cooler od raznih partnera (sapphire, xfx, gigabyte, asus, msi i sl.)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: AnteKolo - 21. Studeni, 2016., 18:32
Znam da nije vezano za ovu temu, ali jedino ovdje mogu/znam postaviti pitanje...Kako mogu postaviti pitanje na HCL Forumu? Hvala.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 21. Studeni, 2016., 18:42
Pa upravo si postavio pitanje... Kako si ga postavio ovdje tako nađeš temu koja odgovara tvom pitanju i tamo ga postaviš...
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: AnteKolo - 21. Studeni, 2016., 18:58
Krivo sam se izrazio..mislio sam pitati kako postaviti temu. Ali skuzio sam..hvala na odg.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: djecak - 27. Studeni, 2016., 11:47
instar je tipicna balkanska firma, preskupe cijene za ono sta nude (5k kn ddr3 i gtx750 ??)i jos lazu... meni frend uzeo kompjuter i bila je akcija da dobijes gamepad uz njega besplatno i uopce ga nisu poslali, on ih zvao i nakon tjedan dana dosao gamepad koji uopce nije bio na slici niti taj model doslo je neko govno sta nema ni gljive i skroz je losa jeftina plastika vrijednosti 15ak kuna..
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 06. Prosinac, 2016., 20:02
Dosta je vremena proslo od postavljanja ove teme, ali mozda bi nekome moglo biti od koristi.Sto se tice ADM-a oni su jedini koji pakete ostavljaju u postama, a posiljke iz  futura-it i links-a se mogu preuzeti u jednoj od poslovnica Overseas express-a ili DSL-a (ako se narucuje preko overseas expressa onda se posiljke takodje mogu preuzeti u jednoj od njihovih tzv. "shop"-ova u Auro Domus trgovinama).
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: andrash - 07. Prosinac, 2016., 02:24
Dostavljaju i na kućne adrese
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: black-op - 07. Prosinac, 2016., 11:27
Naravno, to je i navedeno na svim sajtovima.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: km93 - 24. Siječanj, 2017., 22:02
Evo, ulogirala sam se na forum samo zato da podijelim svoje NEGATIVNO iskustvo. Mobitel mi je bio na popravku više od mjesec dana (iako su rekli da će iti maksimalno tjedan-dva), a kada sam došla kući, shvatila sam da mobitel UOPĆE NIJE POPRAVLJEN. Problem je bio u tome što se mobitel nije htio puniti (kako je i navedeno u prijavi), a jedino što je servis napravio u tih više od mjesec dana je to DA SU SAMO STAVILI NOVU BATERIJU iako u bateriji uopće nije bio problem, a kvar uopće nisu uklonili i čim se prvi puta baterija ispraznila, mobitel opet nije radio jer se i dalje nije mogao puniti. Prema evidenciji, mobitel su počeli popravljati tek dva tjedna nakon što je donešen na popravak i u računu piše da je popravak trajao 15 MINUTA! (Iako je mobitel bio na popravku duže od mjesec dana i jedino što su napravili u tih više od mjesec dana je to da su mu zamijenili bateriju).
 
INSTAR je odbio bilo kakav povrat novca ili davanje novog uređaja i ograđivao se da je to stvar servisa, a oni na taj servis s kojim surađuju NEMAJU NIKAKAV UTJECAJ. Dakle, izdali su mi garanciju za ono što sam pošteno platila, ali najednom ne mogu garantirati ništa. Ponudili su mi jedino to da mobitel PONOVNO ide na popravak kako bi se utvrdilo što je kvar (i rekli da nemaju pojma koliko će to ponovno trajati), iako je tamo bio više od mjesec dana upravo zato, da utvrde što je kvar. Dakle, INSTAR uopće ne može utjecati na servis s kojim surađuju, a taj servis, osim što je NEVJEROJATNO BAHAT, još ni NE OBAVLJA SVOJ POSAO jer očito imaju debele veze zbog kojih se ne moraju brinuti. Dakle u INSTAR trgovini možete kupiti što hoćete, oni će vam to ljubazno isporučiti i dati vam garanciju, ali kada s tom istom garancijom dođete popraviti svoj uređaj, možete se samo krenuti moliti JER INSTAR VAM ZAPRAVO NE MOŽE GARANTIRATI NIŠTA JER NEMAJU APSOLUTNO NIKAKAV UTJECAJ NA SERVIS S KOJIM SURAĐUJU. Jedino što znaju je ograđivati se da je to stvar servisa. Ja mobitel nisam kupila kod servisa. Kupila sam kod njih. Oni su mi dali garanciju, a ja njima novce.
 
Stvar je u tome da su me cijelo vrijeme pravili budalom i da to svjesno rade. Dakle, ja sam svoj mobitel pošteno platila, dobila sam za njega garanciju koja bi mi trebala nešto garantirati, ali ću ostati i bez novog uređaja i bez povrata novca za uređaj na koje zakonski imam pravo. Ne pristajem ponovno prolaziti sve ovo ispočetka i čekati mjesec, dva, tri. Frustrirana sam, ljuta, razočarana i ogorčena. Priču ću proširiti maksimalno koliko mogu i zvati inspekciju. Da ne govorim koliko puta sam morala ići u njihovu poslovnicu (koja mi je sat vremena u jednom, sat u drugom smjeru) zbog njihovih hirova i cirkusa. Žalibože vremena, živaca i novca. Bježite dok možete i kupite nešto kod nekoga čija garancija vam nešto zapravo može garantirati i kod nekoga tko će biti sposoban preuzeti odgovornost kada vam se uređaj pokvari. To vam savjetujem od srca da vam se ne dogodi da pogubite sve živce i novce kao ja. Lijep pozdrav.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: Metaxa - 24. Siječanj, 2017., 22:30
Morao sam ti odgovoriti na ovu poruku, jer točno razumijem osjećaj. Naime, prije godinu i par mjeseci sam prolazio identičnu priču, doslovno iznuđujući zamjenu grafičke koja je bacala artefakte. Radilo se o drugom dućanu, ali to nije bitno, već je bitan servis na kojem su KAO pokušavali dijagnosticirati problem. Ukratko, ne popuštaj u borbi s tim servisima i inzistiraj na tom da uređaj nećeš ni podignuti iz dućana dok ne dobiješ ono što ti pripada (popravak ili zamjenu). Nažalost, radi se o njihovoj uobičajenoj praksi, kojom su, vjerujem, mnogima obezvrijedili garancije pa se nakon svog groznog iskustva također pitam koliko uopće kod nas vrijede garancije za elektroničku opremu.

Puno sreće i ne odustaj!  ;)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: hrv4tin4 - 24. Siječanj, 2017., 22:30
A kad ne znaš svoja prava... Tako se to onda zna provlačiti mjesecima.
1) Garanciju ti nedaje Instar nego dobavljač koji je često puta i serviser. Tako da instar s garancijom (za proizvode koje nisu samostalno uvezli) zaista ni nemaju ništa s garancijom kao i 95% ostalih dućana inf. opreme.
2) Saznaj koji je to servis (pretpostavljam MMM Agram servis koji je koma). Odi direktno tamo odnijeti uređaj i traži njihovog šefa. Po zakonu o obveznim odnosima dužni su ti dati zamjenski uređaj ili isplatiti penale jer ne možeš koristiti svoj uređaj koji si pošteno platila, a nisi dobila zamjenski.
Kada stvari tako postaviš onda dobiješ odmah što želiš.
3) O kojem modelu se točno radi? Ukoliko imaju svoje predstavništvo u HR nazovi ih, daj IMEI uređaja i objasni situaciju.


Moraš znat svoja prava da bi ih mogla ikako iskoristiti...
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: km93 - 25. Siječanj, 2017., 16:02
Morao sam ti odgovoriti na ovu poruku, jer točno razumijem osjećaj. Naime, prije godinu i par mjeseci sam prolazio identičnu priču, doslovno iznuđujući zamjenu grafičke koja je bacala artefakte. Radilo se o drugom dućanu, ali to nije bitno, već je bitan servis na kojem su KAO pokušavali dijagnosticirati problem. Ukratko, ne popuštaj u borbi s tim servisima i inzistiraj na tom da uređaj nećeš ni podignuti iz dućana dok ne dobiješ ono što ti pripada (popravak ili zamjenu). Nažalost, radi se o njihovoj uobičajenoj praksi, kojom su, vjerujem, mnogima obezvrijedili garancije pa se nakon svog groznog iskustva također pitam koliko uopće kod nas vrijede garancije za elektroničku opremu.

Puno sreće i ne odustaj!  ;)

Hvala na podršci, napokon netko tko me ne pokušava uvjeriti da sam luda i da je to sve normalno, jer eto, živimo u takvoj državi. Da se ljudi češće pobune i reagiraju, ovakvih situacija bi bilo manje pa ne bismo živjeli "u takvoj državi" u kojoj je normalno da zamjena baterije u kojoj ni nije problem traje duže od mjesec dana. :)
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: km93 - 25. Siječanj, 2017., 16:07
A kad ne znaš svoja prava... Tako se to onda zna provlačiti mjesecima.
1) Garanciju ti nedaje Instar nego dobavljač koji je često puta i serviser. Tako da instar s garancijom (za proizvode koje nisu samostalno uvezli) zaista ni nemaju ništa s garancijom kao i 95% ostalih dućana inf. opreme.
2) Saznaj koji je to servis (pretpostavljam MMM Agram servis koji je koma). Odi direktno tamo odnijeti uređaj i traži njihovog šefa. Po zakonu o obveznim odnosima dužni su ti dati zamjenski uređaj ili isplatiti penale jer ne možeš koristiti svoj uređaj koji si pošteno platila, a nisi dobila zamjenski.
Kada stvari tako postaviš onda dobiješ odmah što želiš.
3) O kojem modelu se točno radi? Ukoliko imaju svoje predstavništvo u HR nazovi ih, daj IMEI uređaja i objasni situaciju.


Moraš znat svoja prava da bi ih mogla ikako iskoristiti...

Nije točno da ne znam svoja prava. Znam ja svoja prava jer sam ih proučila prije nego što sam otišla tamo i išta poduzela, ali Instar i Agram servis se upravo tim pravima i ograđuju. Jer u zakonu nema naveden nikakav konkretan rok za popravak nego samo PRIMJERENI rok, ali čini se da je njihov i naš pojam primjerenosti potpuno drugačiji. Također, kontaktirala sam Društvo za zaštitu potrošača i Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača, prema njima je materijal za inspekciju i to što je popravak trajao 28 dana (plus tada još nismo znali da će potrajati i duže i da će doći još i nepopravljen) kao i to što Instar izdaje garanciju u sklopu računa, a ne kao zasebni dokument. Sve sam to izdiktirala bahatom servisu kojega to, vjerojatno zbog debelih veza, nije zabrinulo nimalo i nisu ponudili nikakvo drugo rješenje osim toga da sve prolazimo ispočetka.
Naslov: Odg: Iskustva sa instar informatikom?
Autor: LepiSladja - 25. Siječanj, 2017., 17:27
Kakva je vrijednost računala? Izbjegavaj hrvatske šopove, istina par njih je profesionalno tipa links skojim nemaš problema sa reklamacijom (poslujem snjima preko 9 godina) ali i koštaju dosta, imaš nekog u RH? Computer universe.de je vrlo pozitivan i imaju dobre cijene i na veliku naruđbu se isplati uzeti konfu kod njih jedino što ćeš slanje pokvarene komponente čekat duže i platiti poštarinu u jednom smjeru, to je oprilike 20 eura u jednom smjeru , također možeš naći dobar deal na njuškalu, ja sam kupio od lika za 2400 kuna i5 6500 sa asus Z170p pločom i WD blue 1tb hard disk, sve upakirano sa garancijom jer je lik uzeo preko R1 računa i odustao od build-a, ako hoćeš javi mi se u inbox pa ću ti dealjnije objasnit kad mi daš budget i koja ti je namjena računala.
također uzo sam SSD od 60 gb (dovoljno za osnovne programe za mene i windows) za samo 130 kuna sa poštarinom iz Kine preko aliexpress-a, odličan deal, imam boot time skoro isti (1,2 sekunde razliku) kao na laptopu sa Samsung evo 840 250 gb

Danas se za male novce može složit fin PC, evo npr novi pentium G4620, 8gb ddr4 (kasnije ugradiš još jednu pločicu) i RX 470 ti je build za igre odličan.