HCL.HR

Iskustva sa instar informatikom?

  • 39 Odgovora
  • 39559 Hitova
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #30 : 27. Studeni, 2016., 10:47 »
instar je tipicna balkanska firma, preskupe cijene za ono sta nude (5k kn ddr3 i gtx750 ??)i jos lazu... meni frend uzeo kompjuter i bila je akcija da dobijes gamepad uz njega besplatno i uopce ga nisu poslali, on ih zvao i nakon tjedan dana dosao gamepad koji uopce nije bio na slici niti taj model doslo je neko govno sta nema ni gljive i skroz je losa jeftina plastika vrijednosti 15ak kuna..

Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #31 : 06. Prosinac, 2016., 19:02 »
Dosta je vremena proslo od postavljanja ove teme, ali mozda bi nekome moglo biti od koristi.Sto se tice ADM-a oni su jedini koji pakete ostavljaju u postama, a posiljke iz  futura-it i links-a se mogu preuzeti u jednoj od poslovnica Overseas express-a ili DSL-a (ako se narucuje preko overseas expressa onda se posiljke takodje mogu preuzeti u jednoj od njihovih tzv. "shop"-ova u Auro Domus trgovinama).

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #32 : 07. Prosinac, 2016., 01:24 »
Dostavljaju i na kućne adrese

Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #33 : 07. Prosinac, 2016., 10:27 »
Naravno, to je i navedeno na svim sajtovima.

*

km93

  • n00b
  • 3
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #34 : 24. Siječanj, 2017., 21:02 »
Evo, ulogirala sam se na forum samo zato da podijelim svoje NEGATIVNO iskustvo. Mobitel mi je bio na popravku više od mjesec dana (iako su rekli da će iti maksimalno tjedan-dva), a kada sam došla kući, shvatila sam da mobitel UOPĆE NIJE POPRAVLJEN. Problem je bio u tome što se mobitel nije htio puniti (kako je i navedeno u prijavi), a jedino što je servis napravio u tih više od mjesec dana je to DA SU SAMO STAVILI NOVU BATERIJU iako u bateriji uopće nije bio problem, a kvar uopće nisu uklonili i čim se prvi puta baterija ispraznila, mobitel opet nije radio jer se i dalje nije mogao puniti. Prema evidenciji, mobitel su počeli popravljati tek dva tjedna nakon što je donešen na popravak i u računu piše da je popravak trajao 15 MINUTA! (Iako je mobitel bio na popravku duže od mjesec dana i jedino što su napravili u tih više od mjesec dana je to da su mu zamijenili bateriju).
 
INSTAR je odbio bilo kakav povrat novca ili davanje novog uređaja i ograđivao se da je to stvar servisa, a oni na taj servis s kojim surađuju NEMAJU NIKAKAV UTJECAJ. Dakle, izdali su mi garanciju za ono što sam pošteno platila, ali najednom ne mogu garantirati ništa. Ponudili su mi jedino to da mobitel PONOVNO ide na popravak kako bi se utvrdilo što je kvar (i rekli da nemaju pojma koliko će to ponovno trajati), iako je tamo bio više od mjesec dana upravo zato, da utvrde što je kvar. Dakle, INSTAR uopće ne može utjecati na servis s kojim surađuju, a taj servis, osim što je NEVJEROJATNO BAHAT, još ni NE OBAVLJA SVOJ POSAO jer očito imaju debele veze zbog kojih se ne moraju brinuti. Dakle u INSTAR trgovini možete kupiti što hoćete, oni će vam to ljubazno isporučiti i dati vam garanciju, ali kada s tom istom garancijom dođete popraviti svoj uređaj, možete se samo krenuti moliti JER INSTAR VAM ZAPRAVO NE MOŽE GARANTIRATI NIŠTA JER NEMAJU APSOLUTNO NIKAKAV UTJECAJ NA SERVIS S KOJIM SURAĐUJU. Jedino što znaju je ograđivati se da je to stvar servisa. Ja mobitel nisam kupila kod servisa. Kupila sam kod njih. Oni su mi dali garanciju, a ja njima novce.
 
Stvar je u tome da su me cijelo vrijeme pravili budalom i da to svjesno rade. Dakle, ja sam svoj mobitel pošteno platila, dobila sam za njega garanciju koja bi mi trebala nešto garantirati, ali ću ostati i bez novog uređaja i bez povrata novca za uređaj na koje zakonski imam pravo. Ne pristajem ponovno prolaziti sve ovo ispočetka i čekati mjesec, dva, tri. Frustrirana sam, ljuta, razočarana i ogorčena. Priču ću proširiti maksimalno koliko mogu i zvati inspekciju. Da ne govorim koliko puta sam morala ići u njihovu poslovnicu (koja mi je sat vremena u jednom, sat u drugom smjeru) zbog njihovih hirova i cirkusa. Žalibože vremena, živaca i novca. Bježite dok možete i kupite nešto kod nekoga čija garancija vam nešto zapravo može garantirati i kod nekoga tko će biti sposoban preuzeti odgovornost kada vam se uređaj pokvari. To vam savjetujem od srca da vam se ne dogodi da pogubite sve živce i novce kao ja. Lijep pozdrav.

Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #35 : 24. Siječanj, 2017., 21:30 »
Morao sam ti odgovoriti na ovu poruku, jer točno razumijem osjećaj. Naime, prije godinu i par mjeseci sam prolazio identičnu priču, doslovno iznuđujući zamjenu grafičke koja je bacala artefakte. Radilo se o drugom dućanu, ali to nije bitno, već je bitan servis na kojem su KAO pokušavali dijagnosticirati problem. Ukratko, ne popuštaj u borbi s tim servisima i inzistiraj na tom da uređaj nećeš ni podignuti iz dućana dok ne dobiješ ono što ti pripada (popravak ili zamjenu). Nažalost, radi se o njihovoj uobičajenoj praksi, kojom su, vjerujem, mnogima obezvrijedili garancije pa se nakon svog groznog iskustva također pitam koliko uopće kod nas vrijede garancije za elektroničku opremu.

Puno sreće i ne odustaj!  ;)

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #36 : 24. Siječanj, 2017., 21:30 »
A kad ne znaš svoja prava... Tako se to onda zna provlačiti mjesecima.
1) Garanciju ti nedaje Instar nego dobavljač koji je često puta i serviser. Tako da instar s garancijom (za proizvode koje nisu samostalno uvezli) zaista ni nemaju ništa s garancijom kao i 95% ostalih dućana inf. opreme.
2) Saznaj koji je to servis (pretpostavljam MMM Agram servis koji je koma). Odi direktno tamo odnijeti uređaj i traži njihovog šefa. Po zakonu o obveznim odnosima dužni su ti dati zamjenski uređaj ili isplatiti penale jer ne možeš koristiti svoj uređaj koji si pošteno platila, a nisi dobila zamjenski.
Kada stvari tako postaviš onda dobiješ odmah što želiš.
3) O kojem modelu se točno radi? Ukoliko imaju svoje predstavništvo u HR nazovi ih, daj IMEI uređaja i objasni situaciju.


Moraš znat svoja prava da bi ih mogla ikako iskoristiti...

*

km93

  • n00b
  • 3
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #37 : 25. Siječanj, 2017., 15:02 »
Morao sam ti odgovoriti na ovu poruku, jer točno razumijem osjećaj. Naime, prije godinu i par mjeseci sam prolazio identičnu priču, doslovno iznuđujući zamjenu grafičke koja je bacala artefakte. Radilo se o drugom dućanu, ali to nije bitno, već je bitan servis na kojem su KAO pokušavali dijagnosticirati problem. Ukratko, ne popuštaj u borbi s tim servisima i inzistiraj na tom da uređaj nećeš ni podignuti iz dućana dok ne dobiješ ono što ti pripada (popravak ili zamjenu). Nažalost, radi se o njihovoj uobičajenoj praksi, kojom su, vjerujem, mnogima obezvrijedili garancije pa se nakon svog groznog iskustva također pitam koliko uopće kod nas vrijede garancije za elektroničku opremu.

Puno sreće i ne odustaj!  ;)

Hvala na podršci, napokon netko tko me ne pokušava uvjeriti da sam luda i da je to sve normalno, jer eto, živimo u takvoj državi. Da se ljudi češće pobune i reagiraju, ovakvih situacija bi bilo manje pa ne bismo živjeli "u takvoj državi" u kojoj je normalno da zamjena baterije u kojoj ni nije problem traje duže od mjesec dana. :)

*

km93

  • n00b
  • 3
Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #38 : 25. Siječanj, 2017., 15:07 »
A kad ne znaš svoja prava... Tako se to onda zna provlačiti mjesecima.
1) Garanciju ti nedaje Instar nego dobavljač koji je često puta i serviser. Tako da instar s garancijom (za proizvode koje nisu samostalno uvezli) zaista ni nemaju ništa s garancijom kao i 95% ostalih dućana inf. opreme.
2) Saznaj koji je to servis (pretpostavljam MMM Agram servis koji je koma). Odi direktno tamo odnijeti uređaj i traži njihovog šefa. Po zakonu o obveznim odnosima dužni su ti dati zamjenski uređaj ili isplatiti penale jer ne možeš koristiti svoj uređaj koji si pošteno platila, a nisi dobila zamjenski.
Kada stvari tako postaviš onda dobiješ odmah što želiš.
3) O kojem modelu se točno radi? Ukoliko imaju svoje predstavništvo u HR nazovi ih, daj IMEI uređaja i objasni situaciju.


Moraš znat svoja prava da bi ih mogla ikako iskoristiti...

Nije točno da ne znam svoja prava. Znam ja svoja prava jer sam ih proučila prije nego što sam otišla tamo i išta poduzela, ali Instar i Agram servis se upravo tim pravima i ograđuju. Jer u zakonu nema naveden nikakav konkretan rok za popravak nego samo PRIMJERENI rok, ali čini se da je njihov i naš pojam primjerenosti potpuno drugačiji. Također, kontaktirala sam Društvo za zaštitu potrošača i Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača, prema njima je materijal za inspekciju i to što je popravak trajao 28 dana (plus tada još nismo znali da će potrajati i duže i da će doći još i nepopravljen) kao i to što Instar izdaje garanciju u sklopu računa, a ne kao zasebni dokument. Sve sam to izdiktirala bahatom servisu kojega to, vjerojatno zbog debelih veza, nije zabrinulo nimalo i nisu ponudili nikakvo drugo rješenje osim toga da sve prolazimo ispočetka.

Odg: Iskustva sa instar informatikom?
« Odgovori #39 : 25. Siječanj, 2017., 16:27 »
Kakva je vrijednost računala? Izbjegavaj hrvatske šopove, istina par njih je profesionalno tipa links skojim nemaš problema sa reklamacijom (poslujem snjima preko 9 godina) ali i koštaju dosta, imaš nekog u RH? Computer universe.de je vrlo pozitivan i imaju dobre cijene i na veliku naruđbu se isplati uzeti konfu kod njih jedino što ćeš slanje pokvarene komponente čekat duže i platiti poštarinu u jednom smjeru, to je oprilike 20 eura u jednom smjeru , također možeš naći dobar deal na njuškalu, ja sam kupio od lika za 2400 kuna i5 6500 sa asus Z170p pločom i WD blue 1tb hard disk, sve upakirano sa garancijom jer je lik uzeo preko R1 računa i odustao od build-a, ako hoćeš javi mi se u inbox pa ću ti dealjnije objasnit kad mi daš budget i koja ti je namjena računala.
također uzo sam SSD od 60 gb (dovoljno za osnovne programe za mene i windows) za samo 130 kuna sa poštarinom iz Kine preko aliexpress-a, odličan deal, imam boot time skoro isti (1,2 sekunde razliku) kao na laptopu sa Samsung evo 840 250 gb

Danas se za male novce može složit fin PC, evo npr novi pentium G4620, 8gb ddr4 (kasnije ugradiš još jednu pločicu) i RX 470 ti je build za igre odličan.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9