HCL.HR

Novosti iz svijeta hardvera

  • 1058 Odgovora
  • 370312 Hitova
*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #825 : 28. Travanj, 2017., 15:52 »
Čak je to danas poprilično sporo, barem s obzirom kako je bilo prije 15-20 god. kada je maltene godišnje dolazilo do naglih promjena. Danas se sa proizvodima više klase od prije nekoliko godina, recimo 6 god. starim sandy i5 ili i7, te recimo 5 god. starim gpu tipa HD7950/7970 može sasvim solidno igrati najzahtjevnije igre što postoje. I to ne da se kuburi na low, sub 1080p i malim fps-om. Prije je to bilo nezamislivo, tako da se tehnologija drastično usporila

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #826 : 28. Travanj, 2017., 17:40 »
I grafika u igrama ne napreduje bajno, nema ni tu puno pomaka još od 2011 kada su Battlefielda 3 i Crysis 2 izašli a i ovi novi API-evi šta dolaze to neće izgleda mijenjat nego je trenutno puno veći fokus na procesorima naspram grafama. Sada se ide na ovaj push za 60fpsa u 4K i onda nakon toga vidit ćemo šta slijedi.

*

HighEnd

  • ****
  • 1329
  • To the limits!
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #827 : 28. Travanj, 2017., 18:55 »
API nema sam kao takav nikakve veze sa izgledom igre i njene grafike, on je samo alat koji omogucava tvorcima igara i inzenjerima veci spektar opcija i siri omjer mogucnosti za napredak i bolji razvitak igara, enginea i hardverske iskoristenosti i akceleracije. Znaci sav posao ostaje i dalje na proizvodacima, a ako se oni ne potrude u razvitku igre i dalje nece izgledat nista bolje nego u dx11, niti ce hardver bolje biti iskoristen i funkcionalan u igrama (prvenstveno mislim na visejezgrene procesore)

Procesori danas (intel) su udarili u zid sa IPC razvitkom i taktovima, sada im do iduce nove arhitekture koju planiraju za 2021 godinu ostaje samo nabijat broj jezgara i smanjivat proizvodni proces.

Cak je i predvideno da coffelake i cannon lake budu sa IPC em od Skylakea samo dodatno ispeglaniji, a cannon lake bi mogao eventualno biti na 10nm ili cak vjerojatnije 7nm.

Intel bi napravio ogroman pomak kada bi stavio lem na svoje procesore, sa time bi temperature i taktove mogao jos osjetno nabrijati, i tesko da bi to AMD stigao i u narednih 6 godina, ako bi ikad i stigao...

Dok naspram procesora graficke drasticno napreduju iz godine u godinu.
« Zadnja izmjena: 28. Travanj, 2017., 19:00 HighEnd »

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #828 : 28. Travanj, 2017., 19:11 »
Neće ni grafički procesori moći napredovati ako ih koče centralni procesori.

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #829 : 28. Travanj, 2017., 20:06 »
API nema sam kao takav nikakve veze sa izgledom igre i njene grafike, on je samo alat koji omogucava tvorcima igara i inzenjerima veci spektar opcija i siri omjer mogucnosti za napredak i bolji razvitak igara, enginea i hardverske iskoristenosti i akceleracije. Znaci sav posao ostaje i dalje na proizvodacima, a ako se oni ne potrude u razvitku igre i dalje nece izgledat nista bolje nego u dx11, niti ce hardver bolje biti iskoristen i funkcionalan u igrama (prvenstveno mislim na visejezgrene procesore)
Mislio sam na to da dx12 ne donosi nikakve novosti u izgledu igara kao što je dx11 donio.
Dok naspram procesora graficke drasticno napreduju iz godine u godinu.
Prije bi rekao svake 2 godine..fermi pa fermi refresh, kepler pa kepler refresh i sada imamo pascal koji je više-manje maxwell na 14/16nm nodeu. 

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #830 : 28. Travanj, 2017., 20:15 »
Neće ni grafički procesori moći napredovati ako ih koče centralni procesori.
To nije nikada niti će ikada biti problem. Pogotovo sada kada je 1440p i 4K sve pristupačniji pa će iopet nakraju bit gpu koi će biti bottleneck.

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #831 : 28. Travanj, 2017., 20:19 »
Neće ni grafički procesori moći napredovati ako ih koče centralni procesori.
To nije nikada niti će ikada biti problem. Pogotovo sada kada je 1440p i 4K sve pristupačniji pa će iopet nakraju bit gpu koi će biti bottleneck.
A šta će biti kada 2k/4k postane ono što je 1080p danas?

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #832 : 28. Travanj, 2017., 20:32 »
To niko nezna ali najvjerovatnije će tada već VR postat standard. 8K nevjerujem da će imat nekakvu svrhu pored VR za gaming.
« Zadnja izmjena: 28. Travanj, 2017., 20:38 HappyBloodyUser »

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #833 : 28. Travanj, 2017., 20:47 »
To niko nezna ali najvjerovatnije će tada već VR postat standard. 8K nevjerujem da će imat nekakvu svrhu pored VR za gaming.

I ja mislim tako. Rezolucija je uvijek dobra stvar ali VR i AR su mi nekako daleko interesantnije
pojave što se tiče tehničkog izvođenja igre (ne znam kako da to drugačije izbacim iz sebe riječima) nego
čisto povećavanje same rezolucije. OK, svi volimo kada je krug krug a ne tamo neki heksaedar ili
nešto tog tipa ali sama imerzivnost je veća u 3D svijetu i VRu nego u bilo kojoj rezoluciji koju u ovom
trenutku mogu zamisliti.

*

HighEnd

  • ****
  • 1329
  • To the limits!
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #834 : 28. Travanj, 2017., 22:22 »
Da se nadovezem na onaj post o napretku grafa... Kako mislis da napreduju svake druge generacije? Pa svake godine ti novi x70/x80/x80ti model jaci po 30-40 posto u slucaju x70/x80 modela a x80ti modeli napreduju po 50 posto naspram starije generacije.

Nema apsolutno nikakve veze sta je recimo kako ti smatras Pascal ajmo rec ispeglani i nabrijani maxwell, dobio si ogromne ustede na grijanju i trosenju grafe, isto tako i performanse su dosta napredovale uz sve to naspram maxwella, tako da su te teorije koje pricas ubadanje u prazno.

Sta se tice procesora, vec ni na 1440p nemres nahranit u svakom scenariju gtx 1080ti, i sa gtx 1080 vec proc zna zaglibit na 100 posto.

Rjesenje je prelazak na vece rezolucije, na 4k ti proc bude na 20-30 posto iskoristenja, a ono sta je super je da na 4k i vecim rezama SLI i CFX vrhunski skaliraju, cak i sa 4 grafe je na svakoj po 80 posto skaliranje.

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #835 : 28. Travanj, 2017., 22:51 »
Neće ni grafički procesori moći napredovati ako ih koče centralni procesori.

Točno to. Sljedeće godine su prektretnica. Kad pogledaš razvoj procesora u zadnjih 6 godina i grafičih u istom periodu razlika je brutalna. Primjera radi tek je kaby došao na OC potencijal sandyja, a prosječan relativan IPC je porastao nekih 25%. S druge strane flagship grafičke su jače nekih 8-9 puta nego tada. Svaka flagship gpu je svake godine jača minimum 25%, a procesori to ne mogu pratiti. Danas zbog toga već od gtx 1080 lagano postoji "bottleneck rezolucije" na 1080p, a za dalje da ne pričam. Već lagano se tu i tamo sa gpu poput titan xp i 1080Ti pojavljuju neke razlike na 1440p i 4K između raznih cpu, no zasad još ništa bitno, ali za koju generaciju će biti problem. Ako igre (odnosno iskorištavanje gpu) nastave ovisiti o clocku i IPC neće biti dobro, jer na tom polju cpu više ne mogu praviti bitne pomake. Tu ključnu ulogu moraju odigrati API poput vulkana i dx12 ili nekih njegovih budućih verzija tj. enginei moraju naučiti ovisiti o broju jezgri tj. znati ih iskoristiti, jer daljnji značajan razvoj gpu neće imati svrhe. Uzalud postojanje neke nabrijane gpu ako nijedan cpu u svemiru naklokan do max neće moći pokazati njen potencijal. Vjerojatno će se poticati developere da odrade taj dio optimizacije kako spada, a i raditi će se na tome da ruše više rezolucije u mainstream, vjerojatno i uvođenje 5K, 8K monitora u high end ako to ne bude išlo glatko.
« Zadnja izmjena: 28. Travanj, 2017., 23:00 andrash »

*

HighEnd

  • ****
  • 1329
  • To the limits!
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #836 : 28. Travanj, 2017., 23:07 »
Andrash

Pa svaki novi titan i 80ti model je jaci 50 ako ne i vise posto od prethodnog, 980ti je oko 55 posto slabija od 1080ti...

Nemoraju procesori ni napredovat jer vec na 4k ti je isti kuki igrao na i5, i7 ili fx-u.

Samo nek pumpaju grafe a mi cemo podebljavat rezolicije.

Nemoras cak ni kupovat pod obavezno novi monitor, imas VSR i DSR pa se mozes sa time spasavat, ionako simuliraju rezolucije kao i pravi monitori sa vecom rezom, jedino nemozes povecat broj piksela monitora pa ne dobijes potpuno istu kvalitetu slike.

Edit

Jedino bi tu bio problem za ekipu koja preferira monitore sa visokim refresh rateom, za to je izricito bitan klok i IPC, a tu bi dosta moglo pomoci bolje skaliranje jezgri sa DX12 pa da se dobije taj boost od viska jezgri.
« Zadnja izmjena: 28. Travanj, 2017., 23:11 HighEnd »

Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #837 : 28. Travanj, 2017., 23:17 »
Lol e kad bi sve tako bajno bilo pa da se svako 3-4 godine mijenja standard monitora. Za 3 godine će najvjerovatnije tek 1440p biti standard i iopet dolazimo do istog problema. I da imaš 4K sada evo sljedeća serija nakon volte i vege će iopet biti bottleneckana na 4K. Sada je najveći bottleneck API, što prije dx12 i vulkan zažive to bolje jer i danas se svi ti bottleneckovi događaju najviše jer su 2-4 threada maxana na 100% a ostali rade na nekih 50%.

*

HighEnd

  • ****
  • 1329
  • To the limits!
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #838 : 28. Travanj, 2017., 23:31 »
1440p je standard vec 3 godine za konfe sa grafama viseg ranga, 4k se vec oko 2 godine tjera sa SLI masinama, od ove godine prolazi i sa solo 1080ti uz manje smanjivanje detalja i gasenjem AA.

Sad ce 4k vec postat standard za high end konfe, imas vec po 3k kn 4k ips monitore.

Na toj rezi ce barem 3-4 godine naredne grafe biti zakucane na 100 posto zato jer ce igre simultano bit zahtjevnije.

Nakon toga ides na 5k i 8k i konstantno drzis grafu u bottlenecku, proc ti je sve manje bitan, jedino za ove koji vole brze monitore sa 144-165hz refreshom na manjim rezolucijama 1080p i 1440p.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Novosti iz svijeta hardvera
« Odgovori #839 : 29. Travanj, 2017., 07:46 »
Majstore to je tvoj problem što se krećeš u takvim krugovima, ali ne 1440p nije standard, a kamo li 2k/4k.
Ljudi su danas sretni kad kupe pošteni 1080p monitor. Većina ekipe ima ispodprosječno računalo koje je staro i 5+ godina.
Dosta ih nema ni 1080p.
Ok, neki od nas imaju čudesa i više su sretni s tim dijelom svog života. Dok ti i ja kupujemo grafe i procove netko drugi kupuje kuću, stan, auto, itd.


Isto tako rezolucije neće tako brzo napredovati, barem ne kod nas. Pa pogledaj nam samo TV... HRT NEMA HD kamere, ali niti jedne. Sve što ide u HDu - iznajmljuje se ekipa s HD kamerama. Pa pobogu signal nam je 576i čak nije ni p  :chair:


U HR recimo za gledanje TVa ti je previše i 720p monitor, a kamo li 1080p.
Moraš gledati širu sliku. Paneli ne idu samo u monitore nego i u televizore. Isto tako nekome veće rezolucije jednostavno ne pašu. Imam klijente koji kad su vidjeli 2k su poludili i odmah tražili natrag 1080p, jer im reza ne paše i ne mogu se priviknuti, a pričamo o Dell profi monitorima...


Jednako tako veće rezolucije su kako si i sam rekao više snage, a većina ljudi ne kupuje svaku ili svaku drugu generaciju koja izađe. Ljudi kupuju komp svakih cca 5 godina.
Kažem, izađi iz našeg videokruga i videokruga ljudi s kojima se družiš i komuniciraš. Pogledaj malo i teme po forumu. Znači situacija je takva da je jedino 1080p standard, a i to dosta ljudi nema.
Uletiš povremeno na forum i onda se raspišeš sa svog stajališta i subjektivno, a treba biti puno šireg pogleda i objektivniji u komunikaciji i bilo kakvom radu s ljudima. Ti si super za preporuku skuplje konfe, ali za budget si koma jer odmah širiš svoju filozofiju koja je ljudima s budgetom - nedostupna.


I da, doći će red kada će vrlo vjerojatno 4k biti standard (vjerujem nekako da će se 2k preskočiti i neće nikada biti standard), ali to nije (po mom mišljenju) ni ove ni za 2 godine.
Svi relevantni HW portali testiranja igara izvode na 1080p i 1440p i onda 4k koji i dalje nije bajan u svim igrama i često se vrte ispod (meni jedino igrivih) 60fpsa.
Stanje je sad nešto bolje, ali vidjeti ćemo kamo to vodi.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9