HCL.HR

Hearthstone - općenita rasprava

  • 541 Odgovora
  • 166391 Hitova
*

Me666

  • ******
  • 5598
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #60 : 25. Siječanj, 2015., 13:28 »
Lako se navikneš na Naxxramas i G&G karte, nije to problem, ali igra i dalje previše ovisi o sreći, a u zadnje vrijeme pokazuje i svoju P2W narav kad dođe ekipa sa špilom punim legendarnih karata

Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #61 : 25. Siječanj, 2015., 13:55 »
Mislim da igra nije teski P2W jer dominacija Zoo i Hunter deckova, koji su veoma jefini, je povelika. Xixo koji je sa Zoo deckom uspio doc do legend ranka 1 istovremeno na sva 3 servera pokazuje da treba skill. Sreca je nešto što utjece na igru, ali definitivno ne koliko i skill. Tko god kaže da ne može doć do Legenda ili nekog određenog ranka zbog loše sreće jednostavno laže sam sebe. Naravno, control Warrior koji je pokazao veliku konstantu te da uspijeva, unatoc svim promjenama, zadržat uvijek mjesto među prvih 5 top deckova, može govorit da P2W postoji. Ali taj deck nije ni među top 3 trenutno gdje trenutno dominiraju Hunter, Paladin i Warlock.
------------------------------------
Moje mišljenje (dont hate).


*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #62 : 25. Siječanj, 2015., 14:16 »
Nije definitivno P2W, jer legendaryi nisu definitivno mjerilo za imati dobar deck, sto, kao sto djPtica kaze, Zoo i Hunter dokazuju. Ali da je Pay2Havemorefun, to je istina, jer nema drazeg nego kad imas te jake karte pa ih bacas i have fun :)
Elephants guide me

*

ddoxy

  • **
  • 210
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #63 : 25. Siječanj, 2015., 14:24 »
Daleko je od p2w, eto moj common mage protiv legendary warriora.

https://www.youtube.com/watch?v=PHfHoiesJk8

*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #64 : 25. Siječanj, 2015., 14:35 »
Da, mage je jedan od boljih basic deckova, cak davno je Trump sa basic mageom dosao u legendary.

Sve se moze uz malo dobre volje i mrzlo karlovacko :P :piva:
Elephants guide me

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #65 : 25. Siječanj, 2015., 14:55 »
U vezi p2w, nije klasični oblik ALI evo jedan alternativni scenarij

Daš hrpu pravog novca, dobiješ sve karte ODMAH (putem boostera ili crafta nebitno) i ubrzo složiš tier1 deck i instantno pobjeđuješ 90% gejmova. Jer budimo realni ovo nije neka visoko misaona kartaška igra sve je to dosta jednostavno i "uokvireno" i zbilja se brzo može uć u foru bez ikakvog TCG predznanja ajmo reć. Tako da netko tko je izdvojio novce za par dana može skužit mehanike i imat adevkatne karte da ulovi visoki rank u brzom roku. p2w.
Boogie (koji ima dugogodišnje MTG iskustvo kao i ja :hiha: i valjda tisuću gejmova Hearthstona (navodim MTG jer se često uspoređuju dvije, što je samo prividno točno)) je baš dobro objasnio na jednom videu zašto i kako je ovo zapravo ingeniozan oblik p2w-a. Upravo ovo gore navedeno je i sam napravio na streamu. Ima na twitchu kom se da tražit.

Inače, nisam igrao jako dugo i sad sam stavio skidat, prije sam arenu igrao manje-više cijelo vrijeme.
Napravio sam nedavno novi acc, Mzehn#2964 na battlenetu

*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #66 : 25. Siječanj, 2015., 15:29 »
Pazi, P2W je tip igre di tebi ko free igracu se ne dozovoljava nesto da imas sto igrac koji je platio ima. U HSu to nije tako, vec jednostavno, ubijes 2-3 mjeseca grinda korejskim MMORPG styleom ( :D ), da bi dobio brže karte ako želiš.

Tvoj skill cap je i dalje isti, nećeš apsolutno ništa brže mehaniku igre poloviti ako imaš sve karte. Što budeš više igrao, shvatit ćeš koliko puno ljudi ima većinu karata, a i dalje ne razumije što i kako. Igra kao takva je kompleksna, sa relativno malim brojem karata. Mehaniku igre dobijaš samo igranjem i privikavanjem na načine i stilove igre.

Visoki rank je sve samo ne mjerilo, HS trenutno ima jednu slabu točku a to je ladder di su pomješali Competitivce i Casualce, jer ozbiljan igrač mora doć svake sezone u legendary da odigra koji pošteni game, casualci pak moraju igrat s tim istim ljudima koji ganjaju legend a htjeli bi možda igrat neki gimmicky deck, i onda ti je to opći kaos. Po meni je samo ladder kriv što se uopće dolazi do tzv. pitanja da li je to P2W igra.

Zasto pak visoki rank nije mjerilo, jest upravo reset season na kraju mjeseca, jer svi bolji igrači će htjet u kratkom roku u legendary da mogu igrat protiv dobrih igrača, te se poslije 15-og u mj ladder "filtrira" na bolje i lošije igrače ( pričamo naravno o istom mindsetu, tipa bolji competitive vs loši competitive, jer ne znači ako je neko rank 19 da je loš igrač, već mu se možda neda igrat ladder u tom obliku ).

Govorim ti to iskustva, jer od 1.og do 10.og u mjesecu moraš dobro poznavati deck building i meta theorying da bi došao u legendary, dok poslije 20.og u mjesecu moš doslovce igrati deck koji ti Innkeeper sastavi i bit ćeš minimalno rank 5.


TLDR:

Jedina debela mana HS-a je izuzetno loš ladder system atm, koji povlači druga pitanja koja nebi smjela uopće biti u istom kontekstu :wildboy:
Elephants guide me

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #67 : 25. Siječanj, 2015., 16:00 »
Velim nije klasični p2w tj. ovo što si napomenuo da netko ima nešto što ti ne možeš imat osim ako platiš. To nebi funcioniralo u ovakvoj igri :D Meni je dovoljna doza p2w-a da me ohladi od ovakve igre ovo što sam gore napisao. Meni.
A i mislim da tih okvirno 500-tinjak karata koliko sada HS broji nije dovoljno da bi se iskristalizirao taj p2w koncept pa da bi mogli sa stopostonom sigurnošću tvrdit da je ovako ili onako. Po meni će se to desit kada tj. ako skemijaju neke standard/open formate kao u drugim igrama žanra. Em bi se riješio ovaj, subjektivno, redikulozni kaos od ladder sistema em bi se "pro" ekipa odvojila od kežualaca. Pitanje jel uopće ciljaju na to...

Što se tiče mehanika ja stvarno mislim da svatko ako si da truda može naučit baš sve o igri, u ajde, ne baš možda par dana ali u par tjedana sigurno. Zbilja ne želim ispast bezobrazan il' nešto slično ali evo imam jako puno iskustva sa svim oblicima TCG-a i Hearthstone je iskreno kad su u pitanju mehanike jedna od jednostavnijih za svladat koje sam igrao, a igrao sam ih bome. To kažem sa aspekta nekog tko tek ulazi u to i tek treba naučit igru, naravno, ne sa stajališta dugogodišnjeg igrača kojem je sigurno već sve poznato.

Nisam znao ovo za pomješani ladder sistem, dosta loše da. I u pravu si kad kažeš da to isto poteže p2w pitanja.

Da se razumijemo, ja u usporedbi s vama ovdje nemogu stat u istu rečenicu po pitanju sati uloženih, znanja o kartama/buildovima i skilla. Tako da je sve ovo napisano sa stajališta HS laika koji samo uspoređuje HS sa nečime što dobro poznaje :)

*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #68 : 25. Siječanj, 2015., 16:30 »
Što se tiče mehanika ja stvarno mislim da svatko ako si da truda može naučit baš sve o igri, u ajde, ne baš možda par dana ali u par tjedana sigurno. Zbilja ne želim ispast bezobrazan il' nešto slično ali evo imam jako puno iskustva sa svim oblicima TCG-a i Hearthstone je iskreno kad su u pitanju mehanike jedna od jednostavnijih za svladat koje sam igrao, a igrao sam ih bome. To kažem sa aspekta nekog tko tek ulazi u to i tek treba naučit igru, naravno, ne sa stajališta dugogodišnjeg igrača kojem je sigurno već sve poznato.

Mozda pocetne mehanike tipa Battlecry Deathrattle itd, ali poslije igra postane kompleksna i treba dobro razmisliti kad koji effect nastupa, koja je razlika izmedu play i summon, sto ce se s cim synergat u gameu sto ne, puno puta se dogodi da pro igraci se dvoume dok komentiraju neki match u tome sto ce se dogoditi ako se odigra neki play usred gamea.

Kazem ti, sto vise igras, vise stvari naucis, i shvatis da je igra poprilicno kompleksna. Ovo sto se laiku cini jednostavna je dobra stvar, jer privuce igraca, misli da je jednostavna za shvatiti, i onda polako sto vise igra shvaca kompleksnost igre.
Elephants guide me

*

Me666

  • ******
  • 5598
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #69 : 25. Siječanj, 2015., 16:38 »
Ne, ne bih se složio s tobom, odnosno složio bih se s Mzehnom. Jer cijela kompleksnost Hearthstonea sastoji se u dobrom poznavanju engleskog. Sve što trebaš je znati pročitati efekt karte, vidjeti u par mečeva kako to funkcionira i nakon toga znaš koristiti kartu u bilo kojoj situaciji. Ima mnogo kompleksnijih kartaških igara od Hearthstonea... on je više produkt za široke mase što potvrđuje i njegov "skriveni" pay2win model. Njime Blizzard privuče što više igrača, a od 100 koje je privukao računa da će bar 1 kupiti nešto pravim novcima i tu oni profitiraju. Tu dosta pripomaže miješani ladder koji je tu namjerno - nooba naguzi pro igrač s nekim vau sjajnim kartama i onda noob, ako ima novaca, kupi iste te karte. Jedini pobjednik - Blizzard :hiha:

Mislim, guštam ja igrati igru, ali neke stvari su bjelodane kod nje.

*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #70 : 25. Siječanj, 2015., 16:55 »
Ma sve 5, naravno da se nemoramo svi sloziti, zato forum i sluzi, za kvalitetnu raspravu :piva:

Samo vam pricam sa stajalista osobe koja je odigrala u grubom prosjeku blizu 10,000 gameova u hearthstoneu :hug

Nisu stvari toliko crno bijele koliko se cini ako ne provedes ozbiljnije vrijeme sa igrom. Pazi ovo sto govoris da treba znati procitati efekt karte i da ju znas koristiti ti najbolje govori situacija da su pro igraci digli malo buke oko toga da se uvede tzv "playbook" od strane blizzarda, jer upravo je tesko razaznati kad nastupa koji end of turn effect, pa kad nastupa deathrattle, pa kad nastupa, start of turn effect ( to pricamo o medu periodu kad igrac stisne end turn, i do pocetka igranja drugog igraca ove navedene stvari se krenu razvijati :mrgreen: ) Hearthstone se cini jednostavniji iz jos jednog razloga, zato sto nema resource karte, odnosno resource ( mana crystali ) su obnovljivi, i nisu karte kao takve vec su dio mehanike igre. Ali i to pridonosi jednu novu dimenziju, jer si ogranicen brojem kristala u svakom archetypeu decka, pa je izuzetno bitno znat koliko turnova ce tvoj deck u prosjeku odigrati, i kako najbolje iskoristiti tu manu u tim turnovima.

Daleko od toga da je jedini pobjednik Blizzard, i to nije samo u Hearthstoneu, to je u svim igrama koje vole te "mikrotransakcije". Naravno da noob igrac vidi dobre karte, pa ce kupiti iste te, kao sto ce i noob dota2 igrac vidjeti super duper cosmetic iteme kod Dendija pa kupiti iste takve, ili ce super duper noob vidjeti awesome knife s kojim GeT_RiGhT igra, pa ce htjet isti takav. Na tom modelu se izuzetno puno igara financira, i to je ok s moje strane, bolje to nego da me guze raznim subscriptionima i neznam cime.

Ovo sto se guzenja tice, kazem, to je tako u prvih 15 dana mjeseca, onda se ladder iskristalizira pa igraci igraju sa igracima priblizno istog skilla ( pricamo o velikom sampleu, tipa na 10 gameova, igrac ce biti matchmakean sa 8 slicnih protivnika, jednim mozda daleko boljim, i jednim mozda daleko losijim. )

Elephants guide me

Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #71 : 25. Siječanj, 2015., 17:18 »
Nije striktno potrebno poznavanje engleskog jezika jer postoje neki efekti za koje jos uvijek sam sebi kazem, "A to je moguce?" I npr. jos uvijek nisam dobro upucen ciji efekat se prvo aktivira na kraju poteza po pitanju Ragnarosa npr. Ili Sylvanas. Protivnik ima Silvanu i jos nekog miniona, ja imam Silvanu i jos nekog miniona. On svojom Silvanom napadne moju. Ja npr. ne znam ciji efekat se prvo aktivira.
I ne bih se slozio da je igra p2w. Prije ce biti da je pay 2 save time jer sve u igri se moze kupiti goldovima. Arena entry, packovi pa cak i Naxx tierovi. Tvoje placanje realnim novcem za 60 packova ili vise ce ti samo ustedjeti vrijeme, ali prije ili kasnije cu ja npr. imati iste karte kao i ti. Jos ako ukljucimo craftanje. Free playeri mogu vrlo lako doci do svih karti.
"How do you do it?"
"Do What?"
"Forget."
"You don't, you just learn to live with it..."

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #72 : 25. Siječanj, 2015., 17:32 »
@Nuke
Jasno je da u potpunosti znaš o čemu pričaš, nema dvojbe oko toga. Ali, baš sve ovo što si ti sada naveo kao neke napredne mehanike su zapravo najbazičnije mehanike u jednom MTG-u ili DoC-u. To što ide nakon nečeg, koji efekt je "on top", curve decka, kad će se nešto triggerat, koju kartu očekuješ imat u ruci u xy turnu, pa jedno "tepanje" koje je najraširenija taktička mehanika ikad u kartanjima a tu uopće ne postoji i točno za pola ubija taktiziranje itd... Kužiš o čemu pričam :) bez takvih nekih stvari nemožeš niti započet igru u nekom drugom tcg-u a kamoli ih zvat naprednim mehanikama. Da ne govorim da tu karte uopće nemaju "brzinu" (sorcery speed ili instant speed kao u MTG-u, kojeg držim kao vrh "žanra", pa zato tolike usporedbe).

Primjer napredne mehanike bi bio taj da u npr devetom krugu računaš da će se neki efekt skombat s nekim drugim efektom i da će se neka treća karta izvuć iz >sideboarda< u xy turnu prije nego što skupiš dovoljno mane istovremeno da bi sve to upio iskombinirat odjednom + da se niš ne sjebe i sve preživi i onda imaš GG npr. HS je jako daleko od ičeg sličnog, jer je rendom. "Deal 3 damage to 2 enemy minions chosen at random", gnjusni rendom koji nema veze ni sa skilom ni taktikom ni ičim zapravo. Koji mi je donio win maloprije potpuno nezasluženo, jer eto imam nekakav jadni Beast deck i onda još +2 dmg! jer je zvjer u igri. Mislim smješno malo. (mislim da to nije ta karta ali ima jedna s tim efektom)

Nez, ako uspoređuješ HS sa Pokemonima onda je razgranitiji mehanički, ali tu bi stao uspoređivat s nekim ozbiljnijim TCG-ima.

Mislim da se svi možemo složit oko tog da je HS jedna lijepa, zabavma i simpatična igra za široke mase iz koje se itekako može proizvesti nauka ako se to baš želi, a to zbilja je rijetkost. Ako želiš da ti preporučim neke malo kompleksnije f2p kartanje za PC samo pukni PM, nebuš se vratio više na ovo xD


*

nuke

  • ***
  • 892
  • The Elephants will destroy you!
Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #73 : 25. Siječanj, 2015., 17:51 »
Ma naravno, ali hocu ti reci u smislu ne dok ti igras kak se odvija, nego na kraju turna, jer to stvara razlike u igracima, odnosno povecava skill cap.
Pazi, to pricam zato sto o MTGu neznam toliko ko i ti, i vjerujem da je daleko kompleksnija igra nego HS, ali se vodim onim sto su Kibler i PVDDR izjavili o HSu, imali su slicno misljenje na pocetku, a sada tvrde da je HS uz bok MTGu po stvarima koje se mogu odviti tokom gamea, iako nemaju vaznu mehaniku interakcije sa Graveyardom i slicno.

Iako neznam koliko su Kibler i PVDDR bili dobri u MTGu, oni bar tvrde da su medu boljim igracima bili ^^

Ali da je HS jedna lijepa zabavne mase, definitivno jest, pazi cak ni sam Blizzard nije ocekivao da ce igra porasti ovoliko u competitive svijetu, vec su je zamislili kao strogi casual game. Sad kad su uvidjeli i tu stranu medalje, poceli su se gurati sa puno stvari :D
Elephants guide me

Odg: Hearthstone - općenita rasprava
« Odgovori #74 : 25. Siječanj, 2015., 17:53 »


:fpalm:
"Keep that hair short, Clem."