Bliži se leto a tako i RPG Summer League! RPG Administracija je odlučila da održi turnir u Counter Strikeu! Nagrada za prvo mesto je CW Server mesec dana, VIP status svim članovima pobedonosnog klana, kao i admin mesto na našem Public i Furien mod serveru! Pored nagrada za prvo mesto, ima ih i za narednih pet, za više informacija o ligi posetite
ovaj podforum. Liga počinje 01.07.2012, dokle i traju prijave. Požurite dok još ima mesta i možda baš baš Vaš klan bude taj koji će osvojiti glavnu nagradu!
PRAVILA LIGE- Ekipe su duzne da se na serveru pojave minimum 10 minuta pre početka meča sa tagom i nickom pod kojim su prijavljeni kako bi meč što pre počeo.
- Ukoliko nekom od igrača pukne net ili dodje do problema sa PC, stavlja se pauza i ekipa ima 5 minuta da udje zamena ili ukoliko je u mogućnosti da se vrati igrač. Posle 5 minuta pauza se skida i meč se nastavlja sa 4 igrača.
- Sudija koji je određen za meč će sam staviti pauzu i sam je skinuti, znači igrači nemaju pravo da puštaju sami meč.
- Zabranjeno je koriscenje say komande. Ekipa sme da koristi samo teamsay ili ukoliko se nalaze na TeamSpeak ili sličnim programima za voice. Svaki say predstavlja opomenu, a sudija posle treće opomene ima pravo da prekine igru i dosudi meč protivničkojj ekipi rezultatom 16-0.
- Sve teksture su dozvoljene.
- Zabranjeno je korišćenje bilo kakvih cheatova ili ostalih nedozvoljenih "pomagala".
- Pobednička ekipa je dužna da ScreenShotove od smoke runde okači na forum u roku od 24h. POV demo ne treba da se kači pošto će na svim mečevima biti HLTV.
- Silent Run je dozvoljen samo na Ctrl.
- Zabranjeno koriscenje bugova na mapama ( flash bug, silent plant... ).
- Ukoliko za neku ekipu bude igrao igrač koji prethodno nije prijavljen, ekipa će automatski biti sankcionisana porazom na tom meču.
- Svi igrači su dužni da igraju na maksimalnim rejtovima: rate 25000 , cl_cmdrate 101 , cl_updaterate 101 , fps_max 101 kao i ex_interp 0.01. Svi rejtovi će biti provereni pre meča od strane Organizacije. Meč počinje kada svi igrači na serveru budu imali propisane rejtove.
- Ekipa kojoj ne odgovara termin igranja meča ima pravo da jednom u toku takmičenja zatraži pomeranje meča. Organizacija taj meč tretira kao zaostali i on mora naknadno biti odigran na vaš dogovor oko termina. Organizacija ne mora da prati ovaj meč već ga morate odigrati na vašem serveru u već dogovoreno vreme.
- Ukoliko se svi Steam ID ne budu poklapali ekipa automatski gubi meč rezultatom 16-0 stoga obratite pažnju da ispravno unesete Steam ID u prijavama.
SISTEM TAKMIČENJALigu ce igrati 24 ekipe.
- Ekipe će biti rasporedjene u 4 (dve grupe) po 6 timova.
- U dalji tok takmičenja (1/8 finala) prolaze prve četiri ekipe iz svih grupa.
- Svaka ekipa će u grupi odigrati 5 mečeva.
- Pobeda donosi 3 poena, nerešen ishod 1 poen dok poraz ne donosi poene.
- U slučaju istog broja poena gleda se razlika osvojenih i izgubljenih rundi.
- Mape u grupama će se odrediti sistemom banovanja (svaka ekipa banuje po 2 mape).
- Organizacija će odrediti domaćina svakog meča, i on će imati pravo da prvi banuje mapu koju ne želi da igra.
- Mape koje dolaze u obzir u grupama su: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train i de_tuscan, de_mirage, de_forge. ( Samo ove mape cete moci da banujete! )
- Ukrštanja se vrše po sistemu:
A1 vs. B4
A2 vs. B3
A3 vs. B2
A4 vs. B1
C1 vs. D4
C2 vs. D3
C3 vs. D2
C4 vs. D1
- U osmini finala se igra jedna mapa, dok će se od četvrt-finala igrati sistemom BO3 (best of three)
- Gubitnik prve mape koju je odredila organizacija bira drugu mapu koju želi da igra.
Mapa u 1/8 finala: de_nuke
Prva mapa u 1/4 finalu : de_train , eventualna treća mapa : de_forge
Prva mapa u 1/2 finalu : de_forge , eventualna treća mapa : de_train
Prva mapa u Finalu: de_mirage , eventualna treća mapa : de_nuke
SERVER & PW- Respect ProGaming CW: 193.104.68.13:27046
- PW: rpgliga
Više informacija na
www.respect-progaming.com