Da bi ti bila 35 moraš biti jako blizu centrale!
Meni je centrala bila udaljena 600m pa sam imao maksimalno 30. Ne vjreuj njima i marketinškim trikovima.
A ovo s Amisom i brzinom krivo radiš....
Sve žalbe moraš slati pismeno, znači email ili pošta
I onda im napišeš pošto ne poštuju ugovor i dok se ne počne poštivati ugovor tražiš umanjenje mjesečne naknade za cijeli period dok se ili ne potpiše novi ugovor koji će se moći poštovati ili dok ne počnu poštovati postojeći ugovor.
Također se možeš pozvati na ništetnost ugovora.
Inače za takve stvari postoji HAKOMetar na stranicama HAKOM-a. Mjerenja se priznaju od 19h do 07h ne i preko dana. Ako nisu isporučili minimalne brzine imaš ih pravo tužiti i rsaskinuti ugovor.
Moraš se puno bolje upoznati sa svojim pravimai načinima kako ih ostvariti.
Ovo što zoveš službu za korisnike to su ti studneti koji nisu za ništa odgovorni, a ljudi na njih bezveze viču. On ne može u tvoje ime složiti pismenu žalbu i to što ih zoveš nema veze s vezom.
Isto tako Amis je sada kupljen od Austria Telecoma i spada u grupaciju VIPnet, B.net, Amis i Metronet pa su im i službe za korisnike sada spojene i ljudi se gube. Sada moraju znati sve o svemu za sve 4 mreže. Iako zoveš broj od Amisove službe za korisnike javljaju se svi. A nitko nije toliko sposoban i obučen imati sve u malom prstru od 4 različita operatera.
Znači sve što je imalo ozbiljnije tražiš isključivo pismenim putem. Evo ti moj zadnji primjer:
Zvao sam službu za korisnike jer pošto su sada svi pod VIPnetom ne vjerujem da će Amis dovoditi optiku k meni u kvart kada već B.net ima položene parice.
Pitam žensku pošto su oni sada ista firma imam li mogućnost dobiti amisovu uslugu preko B.netove infrastrukture i kao neeeee ma što Vam je i itd.
Pošaljem email s istim upitom.
Zove me drugi dan žena i nudi mi optiku po brutalnoj cijeni kao Amisovom korisniku koji prelazi na B.net. I sada imam brzinu od 116/11 Mb/s za smiješnu cijenu.
Znači traži pismeno, ne usmeno.