HCL.hr forum

Gaming => Videoigre => Autor teme: Lord of Destruction - 29. Veljača, 2012., 02:38

Naslov: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 29. Veljača, 2012., 02:38
Nakon TDR2000 koji nisu radili, developeri carmageddona 1 i 2 otkupili su prava za novi nastavak koji se ocekuje (nadam se) ove godine.

(http://i.imgur.com/w8cna.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Cole - 29. Veljača, 2012., 02:48
Slike sam ti izbrisao jer se nisu se pojavile 3 minute nakon što sam otvorio topik.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 29. Veljača, 2012., 03:01
a sad?

(http://i.imgur.com/3nG4n.jpg)

(http://i.imgur.com/RD6La.jpg)

(http://i.imgur.com/13nho.jpg)

(http://i.imgur.com/wJ6W1.jpg)

(http://i.imgur.com/AUuth.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Cole - 29. Veljača, 2012., 03:10
Sve 5  :ementaler:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: redhillunited - 02. Ožujak, 2012., 17:41
Kako da nisam vidio ove slike, ali nema veze. Odlične  :loludara:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 03. Ožujak, 2012., 15:41
koncepti za novi eagle

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/Red_Eagle_Repulsificator_01.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/doug_eagles02.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/Doug_Eagle02.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/Doug_Eagle03.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/Tez_Eagle01.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/blog/concept5/TezEagle.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Dragster - 03. Ožujak, 2012., 15:44
3. i 4. slika =)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 12. Ožujak, 2012., 00:27
evo malo fanovskih prijedloga developerima sa sluzbene stranice:

eagle:

(http://img192.imageshack.us/img192/5144/eagle5.jpg)

(http://img15.imageshack.us/img15/8752/eaglepanorama.jpg)

hawk:

(http://img850.imageshack.us/img850/5842/hawkpanorama2.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 12. Ožujak, 2012., 14:20
Najs. Držim fige da ovo izađe jednog dana
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: progabbeing-jadran - 12. Ožujak, 2012., 14:39
izgleda malo jadno al aj.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: depresija - 12. Ožujak, 2012., 15:04
A Carmagedon 2 nije izgledao jadno :hiha:

mislim, sad će neki novi klinci u stare joysticke,,, nešto nešto. mi ostali možemo biti nostalgični ili nešto. :wildboy:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: redhillunited - 12. Ožujak, 2012., 17:02
Ma bitno da izađe :D
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 09. Svibanj, 2012., 02:15
 :ave: :ave: :ave: :ave:

Carmageddon: Reincarnation Kickstarter Video (http://www.youtube.com/watch?v=w04i9zGL9ss#ws)

(http://i.imgur.com/ftfJD.jpg)

(http://i.imgur.com/0oNOD.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 27. Svibanj, 2012., 15:40
carmageddon uspio! 400 000+ $ na kickstarteru!  :clap:

http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation (http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 05. Lipanj, 2012., 00:33
 :clap: :clap: :clap: mapa je pregenijalna

Carmageddon: Reincarnation... "Work In Progress" sneaky peek (http://www.youtube.com/watch?v=nqwfGqwJlGo#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: redhillunited - 05. Lipanj, 2012., 20:51
S ovom fizikom još bolje igra izgleda :D
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Pajko - 05. Lipanj, 2012., 21:37
Savršeno brutalno.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: progabbeing-jadran - 05. Lipanj, 2012., 21:52
htio sam napisat neki hejterski post al realno  :hihi: rula  :hihi:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 07. Lipanj, 2012., 11:55
gotovo, sakupljeno 625 000 $ od trazenih 400 000 $. iako nisu dostigli maksimalan strech od 750 000 $, svi ciljevi ipak ce biti uvrsteni u igru, bit ce portana na linux i mac, podrzavati split screen i co-op...

http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation/posts (http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation/posts)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 23. Ožujak, 2013., 13:48
+3,5 mil $
http://www.ign.com/articles/2013/03/20/carmageddon-reincarnation-going-next-gen (http://www.ign.com/articles/2013/03/20/carmageddon-reincarnation-going-next-gen)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Dragster - 23. Ožujak, 2013., 14:05
super. :hiha:

kad će više :wildboy: krajem godine :fpalm:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Shazaam - 26. Ožujak, 2013., 02:52
Vjerojatno... jedva čekam, odrastao sam na jedinici i dvojci. Nadam se da će ovo biti dobro.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 30. Lipanj, 2013., 14:41
(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/siamese_dream_2/Siamese_Dream_Front.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/siamese_dream_2/Siamese_Dream_Rear-jetvariant.jpg)

(http://www.carmageddon.com/sites/default/files/news/nobby-xmas/psycho_pitbull_01.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/king_merc/king-merc-final.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/cops/APC.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/cops/SUP.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/cops/CU-NT.jpg)

(http://87a05d1ba1ec8bc0f3eb-38ef210a35abb062538448321993f98c.r44.cf3.rackcdn.com/blog/cops/3PIGS.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Shazaam - 30. Lipanj, 2013., 15:11
kako sam mrzio ovog smrada s tim shark vozilom... nikada nemožeš direktan sudar u njega nego se moraš zabijati pola sata da ga uništiš. MRZIM! :D
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 30. Lipanj, 2013., 16:31
e nije ti to shark. :D ovo ti je jedino novo vozilo predstavljeno za sad "siamese dream", moci ces ga raspolovit u sudaru i vozit polovicu koja prezivi
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Shazaam - 30. Lipanj, 2013., 17:14
e nije ti to shark. :D ovo ti je jedino novo vozilo predstavljeno za sad "siamese dream", moci ces ga raspolovit u sudaru i vozit polovicu koja prezivi
Već mi je bolje :D :thumbs:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 04. Srpanj, 2013., 18:39
kaj murja ima smart ? :hihi:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 12. Listopad, 2013., 14:15
Carmageddon Reincarnation Interview | Stainless' Jason Garber On The Road To Resurrection (http://www.youtube.com/watch?v=OVXUUnfQsP0#)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 01. Siječanj, 2014., 17:25
Important points to note that we would like you to be aware of when watching:

    THIS IS A SUSPENSION TEST – this video is STRICTLY a suspension test video, and we’d ask you to treat it as such.
    PRE ALPHA VISUALS – the level has its base textures applied, but still needs extensive additional work now that the mega-texturing is available, plus much additional accessorizing, finessing and playing about with. The lighting levels are not set correctly yet. In short, it’s all PRE ALPHA.
    TWISTER – the Twister was selected as the most appropriate of our current crop of cars for Patrick to use to tweak the fully independent suspension setup. The chassis and suspension component mesh is complete, but the bodywork has still got to be finally tweaked, detailing added, and finally note that ALL the textures/materials are WIP.
    HIGHLIGHTED SUSPENSION – Batwick purposely asked for the suspension components to be coloured in bright high-visibility materials because he needed to be able to see it clearly as he worked on the code, and we have kept this material colouring in the video, so we can more clearly demonstrate the individual moving parts to you. There’s currently no smoothing applied to the components either – so that the facets of elements like the drive shafts more clearly indicate their rotation (for testing porpoises).
    FIXED CAMERA – we’re using the “Car Inspection Cam” in this video, which pivots around the centre of the car and has none of the nice elasticity of the normal 3rd person camera – this is in order to concentrate the view on the suspension. It also means that you only get a “tease” view of the scene

Carmageddon: Reincarnation Suspension Test (http://www.youtube.com/watch?v=PwcsuOMAyOc#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 28. Veljača, 2014., 20:50
early access 27.3
www.youtube.com/watch?v=sP2rlFnqRrg (http://www.youtube.com/watch?v=sP2rlFnqRrg#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 13. Ožujak, 2014., 22:48
ajde vise!
CUNNING STUNT - Carmageddon: Reincarnation (Pre-Alpha Gameplay) (http://www.youtube.com/watch?v=J00GAqN049o#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Dragster - 13. Ožujak, 2014., 23:05
valjda će srezat te zahtjeve, dosta redikulno 7950 + 8 gigi rama za minimalac
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 13. Ožujak, 2014., 23:14
naravno, zahtjevi ce se smanjivat na mjesecnoj bazi valjda kako ce teci optimizacija i dalji razvoj.

Q: Why is this game getting the Early Access treatment?
A: We are releasing Carmageddon as an Early Access title because we know you fans have been waiting for it a year longer now than we originally intended. And so, with the game at a point where we know that playing it is already great fun, it feels like the right point to get it out there. Launching the game now means that we can get invaluable feedback from the community playing the game – feedback that’s both gameplay and tech dev related – which will help us to make the finished game the best it can be.

So – this is the really important bit. Only buy the game if you’re prepared to experience the bugs, glitches and crashes that inevitably come with a game that is in a pre-alpha state. This game is in development, it’s still got months of work left before it’s stable and complete. A lot of code and art has still to be written and created. Yes, it’s great fun to play, but you’re going to find that from update to update there will be the inevitable problems associated with an unfinished product, including: missing features, slow load times, variable frame-rate, crashes, etc.

Of course we’ll keep you updated on what you can expect to see in each update, and what’s still to come, on the Steam Page, forums and on Carmageddon.com.

Q: What does “Pre-Alpha” mean?
A: Pre-Alpha means that the game still has a scheduled list of code and assets to be written and created. The game is buggy, it lacks features, it’s prone to crashing and performance issues. There will be issues with the frame-rate of the game, and things that work in one release being a bit broken in the next. Pre-Alpha means that the game has not yet reached the stage of completion where it can be described as “Alpha”.

Q: And what does “Alpha” mean then?
A: Alpha is when the game can be played in its entirety without any 100% repeatable bugs that block progress. All Content is present however it will contain placeholder material.

Q: They speak also of “Beta”?
A: Beta is when all placeholder material has been replaced with final assets, and ideally there are no Priority 1, A and B class bugs remaining.

Q: So when is the bloody game going to be at the “Final Release” stage then?
A: When we say, “It’s ready!” Which is currently, “later on this year”. Precise date TBC as soon as we can.

Q: What, only one unfinished level?
A: Let me explain the reason for this. When the Kickstarter Backers get their hands on the game for the first time, we’re going to get our first experience of “mass feedback” to the bugs and issues you’ll be reporting back to us. It’s therefore really important for us to begin the process in a carefully managed way, and limit the amount of data you have to play with for that first two week period. This will allow us much more focus on dealing with anything fundamental that might show up either game-side or in our feedback management.

Q: How can I change the graphics options?
A: There are no options in-game to adjust the visual settings, they just aren’t ready yet. This includes changing the game from full screen mode to windowed. If you must *insist* on fiddling with things then you will need to edit the “config.lua” file. Editing this file is at your own risk, strange things may happen… If something strange does happen, delete the file and restart the game. A fresh config.lua file will be generated and all strangeness should be back to your normal levels. The config.lua file is in the Carmageddon_Reincarnation folder in your Steam library (default is: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Carmageddon_Reincarnation)

Q: Judging by that frame-rate, y'all buyers better get your CPUs ready because cause THIS ONE IS GONNA BE A BIG ONE!
A: Frame-rate will currently be an issue on some PCs. Full optimisation of all our completely newly written code is ongoing, but it’s going to be one of the last areas of code to be finished, by definition. In the meantime we’ll give the player plenty of options of stuff to turn off or turn down to help keep the game running acceptably on the min spec PC. As the game gets closer to being complete and all the things we can do to optimise it get implemented, frame-rate will cease to be an issue.

Q: I have a weird feeling that cars are to light, will verify it on Earls Ass
A: The problem with gravity is that it doesn’t look “right” to some people. We have had to actually INCREASE gravity to 1.3 times its actual force, because the cars have very powerful engines and brutal acceleration (in order to be fun to drive and damage each other in a way that feels satisfying), and when they get airborne or get launched off the scenery or each other they look like they’re flying! Of course, players will be able to mess around with settings such as gravity using the CarMODgeddon tools.

Q: Don't you think that in the very first crash of the video The Twister received way more damage than it should have?
A: Car damage balancing is ongoing as I previously mentioned. Also, the weapons on cars (Twister’s drill-bit, Cleaver’s wheels etc.) are designed to do exaggerated damage to cars and peds – but this is also being balanced and adjusted constantly too.

Q: How much of the terrain can be damaged besides say the barriers?
A: Terrain damage only limited by the amount of destructible accessories the artists add to the level. The tyre and wheel damage works on all of the cars.

Q: To everyone who reported strange behaviour of damage and things in the video.
A: 1. Yes, it’s pre-alpha and you’re going to continue to see strange things happen for a good few months yet! 2. Most of the video was shot in Action Replay, which – although it mostly works – still doesn’t manage to track everything consistently, particularly damage to both vehicles and the environment. And 3. It’s pre-alpha. To everyone who asked the “what level is it?” question… It’s called the Rig Wreck, and it’s the grey-box of one of our smaller levels, and it’s effectively an update of the old Splat-Pack’s Ice Rig. A grey box level is one that’s in the early stages of development.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 15. Ožujak, 2014., 01:11
evo igrao kojih 2 sata i super mi je vec u ovom stadiju. bit ce to najbolji carmageddon do sad vjerujem. bio sam skeptican jer mi je prvi carmageddon u top nekoliko naj igri ikad. a bio sam i skeptican nakon ovih alpha videa. ali u igri osjecaj je odlican. i vidi se da je to bas onaj pravi pravcati carmageddon, ne neki spin off, reboot ili nesto trece. 

upravljanje autima je oooodlicno, ne sjecam se kad sam zadnji put igrao igru di je to tako dobro izvedeno i prilicno me iznenadilo jer su c1 i c2 (a tdr 2000 bolje i da ne spominjemo) imali trome aute koji tesko skrecu (a tdr je imao igracke). popravak auta je tako efektno izveden da mi je gust razbit auto da bi ga popravio. totalno neocekivano me iznenadilo.

Carmageddon Reincarnation Pre-Alpha Damage and Repair (http://www.youtube.com/watch?v=MFAeMu7i_-Q#ws)

isto tako oni amortizeri i ta mehanika su odlicno izvedeni i jednostavno mi je nevjerojatno gledat kako se sve to pomice. damage model je OK,  u ovom stanju nije bolji od beamNGa i NCGa ali nekako je tesko uopce usporedjivati te igre sa carmageddonom jer nema smisla, u carmageddonu izvodis frontalne sudare sa 200km/h, normalno da se ne pigaju kod 50 na sat kako je to izvedeno u ostalim igrama. ali ok, ko zna kolko ce se do pune verzije to izmjenjati. igra je zadrzala onu zabavu i igrivost i to je ful bitno, beamNG sam igrao sat i zasitio se, a NCG-ma sam se zasitio nakon 3 sata. sve sve sve stvari koji cine carmageddon carmageddonom su unutra. cak vec u alphi ima replay! moram priznat da sam prilicno iznenadjem detaljima, tipa odlicnim dizajnom i izgledom menija, ocekivao sam neki prosjek. evo par slika iz igre.

(http://i.imgur.com/nKudsNj.png)

(http://i.imgur.com/3QAYo9e.png)

modovi igre
(http://i.imgur.com/Fw18GS2.png)

(http://i.imgur.com/YcPHMR4.png)

(http://i.imgur.com/RtmjmcV.png)

(http://i.imgur.com/Pyh8pLn.png)

(http://i.imgur.com/48aZZLt.png)

(http://i.imgur.com/STynpFT.png)

(http://i.imgur.com/7fQk204.png)

(http://i.imgur.com/QTeijbo.png)

(http://i.imgur.com/4X0gh0K.png)

(http://i.imgur.com/zcFfiS5.png)

(http://i.imgur.com/zq20L0U.png)

(http://i.imgur.com/6VIImYi.png)

(http://i.imgur.com/xBfwd5S.png)

(http://i.imgur.com/txDZzE3.png)

(http://i.imgur.com/ctfCXyS.png)

(http://i.imgur.com/umcdV7g.png)

(http://i.imgur.com/xxMxav1.png)

(http://i.imgur.com/fMjel5c.png)

(http://i.imgur.com/ykS2itP.png)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Dragster - 15. Ožujak, 2014., 01:21
odlično jebemu :hiha:

inače, meni je bio vrhunski C1 i C2 vozni model, ta tromost je bila prikladna tamo obzirom na općeniti izgled auta, za očekivat je takvo ponašanje, dok su oni manji bili agilni i to.

na kakvoj konfiguraciji igraš?
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 15. Ožujak, 2014., 01:38
amd 8530 sa 4ghz, gtx770 i 8gb ram. nema ti u alphi jos grafickih postavki dok ih ne ugrade ali mozes nesto sredit u configu pa ti moze radit bolje, ja nisam nist dirao. framerate mi padne na 25 kad se popravljam i kad gledam neki kompleksni dio mape, ali u principu mi ide glatko. mislim, gle u kojoj je igra fazi, jos nema ni tekstura, di je optimizacija...
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 22. Ožujak, 2014., 14:01
Carmageddon: Reincarnation In-Game Footage #1 (http://www.youtube.com/watch?v=Xh__LnYQjWs#ws)

sluzbeni
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 22. Ožujak, 2014., 17:07
Šta znači ovaj postotak kod autiju, onaj final ? Da li to znači pošto je pre-alpha da su u tom razvoju tj da su 60% ukupnog modela/tekstura itd ili nešto drugo ?

Veselim se ovome, C1 brutalna uspomena iz djetinjstva lol
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 22. Ožujak, 2014., 17:29
A daj, stvarno je loše složen video. Jel samo ja vidim da taj službeni video ima takav masivan framedrop na 0:19? :wildboy: 

A i općenito, izbor scena i montaža - nije to dobro.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Me666 - 22. Ožujak, 2014., 17:35
Samo tamo? Cijeli video je jedan masivan framedrop.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Dragster - 22. Ožujak, 2014., 18:22
cijela igra je framedrop po viđenom...

s druge strane, igra ispunjava očekivanja kao rijetko koja u zadnje vrijeme
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 22. Ožujak, 2014., 18:28
framerate je popravljen/poboljsan u nekim dijelovima kao sto je popravljanje auta, izasao je hotfix koji je velicine 50% instalacije igre.

evo kaj na temu zahtjeva i frameratea kazu developeri na steam forumu:
"......, sorry that we've disappointed you. The fact is we DO intend to make the game highly scalable in terms of the hardware requirements - but at this stage that optimisation just hasn't made it in. Keep following the Update info, and I hope that we will eventually have the options in place that will allow you to play.
At the same time, I have to say that Carmageddon has always been a title that was aimed at the "higher end" of PC abilities - just because of what we want the game to do. And I assure you its current demands on hardware cannot be blamed on anything to do with "new generation consoles"."



EDIT:
postotak kod auta moze znaciti svasta. kvaliteta tekstura niti na jednom autu nije konacna. imas nesto na prosloj strani, tipa: "RE ALPHA VISUALS – the level has its base textures applied, but still needs extensive additional work now that the mega-texturing is available, plus much additional accessorizing, finessing and playing about with. The lighting levels are not set correctly yet. In short, it’s all PRE ALPHA."
damage model kao i balansiranje damagea i armomra isto nije gotovo do samo izlaska igre, ali mislim da se postotak ipak odnosi na izgled i neke stvari, tipa u damage tech videu di se gnjeci jedan auto kotaci mu stalo ostaju pravilno na mjestu. sad nakon novog hotfixa ocito je taj dio razradjen pa mu kotaci mogu otpadat, savijat se s karoserijom itd

Q: What does “Pre-Alpha” mean?
A: Pre-Alpha means that the game still has a scheduled list of code and assets to be written and created. The game is buggy, it lacks features, it’s prone to crashing and performance issues. There will be issues with the frame-rate of the game, and things that work in one release being a bit broken in the next. Pre-Alpha means that the game has not yet reached the stage of completion where it can be described as “Alpha”.

Q: And what does “Alpha” mean then?

A: Alpha is when the game can be played in its entirety without any 100% repeatable bugs that block progress. All Content is present however it will contain placeholder material.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 22. Ožujak, 2014., 18:49
ae thanks

ovo bu se probalo kad bude nekakva puna verzija :)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 26. Ožujak, 2014., 21:34
sutra early access za sve i novi update. upravo gledao 2 sata live streama. jedan novi auto  i 2 nove mape (industrial i countryside, ne znam kak se sluzbeno zovu, ali ko je igrao original znat ce). framerate je ocito poboljsan i nisam vidio niti jedno zastajkivanje prilikom sudara, a tad se najcesce javljalo prije. mape su genijalne, meni su mape u carmageddonu najbolje dizajnirane mape ikad. sve mape koje ce biti redizajnirane iz jedinice bit ce velike kao i one ili vece od njih. ono sto sam dosad vidio rekao bi da je ko jedinica i najbolje iz dvojke samo 10x bolje. npr kolicina krava, koja se moze vidjeti dolje na print skrinovima koje sam pohvatao.

kaj su zanimljivog rekli o igri a da sam popamtio.

svi auti ce ima pogon na sva 4 kotaca iz razloga kad mu otpane kotac-dva-tri da se moze kolko toliko kretati. takodjer upravo su pokrenuli diskusiju na forumu jel da uvedu popravljanje AI vozila do neke razine iz razloga da kad budu tesko osteceni  ili bez svih kotaca da ne stoje na mapi.

u igri ce biti uzivo faca lika s kojim vozite (bit ce dvije-musko ili zensko kao u originalu) i vec su snimljene. ko ne razumije o cem pricam nek gugla "prat cam".

fiziku za igru je radio jedan jedini lik, neki doktor fizike koji je radio fiziku i za prvi carmageddon. btw, damage model je na nekim autim ocito promjenjen/poboljsan.

igra ce podrzavati split screen za 2 igraca i sve moguce kontrolere ukljucujuci i volan. imat ce i detaljno postavljanje kamere a imati ce i opciju free camera pomocu kojeg dok igrate na tipkovnici mozete misem pomicati kameru u svakom trenutku bilo udaljavanje, bilo visina, bilo rotacija....

maksimalno ce u "utrci" biti 8 auta jer smatraju da je to neki maksimum da se "utrka" ne odugovuce. veci broj auta i sve zivo ce se moci mjenjati pomocu mod toolsa koji se zovu carMODgeddon.

takodjer, nisam skuzio jesu nesto vec od tog uveli ili razmisljaju - promjenu vremenskih uvjeta i promjenu dana i noci tokom utrke. ali mislim da ce odredjena staza biti dostupna s odredjenim dijelom dana sigurno.

svakim updateom se sve vise toga dodaje u igru. novi zvukovi itd. igra na trenutnoj razini je takva da se developeri glasaju "muuu" za krave, a casne sestre trenutno zamjenjuju pingivine na ledenjaku na ledenoj mapi buduci da zvukovi krava i modeli pingivna jos nisu na dovoljnom stupnju da bi se ubacili u igru. ozbiljno.

pitao sam za teksture- mapa countryside (ocito je koja je to po skinsima dolje) je 59% zavrsena i teksture su prakticki konacne, ali su vrlo niske rezolucije jer nije primjenjena tehnologija zvana "megatextures" koja je implementira u igru. o kakvoj se tehnologiji radi, najbolje da kopi-pejstam sa starog dev-bloga:
"This means that the lovely detailed environment work the artists have been doing that utilises this amazing technology will actually be visible on yer everyday decent PC. And what is Virtual Texturing, again? Well strictly speaking it’s known as Sparse Virtual Texturing, and simply put it is the creation of large virtual textures that are streamed from disk. The mega texture system takes artist generated image data and chops it into many smaller texture pages that can be streamed off disk as needed. This will allow artists to create greater levels of texture detail within the scene than we’ve ever had before, and will speed up the loading times and keep memory usage low. The texture pages are of fixed size, currently 128 by 128 pixels and the system currently supports a page array of 65536 by 65536, giving a virtual texture space of 8,388,608 by 8,388,608 pixels."

vrijeme je za skrinse:

(http://i.imgur.com/VuxR7Iv.png)

(http://i.imgur.com/tlmWL5H.png)


da nisam vec uzeo igru, nakon ovog skrina bi je uzeo:

(http://i.imgur.com/Olk1cZ8.png)

(http://i.imgur.com/CLijxMZ.png)

(http://i.imgur.com/nVwhmMT.png)

(http://i.imgur.com/Vcq7utQ.png)

(http://i.imgur.com/LAG2mxx.png)

(http://i.imgur.com/lYaCXbs.png)

(http://i.imgur.com/DGSCQuC.png)

(http://i.imgur.com/UNJHhbh.png)

(http://i.imgur.com/0eNS4vE.png)


na mapi industiral ima nekih pokretnih dizalica, strojeva itd koji te mogu zgnjeciti, malo me podsjetilo na tech demo od NCGa

(http://i.imgur.com/gqIOx7R.png)

(http://i.imgur.com/l0e3qvC.png)

(http://i.imgur.com/kPhsJLV.png)

(http://i.imgur.com/JcBq3V3.png)

(http://i.imgur.com/zzIrLbp.png)

(http://i.imgur.com/FPfcTEl.png)

(http://i.imgur.com/SyQ2Xsn.png)

(http://i.imgur.com/44SWgWn.png)

(http://i.imgur.com/CXDqVA4.png)

(http://i.imgur.com/foHAmE8.png)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 27. Ožujak, 2014., 22:29
jako pozitivno sam iznenađen samom kvalitetom igre, apsolutno sam odusevljen. mislio sam da bude bar 80% dobra kao 1 i 2, ali ovo, ovo je genijalno, nadmasuje stare u svakom pogledu.

framerate mi je prvo na novijim mapama bio los, ali dodane se neke graficke postavke i na low nemam nikakvih problema, ide na 45-50 frejma. ociti je napredak u framerateu kod sudara di bi prije uvijek igra stala, sad radi bez zaustavljanja.

mapa countryside (nije sluzbeni naziv) je vjerojatno najbolja mapa koju sam ikad igrao u bilo kojoj slicnoj igri, moze se otici u svaki kutak mape, a tek kakva nevjerojatna vertikalnost! i akrobacije. i raznolikost.

na pocetku je par screena od industrial mape, dosta je nedovrsena, iako i takva, nadmasila je originalnu sigurno. svi skrinovi su s najslabijom grafikom, uzet i u obzir pre-alpha visualse i ekstremno niske teksture.

(http://i.imgur.com/ze5oFEQ.png)

(http://i.imgur.com/C4OpqW7.png)

(http://i.imgur.com/By85tiP.png)

(http://i.imgur.com/CAgRvfC.png)


carmageddon u punom sjaju

(http://i.imgur.com/NXNzE72.png)

(http://i.imgur.com/zOcIpgk.png)

(http://i.imgur.com/JNYVUBP.png)

(http://i.imgur.com/r2Uqn1g.png)

(http://i.imgur.com/AAjzsbo.png)

(http://i.imgur.com/ihyLT2X.png)


i bakica se vratila

(http://i.imgur.com/hJlhGb1.png)


smart od murije je tu zbog ciste zajebancije, presmjesan je u pokretu. zato s vecim copovima  nemate sanse.

(http://i.imgur.com/QNxB7RE.png)



da, tamo mogu doc

(http://i.imgur.com/nMIp20k.png)

(http://i.imgur.com/4HmQtqy.png)

(http://i.imgur.com/LkAiuJK.png)

(http://i.imgur.com/kzjhmkB.png)

(http://i.imgur.com/hpvgi8N.png)

(http://i.imgur.com/mxPHjLn.png)

(http://i.imgur.com/WsjBREH.png)

(http://i.imgur.com/tWk2iDg.png)

(http://i.imgur.com/43DRIOp.png)

(http://i.imgur.com/ddwISxU.png)

(http://i.imgur.com/Wi8d8ny.png)

(http://i.imgur.com/5Ihy12I.png)

(http://i.imgur.com/9a24vfC.png)

(http://i.imgur.com/J0wQU2U.png)

(http://i.imgur.com/IBxZH7C.png)

(http://i.imgur.com/4luBQaz.png)

(http://i.imgur.com/5omqKqC.png)

(http://i.imgur.com/3pzOrMG.png)

(http://i.imgur.com/7m6lCP1.png)

(http://i.imgur.com/lJ5n21y.png)

(http://i.imgur.com/OJUC1ao.png)

(http://i.imgur.com/uCljwS7.png)

(http://i.imgur.com/3FHIInY.png)

(http://i.imgur.com/lqHrVC8.png)

(http://i.imgur.com/yaAEBXi.png)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 28. Ožujak, 2014., 19:43
trailer!

https://www.youtube.com/watch?v=33-S3wN1HXk (http://www.youtube.com/watch?v=33-S3wN1HXk#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Cole - 28. Ožujak, 2014., 23:36
Inače probaj samo malo manje slika stavljat u post.
Bilo bi odlično kada bi linkao poslije par slika na galeriju neku. Manje više svi servisi to podržavaju.
Ovo će se odigrat, radi starih vremena.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: disc0 - 29. Ožujak, 2014., 14:58
Inače probaj samo malo manje slika stavljat u post.
Bilo bi odlično kada bi linkao poslije par slika na galeriju neku. Manje više svi servisi to podržavaju.
Ovo će se odigrat, radi starih vremena.

Bas to, 2-3 slike su dosta.

A trailer je odlican ;)

Nikad nisam igrao prva 2, ili koliko ih je vec, ali ovaj cu definitivno probat jer izgleda bas fora.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 01. Travanj, 2014., 00:54
neki igraci su uspjeli namjestiti free cameru za skrinse:

(http://i.imgur.com/FQfsvqJ.jpg)

(http://cloud-3.steampowered.com/ugc/594780675393619453/12920D568894B113B3281BA405BD254712C936E1/)

(http://cloud-4.steampowered.com/ugc/594780675339242279/F5D501B3F2311243FD3BDE3D551D54B88BE322A5/)

(http://cloud-3.steampowered.com/ugc/594780675339754033/45CCB7DA48BC2B0BDA57A5740301B99A3F801510/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/594780675339755568/19F7140B2115DF9C35943EA4B7155F6C33C36226/)

(http://cloud-3.steampowered.com/ugc/594780675339757110/BCB37AA15B4B666DDAA88C2C6EF312598535FB3E/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/594780675340092888/3726EEC06E6919C953D0510602FD0E8882FD6EBC/)

(http://cloud-3.steampowered.com/ugc/594780675339128682/B3276F2610DC5C4D8489CDFA895E63C8648FB59D/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/594780675339303179/D563F4211271341233E2BE49D83AAB72F76949B8/)

(http://cloud-3.steampowered.com/ugc/594780675340086865/9054B0B6154C7D3C5B73456F81CDD9F6E01B3812/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/594780675393687008/B4C213EF230625AB2AE6A77BE1B2FEE9F8185D4E/)

(http://cloud-4.steampowered.com/ugc/594780675346996978/5D0CC57D7231A90C45C66C7987350C37188988F2/)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 11. Travanj, 2014., 14:34
Uzeo sam sad tu pre-alphu na Steamu... i to je valjda najgore optimizirana igra ikad :wildboy:

Na konfi s Radeonom R9 290 (4GB) i FX-8350 procom (na 4,5GHz) ide mi debelo ispod 20 fpsa većinu vremena... s time da je apsolutno sve ugašeno ili na low i još sam stavio na 720p rezoluciju. Dobro, pre-alpha je u pitanju, rade na riješavanju problema itd., ali baš je preloš framerate za nešto što se u bilo kakvom obliku može kupit. Praktički neigrivo, daj ajde :wildboy:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 12. Travanj, 2014., 12:40
vise od 50% frameratea ti pojede car reflection i image quality, ako ne i 80%. prvi obavezno imaj na low, a image quality dost "poboljsa" grafiku, mozes ga imati na low/medium (najnize ti je very low). s tim da svaki put moras smanjivati car reflection jer igra trenutno ima bug koji ga svaki put stavlja na high kad udjes u igru i razara framerate. meni framerate oko 45 zna biti u prosjeku sa slicnom konfiguracijom ko tvoja, ovisno o mapi, dijelu mape itd. ostale graficke postavke mozes punkut na max, ali onako nisu implementirane neke, tipa tamo kod shadow transparency ili tako nesto.

gledao sam prosli live stream i planiraju jednom mjesecno izdavati update, krajem mjeseca, a trenutno im je glavni posao upravo optimizacija jer su se ljudi, naravno, zalili na performanse.

EDIT:
mislim da ti je zasad najoptimalnije sto se tice omjera izgleda/performansi:
sve stavit na najnize i ugasiti osim:
ambient occulsion-on
post processing-on
image quality - very low/low/medium - isprobaj, znacajno utjece na framerate i na bljutavost slike
particles - stavi na medium iz razloga jer na low prakticki nema krvi, a a pjesaci se komadaju u prevelike komade i puno losije izgleda nego nego na vecoj razini

framerate 25-50
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 12. Travanj, 2014., 13:28
Ma probao sam jučer staviti sve na low (prvi put ipak nije bilo sve na low - kasnije sam skužio da neke stvari ne možeš staviti na low za vrijeme igre, pa je primjerice image qualitiy bio zapravo na high)... i sa svime na low je framerate opet nije bio 25-45, nego tipa 5-60, s prosjekom od oko 15 fps-a. Npr, srušiš neki fizikom pokretani dio u igri (veći komad) i framerate samo padne i ne digne se više, neovisno o tome je li taj srušeni predmet blizu tebe ili vidiš li ga uopće. Upravo to mi se dogodilo jučer... zna biti glatko (relativno) i onda se neki jači sudar s fizikom dogodi i framerate samo padne i ne digne se više na onu glatkoću s početka utrke.

Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 12. Travanj, 2014., 13:50
to mi je znalo biti kad sam imao particles na maximalnoj postavci. hm, neznam, cudno mi je jer imamo isti procesor, imas bolju graficku, a ja jos igram u 1080 rez
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 14. Travanj, 2014., 00:25
Evo nabacih jedan gameplay komentar iz te pre-alphe, dobro sam i prošao - prosjek frameratea je bio oko 13  :hiha:
 
Mislim, bar ako je vjerovat Mirillis Actionu, programu s kojim sam snimao ovo. A nisam baš siguran koliko mu je za vjerovati iskreno - onako odokativno mi je djelovalo da je framerate i viši od toga što on pokazuje. Tnx za postavke Lord of Destruction, spomenut si i u videu :)

http://youtu.be/wNPCEERqAeM (http://youtu.be/wNPCEERqAeM)

Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 14. Travanj, 2014., 22:21
hvala, nisi trebao. :thumbs:

inace kod "utrke" u carmageddonu nemas pozicije, treba samo zavrsiti utrku prije nego te netko unisti ili istekne vrijeme.

EDIT:
btw, krave kad vide auto nece bas rodit mlijeko, ali ce se, ispricavam se na sljedecih nekoliko recenica, usrat kao i u prvom nastavku. osnovna animacija za sranje postoji vec vise od 6mj, ali nije uvrstena (kao i mali milijun stvari) buduci da nije na dovoljnoj razini "ispeglanosti", niti je zadovoljavajuca, niti ne postoji jos efekt za govna, niti fizika, a vjerojatno fali i AI krave i zvuk sranja.

Cow poo (http://www.youtube.com/watch?v=Ilutf4IoQKY#)

uglavnom, sve stvari koje se ocekuju bit ce unutra, bez brige, i vise od toga
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 15. Travanj, 2014., 19:11
To za pozicije misliš u freeplayu? Jer prilično sam siguran da je u karijeri u Carmageddonu 2 bilo pozicija :/ Ili ne... u biti - da, sa vremenom si se utrkivao više, checkpointovi ti daju bonus na vrijeme jel.

I vidiš, zaboravio sam taj detalj sa sranjem iz dvojke (ili je bilo samo u jedinici? Nju sam manje igrao), al očito mi je duboko implementiran u podsvijest kad sam se sjetio rađanja mlijeka.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 17. Travanj, 2014., 20:12
nikad nije bilo pozicija u carmageddonu niti u jednom modu. tek ce sad u ovom biti jedan tip utrke di je bitno zavristi prvi. opet, za C2 nisam 100% siguran, ali rekao bi ipak sa velikom sigurnoscu da nije bilo, za C1 sam siguran igram ga jos dan danas. bonus za vrijeme su bili jedino pjesaci i sudari sa drugim autima. krave su samo u jedinici bile, mislim da u C2 nije bilo zivotinja.

-------------------------

neki vozaci i auti sa steam trading cardsa (zapravo concept art):

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/a457f44bec583c68fbf74b00112831f70f1ad45e.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/563964255453536eddb3e9fff210fc3b50911cc9.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/e9064c9b4b8dce9d311cd89ef89b91a0645d3ed3.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/6873517f4127a1c78eaf2655f8440e8bb4c88796.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/7fe2b4cf0dca97b1d665d44cff4cde0d373f75ce.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/be81ec3be9c099f07f5791c00f82c6da22b9b4e4.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/a1dbd09f89f24905fcf95728ead7c27ac757f0b1.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/61e34edade001e1645523a619bdfafb2d4363170.jpg)

(http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/items/249380/789b64dbb76fd191cda20f977badfaa0357e92a9.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 08. Svibanj, 2014., 23:18
13.5 gb update!

igrao 10 min. generalno - grafika i sve ljepse, na starim stazama radi na ultra ali sa srezanom daljinom prikaza (prije na medium/low!), na novoj mapi (u gradu!) steka jer je jos na pocetku s optimizacijom i tamo treba spustit.

stavim slicke poslije ili sutra.

sad sluzbeno:

o performansama i grafici:
...On the Low setting and turning off VT’s, Shadows, Ambient Occlusion, Post Processing and Cube mapping we have been able to achieve a 30fps+ gameplay experience on nearly all levels using the following PC setup:
i3 @ 2.9Ghz, 4GB RAM, 1Gb AMD HD 5700 series video card. Chopping Maul is our largest level yet and this level will have worse performance than the others.

Please be aware that this is just the beginning of our performance optimisations. We expect to see a lot more happen over time as more content is implemented and we find out the best ways to render the game to screen for different PC setups.

Post Processing is in early stages and as such the visuals in game when they are switched on have not been set to final.

Virtual Textures have been implemented and are included in the build. They are switched off by default as (currently) they can have a detrimental effect on performance, especially on lower spec PCs. If you have a good rig we suggest you try them and see how they work. We would love to receive feedback about how they are working on your PC. Please include output from DXDiag with any reports. (See HERE for how to generate the DXDiag file.)

Multi-threaded Damage is switched off by default. This was a late addition to the game and hasn’t received much testing. It should provide a performance boost but as it is untested we expect there to be some dodgy results. You can help us by reporting bugs you see with this switched on. If you can try to replicate any bugs with it switched off and on before reporting the issue that would be fabulous.

New Environments:
    Bleak City

Environment Updates:
    Dusty Trails
        Now populated with more PUps and accessories
        Level geometry and texture tweaks and updates
    MagNuChem
        Now populated with more PUps and accessories
        Level geometry and texture tweaks and updates
    Rig Wreck
        Level geometry and texture tweaks and updates

New Cars:

    Electric Blue – complete with “Electro Bastard Ray” (ped reaction and visual effects not done yet – in the meantime, the ray insta-gibs ‘em!)
    The Plow – not textured yet
    Annihilator – complete with permanent “Hot Rod”, but also not textured yet


Car Updates:
    CU:NT Cop car textured and specs tweaked for game play
    General game play tweaks, adjustments and fixes to all cars


Front End updates:
    Improvements to the Wrecks Gallery and Garage
    New Visual Options to tweak to increase performance
    General bug fixes and improvements

  In-Game updates:
        Performance and Stability Improvements
        More Ped animations
        More new Peds
        New Pups
            Electro Bastard Ray
            Peds on Map
            Mine Shitting Ability
            Afterburner
            Fast Bleedout
            Opponent Stinger
            Ped Detonator
        Water splashes
        Minimap and Map tweaks
        PIS tweaks
        Additional audio and audio tweaks and improvements
        Action Replay tweaks and improvements

Things We Broke
The Eagle R’s damage texture is currently “horrible”.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 10. Svibanj, 2014., 00:16
skrinsi iz nove verzije (pre-alpha 0.1.3 -> 0.2.0).  ostali skrini u temi - skrinsi

(http://i.imgur.com/3sx3JHO.jpg)

(http://i.imgur.com/XAE9aNT.jpg)

electric blue - rjesenje kad treba sve sprziti na stazi

(http://i.imgur.com/p2BuxFO.jpg)

sjene na zidu - neprocjenjivo


(http://i.imgur.com/Ho7ZGHL.jpg)


(http://i.imgur.com/kuMiC76.jpg)

(http://i.imgur.com/c2XC0QC.jpg)

(http://i.imgur.com/jFHsSSh.jpg)

(http://i.imgur.com/ex42zs7.jpg)

(http://i.imgur.com/y0PnN70.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: snowblind - 10. Svibanj, 2014., 04:10
Gledajući slike, iz nekog razloga mi baš dođe da ponovno zaigram Vigilante 8.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 10. Svibanj, 2014., 15:49
staze su pune easter eggova

(http://cloud-4.steampowered.com/ugc/597036205647989559/57F2BB8A0A526A6243836293509213BFA7B0D125/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/597036205661208287/76144C30A67BE30B1A92A70B6DC2B1037119D08C/)

(http://cloud-2.steampowered.com/ugc/597036205638006086/9554549118CAE64BDFAC856F7148A13CDAF9392E/)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 18. Lipanj, 2014., 19:52
novi update 11+gb. novi auti, nove staze, novi zvukovi, poboljsanje performansi. javim domove, skida se. update za mjesec dana bi među ostalim trebao dodati i multiplayer
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 18. Lipanj, 2014., 20:35
Uuuuu, taman sam razmišljao da bi mogao novi video napravit nakon onog prošlog updatea, sad će bit još bolja situacija za pokazat neke nove stvari. Samo da se skine Battlefield: Hardline beta pa ide ovo :hiha:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 19. Lipanj, 2014., 00:13
dodane su MP mape koje se mogu voziti i u SP. optimizacija je jos bolja, ali sam nezadovoljan glede toga, vjerojatno sam previse ocekivao, odnosno da odmah mogu puknut sve na ultra. igram na medium i probao sam i na ultra i nema mi neke prevelike razlike. ocito je da se jos neke stvari moraju implementirati. vidi se da su dodani neki efekti od kojih su neki optimizirani, neki ne. recimo u prosloj verziji mi je radilo na "jacoj" grafici, ali iz razloga jer ti efekti nisu bili dodani. treba malo kemijat s grafickim postavkama ako se osim glatke hoce imati i lijepa grafika. svijela koje auti bacaju na pjesake i projiciraju sjene na zid su najbolja i najrealnija koja sam ikad vidio (yebis2?). auti iz prosle verzije bez tekstura su sada teksturirani. dodana su 3 nova auta, neteksturirana (ocito je da ce biti s teksturama u sljedecem updateu). dvije novije mape cini se da imaju sve teksture (doduse jos uvijek je igra PREALPHA pa nikakve nisu na maksimalnoj rezoluciji). prva mapa na ledu jos uvijek nema isteksturiranu ogromnu nakosenu zgradu lijevo iz nekog razloga, ocekivao sam da ce to zavrsiti jos u proslom updateu. ali ima pingvine koji su prekul.

performanse najvise zderu ostali auti ,jer ako iskljucim AI vozila i vozim sam po mapi, mogu voziti na jednom stupnju grafike vise a sa istim performansama.

btw,  igra bi trebala biti oko verzije 1.0 u kasno ljeto. sad je 0.3.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 20. Lipanj, 2014., 15:03
ovakav setting se trenutno cini najbolji omjer performansi i grafike. framerate 30+ sve staze, jos se moze povecati image quality na ostalim stazama osim na mapi u gradu buduci da je ona nova i najmanje optimizirana trenutno. car reflection obavzno na low ako se zeli framerate 30+.

(http://i.imgur.com/MBmnDzE.jpg)

(http://i.imgur.com/uCVcN7c.jpg)

(http://i.imgur.com/GJn5y2D.jpg)


novi teksturirani auti. meni omiljeni bager.

(http://i.imgur.com/WS7eA8t.jpg)


i dragster - tesko ga je voziti zbog konstantnog hod-rod powerupa, bit ce ga navodno moci iskljuciti na tipku u buducnosti, isto kao i struju kod electric blue-a.

(http://i.imgur.com/g0yBE9W.jpg)

(http://i.imgur.com/t5uujqM.jpg)



vise http://www.hcl.hr/forum/multiplatform-gaming/vasi-skrinsi-iz-igara/msg708036/#msg708036 (http://www.hcl.hr/forum/multiplatform-gaming/vasi-skrinsi-iz-igara/msg708036/#msg708036)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 20. Lipanj, 2014., 15:49
Svaka čast na konstantnom updejtu ovog topica, pokazuje tvoju pravu ljubav prema pravom originalnom Carmageddonu i vjeru u ovaj novi :hug
updejti su ti super, samo nastavi.
Sviđa mi se kako napreduje, sve to već sada izgleda na neku pravu igru.
I odlično je što je toliko grafičkih opcija već u prealphi.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 20. Lipanj, 2014., 16:34
apdejtam kad se nigdje ne moze o igri procitati niti naci informacija, dobro nema ni smisla, buduci da se radi o pre-alphi. inace, svake srijede od 6-8 developeri imaju live stream di odgovaraju na pitanja, ali sumnjam da se to nekome da gledati, cak ni ja zadnjih par pratio. btw, pre-alpha - alpha -beta, rekli su da mozda nece biti strogih prelazaka iz stadija u stadij nego se se mjesecnim updateovima, dodavanjem sadrzaja, detalja i peglanjem igre kliznuti u "final release" koji se ocekuje tamo negdje pocetkom jeseni zasad
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 01. Srpanj, 2014., 22:55
svi koji su uzeli ili ce uzet C:R na early accessu, upravo su nenajavljeno dobili originalni carmageddon 1 + splat pack ekspanziju besplatno, prije nego se pojavila na steam storeu. buduci da vec imam C1 na GOGu koji sam dobio besplatno zbog kickstartera, poklonit cu ovaj dok smislim kako
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 10. Srpanj, 2014., 22:32
neki lik je uspio natjerati rezoluciju na 8192x5120! pretpostavljam da su graficke postavke niske, buduci da ima i gameplay u nesto "nizoj" rezoluciji. koga zanima kako to izgleda moze vidjeti na linku:

http://www.joumxyzptlk.de/carmageddon.html#gallery (http://www.joumxyzptlk.de/carmageddon.html#gallery)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 17. Srpanj, 2014., 18:18
vec je proslo mjesec dana od proslog updatea, ne mogu vjerovat. novi update 9+GB. stavim slike novih auta ako ce mi se dat. cini mi se da su nesto sje* s osvjetljenjem u igri i neke stvari mi djeluju malo ruznije. vidim da su malo optimizirali nove staze.

novi trailer s novim updateovima, mislim da je ovaj najbolji do sada:

www.youtube.com/watch?v=dsgrdT_xzCg (http://www.youtube.com/watch?v=dsgrdT_xzCg#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 16. Listopad, 2014., 18:02
prestali su s updateovima na mjsecnoj bazi, nije sluzbeno, ali po forumima se prica da nece biti novih apdjeta do izlaska igre, vjerojatno zbog toga jer puno vremena oduzima da se svaki mjesec pusti novi stabilni build, a i da bi sa konacnim updateom igra ostvarila znacajni napredak...
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 30. Siječanj, 2015., 17:32
napokon informacije!

Carmageddon: Reincarnation - Valentine's Day Massacre Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=0hBqFc65ol4#ws)

... Love is in the air, and I know every one of you Carmageddon Heads out there is a die-hard ROMANTIC…

So that’s why we’ve chosen February 14th – Valentine’s Day – as the launch date for the Public Beta release of Carmageddon: Reincarnation! That’s right, this is going to be the Valentine’s Day Massacre to beat ‘em all!

The Public Beta release includes Career Mode, Freeplay and Multiplayer. It’s got all the Achievements and Challenges. It’s got a full complement of cars, levels and arenas. It’s got Smelly Bush collectibles (does that make it the “Pubic Beta”? Course it does!)!

So don’t forget, it’s the PUBLIC PUBIC BETA – we want you to play, play, play and tell us what you think either in the forums, or through our support system.

And we’re still giving away the original games too in our Carmageddon collection – that’s FOUR games for the price of ONE! Yes, buy Carmageddon: Reincarnation and you also get the original Carmageddon (the Max Pack, which includes the Splat Pack), Carmageddon 2: Carpocalypse Now, and Carmageddon TDR 2000! ...

Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 30. Siječanj, 2015., 18:14
Ajde napokon Career Mode i MP... toga nije bilo prije jelda? Nisam pratio update neko vrijeme.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 30. Siječanj, 2015., 18:49
ne znam tocno kak se zove u igri, ali to kaj je bilo je nesto tipa "quick race" u ostalim igrama.

malo sam zabrinut glede optimiziranosti i grafike gledajuci trailer, ali dobro, vidjet cemo, rekli su da ce to doraditi, mozda im je bio cilj prvo ubaciti sve stvari u igru. nadam se. a i zvukove su rekli da ce kompletno mjenjati a cini se da nisu. nadam se - nisu jos.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 14. Veljača, 2015., 14:17
upravo!

Carmageddon: Reincarnation - Valentine's Day Massacre - Public Beta Out Now! (http://www.youtube.com/watch?v=spHD3bV7Nqo#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 14. Veljača, 2015., 14:27
Jup, update od 10GB :wildboy:

Se moglo to pre-loadat ili nešto?
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 14. Veljača, 2015., 14:34
ne, neznam. ko zna, mozda ovima koji nisu imali alphu update i veci
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 15. Veljača, 2015., 17:06
ne znam zasto se ovo reklamira pod public beta jer je beta samo za one koji imaju igru. inace odlicno je i zabavno, pravi carmageddon, sad sam igrao par sati prezadovoljan sam, iako sam bio jako skeptican da nece doseci razinu zabave proslih carmageddona. osim - jos treba poraditi na optimizaciji iako je ocit napredak u pravom smjeru. glatko mi radi na balanced (medium), vjerojatno moze jos gore grafika ali neda mi se sad kemijati, treba se igrati s postavkama. auti su redizajnirani, svi na bolje, ubaceno dosta detalja iako ima toga jos u planu. trebalo bi malo poraditi na zvukovima auta.

(http://i.imgur.com/eSXdH1H.jpg)

(http://i.imgur.com/SVX2Gx8.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: kinaivan - 16. Veljača, 2015., 23:27
Jel se zna kada otprilike izlazi igra? I svaka cast covjece na updajtanju ove teme.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 17. Veljača, 2015., 01:42
to vjerojatno ne znaju niti developeri, ali ocito je da ce izaci ove godine. vjerojatno ovisi i o feedbacku nakon bete. glup odgovor ali - izaci ce kad bude gotova, znaci kad ce dobiti pozitivni feedback od igraca
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 21. Veljača, 2015., 13:46
zaaaaakon je igra zaaaakon. superzabavna. prezadovoljan sam. zavrsio sam kampanju, ali ostalo je jos staza za preci.MP jos nisam probao, negdje sam procitao da ima musice, budem vidio pa javim.

inace, ovo je beta u pravom smislu te rijeci prije 10g. znaci, daleko od skroz gotove igre kakvom se danas bete reklamiraju, tipa battlefield.

evo par reprezentativnih videa, drugi je neki gameplay na jednoj maloj mapi koja zapravo sluzi za MP. sto se tice neke optimizacije, moram primjetiti da mi mapa u jednom gradu malo zna zastajkivati, dok one prve mape koje su dosle u igru rade mi glatko. i dalje najveci zderac frameratea je car reflection i neki filteri.

Meanwhile in Carmageddon: Reincarnation (http://www.youtube.com/watch?v=u0ZwTdC0Q6o#ws)

Carmageddon Reincarnation Public BETA【Isle of Plight】i7 4770K GTX 780Ti【1080p】 (http://www.youtube.com/watch?v=OJtGVO3MF6o#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: kinaivan - 21. Veljača, 2015., 21:30
Izgleda zakon. Nisam veliki ljubitelj trkacih igara, ali ovo cu kupiti kad izađe full verzija.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 21. Veljača, 2015., 21:44
ako kupis prije izlaska dobijes sve carmageddone dosad, a to su ipak legendarne igre i dio gaming povijesti. vjerojatno nakon izlaska full verzije to nece biti moguce. prilicno sam siguran, ali ipak provjeri informaciju
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: kinaivan - 21. Veljača, 2015., 21:46
Provjerit cu, nisam to znao. I dosta si brz sa odgovorima.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 21. Veljača, 2015., 21:46
slucajno sam bas dosao da vidim jel ima kod za gas guzzlerse :D
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: kinaivan - 21. Veljača, 2015., 21:56
Aha ok. Nemam gass guzlesrse tako da me ne zanimaju ti kodovi.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 25. Veljača, 2015., 23:22
Carmageddon Vs Carmageddon: Reincarnation - Maim street lap (http://www.youtube.com/watch?v=NWX6Xh9F2B0#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 28. Veljača, 2015., 16:32
soundtrack

Morgue - Piledriver (Carmageddon Reincarnation) (http://www.youtube.com/watch?v=e5-XnfjMJFY#ws)

Morgue - Lead Foot (Carmageddon Reincarnation) (http://www.youtube.com/watch?v=QzhaHCM1Sgg#ws)

Maximum Sexy Pigeon "Dave Unlimited" (Unfit For Human Consumption EP) (http://www.youtube.com/watch?v=9XjN2LItRFM#)

Maximum Sexy Pigeon - Revenge of Titanic (Carmageddon Reincarnation) (http://www.youtube.com/watch?v=CMkj-F7hqVg#ws)

ostali: http://nfssoundtrack.com/carmageddon4/ (http://nfssoundtrack.com/carmageddon4/)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 01. Ožujak, 2015., 15:26
Carmageddon Reincarnation Beta Review (http://www.youtube.com/watch?v=pV3lOikwkhU#ws)

Carmageddon Reincarnation Beta Highlights (http://www.youtube.com/watch?v=veDeIq3vlRE#ws)

Carmageddon: Reincarnation (Beta) on max graphics (http://www.youtube.com/watch?v=CrCPks6QvUs#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 10. Ožujak, 2015., 20:58
50% off. za 12,5 e uz ovaj dobijete sve ostale carmageddone besplatno (1+ekspanzija ,2 , TDR 2000). mislim da se isplati, pa makar i radi starih (inace dodju 16e zasebno + novi carmageddon od 25e=41e!).

update od 2.7 gb.

the Beta release is FEATURE COMPLETE and has all the cars, all the tracks, all the crazy PowerUps and all the pedestrians for points fodder you could dream of, plus a full Career mode and MULTIPLAYER with a mad bunch of adrenaline-pumping game modes!

Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 24. Ožujak, 2015., 18:50
uzasno sam skeptican jer su najavili izlazak za tamo negdje 20.4., hm, ali s druge strane u danasnjem videu izgleda iznenadjujuce glatko i optimizirano. jel moguce da su je napokon ispeglali ili ce igra biti pokopana zbog optimizacije? mozda igraju na nekim zvjerima od kompova

Carmageddon: Reincarnation @ EGX Rezzed 2015 (http://www.youtube.com/watch?v=OBBBJtp2m_k#ws)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: StreetFigter88 - 24. Ožujak, 2015., 23:56
Svaka čast ako je ispeglana... Ali čisto sumljam... :wildboy:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: malimicek - 25. Ožujak, 2015., 07:50
Ja čist sumljam u sumljanje :mrs:
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: disc0 - 21. Svibanj, 2015., 22:17
I jel igra tko, izgleda da je igra izasla jer sam vidio da je izasla yogurt verzija ?
Jesu na kraju sta optimizirali ili je i dalje to zivi kaos?
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: snowblind - 21. Svibanj, 2015., 23:57
Izašlo da, ima i launch trailer.

https://www.youtube.com/watch?v=Bo42NWQrIOM (https://www.youtube.com/watch?v=Bo42NWQrIOM)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 22. Svibanj, 2015., 17:47
skidam update 4.2 gb. po nekim komentarima optimizacija i dalje nezadovoljavajuca iako su najavili da ce i nakon izlaska raditi na tome, ako je tako nisam bas presretan, mada imam jak komp i meni radi ok
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 22. Svibanj, 2015., 19:27
na opciji grafike "best quality" s iskljucenim DOF-om, sto bi bio ekvivalent high/ultra u drugim igrama radi mi na najzahtjevnijoj stazi (onoj u gradu u sumrak) na 18-35 fpsa, prosjek 25, ali sam se zacudio da je tako malo, igra na 20 fpsa djeluje glatko i sto je najvaznije, responzivna je. problem je da je ovo best quality:

(http://i.imgur.com/730LdTN.jpg)

(http://i.imgur.com/KF2tDLj.jpg)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Ementaler - 22. Svibanj, 2015., 19:36
Jup, to je glavni problem. Best Quality i dalje izgleda kao nešto iz 2004. godine :wildboy:

I vrti se tako očajno za takvu grafiku. Ja sada isprobao 5 minuta na Better Quality sa upaljenim refleksijama na max i AA postavkom na ON i izgleda otprilike isto tako... i ide dosta bolje nego prije izlaska finalnog izdanja, igrivo je cijelo vrijeme. FPS counter mi bio ugašen pa ne znam točan framerate, ali djelovalo je kao da je iznad 30.

Plus, loading je očajno dug :(
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 22. Svibanj, 2015., 19:56
meni je ovo treca najigranija igra na steamu i najigranija singleplayer igra (MP nisam igrao previse iako ga ima), a imam i detaljno predjene i vise puta odigrane igre tipa bioshock infinite, novi deus ex itd... imam 70ak sati u novom carmageddonu. meni jos uvijek jedinica najbolja zbog mracnog tona. ovo i dvojka su mi tu negdje, dvojka mi je previse "cartoony". ovo sam isto presao ali igram svako malo i dalje jer je igra zabavna, raznolika, drzi te i meni nema nikakvu alternativu jer ne postoji nista slicno, plus jedinica mi je jedna od top 5 igara ikad. grafika mi nikad nije bitna bila. igra je zabavna i meni je replay value velik. da bi to prikazao onom ko ne razumije, voznju po nekoj stazi mogu usporediti s tipa nekom sportskom igrom u kojoj igras utakmice. da, opet igraju neki timovi na nekom stadionu, ali ti ne dosadi i uvijek je drukcije. tako i ovdje. sad, preporuciti igru nekom tko ju nije nikada igrao ili nekom tko ima zahtjeve za grafikom i slicnim stvarima, ne bi. tesko mi je preporuciti. mogu preporuciti onima koji su fanovi i voljeli su igrati stare carmageddone jer je taj osjecaj prisutan i dusa je vjerno prenesana i u ovu igru i vidi se da je igra napravljena s gustom. mogu preporuciti nekome tko nije igrao a zanima ga da proba pa vidi ili nekome sa kompom jacim od prosjeka. ali nekome osim njih, neznam bas... zasto je igra na kraju ovakva, vjerojatno zbog resursa. novci, vrijeme, mali tim, kompleksna fizika... prva beta je najavljivana za 2mj 2012 a taj rok su probili za vise od godine dana. u igri fale neki auti koji ce doci ocito DLCom. mercedes na gusjenicama i supressor (trenutno postoji SUBpressor), najveci policijski auto, jer takodjer nije razvijena fizika voznje na gusjenicama i fizika voznje na 3 kotaca. ono sto bi moglo biti dobro je to da carmageddon ima veliku modding zajednicu i fanove koji su na kraju i igru isfinancirali, pa bi mogli ocekivati i od njih neke staze, aute, teksture itd, jer vec su i u beti postojali ubaceni stari auti i staze. a i igra nece biti vjerojatno napustena od developera nego ce izdavati patcheve, sudeci po dosad vidjenom. pitanje je jedino kvalitete. sve u svemu, nije mi zao para koje sam dao za razvoj igre, vec su mi se i sad isplatile po satnici igranja, pogotovo s obzirom na puno glasnije naslove, zao mi je jedino da ova igra nece imati siru i novu publiku jer je serijal to zasluzio.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: disc0 - 24. Svibanj, 2015., 21:12
Probao sam igru, i sa svime na ful na 1080p (GTX 970, i5 3350p, 8gb RAM) onaj prvi nivo ide 35-45 FPS-a.
Kad se stavi bumper kamera, onda se jos malo digne FPS.
Grafika je bezveze, a vozni model mi je skroz ocajan, nisam nikada igrao niti jednu igru iz serijala, ali meni se ovo ne svidja.
Tako eto, cisto riport kako se vrti na mojoj kaseti.
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 25. Svibanj, 2015., 23:57
review
https://www.youtube.com/watch?v=MFXzJeEOans (https://www.youtube.com/watch?v=MFXzJeEOans)
Naslov: Odg: Carmageddon: Reincarnation
Autor: Lord of Destruction - 30. Kolovoz, 2015., 12:42
izdan je prvi patch, poboljsava performanse 25-35%. teksture su ocajne i kad malo gledam svoje screenove iz early accessa mislim da su ocito downgradeane, ne ovim patchom, nego jos prije u razvoju. nadam se da ce poraditi na tom dijelu