HCL.hr forum

Gaming => Videoigre => Autor teme: Armor - 10. Studeni, 2008., 16:42

Naslov: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Armor - 10. Studeni, 2008., 16:42
Kak vam se čini igra?
Meni je sasvim ok.
Multi rula (hamachi :ementaler:) pa da čujem vas.

Evo nekoliko screensa:

(http://img508.imageshack.us/img508/831/ra312008110712544023lw8.jpg) (http://img508.imageshack.us/my.php?image=ra312008110712544023lw8.jpg)

Malo eksplozija:

(http://img201.imageshack.us/img201/637/ra312008110712570845zy1.jpg) (http://img201.imageshack.us/my.php?image=ra312008110712570845zy1.jpg)

(http://img208.imageshack.us/img208/831/ra312008110712571062wc1.jpg) (http://img208.imageshack.us/my.php?image=ra312008110712571062wc1.jpg)

I malo multia:

(http://img120.imageshack.us/img120/2435/ra312008110822190503lc8.jpg) (http://img120.imageshack.us/my.php?image=ra312008110822190503lc8.jpg)

Sve u svemu, izgleda ok i igrivo je :thumbs:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 10. Studeni, 2008., 16:51
govno od igre, za razilku od RA2 kojeg sam prao ne znam kolko dugo
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: frusciante - 10. Studeni, 2008., 18:08
šokirao sam se na grafiku kad sam prvi put upalio igru, očekivao sam gro bolje. upalit ću još koji put i krenit single player, ali ovako na prvi dojam je govno.  :geek:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Armor - 11. Studeni, 2008., 20:23
Zbog čega vas dvojica tolko mrzite igru?
Grafika nije loša, izvedba također, pa igra je sasvim ok, ne dižem je u nebo ali valja.
Jedini problem je kamera koja je preblizu, i možda malo previše crvenila u izborniku i ona defektna ruskinja s pištoljima :ave:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Del@ - 11. Studeni, 2008., 21:17
vise sam ocekivao
nervira me plasticna grafika  :tired: , a i misije su nekak jednolicne, sve se svode na isto, a ocekivao sam i vise jedinica
al opet je zarazna i kul, no bolji mi je bio tiberium wars
i da gluma, a posebno picke  :ementaler: rulaju
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Core2Duo2 - 11. Studeni, 2008., 23:33
meni su iritantni uniti a i ova grafika iz crtića... ali igra je dobra (govorim za MP jer SP uopće ne igram)... 
draži su mi bili Tiberium wars i kanes wrath...  al ajd, vrijedi i RA3 koji put zaigrat. Barem zvog vode u igri  :mrgreen:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: konjina - 12. Studeni, 2008., 00:07
oveće govno od igre.
ne znam šta je ružnije dizajn jedinica ili građevina, mapa je preodvratna, grafika je loša (al to mi i ne smeta previše)... našo bi vjerojatno još toga, al mi se više neda to igrat.
i kad će već jednom shvatit da su RTSovi kojima je jedini smisao igre nafilat što više vojske da bi pobijedio bez imalo taktičkih mogučnosti retardirane i dosade nakon 2 dana.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: El_Comandante - 12. Studeni, 2008., 00:08
Da onak ra2 je dosadio nakon 2 dana. Jesjes.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: konjina - 12. Studeni, 2008., 00:24
pa onak, kako kome. meni je recimo red alert 2 bio od početka smeće. meni su recimo red alert kulja i prvi C&C bili odlični, koji su bili sami počeci takvih igara. ali hej, čak je i od red alerta 2 prošlo 8 godina i nakon 236. nastavka Command & Conquer RTS serijala mogli su poboljšat i nešto drugo osim grafike.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Facaa - 12. Studeni, 2008., 01:15
Bar prvi red alert nije definicija tenk rusha.
I, kak ne, izdali s i generalse koji men osobno pwnaju beskonacno.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 12. Studeni, 2008., 05:41
Meni nije jasno što žele reči tom grafikom  :(
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Armor - 12. Studeni, 2008., 07:41
I meni je bolji Tiberium Wars, Kane s Wraith nisam ni probal jer navodno ne dela na Visti...
Ali nije Red Alert 3 loš, većina vas govori da ne valja ali bez argumenata....jedino Konjina ima neke razloge-retardirane mape itd.
Naslov: ra3
Autor: darov - 12. Studeni, 2008., 12:57
Dali je itko rijesio problem s registracijskim kodom? Dali se itko uopce susreo s njim?
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 12. Studeni, 2008., 13:37
kak to vec EA obicava radit, umjesto da se koncetriraju na samu igru, oni rade uber-mega-epic-movie spektakle, fejl oveci imo
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: darov - 12. Studeni, 2008., 15:04
Halo????? Moze pitanje ili dva ili sedam?
Jeste vi svi pokupovali tu igru pa igrate ili sta? Odjednom svi imaju i radi svima i svi igraju a koji k... ja ne mogu nigdje kupiti (nije bas da i trazim za kupiti) a skinute verzije jebu skroz na skroz uz sedam milijuna crackova, keygeneratora i host editovanja...i svejedno nece. Samo me zanima dali je itko osposobio skinutu da vidim isplati li se...?
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 12. Studeni, 2008., 15:18
pa da nam ne radi nebi sad tu pisali kak je govno  :bonk:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: darov - 12. Studeni, 2008., 17:02
Pa dajte ljudi onda nama smrtnicima recite kako vam radi,tj.odakle ste skinuli...kakva je caka s registracijskim kodom i kako ga rijesiti..?
Mislim...pomagajte...
Ja sam skinuo onaj mulit 4 rip, probao s crackom i ne radi, uvijek se zeli prvi puta spojiti na net i provjeriti vlasnistvo i tad mi da neki kod koji ne radi i sta ja znam. Kako ste vi to sredili? :ave: :wildboy:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 12. Studeni, 2008., 17:28
Kupi original pa ce sve radit. A ako ti se vec spaja na net, mozda da ga ogradis firewallom?
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Armor - 12. Studeni, 2008., 17:36
Pa dajte ljudi onda nama smrtnicima recite kako vam radi,tj.odakle ste skinuli...kakva je caka s registracijskim kodom i kako ga rijesiti..?
Mislim...pomagajte...
Ja sam skinuo onaj mulit 4 rip, probao s crackom i ne radi, uvijek se zeli prvi puta spojiti na net i provjeriti vlasnistvo i tad mi da neki kod koji ne radi i sta ja znam. Kako ste vi to sredili? :ave: :wildboy:

Ak si početnik, ne skidaj ripove, ak misliš igrati aktivno sa "zajednicom", kupi orginal.
Ide čist normalno i prek Hamachija...
Ovo kaj si napisal čiste su gluposti :(

Javite se zainteresirani za fajt prek Hamachija ovdje!
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: darov - 12. Studeni, 2008., 18:04
Kupi original pa ce sve radit. A ako ti se vec spaja na net, mozda da ga ogradis firewallom?

Ocito je da si i ti kupio original jer se samo izmotavas i nemas nista downloadano s neta jer bi vec rekao kako to radi.
Nisam pocetnik, firewall mi je ukljucen, ne govorim o problemu da mi se SPAJA na net vec trazi autorizaciju...Koliko vidim ne znate kurcu kao ni ja!
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 12. Studeni, 2008., 18:22
DISI KRALJU

Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Weky - 12. Studeni, 2008., 18:41
valjda peti isti slučaj u dva dana
pa tko vas rodi
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Facaa - 12. Studeni, 2008., 19:08
OCU INTERNET generacija.
 :wildboy:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 17. Studeni, 2008., 06:46
KOJI SU TO KURAC NAPRAVILI SA GRAFIKOOOOOM  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Seengeer - 22. Studeni, 2008., 00:16
Odigrao nekoliko zadataka. Čini mi se vrlo pristojnom igrom u kojoj ću, pored Team fortress dvice, uživati  :approve
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Blaster32 - 22. Studeni, 2008., 15:20
Za sad igram skirmish, neda mi se bas kampanju igrati.  :kingmortal:
Čini se ok
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: progabbeing-ixy - 22. Studeni, 2008., 15:24
Priča mi je smiješna. Al ono, baš smiješna.
I neke jedinice u igri su smiješne isto.

Ne sviđa mi se previše, al ae, ne igram previše strategije, pa me zapravo zaboli.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 22. Studeni, 2008., 15:30
Meni je priča oke, šta joj fali  :D Samo je taj filmič kad ubiju ajnštajna malo glupo napravljen. Ma ja bi igro igru al mi se ta grafika nesviđa nimalo :(
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Del@ - 22. Studeni, 2008., 15:32
pathfinding u igri je katastrofalan
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Armor - 22. Studeni, 2008., 15:34
Ja strategije i igram samo zbog skirmisha :thumbs:
Dobro, LOTR sam prolšel kao i Warcraft 3 ali skirmish rula prek hamčija
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Ementaler - 22. Studeni, 2008., 19:47
Evo i recenzije:

http://www.hcl.hr/recenzije.php?TekstID=291&select=18  :hug
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: des3iny - 22. Studeni, 2008., 19:52
Evo i recenzije:

http://www.hcl.hr/recenzije.php?TekstID=291&select=18  :hug

multyplayer? ajd korigirajte greške molim :)
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Blaster32 - 22. Studeni, 2008., 20:00
AI je katastrofa
Recimo moja vojska stoji i čeka pojačanje i ne reagira na okolne šiptare koje je gađaju sa svojim pljucama.  :wildboy:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Easy - 22. Studeni, 2008., 20:03
Zašto bi iko ubijao šiptare kad rade dobre kifle?  :(
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Blaster32 - 22. Studeni, 2008., 20:09
I ono forsiranje sa "dodatni" oružjima tipa bombardiranja balonima, one crvene vijuge koje dižu sve u zrak i te ostale pizdarije su jebeno overpowered  :wildboy:

Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Del@ - 22. Studeni, 2008., 20:48
(http://www.imagesforme.com/out.php/t214598_ra312008110615111920.jpg) (http://www.imagesforme.com/show.php/214598_ra312008110615111920.jpg)
evo jednog primjera
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Weky - 22. Studeni, 2008., 22:58
šteta što Sajko češće ne piše tekstove jer je jedna od rijetkih kompetentnih osoba za to
vrlo, vrlo dobar tekst
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: noda - 23. Studeni, 2008., 01:18
daj ajde kakve su to gluposti da mi psi i medvjedi hodaju po vodi  :hihi:

jel to ispravljeno vec uopce?
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Blaster32 - 23. Studeni, 2008., 01:24
daj ajde kakve su to gluposti da mi psi i medvjedi hodaju po vodi  :hihi:

jel to ispravljeno vec uopce?

Da e, wtf je to?
Koja frakcija uopce ima te pse?

Inace, igra je kao "strategija", NULA
eto  :tired:

Ipak je to red alert (doduse, ni do koljena dvojci)
Al ovak se moze igrat. Ako nemate pametnije posla.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Shadowhunter - 25. Studeni, 2008., 20:53
e igra je zakon!!!!  =D>
dal ima netko za co-op prek neta.....nek mi se javi
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Adisuki - 26. Studeni, 2008., 19:46
Evo i recenzije:

http://www.hcl.hr/recenzije.php?TekstID=291&select=18  :hug
Oprostite na kriticizmu, ali mi se recenzija i ne sviđa nešto posebno. Čak sam imao sumnje da li je recenzent igrao RA3 ikako (ali dobro, to nije tema rasprave).

Dok sam vidio ono što je kolega naveo kao negativno u igri (neizbalansiranost, multyplayer, sistem skupljanja resursa) odmah je jedan facepalm pao. Malo ću analizirati stvari, te se nadam feedbacku :)

Nebalansiranost kao faktor ocjenjivanja se u RTS-u uzima u obzir samo kada je patetično napravljen kao u Tiberium Warsu. Zahvaljujući beti, balans je ovdje itekako prisutan, te su sve strane kompetativno igrive. Naravno, nije savršen (kao ni u većini RTS-ova), ali nije ni loš...
Citat:
Carstvo ima problema sa antiair jedinicama na moru, no to se rješava micro managementom, iako to dovodi da poludite nakon nekog vremena ako napadi iz zraka budu učestali.
Ovo mi nikako nije jasno. Antiair jedinice na moru? Sea-Wing/Sky-Wing? Mecha Tengu/Jet Tengu? Yuriko Omega? Jako jednostavna upotreba. Ne zahtjeva neko znanje iz kvantne fizike zaboga.

Citat:
Meniji su riješeni jednostavno i vrlo su pregledni, dok u samoj igri oni igrači koji su igrali prijašnje CnC naslove neće imati problema oko adaptacije na način kontrole i izgradnje.
EEE, wrong. Prvo bi bilo lijepo da ispraviš grešku oko "menija". Pod menijem se podrazumjeva onaj ulazni screen u igru (new game, options, etc etc) koji je po meni užasno loše napravljen; dok si ti ovdje zapravo mislio na UI Hud :)
Dalje, jednostavni i pregledni jesu (ali reaction time im nije dobar), dok ovaj dio oko adaptacije na kontrolu i izgradnju se nikako ne mogu složiti. Odmah ću ovdje dodati još jedan quote iz recenzije (koji se nadovezuje na ovo):
Citat:
Što se tiče same igre sa sve tri rase je različitost minimalna iako su tu drugačije jedinice i građevine, više-manje je built tree isti.
Ovo me je najviše natjeralo na pomisli o slijepom recenziranju (ne igranju igre uopće). Pa zaboga, ovdje imamo najveću raznolikost među fakcijama ikada viđeno u C&C igri. "Build tree" je različit u svake fakcije - i to ne kažem iz nekih subjektivnih razloga nego jer tako jest. Sovieti imaju klasičan build tree, koji je najviše sličan prijašnjim C&C-ovima: izgradiš građevinu i globalno otključaš tech. Allied moraju kupovati lokalni upgrade koji će utjecati samo na građevine u radijusu mjesta na kojem je kupljen (baza ili prospector). Empire teching je malo više razgranat - za svaku građevinu posebno unaprijeđujemo stvari. Dalje, sovieti imaju klasični creeping kod ekspanzije, ali im se građevine grade ground-up, dakle klikneš na građevinu, postaviš je na mapu i ona se postepeno diže iz zemlje. Allied build radius je ograničen i nema svojstvo creepa; jedina mogućnost da se poveća je gradnja sporednih baza - njihov sistem gradnje je klasičan: klikni na građevinu, sačekaj izgradnju i u instantu je postavi. Empire nema nikako build radijusa, nego imaju Nanocore, ili ti Egg (vozilo koje je raspakuje u građevinu); najteža su fakcija za micro upravo zbog toga.
Build tree kod sviju ima isti početak (prva građevina), dok se ostalo razlikuje (npr. Allied odmah nakon Power Planta dobiju Airbase).
Tech tree sam gore usput objasnio tako da to više-manje ubija izjavu o skoro istim rasama.

Citat:
Neke misije prelazite sa pomoću računalno vođenog partnera koji vam pomaže u bitci i oko koordinacije zajedničkih napada (svako kontrolira svoje jedinice).
Ne "neke", nego SVE misije imaju partnera (sad bio on računalno vođen ili tvoj frend je do tebe) - co-op je cijela kampanja. Mene osobno je to malo frustriralo, jer AI užasno glup u igri, što si trebao navesti u nedostatcima. Ali sve u svemu ok, co-op je plus, jer možeš prelaziti igru s frendom.

Amfibijske jedinice si spomenuo ali u malo šašvom kontekstu:
Citat:
Sama borba na moru je solidno odrađena i osim što možete graditi delfine, podmornice, nosače, krstarice, neke jedinice mogu sa zemlje ući na borbu u vodi.
LOL

I najsmješniji "nedostatak" je "sistem skupljanja resursa".
Citat:
Sami gameplay je više manje isti, dok je skupljanje resursa doživjelo neke sitne promjenice no i dalje je vrlo sporo.

Manji je problem što više ne možete skupljati resurse kao prije, da narokate rafinerija i stavite da harvisteri skupljaju, već ide jedan harvister po jednom izvoru. Takav način igre nije toliko problematičan za single koliko za mrežnu igru.

Jedan od najvećih pluseva u igri stavljaš kao minus, sramota. Jesi se možda pitao zašto su promjenili sistem sakupljanja resursa?! Stvar se zove balans. Naučili iz grešaka koje su napravili u Tiberium Wars, gdje je ogroman problem bio ne samo "tank spam", nego i "rafinery spam". Economy boom je jedan od najvećih problema te igre. Ovo je idealan način rješavanja. Regulira se vrijeme igranja, omogućuje come-back igračima. U TW je sakupljanje resursa bila ultra-mega brzo, ako si znao igrati stvar kak spada. Ovdje je dosta sporije, ali je i prilagođeno na pace igre. Za 30min max se uspije završiti svaka pr0 partija - ak brže techaš možeš i do Tier3 dogurati. 
:chair:

Kako možeš staviti MP kao MINUS?! Kao minus možeš staviti "nedostatak MP-a" dok nikako ne možeš staviti cijeli MP kao minus. To je ludost. Isto je ekvivalentno s tim kad bi rekao: glupo je što ima MP. LOL. Možeš ocjeniti strukturu MP-a, ali nikako njega kao cjelinu. Možeš reći npr. dosadan SP, dok nikako "nisu trebali praviti SP". Kontekst je jaaako bitna stvar.
Po meni, ovo je najbolji MP, dapače najbolji C&C EALA generacije. Koliko-toliko je balansiran, igriv, i ak uključimo sve faktore igre, čak i jako kompetativan.

Sad mi još ostaje da samo kritikuje stvari koje NISI spomenuo:
Najbitniji minus su očito preskočeni: pathfinding, nedostatak upgradea i EA automatch sistem. Patfinding je totalno loš zasad, dok je online lobby još gori. Kako si to promašio?!
Damnit, nigdje nisam pročitao o "sekundarnim sposobnostima" jedinica. Koga faking zanima da voda super sexy svijetli? Nikog! Mehanika igre je bitna, a sekundarne sposobnosti su "srceparajući" element RA3. :)

Nije mi jasno kako si došao do ocjene 84% kada pola faktora nisi uopće uzeo u obzir.
Mislim, nije recenzent toliko kriv koliko hrpa loših RTS recenzija koje plutaju internetom. RTS industrija je više nego FPS, ali nažalost mnogi je takvom danas smatraju.

Neka od osnovna pitanja na koja si trebao odgovoriti su:
1. Pathfinding?
2. Kakva je kontrola jedinica? Mircomanagement i macromanagement?
3. Koliko je base building i resurce management relevantan za borbu u konkretnoj igri?
4. Struktura fakcija? (epic fail od strane recenzenta)
5. Struktura kampanje? Paralelna ili kontiunirana?
6. Online lobby sistem?
7. Teching?

Kod nekih stvari sam čak ROFLao, tipa:
Citat:
No samo iskustvo igranja protiv ljudskih protivnika će vas jedino dovesti do napretka u igri, tako da vježba sa CPU AI-om nema nekog prevelikog efekta.
CPU AI? LMAO


------------------------

NHF za recenzenta. Nisam htio u nikojem slučaju uvrijediti, nego samo kritikujem u nadi da se ipak iz grešaka uči :)
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: konjina - 26. Studeni, 2008., 20:03
pričaš o red alertu 3 kao o nekoj revolucionarnoj strategiji sa nikad dosad viđenim gameplayom.
zašto?

Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Adisuki - 26. Studeni, 2008., 20:09
pričaš o red alertu 3 kao o nekoj revolucionarnoj strategiji sa nikad dosad viđenim gameplayom.
zašto?
Paaa... baš i ne XD
Samo kritikujem recenziju :)

Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: konjina - 26. Studeni, 2008., 20:19
kritika je ok. i možda recenzija i je malo površno napravljena, ali serijal kojemu je ovo već negdje 10 nastavak, a ništa osim grafike se nije promijenilo (barem ne u globalu) niti ne zaslužuje nekakvu pretjeranu pažnju.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Adisuki - 26. Studeni, 2008., 20:27
kritika je ok. i možda recenzija i je malo površno napravljena, ali serijal kojemu je ovo već negdje 10 nastavak, a ništa osim grafike se nije promijenilo (barem ne u globalu) niti ne zaslužuje nekakvu pretjeranu pažnju.
Baš i nije tako. Sistem gradnje i teching su promjenjeni, dodane sekundarne sposobnosti, regulirana ekonomija... To su samo neke najznačajnije promjene. Mislim, RTS žanr je dosta osjetljiv danas, i neke groundbreaking promjene dolaze samo u sasvim novim serijalima, dok se u nastavcima samo elaborira postojeće. Ni SC2 neće biti drugačiji u tom pogledu.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 26. Studeni, 2008., 20:38
Za mene su odličan posao napravili dečki koji su izbacili Company of Heroes. Sve strategije (za koje sam ja znao) bile temeljene na istom principu, a COH je zabljesnuo zbog svoje novotarije. Oke, možda je i bilo igara koje su tako funkcionirale pa sad ispadnem glup, ali COH je za mene bio osvježenje žanru. Teško je kod stradegija napraviti nešto što bi prodrmalo cjeli žanr. I kužim što konjina želi reći, navedene stvari koje su nove u Red Alertu su presitne da bi zasljepile nekoga tko nije zadrti fan C&Ca. Što se tiče kritiziranja recenije, vidim da si doktorirao na C&Cu :) Meni veliki značaj u igri predstavlja grafika, a u Red Alertu 3 me nažalost odbila tako da o igri mogu pričati samo površno (igrao sam je cca 2-3 sata) i neupuštat se u ovakve dublje rasprave  :piva:
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Easy - 26. Studeni, 2008., 20:42
WiC ovdje nema konkurencije. Ako je ikoja igra napravila nekakve promjene onda je to WiC.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: konjina - 26. Studeni, 2008., 20:52
kritika je ok. i možda recenzija i je malo površno napravljena, ali serijal kojemu je ovo već negdje 10 nastavak, a ništa osim grafike se nije promijenilo (barem ne u globalu) niti ne zaslužuje nekakvu pretjeranu pažnju.
Baš i nije tako. Sistem gradnje i teching su promjenjeni, dodane sekundarne sposobnosti, regulirana ekonomija... To su samo neke najznačajnije promjene. Mislim, RTS žanr je dosta osjetljiv danas, i neke groundbreaking promjene dolaze samo u sasvim novim serijalima, dok se u nastavcima samo elaborira postojeće. Ni SC2 neće biti drugačiji u tom pogledu.

kao što sam rekao, to je u globalu i dalje ista igra kao i Red Alert 1. ove promjene šta si naveo su ipak neznačajne u odnosu na promjene koje se današnjim mogućnostima mogu napraviti. ipak ovdje ne možeš stvarat vlastite jedinice, stavljat na njih oružja po izboru kao recimo Earth 2150, ili nemaš nekakvih strateških mogućnosti kao u recimo Blitzkriegu itd.
da se razumijemo, red alert 3 će se vjerojatno svidjet većini koja je igrala prvi ili drugi nastavak i na to se i cilja, ali serijal nije doživio ništa pretjerano novo.

@Loky: glupo je uopće uspoređivat COH i Red Alert.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 26. Studeni, 2008., 20:55
Nisam uspoređivao, samo kažem da je COH donio osvježenje žanru, što to kod C&Ca nije slučaj. A ove sitnice nisu nikakvo značajno osvježenje za širi krug ljudi koji neigraju Strategije tako duboko.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Adisuki - 26. Studeni, 2008., 20:56
Za mene su odličan posao napravili dečki koji su izbacili Company of Heroes. Sve strategije (za koje sam ja znao) bile temeljene na istom principu, a COH je zabljesnuo zbog svoje novotarije. Oke, možda je i bilo igara koje su tako funkcionirale pa sad ispadnem glup, ali COH je za mene bio osvježenje žanru. Teško je kod stradegija napraviti nešto što bi prodrmalo cjeli žanr. I kužim što konjina želi reći, navedene stvari koje su nove u Red Alertu su presitne da bi zasljepile nekoga tko nije zadrti fan C&Ca.
Elemente iz CoH ili nekog drugog RTS-a ugrađivati u RA3 ne ide, jer se gubi duh igre. RA3 može samo produbiti osnove i opcije na kojima se bazira.

Što se tiče kritiziranja recenije, vidim da si doktorirao na C&Cu :) Meni veliki značaj u igri predstavlja grafika, a u Red Alertu 3 me nažalost odbila tako da o igri mogu pričati samo površno (igrao sam je cca 2-3 sata) i neupuštat se u ovakve dublje rasprave  :piva:
CoH je odličan i tu se u potpunosti slažem, ali i sam znaš da je to relativno nov serijal koji je iznenadio inovativnošću. Nastavci su inače samo reciklaže prvih dijelova :). CoH je zapravo imao jako dobru osnovu, WH40k. Nakon što su njega izbacili i "igrali" se s njim, uzeli su sve ono što su naučili (prednosti i nedostatke) iz WH40k i ugradili u jedan jedinstven i fenomenalan RTS.

Moje doktorat ne obuhvata samo C&C, nego većinu RTS svijeta, hehe :)
Ma da, grafika jest faktor, ali subjektivan faktor. O ukusima se ne raspravlja :)
Danas kad neka veća igra izađe možemo biti sigurni da će imati dobru grafiku, samo je sad do nas da li će nam se svidjeti :D

Ja vjerujem da svaka igra ima neki potencijal, samo ga trebaš otkriti, lol.

WiC ovdje nema konkurencije. Ako je ikoja igra napravila nekakve promjene onda je to WiC.
Hmm... ja kad poredim igre, poredim specifične žanrove odnosno podžanrove. U ovom slučaju WiC je RTT, dok je RA3 RTS :)

A ove sitnice nisu nikakvo značajno osvježenje za širi krug ljudi koji neigraju Strategije tako duboko.
A ček, za koga se prave strategije? Za one koji igraju shootere? Ili možda za WoWovce? :)
Nemoj me pogrešno shvatiti, ali ne žanrovske igre ne ciljaju na širi krug. Zašto? E pa, ako ti ne volis FPS-ove, ne mogu te natjerati.

Upravo zbog takvih razmišljanja ljudi imaju krivu percepciju o RTS-u. Nešto kao sitnica ne postoji, nego samo ono što se mijenja i ono što se ne mijenja. Rekao sam na početku već, RTS industrija je preplavljena lošim recenzijama jer ljudi nemaju dovoljno predznanja o tome. Kad bi meni sad dao recimo flight simulaciju ja ne bi znao od kud da krenem, nego bi samo opisao ono što vidim, nit bi znao s čim uporediti, nit bi znao kakav je standard... kužite :). Ja kad bi rekao da je CoD5 identičan CoD-u2, mislim da bi me fanovi i jedne, i druge, i obje igre objesili, jer objektivno rečeno postoji X elemenata u kojima se razlikuju - u kojima ovaj noviji ima dubljih elemenata. Isto vrijedi za RA3.

Ali vratimo se na temu, RA3 - recimo da sitnice postoje, u ovom slulaju nikako ne možeš reći da su sitnice ovo što sam nabrojao. Od čega se sastoji jedan recimo normalan base-building RTS? Borba - check, ekonomija - check, ekspanzija - check, teching - check, micro - check, macro - check. Guess what, mehanika svakog je promjenjena u RA3 (u odnosu na klasični format C&C igre).
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Loky1862 - 26. Studeni, 2008., 21:50
Paaa, ja sebe mogu onda nazvati svestranim igračem jer volim zaigrati i FPS i RPG i simulacije (PES), arkade (NFS), avanture (SH,TR) i sl. Najviše preferiram prvo i zadnje i najbolji naslovi su mi iz tih žanrova. Imam recimo prijatelja koji je zaljubljenik u strategije ali on isto tako voli bacit koji PES, UT i slično. Ja više volim igrati nešto drugo ali i nemam ništa protiv baciti neku borbu protiv njega u nekoj strategiji. Ja recimo spadam u taj širi krug, ak me kužiš...
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Adisuki - 26. Studeni, 2008., 22:02
Paaa, ja sebe mogu onda nazvati svestranim igračem jer volim zaigrati i FPS i RPG i simulacije (PES), arkade (NFS), avanture (SH,TR) i sl. Najviše preferiram prvo i zadnje i najbolji naslovi su mi iz tih žanrova. Imam recimo prijatelja koji je zaljubljenik u strategije ali on isto tako voli bacit koji PES, UT i slično. Ja više volim igrati nešto drugo ali i nemam ništa protiv baciti neku borbu protiv njega u nekoj strategiji. Ja recimo spadam u taj širi krug, ak me kužiš...
Ma znam, i ja sam takav, i mislim da je najviše takvih, ali kad igram RTS prestajem RPG-ovski i Shooterski razmisljati, i onda postajem "strategičar", to sam kontao reći. Uglavnom, ono što sam htio reći vezano za temu je u zadnje 3-4 rečenice mog gornjeg posta.
Ne sumnjam u tvoju svestranost, nego samo želim reći da kod analize igre treba uzeti u obzir dublje kriterije osim "općeg znanja". Tu naročito mislim na kriterije kompetativnog igranja koji postaju standard u današnjem svijetu.
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Shadowhunter - 29. Studeni, 2008., 15:08
hehehhe imamo HRVATA na prvome mjestu u svijetu !! na 1V1 rank listi
Naslov: Re: Command & Conquer: Red Alert 3
Autor: Protector - 29. Studeni, 2008., 15:20
Narucio origigi  :thumbs: