HCL.HR

Crysis 3

  • 152 Odgovora
  • 44135 Hitova
Odg: Crysis 3
« Odgovori #105 : 17. Veljača, 2013., 19:20 »
Ja sam na boxu odigrao jedno 2 sata i dojmovi su za sada dosta dobri. Grafika naravno vrh, fluidnost gameplaya veća nego u prošloj igri. Izgleda da je Crytek slušao fanove pa tako sada baš i nema onih velikih bugova. AI je očigledno unaprjeđen. Iako je u New Yorku, dobar dio vremena imam dojam da sam u kakvoj šumici. Drago mi je da su Psycha vratili iz prve igre. Nije neki spoiler jer se vraća već na samom početku. Broj misija je smanjen na 7 komada (Za razliku od dvojke koja je imala 19), ali su naravno malo duže. Obično sat-sat i pol ovisno o stilu igranja. Osim prve misije koja je neikih pola sata. Puni dojmovi kad završim igru.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Crysis 3
« Odgovori #106 : 17. Veljača, 2013., 23:11 »
Znači AI je očigledno unaprijeđen? :ementaler:

Odg: Crysis 3
« Odgovori #107 : 17. Veljača, 2013., 23:14 »
Ne, onaj dio gdje je napisao "AI je očigledno unaprjeđen" je bio samo troll na koji si ti pao xDDDDDDDDDDDDD :ave:

Odg: Crysis 3
« Odgovori #108 : 17. Veljača, 2013., 23:22 »
Znači AI je očigledno unaprijeđen? :ementaler:

A gle, po meni činjenica da kad otvoriš paljbu prema elijenu, on se fino okrene i put pod noge znači napredak od konstantnog zabijanja u zid iz prošle igre. Ne zadugo naravno. Neće navaljivat na tebe ko mravi već će u skupinama po jedan, dva i fino tek bockat dok ga ne središ. Ali eto, tek sam počeo igrati i vidjet ćemo čega će bit sve do kraja.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Crysis 3
« Odgovori #109 : 17. Veljača, 2013., 23:44 »
Ne, onaj dio gdje je napisao "AI je očigledno unaprjeđen" je bio samo troll na koji si ti pao xDDDDDDDDDDDDD :ave:

:hihi:

Usred čitanja posta, sam dobio poruku na mobitel od tvoje majke, pa sam zaboravio, sozz. :D

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Crysis 3
« Odgovori #110 : 19. Veljača, 2013., 15:41 »
Evo ocjena iz raznih recenzija, slabo nekako.

IGN – 8.5
OPM – 8
Videogamer – 6/10
Destructoid – 7.5
Shacknews – No Score
Gamespot – 7.5
Polygon – 7
Digital Spy – 4/5
Eurogamer – 7
Kotaku – “No”
Games Master UK Magazine (PC) – 8.5
Gamereactor Sweden (PC) – 8
Joystiq – 4/5
GameTrailers – 9
CVG - 8.5
GamesBeat – 85/100

c/p sa CVG-a
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Crysis 3
« Odgovori #111 : 19. Veljača, 2013., 15:42 »
pa i nije baš slabo. nisam ni ja vrištao od uzbuđenja i savršenosti na MP beti


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Crysis 3
« Odgovori #112 : 19. Veljača, 2013., 15:44 »
A i nije da. Nezz, kvare mi dojam ove sedmice. :mrgreen:
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

Odg: Crysis 3
« Odgovori #113 : 20. Veljača, 2013., 23:27 »
Odigrao igru i što reći... Nažalost, najslabija igra u serijalu. Prve 2 volim, svaku iz drugačijih razloga, no ovo je malo razočaravajuće. Grafika je smeće. Šala, grafika je vrh, a i nešto destrukcije je vračeno. Teksture su fino oštre, nema pop upanja objekata, a mehanika je fino fluidna i ugodna za igrati. Nema cut scena, nego je sve fino izvedeno u velikom CryEngine-u. Priča cilja ne nešto osobnije i malo ozbiljnije nego prije i... stvarno ne znam. Posluži svrsi, ali nema ništa savršeno oko nje. Dosta toga već viđeno, a i sam kraj mi je li la. Elijeni dolaze kroz crvotočinu uništiti zemlju i ti ju moraš spasiti i onda happy end. Jako Originalno. I jebeni Prophet padne sa 200 km visine i preživi jer ga spasi nanosuit, a ne može preživjeti običan pad sa 50 m. Doduše, drago mi je da su vratili Psycha iz originalnog Crysisa, no to me podsjetilo na to da sad moraju i objasniti što se desilo sa Nomadom (Protagonist 1. igre). Lik je mrtav, no dajte to malo opširnije, a ne reći "Nomad je mrtav". Crossbow rula Isusove. Dosta autentičan i sočan način napinjanja i ispaljivanja strijele. Onaj osjećaš zadovoljnosti kad se zaletiš s litice i u skoku hedšot rokneš pa si bad ass. I druga oružja su isto fino izbalansirana i zabavna, no luk i strijela su i dalje vrh. Igra je podijeljena u 7 misija koje nažalost traju mizarnih 5-6 sati. Speed runneri će ga i za 4 završiti. Unatoč svemu ovome, ovo je i dalje vrlo zabavan šuter, no jednostavno ga odigrate i to je to. Kraj. Ako želite neki kvalitetniji akcijski SF naslov, rađe se primite kakvog Mass Effecta ili Deus Exa. Naravno, ili starih Crysisa.

79/100
« Zadnja izmjena: 20. Veljača, 2013., 23:31 RoboWarrior »
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

Odg: Crysis 3
« Odgovori #114 : 20. Veljača, 2013., 23:29 »
Jel najniža ocjena 70? =)

Odg: Crysis 3
« Odgovori #115 : 20. Veljača, 2013., 23:30 »
A tu mi se stalno vrte misli između 70 i 80. O tome odlučuju sitnice i osobni ukus.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

Odg: Crysis 3
« Odgovori #116 : 20. Veljača, 2013., 23:33 »
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

Odg: Crysis 3
« Odgovori #117 : 23. Veljača, 2013., 00:44 »
Prve dvije igre su mi dobre, ništa više od toga. Vizualna prezentacija na mene nikad nije mogla ostaviti neki dublji utisak, ako ispod haube i ostale stvari nisu na istom nivou. Crysis 3 je kombinacija prve i druge igre, a rezultat toga je urbana džungla.  Drži se provjerene formule i nije donio nikakve novitete koji bi utjecali na gameplay ili ga uzdigli iznad prosjeka. Bow kao jedini novitet nije vrijedan spomena.

Grafika je i dalje divna, krasna, najljepša i najbolja - ipak je to "najbitnija" stavka i razlog zbog kojeg danas ima vjernu bazu fanova. Nevjerojatni vizuali su dvosjekli mač. Od početka pa do kraja igre teško se riješiti osjećaja da su svi raspoloživi resursi bili usmjereni samo na razvoj i poboljšanje grafičkog prikaza, dok su za sve ostale stavke korištene mrvice od sveukupnog budžeta ili u prijevodu - budžet za AI su bile 2 gajbe piva. Cevat Yerli ne shvaća da postoje i drugi prioriteti, nego sa svakim pojavljivanjem u javnosti koristi stalno istu mantru, pomoću koje sljedbenike baca u meditativno stanje podložno glupim sugestijama : "GRAFIKA, GRAFIKA, samo je GRAFIKA bitna - a sad svi zajedno..."

Priča je sforsana, dosadna, nezanimljiva i puna klišeja. Vanzemaljska invazija, spašavanje svijeta i zla korporacija koja novostečenu tehnologiju koristi u ne baš plemenite svrhe. U prethodnicima sam se često pitao: "Može li biti gore od ovoga?" Očito da može... Priča je najmanje bitan faktor i definitivno neće poslužiti kao poticaj za napredovanje i završavanje igre. Pokušaj igranja na kartu osobne priče, dočaravanja epskih scena od kojih zastaje dah i emotivne scene (domoljubni monolozi na samrti i sl.) koje su jako neuvjerljive - zapravo se sve svodi na  neuspjele pokušaje. Nije problem u tematici i već viđenom scenariju, nego u načinu na koji su priču prezentirali. Dobar i svjež primjer kako se takva  priča može uspješno uz mnoge epic momente prezentirati i ostvariti sve zamišljeno je novi Halo. Najgora stvar u svemu tome su definitivno likovi kao nositelji te priče. Posebno moram izdvojiti Psychoa koji nije ni sjena onoga što je predstavljao u jedinici (racionalne odluke itd.). Pokušaj revizije i stvaranja cool-badass lika koji je trebao biti pamtljiv, kao i njegova osobna priča.  Lik koji stasom (tipični engleski navijač/huligan koji će razveseliti najmlađe) i glasom (cockney naglasak) stvara dojam da je prije par minuta završio neki nogometni derbi, a on zbog previše pive i vutre ima jako loš trip i brije o spašavanju svijeta uz neizostavni "boli me kita" stav. Loše, a Cevatu mogu samo preporučiti da odigra Gears of War ako želi vidjeti dobar primjer uspjelog badass stava i osobnosti. U oči također upada pretjerano zoomiranje i close-up prizori tijekom cutscena koji ostavljaju dojam: "Priča je nebitna bla, bla laprdam nešto ovamo i onamo, ali gle ove teksture i detalje na licu lika. Vaaaauuuu vide mu se nepodrezane dlake u nosu, op-op, u lijevoj nosnici se nazire debeli gnojni prišt  kojeg je zaboravio stisnuti prije odlaska u rat." Samo fali neki QTE da možemo uživati u  ovakvim scenama ali to su vjerojatno ostavili za novu generaciju i 4k rezu.

Level dizajn nije loš (po pitanju arta odličan), ali stvara iluziju otvorenosti. Lokacije su u najboljem slučaju poluotvorene, a često linearne i zbog toga je još više neshvatljivo zašto je AI katastrofalan, a hit detekcija tek prolazno dobra.  Bez obzira na to, ima puno mogućnosti za taktiziranje, horizontalne i vertikalne napade. Problem je što to pozitivno utječe na igrivost samo prvih nekoliko minuta. Tijekom cijele igre se koristi C/P formula i tempo zbog kojeg gameplay brzo dosadi. Napreduj pravocrtno 200m, pobij 15-20 neinteligentnih protivnika, skreni s putanje kojih 100m da skupiš intel (na to se svode sekundarne misije) i opet pravocrno napreduj do nove random postave neprijatelja koji nisu tu da pruže izazovnu borbu, nego tek kao usputna smetnja. Ekvivalent tome bi u racing žargonu bila vožnja NASCARA. To "taktiziranje" je također iluzija, pogotovo dok se shvati kako je AI kriminalno loš i da ne reagira racionalno (kasnije o tome). Bow kao glavni novitet je totalno poremetio balans jer ne troši energiju potrebnu za cloak kao ostalo oružje. Dobije se na korištenje u prvih 10 minuta, a u kombinaciji s cloak opcijom stvara dojam da ste Rambo koji koristi cheatove. Nema potrebe za korištenjem drugog oružja, pogotovo dok ste u stanju pobiti 10 protivnika u par sekundi bez da vas primijete - iako ste na 3m udaljenosti od njih. Nanosuit je za neke možda najveći novitet u FPS žanru u zadnjih nekoliko godina. Možda je i bio, ali da se nakon 2 nova nastavka nije mogla dodati jedna nova opcija ili mogućnost... Iako to ispada kao inovacija koja omogućuje taktiziranje i različite pristupe određenom problemu, imam osjećaj da je glavna funkcija prikrivanje svih igrinih  mana - prvenstveno užasan AI. Znam da si ljudi briju na stealth (i sam sam igrao uz takav pristup i na zadnjoj dostupnoj težini), ali stealth gdje si totalno nevidljiv i možeš se prešetavati između hordi neprijatelja, bow koji ne troši nanosuit energiju, mogućnost ponovnog skupljanja strijela (infinite ammo) i regeneracija nanosuit energje za sekundu uz određeni upgrade je nešto što smo nekad zvali cheatovi ili broken balans. Propaganda, ultimativni nevidljivi predator osjećaj i stiskanje headshotova nesvjesnim neprijateljima se očito pokazalo među masama kao dobitna formula.

Umjetna inteligencija je na ispodprosječnom nivou. Rijetko kad reagiraju u skladu sa situacijom u kojoj se nalaze. Jedina prednost je što se barem kreću i koriste dostupno područje, za razliku od raznih CODova, MOHova gdje neprijatelji koriste jedan zaklon i izviruju u intervalima od 3 sekunde - sve dok im ne stisnete vječnu drvenu pidžamu. Slaba je to utjeha za proizvod i engine koji se promovira kao najbolji u svim mogućim segmentima. AI koji ne reagira dok mu strijela preleti 5cm od glave i zabode se u zid koji je udaljen pola metra od njega? Squad koji ne može otkriti moju lokaciju iako sam dvojicu skinuo frontalno, udaljen 2m od njih? AI koji često ne reagira na pucnjeve bez prigušivača, iako pucnjevi odjekuju par metara od njih, samo zbog toga jer koristim cloak? AI u alarmantnom stanju, ali instantno obustavlja potragu jer sam im doslovno pred nosom aktivirao nevidljivost? Krivo korištenje covera i raspad sistema tijekom izravnog okršaja ne želim ni komentirati, primjera je bezbroj, a jako rijetko reagiraju logično. Killzone je dvije generacije ispred ovog, a čak i prastari prvi F.E.A.R.po pitanju umjetne inteligencije obriše dupe s krizom.

Hit detekcija je kao što rekoh, tek prolazna i dobra. Prepoznaje jako dobro headshot i relativno dobro padaju, ali daleko je to od odlične detekcije. Reakcija neprijatelja na olovo i povratna informacija nije na nivou na kojem bi trebala biti. Pogotovo ako se uzme u obzir impresivna fizika koju je engine definitivno sposoban isporučiti. Samo opet je fokus na krivim stvarima, bitno da se tijekom eksplozija oslobađa energija i udarni val koji se manifestira u obliku povijanja trave i slično, a neprijatelji često padaju kao ukočeni i loše animirani panjevi - pogotovo u  situacijama u kojima se koristi bow. Napucavanje je sterilno i ne pruža osjećaj satisfakcije u izravnim okršajima, najgori mogući scenarij za igru koja je ipak FPS u suštini. Najbolji su mi argumenti fanova koji tvrde da je akcijski pristup u ovoj igri neispravan tj. da je stealth pristup način na koji su developeri zamislili da se igra. Ako su dostupni cloak i armor tj. stealth i čistokrvno napucavanje kao dva glavna smjera u koja se gameplay grana, onda ne postoje stvari kao ispravan i neispravan pristup. Postoje samo stvari koje su nedovoljno dobro implementirane i zato većina nas ovdje preferira stealth. Uspješno prikriva sve igrine mane pomoću odlične iluzije i uspješno dostavlja dobru dozu zabave, glupost AI-a ne dolazi do izražaja, detekcija je perfektna  tijekom headshotiranja statičnog protivnika i osjećaj ultimativnog predatora je sveprisutan. Ili u prijevodu - neznanje je blaženstvo. Čak i stara igra kao što je L4D bi mogla poslužiti Cevatu kao dobra lekcija i primjer dobre detekcije: http://www.youtube.com/watch?v=PUg8j9K7ddg

Ovo definitivno nije pravi punokrvni nastavak, u najboljem slučaju Crysis 2.5
Premalo noviteta u odnosu na prethonde igre u serijalu i nužno potrebnih poboljšanja na određenim područjima. Cevat Yerli nek i dalje nastavi sanjati da ima najmoćniji engine (enigma je zašto ga nitko drugi ne želi koristiti) i ultimativnu igru s kojom će se teško nositi i prve igre nove generacije. Dotičnom gospodinu šaljem pusu i želim puno sreće u budućem radu, a do tada jedna prikladna:
Dream On

Dream on, dream on, dream on
Dream until the dream come true...

Odg: Crysis 3
« Odgovori #118 : 23. Veljača, 2013., 10:05 »
Realno Crysis kao serijal je uzasno dosadan, da nema te wow grafike, bio bi prosjeni genericni fps

Odg: Crysis 3
« Odgovori #119 : 23. Veljača, 2013., 11:06 »
Kažu svi koji nisu nikad probali. xDDDDDDD


Jedinica je bila dosta dobra i kao... igra, jel.
Ne znam, baš sam dosta uživao.
Nije NAJBOLJA IGRICA IKAD OMGGGGGGGG, al definitivno nije prosječan generični FPS.

OK, možda pričom malo. :hiha:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9