HCL.HR

Dead Space 3

  • 43 Odgovora
  • 5811 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12402
    • CroSimRacing
Dead Space 3
« : 09. Svibanj, 2012., 15:29 »


Dead Space 3 trebao bi se pojaviti u prodaji do travnja iduće godine za Playstation 3, Xbox 360 te PC. Taman ću proć oba nastavka prije toga. Prvi dio sam došao do polovice igre, kada sam morao rušit sistem i nažalost vrhunska igra nije došla ponovo na tapetu, ali ispravit će se ta nepravda. Od trojke očekujem još bolji setting i nešto bolju prezentaciju. ^^



Odg: Dead Space 3
« Odgovori #1 : 09. Svibanj, 2012., 16:59 »
Igrao jedinicu i bila mi je odlična, ali falilo joj je nešto da bude baš ono. ONO.  :hiha:

Dvojku nisam igrao, al planiram odigrati kad uhvatim vremena.
Iako, onda mi se vjerojatno neće dati.  :mrs:

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12402
    • CroSimRacing
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #2 : 09. Svibanj, 2012., 17:24 »
Sada sam saznao da je zapravo dvojka prequel jedinici.
Da li savjetujete da se prvo dvojka prođe prije jedinice? Baš me zaintrigiralo to malo sada.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5320
  • abrah cadabrah
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #3 : 09. Svibanj, 2012., 17:25 »
obe su mkay. najbolji žanr igara realno. samo malo previše akcije u dvojci, zamorno je bilo dosta.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #4 : 09. Svibanj, 2012., 17:41 »
Nadam se da će ostati fantastična atmosfera iz prva dva dijela i ne bi trebalo biti problema iako ne vidim neku budućnost ovom serijalu nakon prva dva dijela

*

noda

  • *****
  • 3253
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #5 : 09. Svibanj, 2012., 18:13 »
Sada sam saznao da je zapravo dvojka prequel jedinici.
Da li savjetujete da se prvo dvojka prođe prije jedinice? Baš me zaintrigiralo to malo sada.

Dvojka se odvija 3 godine poslije jedinice, tak da nemaš brige.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12402
    • CroSimRacing
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #6 : 09. Svibanj, 2012., 18:23 »
Okej, onda sam dobio krivu informaciju.
Mogao bi čak uskoro i počet jedinicu. Imam par igara za dovršit. ^^

*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #7 : 18. Lipanj, 2012., 10:04 »
Dead Space™ 3 Official First Gameplay


Lijepo izgledaju lokacije. Lajkam promjenu okoline.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

WEAPONX

  • Moderator
  • *****
  • 2066
  • Doom-driven
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #8 : 14. Kolovoz, 2012., 17:34 »
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | GAMERSKI RJEČNIK | IKONE | PRAVILA

*

Shazaam

  • *****
  • 2281
  • But it was so artistically done...
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #9 : 10. Prosinac, 2012., 19:50 »
Dead Space 3 Video Preview: The Survival of Horror


Predobro, moram si naci nekoga za co-op. Takav co-op je buducnost igara, drop in - Drop out kroz cijelu SP kampanju plus ta fora da likovi percipiraju situacije drugacije...

Uz to sve dolazi i Frostbite 2 engine, odlican zvuk i atmosfera. Obožavam Dead Space i njegovu odlicnu i realnu pricu koja tocno prikazuje do koje razine ide ljudsko praznovjerje i glupost. Podlogu iza price nije lako shvatiti, mora se odigrati barem dva puta, pazljivo sve gledati, slusati i citati.

Igre sa dubokom podlogom, psihologijom likova cijenim najvise.

Dead Space 1 - 8.5/10
Dead Space 2 - 9.5/10

Nadam se da Dead Space 3 nece razocarati. Jedva cekam da dode :D

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #10 : 10. Prosinac, 2012., 21:28 »
Da bi se igra mogla definirati kao survival horror potrebno je puno vise od mracne atmosfere, krvi i karakondzula.
Dodavanje co-opa dovoljno govori u kojem su smjeru krenuli. Igra mi djeluje kao hibrid koji je nastao spajanjem Gears of Wara i Lost Planeta uz nesto mracniju atmosferu.

*

Shazaam

  • *****
  • 2281
  • But it was so artistically done...
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #11 : 10. Prosinac, 2012., 21:43 »
Da bi se igra mogla definirati kao survival horror potrebno je puno vise od mracne atmosfere, krvi i karakondzula.
Dodavanje co-opa dovoljno govori u kojem su smjeru krenuli. Igra mi djeluje kao hibrid koji je nastao spajanjem Gears of Wara i Lost Planeta uz nesto mracniju atmosferu.


Oprosti, ali forsiranje nekakvog realnog survival horor zanra u igrama je presmjesno. Nista sto se napravi ne moze biti strasno osim eventualno djeci i zenama koje vriste kada vide glistu ili mrak. Iz jednostanih razloga zbog kojih znas da nista od toga nije stvarno, osim toga grafika zbilja nije dosegla tu razinu da bi ti nesto vizualno percipirao kao zastrasujuce.

Ono sto igra moze imati jest efektivnost. Odnosno, kada na tezoj razini igras dead space ili nesto slicno, puca te adrenalin dok bjezis, ubijas, imas malo hp-a a opkoljen si. Takav efekt survival igra mora imati.

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #12 : 10. Prosinac, 2012., 22:06 »
Onda ću ja ovako reći: Dead Space je moderni survival horror, jer ako ćemo biti iskreni stari Silent Hill, RE itd više ne pale, tako da...

*

Shazaam

  • *****
  • 2281
  • But it was so artistically done...
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #13 : 10. Prosinac, 2012., 22:07 »
Onda ću ja ovako reći: Dead Space je moderni survival horror, jer ako ćemo biti iskreni stari Silent Hill, RE itd više ne pale, tako da...
amen.

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #14 : 10. Prosinac, 2012., 22:21 »
Oprosti, ali forsiranje nekakvog realnog survival horor zanra u igrama je presmjesno. 
Nitko ne trazi realnost, samo elemente koji su definirali zanr posto se bore svim snagama u komercijalne svrhe istaknuti da je to survival horror.

Nista sto se napravi ne moze biti strasno osim eventualno djeci i zenama koje vriste kada vide glistu ili mrak.
DS upravo to pokusava efektom "cudoviste iz ormara". Nenadanim pojavljivanjem i napadanjem igraca, vecinom se sve svodi na element iznenadjenja i cistokrvno TPS napucavanje.

Ono sto igra moze imati jest efektivnost. Odnosno, kada na tezoj razini igras dead space ili nesto slicno, puca te adrenalin dok bjezis, ubijas, imas malo hp-a a opkoljen si. Takav efekt survival igra mora imati.
To ne drzi vodu jer tu efektivnost ima svaka igra, pa cak i Super Mario. Uvijek je cilj nesto prezivjeti, zato ime zanra ne treba doslovno shvacati.
Postoje neka stroga pravila kojih se ne drzi gotovo ni jedan naslov (koji se kao survival predstavlja) danasnjice zbog komercijalnih razloga.
Veca je potraznja za akcijski orijentiranim igrama. Igra nije nista vise od TPS-a s elementima horora ili u najboljem slucaju akcijski horror u kojem je cilj pobiti sve pred sobom i to jako dobro radi.