HCL.HR

Deus Ex: Mankind Divided

  • 170 Odgovora
  • 68822 Hitova
*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #135 : 27. Kolovoz, 2016., 12:13 »

a nije toliko čuvana; zapravo mi je djelovalo kao da štede na osiguranju. Doslovno sam za pet minuta riješio to. prošao kraj stražara i kroz lasere uz nevidljivost aug, na kraju isto proletio hodnikom uz nevidljivost, sakrio se po strani dok neko dvoje civila nije otišlo, opet nevidljivost kroz lasere i dođeš u prostoriju gdje imaju jedna kamera i jedan stražar, a stražar je već podalje od stuba i kameru izbjegneš tako da dotrčiš ispod nje samo.

prilično izravna misija mi je bila, mislim da sam manje od pet minuta potrošio na to.
Totalno drukčije igramo i meni je to puno teže. Nemam nikakve augove za nevidljivost i te gluposti. Meni su na maxu sve za hakiranje (stealth, fortify i sve branše za kamere, robote, turete na lvl 5). Nemam niti onaj wall hack. Jednostavno moram paziti na sve 10x više nego li ti s tim augovima koje imaš.


EDIT: Nemam niti remote hacking, nemam ništa takvog tipa. Ciljam na staro dobro šuljanje bez ikakve pomoći. Nemam niti onaj aug da me se ne čuje.


*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #136 : 27. Kolovoz, 2016., 12:24 »
Pošteno, ali sama mapa banke je manja nego recimo policijska postaja u human revolutionu, tako da nije nešto pretjerano izazovno. Daleko sam se više mučio dok sam došao do Ruckera.

Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #137 : 27. Kolovoz, 2016., 12:49 »
Na PCu. Imaš i 2 videa na mom kanalu. Lijepo se igra vrti sve na Ultra jedino je MSAA ugašen. Ide u stabilnih zaključanih 60 sličica :D
Baš guštam u igri i sad lutam po gradu tražeći ikakve side questove ili points of interest.

Zvuci mi kao Division.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #138 : 27. Kolovoz, 2016., 12:58 »
Pošteno, ali sama mapa banke je manja nego recimo policijska postaja u human revolutionu, tako da nije nešto pretjerano izazovno. Daleko sam se više mučio dok sam došao do Ruckera.


A gle, ja sam goloruk praktički. Koristim non lethal, šuljam se okolo. Jedine augmentacije su mi veliki inventory, razbijanje zidova, pluća da se ne guši u otrovima i hackovi. Sve radim na taj način da moram fizički doći do konzola, ne koristim onaj hacktool niti imam remote hacking. Na taj način je puno teže jer stražari ovdje patroliraju i imam ograničen broj sekundi u kojima moram nešto hakirat, a da me ne skuže.
Najviše vremena mi je oduzelo brojanje koliko kojem stražaru treba da se vrati i onda pokušaji hakiranja između toga.


*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #139 : 27. Kolovoz, 2016., 15:01 »
Non lethal i onda ih pobije turretima  :faca:

Pa i ja sam non-lethal, ne koristim ništa od onih novih eksperimentalnih auga, nikakav remote ni ništa... Jednostavno ti kažem, jedini izazov ti predstavljaju stražari, a u toj banci nije da sve vrvi njima niti je level dizajniran da te recimo mogu spaziti s neke platforme iznad, kao u toj misiji gdje ideš po Ruckera. Za svaki izazov - kamere, laseri, turreti - obično imaš soluciju b - pronaći ventilaciju. Plus, polovica te banke je non-restricted area. Iz non restrected područja kroz ventilaciju praktički možeš doći do hodnika koji te vodi prema onome što tražiš.

Ne znam ako si igrao misiju kod onih sektaša (opcionalna main misija) ... znači ta mapa je bolesna, stoput teža nego banka. Moraš ići prema gore stalno, po sredini su mostovi gdje nema skrivanja, a stražari skaču po tim mostovima gore-dolje i moraš mislite hoće li te primijetiti ovi na trenutnom katu, a mogu te spaziti i oni na gornjem, eventualno donjem - na tri razine znači. U banci nisam vidio takav dizajn.

*

zvucnjak

  • *
  • 130
  • Carpe per diem
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #140 : 30. Kolovoz, 2016., 17:41 »
Izlazi još jedan patch   :clap:

http://forums.eu.square-enix.com/showthread.php?t=191223

Citat:
• Fixed a crash during the subway loading scene.
• Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [SPACE], causing Jensen to vault over cover.
• Fixed crash when leaving for Golem City.
• Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9.
• Fixed issue where vibration was not working on gamepad.
• Fixed an issue where some keyboard language settings could cause the game to not launch.
o Some users had a workaround by creating a new user account or by changing their keyboard language setting.
• Fixed various issues related to Breach.
• Fixed issues related to Tobii EyeTracking.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #141 : 30. Kolovoz, 2016., 18:24 »
Stigli danas i novi nVidia driveri koji poboljšavaju performanse za Deus Ex i još neke nove igre.
Meni se za sad sve super vrti.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #142 : 06. Rujan, 2016., 10:59 »
Di je Cole/10 post?

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #143 : 06. Rujan, 2016., 22:30 »
Jao...
Čole će ti popljuvat recenziju na najjače.
Igretina je ovaj nastavak i to kakva!

Neda mi se još podrobniji tekst sastavit, iako sam računao na njega.
Ali svo slobodno vrijeme poklanjam igri tako da bude i to uskoro valjda...

Malo sam razočaran tvojim dojmovima, ali ono - tvoji su.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #144 : 07. Rujan, 2016., 13:44 »
Poznavajući sebe, ja bi vjerojatno bio još oštriji.
The greatest teacher, failure is.

Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #145 : 07. Rujan, 2016., 15:58 »
Jeli istina da je igra duplo kraca od prethodnika? Mislio sam si uzeti ovih dana, ali ako je to istina cini mi se nekako pre malo sadrzaja.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #146 : 07. Rujan, 2016., 16:13 »
Nije istina. I na jednoj i drugoj igri sam igrao sve side misije, istraživao i u Human Revolutionu sam skupio 15h igranja, dok sam trenutno u Mankind Dividedu na 18h igranja, a nisam prešao igru, sad sam na 11. misiji.
Na isti način igram obje igre, a u to nisam uračunao DLCove niti od jedne igre.


*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #147 : 07. Rujan, 2016., 17:51 »
Human Revolution DC :
https://howlongtobeat.com/game.php?id=14286

Mankin Divided:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=25434

Nije bas duplo, ali je, dosta ej kraca, ali za MD jos nije izasao nijedan DLC.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #148 : 09. Rujan, 2016., 18:01 »
Prešao igru nakon 19h. Kraj mi je onako meh i opet ona nedorečenost koja vodi k novom nastavku. Nadam se da ih neće naštancati kao što to Ubisoft radi sa svojim igrama.
Sve u svemu jako dobra igra, no dao bih joj 88/100. Moglo je to puno bolje s glavnom pričom i misijama.
Sada mi preostaje čekati DLCove i New Game +, ali to nakon što izađu svi DLCovi.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Deus Ex: Mankind Divided
« Odgovori #149 : 11. Rujan, 2016., 10:53 »
za MD jos nije izasao nijedan DLC.

Je. Jensen Stories - Desperate Measures. Ne znam koliko traje, igrao sam nešto kratko, ali u suštini je jedna misija mislim. Na lokaciji koju posjetiš tijekom kampanje.

Inače, da - kraća je igra. Main Story je kraći. Side misije su tu negdje, ali je kraće.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9