HCL.HR

Dragon Age: Inquisition

  • 154 Odgovora
  • 39908 Hitova
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #75 : 16. Prosinac, 2014., 20:45 »
Manje-vise sve sto vidis na mapi, mozes do toga i doci :D

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #76 : 17. Prosinac, 2014., 20:10 »
Pohvalno, fino je da su napredovali po tom pitanju.

Inače krećem igrati uskoro, za blagdane. Možda čak malo i previše očekujem od igre. Ali ako sam unatoč svemu pregrmio i dvojku, onda s ovim ne bi trebao imati problema.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #77 : 17. Prosinac, 2014., 21:13 »
Možda te borba u početku malo razočara, ali kada skužiš da ima mnogo abilitija i da to funkcionira jako dobro te ne očekuješ Divinity ili Baldurs Gate borbu postane zabavno. Te obavezno igraj na hard.



Igra je fantastična, što sa tehničke strane, što sa zvučne itd... I čini mi se makar duplo veća od Skyrima...
Pregršt vizualnih detalja, efekata, predivno dizajniran svijet... Ma neznam, zbilja sam ostao paf kada sam probao!







Sera je zakon i obavezno sa njom u party...  :hihi:
Kako zajebava svih u ekipi, od Cassandre do Solasa... Za vrijeme istraživanja likovi međusono počnu pričat, a mala samo zajebava...
Solas priča nešto na elfovski, a ona samo phrrrrrrr, se isprdi i kaže mu da tako zvuči  :hihi:
Ili podyebavanje Cassandre i njene inkvizicije.. Odlično
itd



I da, ja mislim da je prelazak prethodnih igara obavezan za što bolje ufuravanje i razumjevanje. Codex je i ovdje ogroman te sam primjetio dosta logova koji pričaju o Originsima...

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #78 : 18. Prosinac, 2014., 20:08 »
Popravlja zvuk u igri, (pretihi razgovori, pretihi ili potpuno nepostojeći pozadinski zvučni efekti):




*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #79 : 19. Prosinac, 2014., 14:27 »
Možda te borba u početku malo razočara, ali kada skužiš da ima mnogo abilitija i da to funkcionira jako dobro te ne očekuješ Divinity ili Baldurs Gate borbu postane zabavno. Te obavezno igraj na hard.

Nije stvar očekivanja, nego koncepta. I što to znači da funkcionira "jako dobro"? Koliko sam vidio komentare svoje ekipe, PC kontrole su užasne, a taktike i nema:

Citat:
Čak je i tactical kamera puno igrivija na gamepadu jebem ih bolesne. Ali je svejedno smećasta jer je zoom nepostojeći i kamera je puno preblizu pa nemaš dobar pregled bojišta i konstantno ju moraš micat posvuda što je iritantno. E da i kursor u tactical kameri zapinje za objekte i bilokakva uzvišena područja, mora se sve zaobilazit lol. Znači ovo nema nikakve veze s nekim povratkom korijenima i dubljim taktiziranjem kao što je najavljivano...

Citat:
Ja sam isto igrao two-handed warriora, ali klasa je toliko spora i naporna da mi je dopizdilo nakon desetak sati.
Onda sam krenuo ispočetka s mageom sa strujom i ajde, malo je više ok.

Problem je totalni nebalans klasa. Rogueovi su full beskorisni, pogotovo kad ih AI koristi, a mageovi su OP. Sad koristim Iron Bulla koji služi ko tenk da se svi lijepe na njega ko govno, a otraga s tri maga spammam magije. Ja bacam električne, Vivianne vatrene, a Solas ledene. Protivnici imaju toliko efekata na sebi da mi ih je žao. Moja struja uopće nije AOE magija, ali kad se protivnici skupe u krugu 10 metara, struja se širi od jednog do drugog i sve ozljeđuje. Nikakvo ciljanje, nikakva taktika, planiranje. Niš, a igram na Nightmare težini.

Mislim da i HCL recenzija djelomično iscrtava te probleme, barem što se tiče kontrola. Koliko vidim, RPG je u potpunosti rađen za konzolu, s time da su pokušali zadržati PC old skul gameplay, umjesto da su se fokusirali na nešto za kontroler mnogo prirodnije poput Dragon's Dogma pawn sustava.
The greatest teacher, failure is.

*

Shicko

  • ***
  • 851
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #80 : 19. Prosinac, 2014., 15:13 »
Igru san prednaručia i ima masu problema s njom, neko vrijeme san je igra na low postavkama i trpia-a crasheve...

Jučer san skinia krekiranu verziju koja mi do sad nije crashala, igram je na ultri sa stabilih 60 fps-a, dijalozi ne blokiraju, magije ne zapnu u animaciji.

Ali borba je užasna, kontrole su katastrofalne, držanje desnog klika da koristim miš je užasno, možda san čorav ali nemogu nač toggle opciju, prvih par sati mi je priča retardirano jednostavna i neuvjerljiva, dijalozi plitki i glupi.
Ukratko, ovo je zadnji put da prednaručujem išta, konzolitis i rushanje igre su mi uništili božič.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #81 : 20. Prosinac, 2014., 03:52 »
Mrtvihodaču...
Šta da ti kažem...  Ništa...
Igra je odlična i vidi se uložen trud u razvojj igre!!
Ti i ekipa popout retardiranog W3DR4N4 ili kako već mi možete pametovta neznam koliko...

Ali ovo je jebeno kvalitetno napravljena igra...
Ma koliko god ti i tvoji trolovi sa PC Gamer foruma; sada reboota srali o tome
« Zadnja izmjena: 20. Prosinac, 2014., 03:58 doktor1 »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #82 : 20. Prosinac, 2014., 15:54 »
Problem je što Ante prečesto filozofira i to mu ne dopušta da uživa u potpunosti u igrama. :mrgreen:

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #83 : 21. Prosinac, 2014., 10:21 »
Lol, rulaju vam argumenti :hihi:
The greatest teacher, failure is.

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #84 : 21. Prosinac, 2014., 16:23 »
Kad te doktor brijem nije ni shvatio
On je mislio da napadaš neki izgled igre, optimizaciju, trud developera a ti zapravo o gameplayu.
Al baš pogađaš problem. Nije stvar očekivanja nego koncepta. Velki sam fan "starog" DA i Originsa i ako je doista tako poglupljeno i izbačeno taktiziranje nemam razloga ne popljuvat igru bez obzira na najbolju grafiku svih vremena jer Dragon Age baš to i je. oduvijek sam ga igrao skoro cijelu igru pauziranu sa malim milijonom taktika i različitih napada.

 
Citat:
Nikakvo ciljanje, nikakva taktika, planiranje. Niš, a igram na Nightmare težini.

ako je doista ovako na nightmare težini onda nemam razloga ne bit razočaran igrom. Al ajd ja tu pišem puste želje jer još Inkviziciju nisam nabavio pa ne mogu suditi ali moram priznat da doktor nerijetko prežestoko reagira kada se kritizira igra koja se njemu svidjela. Relax dude, nije napao tebe.
I čole ako nisi igrao niti jedan DA do sad onda ne shvaćaš da njegovi citati nemaju veze sa filozofiranjem, nego se od DA neke stvari očekuju. Naročito kad najavljuju povratak ultra mega taktičkim korijenima.

Odigraj, pa češ vidjet da nema nikakve sličnosti s nekim modernijim RPG-ovima. Čak vjerujem da se zbog količine pauze tebi neće svidjeti DA tj ona prva dva koja skupa s Originsom planiraš odigrati.
« Zadnja izmjena: 21. Prosinac, 2014., 17:05 MaliMicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #85 : 21. Prosinac, 2014., 16:55 »
Sve sto ja ovdje citam je kukanje kako ovo nije Origins i stoga automatski ne valja :kava: Serijal je ovom igrom napravio korak prema naprijed, sto se vecini ljudi ipak svida. Uvijek ce biti hardcore fanova originala koji nisu zadovoljni no morat ce se pomiriti s time da takve stvari vise nece naci u novim Dragon Age igrama. :thumbs:

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #86 : 21. Prosinac, 2014., 17:05 »
Ja sam se referirao na općeniti stav Deadwalkera o igrama koje igra. :kava:
Al ko sam ja da mu sudim, meni je svaka igra najbolja ikad. :hiha2:

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #87 : 21. Prosinac, 2014., 17:10 »
Al ko sam ja da mu sudim, meni je svaka igra najbolja ikad. :hiha2:

Ti imas najbolji pristup igrama, bas se vidi da uzivas u njima i ne zamaras se glupostima nego se skoncentriras na ono sto te zabavlja. :piva:  Nesto slicno kao i ja.

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #88 : 21. Prosinac, 2014., 17:11 »
Evo ja malo editirao post na ne ispada kao da samo kukam i napadam :hihi:

Maxim slažem se da franžize moraju evoluirat i ić dalje i micat se od korijena itd. al ak je doista tako kako je čovjek opisao na NIGHTMARE težini onda kvragu dobivam dojam kao da je poglupljeno da što više ljudi kupi igru. Nezz zadnji primjer poglupljenja mi je zadnji sherlock holmes. Za duplo "gluplje" od testamenta. Zato jer idu na konzole pa da igra ne bude "hardcore" dosadna pa da eto podvalimo za što veće mase. Ili kao onda nekoć ona usporedba FPS-ova, layout doom 2 nivoa vs najnoviji COD :hihi: drugim rječima grafika i efekti evoluiraju, gameplay elementi općenito deevoluiraju nažalost.

Vjerujem da bi se počeo i žaliti jedan Civilization fan da maknu dobar dio taktiziranja i težine al gle ja ne igram civ jer mi je pretežak, predosadan sa taktiziranjem jer sam preglup za njega i ne da mi se toliko čitati, ali ne zahtjevam da ga pojednostave da ga mogu igrat neka bude kakav je kupit će ga onaj tko ga voli. Ukratko nabijem ih s tim za mase ak je nekaj dobar recept ne diraj xd
« Zadnja izmjena: 21. Prosinac, 2014., 17:13 MaliMicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #89 : 21. Prosinac, 2014., 17:12 »
Al ko sam ja da mu sudim, meni je svaka igra najbolja ikad. :hiha2:

Ti imas najbolji pristup igrama, bas se vidi da uzivas u njima i ne zamaras se glupostima nego se skoncentriras na ono sto te zabavlja. :piva:  Nesto slicno kao i ja.

:hug

To je moj moto. :hiha:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9