HCL.HR

Dragon Age: Inquisition

  • 154 Odgovora
  • 39686 Hitova
*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #90 : 21. Prosinac, 2014., 17:19 »
Sve sto ja ovdje citam je kukanje kako ovo nije Origins i stoga automatski ne valja :kava: Serijal je ovom igrom napravio korak prema naprijed, sto se vecini ljudi ipak svida. Uvijek ce biti hardcore fanova originala koji nisu zadovoljni no morat ce se pomiriti s time da takve stvari vise nece naci u novim Dragon Age igrama. :thumbs:

Nema to veze s Originsom i očekivanjima. Samo opisujem koncept gameplaya koji je BioWare zamislio - igra je očigledno dizajnirana za kontroler, al' su istovremeno napravili golem broj gameplay kompromisa da mogu prodavati priču kako Inquisition nudi stari PC party RPG sustav gameplaya ala Baldur's Gate i akcijski hack'n slash za one koji ne vole zamaranje taktiziranjem. Ej, naša igra je za svakoga, samo potegneš slider težine!

Jok.

Nemam ništa protiv tog "modernog" Dragon Agea, al' ako su već imali u glavnom fokusu konzole i kontroler, onda su mogli gameplay prilagoditi tome do kraja i igra bi samo profitirala od toga. Zajebi dobru atmosferu, grafiku, priču, exploring i ostalo ako osnovna komponenta nije napravljena kako treba. Naravno, nigdje ne tvrdim da igra ne valja, samo koliko odokativno vidim, ima očiglednih problema s identitetom i definitivno nije za 90+ kategoriju u koju ju mnogi trpaju.
« Zadnja izmjena: 21. Prosinac, 2014., 17:21 Deadwalker »
The greatest teacher, failure is.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #91 : 21. Prosinac, 2014., 17:22 »
Daj se zaposli u Ubisoftu i naredi im da te slušaju. :wildboy: :wildboy:

Već njušim doktorov replay tebi... :hihi:

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #92 : 21. Prosinac, 2014., 17:45 »
:hihi:
Kad ih već spominješ, baš gledao da upiknem Assassin's Creed 4 za nadolazeći blagdanski godišnji. One pomorske bitke izgledaju prilično fun, kao i istraživanje Kariba.
The greatest teacher, failure is.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #93 : 21. Prosinac, 2014., 18:31 »
Ako se dobro sjećam, ti si Ante branio dvojku dok smo je mi drugi hejtali?

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #94 : 21. Prosinac, 2014., 19:20 »
Koliko se sjećam, ocijenio sam je s nekom 8-icom. I ne bi rekao da sam je "branio", ako uzmeš u obzir da je većina komentara imala doktor level emocija u sebi pa je možda nekome to tako i izgledalo.
The greatest teacher, failure is.

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #95 : 21. Prosinac, 2014., 20:51 »
Jel se moze vracat na istu lokaciju/mjesto jednom kad se zavrse glavne misije? Trenutno sam u Hinterlandu imam 5 sati i jos uvijek ga nisam istrazio citavog, a postao mi je vec naporan.
 
Zelim krenuti dalje ali me zanima ocul se moci vratiti poslije na tu istu lokaciju?

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #96 : 21. Prosinac, 2014., 21:15 »
Ja bi bio najsretniji da Dragon Age ima borbu iz Divinitya; turn based sa velikim utjecajem okoliša na borbu; ali nema, za takvu borbu imam Wasteland 2 i spomenuti Sin...

Ljudi su pogubljeni; masovno!
Sada odjednom na masu mjesta vidim kako je Dragon Age 2 ODLIČAN, super, bla bla bla, dok im ovaj odjednom ne valja!? WTF!? A po pitanju borbe Inqusition našamara dvojku, baci je u školjku i pusti vodu! O ostalim segmentima nema potrebe pisati naspram dvjoke jer je u svakom djelu Inquisition svjetlosnim godinama bolji i kvalitetniji od prethodnika; hoćeš o veličini, hoćeš u likovma, hoćeš u tehnikalvijama, hoćeš u prezentaciji, hoćeš u razgovrou... U svemu je igra drastično bolja od dvojke...



I sam je Biware priznao da je pogriješio kod razvoja dvojke i da i je to bila neka test verzija; onaj ubitačan respawn mobova, IDENTIČNE lokacije kroz cijelu igru, cjela igra se odvaja i Kirkwallu i postane ubitačno montona... Prešao sam samo radi priče jer mi se sviđa taj lore i setting...

Imam 45 sati u giri, (od main questa prošao prolouge) i borba mi je zabavna jer sam jednostavno prošao preko toga da je tako dizajnirana, (kao i s time da se sa gamepadom igra mnogo lakše). Tek kada se otključa specijalizacija te više abilitija to postaje zabavno; u početku mi je bilo malo čudno, priznajem i djelovalo mi je WTF sa samo dostupna dva napada, ali napredujući sve to postane mnogo zabavnije. Igram na hard plus friendly fire opcijom uključenom.



Ovo šta se tiče nightmare težine... Ne vjerujem ti da je nepotrebna taktika!!
Čitao sam na dosta foruma da je na toj težini tactical camera i taktiziranje potrebno jer nema šanse da se prođu jači jazavci.
Pa i ja korsitim tacktičku kameru kod većih sukoba jer jednostavno bolje odradim borbu. Pogotovo kada sam imao sukob sa divom; pošto divovi i zmajevi imaju više djelova tjela koji ima se mogu napdati - jednostavno ranged suborcima dam da ga lupaju po glavi dok ja mlatim po nogama i odvraćem mu pažnju...
Da ne kažem da je AI suboraca svjetlosnim godinama od užasa koji smo imali u Originu! Dok tko želi, može isključiti AI suboraca i kontrolirati svakog posebno...



Targeting behavior mi  je par puta spasio živo npr Seri, (roug/bow/elf; btw, najbolji chacarcter u igri, zakon je :hihi:); Cassandri sam stavio da brani Seru ako je napadnuta i vidi čuda to radi...

Dakle samo šta borba nije identična kao u Originsu ti odjebeš "dobru atmosferu, grafiku, priču, exploring i ostalo"...?
Ajd dobro, evo jedan zavodnički pogleda od Cassandre...

« Zadnja izmjena: 21. Prosinac, 2014., 21:24 doktor1 »

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #97 : 21. Prosinac, 2014., 21:18 »
Jel se moze vracat na istu lokaciju/mjesto jednom kad se zavrse glavne misije? Trenutno sam u Hinterlandu imam 5 sati i jos uvijek ga nisam istrazio citavog, a postao mi je vec naporan.
 
Zelim krenuti dalje ali me zanima ocul se moci vratiti poslije na tu istu lokaciju?

Možeš di hoćeš, kada hoćeš.. Samo ti trebaju power bodovi za otključavat nove lokacije... Odigraj prolouge dok ne dođeš u Skyhold; svoj vlatiti dvorac koji je ja mislim velik kao dvadeset normandija iz mass Effecta 3...
Te malo razvi Skyhold da možeš razvijat rune za oružje, uzgajat biljke zkoje će ti trebat za nešto da ne spojlam, odbirat koje mountove želiš, (konje, sobove, beštije...) itd...
Te samo u Skyholdu imaš negdje pet sati razgovora sa svojim party membersima šta će ti počet otključavat njohive questove...
A i možeš malo sudit ljudima i tako to...



« Zadnja izmjena: 21. Prosinac, 2014., 21:21 doktor1 »

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #98 : 21. Prosinac, 2014., 23:21 »

Dakle samo šta borba nije identična kao u Originsu ti odjebeš "dobru atmosferu, grafiku, priču, exploring i ostalo"...?
Ajd dobro, evo jedan zavodnički pogleda od Cassandre...

(Klikni za pregled slike.)

:hihi:
The greatest teacher, failure is.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #99 : 22. Prosinac, 2014., 11:38 »
Savjet  - skupljate shardove! Ja sam očistio cjeli Hinterlands, Storm Coast i Oasis od shardova i još nemogu otvorit sva zapečaćena vrata...
Nisu obične collectibles pizdarije kao u AC igrama!
Ništa specijalno od spoilera, a nema veze niti sa pričom već shardovima, ali ipak... Tko želi sam sve otrkit...
U Forbidden Oasisiu se nalazi drevna građevina te su shardovi potrebni za otvaranje vrata; puno njih... A to donosi buffove, armore, zlatno, oružje....


Forbidden Oasis
« Zadnja izmjena: 22. Prosinac, 2014., 11:42 doktor1 »

*

Shicko

  • ***
  • 851
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #100 : 22. Prosinac, 2014., 13:56 »
Ma igra može izgledat lipo koliko očeš, imat 2000 sati sadržaja i besplatni šut svakih 20 levela ali dok neko ne napravi mod koji je učini pc friendly iden radije igrat nešto šta barem zna jeli igra za konzolu ili pc.
« Zadnja izmjena: 22. Prosinac, 2014., 14:07 Shicko »

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #101 : 22. Prosinac, 2014., 15:52 »
Ako ces dopustit da te tako nesto odvrati od ove vrhunske igre, samo naprijed. Ali propustas puno toga dobroga :thumbs:

*

virty

  • ***
  • 812
  • Xbox: Muskarcina
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #102 : 22. Prosinac, 2014., 19:16 »
Sve sto ja ovdje citam je kukanje kako ovo nije Origins i stoga automatski ne valja :kava: Serijal je ovom igrom napravio korak prema naprijed, sto se vecini ljudi ipak svida. Uvijek ce biti hardcore fanova originala koji nisu zadovoljni no morat ce se pomiriti s time da takve stvari vise nece naci u novim Dragon Age igrama. :thumbs:
+1

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #103 : 28. Prosinac, 2014., 11:26 »
24 sata igranja i tek sam došao do Skyholda. Ovo bi moglo potrajati...  :solidus:

Odg: Dragon Age: Inquisition
« Odgovori #104 : 28. Prosinac, 2014., 13:00 »
Hoce, vjeruj mi :piva:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9