HCL.HR

Final Fantasy XV

  • 176 Odgovora
  • 77034 Hitova
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #30 : 18. Rujan, 2014., 14:53 »
Ha. Izgleda da demo ipak izlazi... za 6 mjeseci.

...a trailer k'o trailer - nije loš (''baca'' na Xenoblade), ali ništa impresivno. Čekaju se prvi (polusatni) gameplay videi gdje će malo bolje pojasniti borbu, možda prikazati koji quest...

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #31 : 18. Rujan, 2014., 15:42 »
Otvoreni svijet, animacije likova, grafika... Isuse kako ovo dobro izgleda :ave:

Sori freinde, ali ovo izgleda pusto u usporedbi s Dragon Ageom 3, Witcherom 3 pa čak i MGS5, a ni to nisu baš igre koje me nevjerojatno impresioniraju detaljnošću svojih svjetova po onome što sam vidio. Mislim, džaba ti tog otvorenog svijeta kad okoliši izgledaju ovako isprazno - jedna velika čistina s par neprijatelja, desetak kamenja i sve okolo trava.
Jedino što su animacije likova bolje, to da. Ali ne mogu animacije nosit igru. Po tome bi i FF 13 bio najbolja igra u serijalu. A nije.

Puno više me impresionirao prvi trailer. Ovaj je nekako meh.

stari daj nabavi senzibilitet,,
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Ramza

  • **
  • 390
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #32 : 18. Rujan, 2014., 16:34 »
:hihi:

A i nabrijavanje na grafiku ok lel.

Kajjaznam, izgleda malo pre zapad-shvaćen-japanski nezz kako bi to objasnio. Al ovo sa teleportiranjem mi se kul čini, nezz, treba vidjeti te borbe, mogle bi biti vrh.

*

Freddy

  • ******
  • 5994
  • Briljantin.
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #33 : 18. Rujan, 2014., 16:42 »
Jako dobro izgleda, dosta sam nabrijan čak. Mislim da bih mogao igrat.

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #34 : 18. Rujan, 2014., 16:51 »
dijelovi svijeta izgledaju baš vrhunski

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #35 : 19. Rujan, 2014., 14:39 »
Otvoreni svijet, animacije likova, grafika... Isuse kako ovo dobro izgleda :ave:

Sori freinde, ali ovo izgleda pusto u usporedbi s Dragon Ageom 3, Witcherom 3 pa čak i MGS5, a ni to nisu baš igre koje me nevjerojatno impresioniraju detaljnošću svojih svjetova po onome što sam vidio. Mislim, džaba ti tog otvorenog svijeta kad okoliši izgledaju ovako isprazno - jedna velika čistina s par neprijatelja, desetak kamenja i sve okolo trava.
Jedino što su animacije likova bolje, to da. Ali ne mogu animacije nosit igru. Po tome bi i FF 13 bio najbolja igra u serijalu. A nije.

Puno više me impresionirao prvi trailer. Ovaj je nekako meh.
Final Fantasy nikad nije imao detaljne otvorene mape, najviše detalja je uvijek posvećeno gradovima koje posjećujemo. A vidio si dva grada u prijašnjim trailerima, izgledaju baš zanimljivo i detaljno. Ono zbog čega hvalim open-world je samo postojanje njega. Prošlih par nastavaka i nije oblilovalo s open map dijelovima, to su više bili koridor sustavi kao u FF 10 i 13. Nez, smatram da će otvorenost svijeta dovesti do puno više skrivenih lokacija/tajnih bosseva/miniquestova, što mi nekako i čini jedan od dražih dijelova ovog serijala. Animacije se vide i same, a što se grafike tiče, to se odnosilo na unaprijeđenje u odnosu na prijašnje prikaze:








Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #36 : 19. Rujan, 2014., 15:29 »
Driving around, having a good time... :ave:

Predivan ugođaj. :wildboy:

Također, ona divovska kornjača izgleda apsolutno super.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #37 : 19. Rujan, 2014., 16:08 »
Odvratno.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #38 : 20. Rujan, 2014., 15:20 »
Očekivani odgovor.

Nego, Final Fantasy XV live gameplay demo prikazan na TGS-u.

https://www.youtube.com/watch?v=jGYHpvvRHUA#t=1682

Od 22:35 pa nadalje. Borba i dalje izgleda ok, ali treba detalja kako funkcionira. Nadam se da nije neki random button mashing. I da, blink je poprilično interesantan.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #39 : 20. Rujan, 2014., 15:35 »
Općenito grafika izgleda dobro s obzirom da će ovo u neku ruku biti open-world naslov. Izmjena dana i noći, kiša i njen utjecaj na likove/okolinu, detaljnost modela, baš sam zadovoljan s ove strane + glavni direktor je spomenuo da će izgledati još bolje do izlaska demoa.

Što se tiče borbe, čitao sam Tabatin intervju za Famitsu časopis, ugl borba će biti više "strateška" u odnosu na prvi prikazani build od prije. Dakle manje u stilu Kingdom Heartsa i više u stilu samog serijala. Možda dobijemo neki sličan sustav onome iz FF12, no puno zanimljivije i zgodnije odrađen, pogotovo ako uzmemo u obzir mehaniku izmicanja i kretanja prilikom napada/bacanja magije.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #40 : 24. Rujan, 2014., 16:49 »
Čini mi se da sam bio u pravu da je sustav sličan onome iz FF12, budući da je otkriven patent dodjelje Square Enixu, a tiče se akcijskog RPG sustava borbe. Cijeli patent možete vidjeti ovdje, a uz pomoć postova s NeoGAF-a pokušat ću razjasniti način borbe.

Prema patentu sama borba podijeljena je na dva dijela, zaslon s napadačkim komandama (nešto kao Gambit sustav iz FF12) i sama borba na polju.

Unutar zaslona s komandama možemo odabrati pozicijski uvjet i način napada:



Što to znači? Iz navedenog primjera možemo vidjeti da će igrač u slučaju da igrač dođe do kontakta s protivnikom baciti item A, ukoliko se nalazi 3m od neprijatelja da će napasti sjekirom, a ukoliko je udaljen 3-10 metara od protivnika baciti bumerang. Evo popisa pozicijskih uvjeta i načina napada iz patenta:





Eh sada, kada se nalazimo na polju te pritisnemo tipku za napad, sustav detektira koliko je neprijatelj udaljen od nas, koliko mu je zdravlje, kako je okrenut i sl. te izvršava akciju koja se podudara s pozicijskim uvjetom. Ukoliko se pozicijski uvijet podudara unutar više slotova, onda sustav bira onog s najvišom vrijednosti pozicije, odnosno što se nalazi pozicijski više na listi komandi. Nove pozicije i akcijske mogućnosti će se otvarati otključavanjem levela, a slično će biti i za nove slotove. Tako ćemo moći kreirati puno napredniji sustav borbe što više odmičemo u igri. Manualnim biranjem protivnika uz pomoć R1 i L1 možemo promijeniti prioritet napada. Osim samog držanja napada, mijenjanjem protivnika i novim pritiskom na napad možemo potpuno izmijeniti cilj napada. Osim napada, postojat će i tipke za obranu, teleportiranje, izvođenje specijalnih napada s drugim likovima, bacanje magije.

Cijeli sustav izgleda kao puno bolje odrađeni gambit sustav, budući da neće biti dovoljan samo pritisak tipke za napad, već i pravilno pozicioniranje u odnosu na neprijatelja, izbjegavanje napada uz pomoć izmicanja, teleportiranja te dobro postavljanje napadačkih naredbi.

Ovo zapravo izgleda kao logična evolucija turn-based mehanike, budući da i dalje stiskamo tipku za napad, sada samo ne listamo nepregledne menije nego se krećemo bojnim poljem i izvodimo svu akciju u realnom vremenu.

Ovim potezom igra postaje djelomično lakša za casual igrače, no u samoj srži i dalje ostavlja velik prostor za taktičku borbu s neprijateljima za istinske fanove serijala  :hug

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #41 : 24. Rujan, 2014., 17:00 »
jeste li već kupili svoj ffxv kontroler?



xd

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #42 : 24. Rujan, 2014., 17:07 »
Zapravo u upotrebi su sve 4 tipke, napad, obrana, magija i meni :ementaler: L1 i R1 tipke su za promjenu protivnika, R2 za teleportiranje, vjerojatno L2 u kombinaciji s tipkama će otvarati dodatni set od 4 magije. I da, dužina držanja tipke će utjecati na magiju. Tako ako smo ih otključali, pritisak će baciti Fire, malo duže držanje Firu, a dugo držanje Firagu :thumbs:

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #43 : 24. Rujan, 2014., 17:57 »
SquareEnix se, kako je kaiser već spomenuo, odlučio vratiti na nešto slično Gambitima. Opet će biti Attack Enemy > Nearest Visible, pa uključi auto-battle i odi kenjati dok likovi sve obavljaju umjesto tebe.

FF XIII je imao savršeni sustav borbe.
Neki su to shvatili; ostali će tek nakon ove igre.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #44 : 24. Rujan, 2014., 18:05 »
Stvar je što ovdje nemaš auto-battle, budući da je konstantno potrebno pritiskanje tipke za napadanje (nema kao u FF12 da lik napada čim se nalaziš u blizini protivnika, potrebno je konstantno pritiskati/držati tipku za napad), a osim toga bitnu ulogu igrat će i pravovremeno izmicanje. Zato sam i napisao, poboljšani sustav gambita koji tjera igrača na aktivno sudjelovanje u borbi, nema više stajanja u području gdje se spawnaju protivnici kao u 12-i.

FF13 uskoro isprobavam za PC pa onda mogu komentirati tvoju izjavu :thumbs:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9