HCL.HR

Final Fantasy XV

  • 176 Odgovora
  • 77050 Hitova
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #90 : 23. Siječanj, 2015., 00:55 »
Citat:
Final Fantasy XV’s Map Is One Giant, Connected Land Mass

Citat:
Summons will be protectors of the planet, guarding parts of the world from annihilation.

http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-xv-s-map-is-one-giant-connected-land/1100-6424803/

Screw you guys, I`m going home!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #91 : 23. Siječanj, 2015., 18:27 »
HCL: Final Fantasy XV ima veliku otvorenu mapu

Evo preved intervju od gore, pa tko nije na ti s engleskim, kliknite :ementaler:

Inače gledao i jutros stream, ali nije ništa puno novosti objavljeno, primarno pričano o problemima s implementiranjem zračnog broda u igru.

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #92 : 23. Siječanj, 2015., 23:31 »
Meni sve ovo zvuči kao veliki downgrade u odnosu na orginalnu viziju za igru. Obečali su nam kontroliranje svih party membera pa su to maknuli, obečali su nam korištenje airshipova, mehova i tenkova pa na kraju izgleda neće biti ništa ni od toga. Mislim, koliko teško može biti staviti airshipove ili mehove u igru, pa Xenoblade Chronicles X na znatno slabijem Wii U ima mehove sa kojima možeš slobodni letjeti gdje hoćeš. Također mi se ne sviđa što je sve jedna velika mapa. Navikao sam u JRPG-ovima na postojanje više kontinenata za istraživanje i malih otoka, ovako će sve biti poprilično jednolično. Na kraju ćemo vjerojatno dobiti airshipove kao DLC za samo 9.99€.
Screw you guys, I`m going home!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #93 : 30. Siječanj, 2015., 12:51 »
FF XV i Luminous

Citat:
We’ll look into the technique details of the components used in FFXV in our next segment, but for now I want to introduce the basic graphic specs of FFXV.

First off, the game’s resolution is 1920 x 1080 pixels (1080p), with a 30fps frame rate. There are a lot of PS3 and Xbox 360 titles that had their output upscaled from the original 1280×720 to 1920×1080, but it seems that many next-gen titles like FFXV have original output at 1080p.

As for polygon numbers, visible and occluded polygons combined, there is about 5,000,000 polygons in just one frame. That’s roughly the same amount as Agni’s Philosophy. By the way, many PS3 and Xbox 360 titles had about 100,000 including occluded polygons, and FFXV has about 5 times that.

A main character’s appearance utilizes 10 levels of detail, and within that there are about 100,000 polygons in the extremely detailed 3D models. In PS3 and Xbox 360 titles, most had about 20,000 polygons, so here as well it’s 5 times that.

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #94 : 30. Siječanj, 2015., 12:56 »
Kako je 5,000,000 = 100,000 x 5? xD

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #95 : 30. Siječanj, 2015., 13:05 »
Očigledno im matematika nije bila omiljeni predmet :hiha:

Ali da, raduje me 1080p i 300 pregiba (bones) na kosi, bit će baš šlatki <3

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #96 : 30. Siječanj, 2015., 13:19 »
100,000 x 5 je samo za glavnog lika, ne za cijelu scenu,,, lol glupi ikai :fpalm::mrs:

URED: a misliš na ovu usporedbu s prijašnjom generacijom,, lol glupi squeenix :fpalm::mrs:
« Zadnja izmjena: 30. Siječanj, 2015., 13:23 black_out »
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #97 : 30. Siječanj, 2015., 13:31 »
A vjerojatno je prošla generacija imala milijun poligona, samo su kivo napisali. Jer jedan lik je u prošloj generaciji imao do 20.000 poligona, nema logike da je max. broj poligona bio onda 100.000

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #98 : 30. Siječanj, 2015., 13:36 »
Nezz, ionako su poligoni so lastlastgen.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #99 : 01. Veljača, 2015., 16:39 »
【2015台北國際電玩展-TGS】 FF15日本&台灣合作案發表

Slika baš i nije najbolja, no može se barem vidjeti novi peron koji je očigledno još u izradi jer nema nikakvih tekstura. Inače, animacija Noctisa u smrznutome vlaku :ave:

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #100 : 01. Veljača, 2015., 18:39 »
Inače, animacija Noctisa u smrznutome vlaku :ave:

A ne... ovo je Uncharted nivo animacija u open-world RPG-u.
Screw you guys, I`m going home!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #101 : 06. Veljača, 2015., 02:19 »

Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #102 : 06. Veljača, 2015., 02:23 »
Je*e se tebi kajser, ti ćeš moći ovo uskoro zaigrati. Tako sam ljubomoran. :wildboy:
Screw you guys, I`m going home!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #103 : 20. Veljača, 2015., 17:08 »
田畑Dのアクティブ・タイム・レポート Page4.0 取説スペシャル

•Controls Walkthrough (recorded on Xbox One) – 24:36
•Demo Playthrough (live on PlayStation 4) – 32:11

Inače demo će trajati oko 3h, skoro koliko i MGS5 :hiha:






*

Vale

  • *
  • 14
Odg: Final Fantasy XV
« Odgovori #104 : 20. Veljača, 2015., 18:21 »
 Koliko god igra izgledala drugacije i dalje ima taj FF13 feel, sto nikako nije dobro.
« Zadnja izmjena: 20. Veljača, 2015., 18:24 Vale »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9