HCL.HR

Firewatch

  • 35 Odgovora
  • 9439 Hitova
*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Firewatch
« : 12. Veljača, 2016., 17:41 »
nisam našao temu na forumu što je podosta prrd jer bar konceptom igra zaslužuje imati vlastitu temu, a i prije par dana je izašao gameplay video na haceelovom jutjubu pa ono,.,.,.



ako ne znate o čemu se radi guglajte ili pročitajte lijeno kopiran opis s wikipedije

[Firewatch takes place in the Wyoming wilderness in 1989. Players take on the role of Henry (voiced by Rich Sommer), a fire lookout who is assigned to his own tower in Shoshone National Forest. Through exploration of the surrounding area, Henry uncovers clues about mysterious occurrences in the vicinity that are related to the ransacking of his tower while out on a routine patrol and a shadowy figure that occasionally appears watching him from afar. Henry's only form of communication is a walkie-talkie connecting him to his supervisor, Delilah (voiced by Cissy Jones). Players may choose from a number of dialog options to interact with her when players discover new interactive objects or environments, or refrain from responding. The player's choices will influence the tone of his relationship with Delilah. As the story progresses, new areas will be opened up for players. The game also features a day-night cycle, but time will only shift if players successfully complete all the objectives set for that period of time.]

! No longer available


odigrao sam nekih valjda sat vremena ili neš, tek sam na drugom danu u igri i moram reći da sam očekivao malo više.
grafički stil je jako lijep i animacije su fora napravljene, zvukovi prirode također i s tog aspekta igra djeluje jako svježe i svojim stilom jednostavno vuče na igranje.
gameplay je gotovo klasično avanturistički (kretanje + interakcija sa objektima) ali twist je u komunikaciji glavnog lika sa svojom šeficom i to je okosnica cijele radnje igre. igra se grana ovisno o igračevim odlukama, počevši od tekstualnog uvoda u radnju pa do odabira što ćemo reći u dijalozima, pa čak i ovisno o putevima kojima ćemo se kretati po mapi.
ono što me smeta je činjenica da ima puno praznog hoda tijekom igranja i da se možda mogao napraviti neki fast travel sustav ili slično. lijepo je hodati u prirodi ali dosadi s vremenom.
također, atmosfera je super pogođena. baš je nekako veselo jeziva, nije zabavno biti sam u šumi, par puta sam se malo uplašio ;__;

jel igra netko?
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

kajunic77

  • **
  • 183
  • Dream big, start small..!
Odg: Firewatch
« Odgovori #1 : 13. Veljača, 2016., 00:40 »
Ja sam je presao, odlicna igra za iskustvo od par sati gameplaya.
Grafika mi je bas sjela, stvarno je dobro uradena, ali najvise mi se svidjela glazba, stvarno tko god je zaduzen za to svaka mu cast!
"Because the ones that are crazy enough to think they can change the world-are the ones who do"
                                                             -Steve Jobs

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1227
Odg: Firewatch
« Odgovori #2 : 13. Veljača, 2016., 11:42 »
Prešao..
Fora; vrhunski dijalozi i voice acting te simpatičan dizajn.
No ipak, na kraju sam očekivo više od raspleta. To me razočaralo kako je... meh...

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Firewatch
« Odgovori #3 : 13. Veljača, 2016., 13:29 »
a istina, prešao sam i ja sada i kraj je baš razočaravajuć.

mislim, taj feel paranoje i osjećaja da me netko stalno promatra je izvrstan, ali kad se sve na kraju razotkrije ništa zapravo nema smisla.
plus replay value je nikakav.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Garrus

  • *
  • 57
  • I'm so Mass Effect !
Odg: Firewatch
« Odgovori #4 : 13. Veljača, 2016., 14:54 »
Evo upravo prešao, totalno razočaran, očekivao sam puno više od priče, kroz cijelu igru taj build up koji vodi ka nečemu tako tajnom i misterioznom i na kraju jako plitak rasplet. Šteta, a baš je bilo ogromnog potencijala, btw, neke stvari koje su bile u trailerima nisu u igri i izgleda da ni sami developeri nisu znali šta da rade sa pričom, jer u trailerima u jednom trenutku ta Delilah ustvari nešto krije a toga nema u igri.
Neurofunk

*

bartul_9

  • *****
  • 2883
  • Welcome to the matrix.
Odg: Firewatch
« Odgovori #5 : 13. Veljača, 2016., 17:39 »
Jedva cekam ovo odigrat.Imam osjecaj kako ce mi bit jedna od drazih igara sta sam igrao.Moram dozivit taj kraj sta ga svi toliko gade, al mislim kako meni osobno to nece predstavljat veliki problem.
Lets go.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 13710
    • HCL.hr
Odg: Firewatch
« Odgovori #6 : 13. Veljača, 2016., 18:36 »
Evo upravo prešao, totalno razočaran, očekivao sam puno više od priče, kroz cijelu igru taj build up koji vodi ka nečemu tako tajnom i misterioznom i na kraju jako plitak rasplet. Šteta, a baš je bilo ogromnog potencijala.

Meni pak rula kako je završilo. Čisto zato jer sam tako očekivao neku veliku zavjeru, cijelo vrijeme sam mislio koliko tog je zapravo stvarno, je li Henry zapravo dementan a ne njegova žena. Svakakve paranoične teorije sam imao. I uživio sam se u taj paranoični lik, tako da mi je na kraju na jedan način laknulo što završava bez te neke velike drame i svega.

Toliko puta igre nastoje biti "veće od života", veće od onoga što jesu, glumataju da su pune nekakvih filozofija a zapravo su pune sranja. Osvježujuće je zapravo koliko je Firewatch drugačiji po tome. To što je nekome priča "meh" više je posljedica te loše prakse da smo naviknuli očekivati neke epske spektakle, neke dubokoumne refleksivne fabule. Meni je sasvim ok što je priča u Firewatchu "prizemljena" po tom pitanju i totalno sam zadovoljan kakvo sam iskustvo dobio.

Ako ćemo baš DUBOKOUMNO REFLEKSIVNO, s jedne strane čak mislim da su Henry i Delilah baš kao i igrač i sami priželjkivali nešto super misteriozno da se urotilo protiv njih, priželjkivali da im se nešto zapravo događa. Alternativno, oboje imaju osjećaj krivnje, tj. grižnje savjesti, i svjesni su da nisu baš najbolje osobe na svijet, pa na neki način možda i žele da ih netko "kazni". Nešto slično kao James iz SH2.

Mislim da je priča daleko dublja nego što se na prvi pogled čini i to kulminira jednim krajem koji igrača zapravo lupi po glavi. Nešto slično kao The Last of Us. I baš zbog toga mi je kul. Daleko bolje nego da su ostavili nešto nedorečeno, da su izmišljali kojekakve vanzemaljce ili nešto treće.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38841
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Firewatch
« Odgovori #7 : 13. Veljača, 2016., 18:52 »
Ja igram koliko vrijeme dopusti, a ovih dana dopušta da igram toliko koliko snimam video komentare... Pa odlučio cijelu stvar prijeći uz snimanje video komentara. Pogotovo kad sam čuo od Zorana da cijela stvar traje kojih četiri sata, možda i kraće.

Radeći videe nemam neku tendenciju istraživati uokolo koliko možda inače bih, čisto radi pacinga videa, pa računam da sam gotov za oko tri sata.

Evo i drugog videa ako tko nije vidio ranije danas na portalu:
! No longer available



*

bartul_9

  • *****
  • 2883
  • Welcome to the matrix.
Odg: Firewatch
« Odgovori #8 : 13. Veljača, 2016., 20:54 »
Evo upravo prešao, totalno razočaran, očekivao sam puno više od priče, kroz cijelu igru taj build up koji vodi ka nečemu tako tajnom i misterioznom i na kraju jako plitak rasplet. Šteta, a baš je bilo ogromnog potencijala.

Meni pak rula kako je završilo. Čisto zato jer sam tako očekivao neku veliku zavjeru, cijelo vrijeme sam mislio koliko tog je zapravo stvarno, je li Henry zapravo dementan a ne njegova žena. Svakakve paranoične teorije sam imao. I uživio sam se u taj paranoični lik, tako da mi je na kraju na jedan način laknulo što završava bez te neke velike drame i svega.

Toliko puta igre nastoje biti "veće od života", veće od onoga što jesu, glumataju da su pune nekakvih filozofija a zapravo su pune sranja. Osvježujuće je zapravo koliko je Firewatch drugačiji po tome. To što je nekome priča "meh" više je posljedica te loše prakse da smo naviknuli očekivati neke epske spektakle, neke dubokoumne refleksivne fabule. Meni je sasvim ok što je priča u Firewatchu "prizemljena" po tom pitanju i totalno sam zadovoljan kakvo sam iskustvo dobio.

Ako ćemo baš DUBOKOUMNO REFLEKSIVNO, s jedne strane čak mislim da su Henry i Delilah baš kao i igrač i sami priželjkivali nešto super misteriozno da se urotilo protiv njih, priželjkivali da im se nešto zapravo događa. Alternativno, oboje imaju osjećaj krivnje, tj. grižnje savjesti, i svjesni su da nisu baš najbolje osobe na svijet, pa na neki način možda i žele da ih netko "kazni". Nešto slično kao James iz SH2.

Mislim da je priča daleko dublja nego što se na prvi pogled čini i to kulminira jednim krajem koji igrača zapravo lupi po glavi. Nešto slično kao The Last of Us. I baš zbog toga mi je kul. Daleko bolje nego da su ostavili nešto nedorečeno, da su izmišljali kojekakve vanzemaljce ili nešto treće.


Tocno tako sam i ja razmisljao dok sam gledao sve komentare po internetu.Zasto nebi bilo moguce da se sve to zavrsi normalno i bude jedno ljepo ugodno ljeto u prirodi.Bas to sto cjelo vrjeme kao radi neki miserij i na kraju se sve zavrsi sasvim normalno i neocekivano je bit svega.

To mi sasvim pase i ne mislim kako ce mi to ista smetat i pokvarit iskustvo u igri, kao sto sam i gore napisao.

Nisam jos odigrao ovo al jedva cekam!
Lets go.

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Firewatch
« Odgovori #9 : 14. Veljača, 2016., 00:36 »


ma mene jedino živcira što je kraj isti bez obzira na odluke koje igrač donese i to što igra doslovce cockblocka igrača  :hiha:

a što se tiče >>realnog<< završetka, slažem se da je to u redu ali opet je rasplet mogao biti zanimljiviji ili je igra mogla ubacit neki dramatičniji trenutak (SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERbrianova smrt je doslovce najbezosjećajniji događaj u igriSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILER).
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 13710
    • HCL.hr
Odg: Firewatch
« Odgovori #10 : 14. Veljača, 2016., 01:00 »
A to stoji, za taj događaj, ali ne vjerujem da su to ikako mogli učiniti >osjećajnijim trenutkom< s obzirom da je to lik o kojemu u igri čuješ od Delile i pročitaš u kojekakvim DOKUMENTIMA. Ne vidim kako su tu stvar mogli učiniti imalo osjećajnijom.

Što se tiče odluke - definiranje kraja, nekako sam već otupio na to. Koja je zadnja igra gdje su tvoje odluke tijekom igranja stvarno utjecale na kraj? Witcher mi jedino pada na pamet. Telltaleove iluzije ne prizanam. Većina tog konzekventnog gameplaya u igrama je ionako prodavanje magle zapravo.

Iz tog razloga kod Firewatcha imam tu PROMJENU PARADIGME gdje me replay value uopće ne zanima. To je po meni priča koja se doživi jednom. I premda znam da ništa ne bi bilo drugačije na kraju da sam odabrao neke druge odgovore za Delilah, opet imam taj osjećaj - A ŠTO AKO.

Doduše, da igru nisam dobio nego da sam ju platio 20 evra vjerojatno ne bi bio istog stava... Jebiga.

Enivej, Polygon je pisao koješta o igri, i mislim da su na tragu nečega s tim člankom. Općenito smo razmaženi tim RPG-kompleksom da u svakoj igri "gubimo kontrolu" ako priča ne ide po našim odlukama. Ono što hoću reć, prije nekih deset godina igre su bile sasvim ok ako su imale linearnu priču, linearnu strukturu i tako to. Danas je došlo tako neko vrijeme da gameri valjda ne dobivaju satisfakciju u igrama ako im kraj igre koju igraju nije PERSONALIZIRAN. Makar i pod prividom.
« Zadnja izmjena: 14. Veljača, 2016., 01:03 wyzard »

Odg: Firewatch
« Odgovori #11 : 14. Veljača, 2016., 23:42 »
Presao sam igru danas, u jednom dahu. Zadovoljan sam, bas mi je sjela na ovako jednu lijenu nedjelju. Kraj je mozda malo malo underwhealming ali je meni ok i svida mi se sto je sve ostalo jednostavno i zapravo ispada da smo sami sebi bili najveci neprijatelji sa bespotrebnom panikom i paranojom.

*

delko

  • *
  • 58
Odg: Firewatch
« Odgovori #12 : 17. Veljača, 2016., 04:32 »
Zavrsih upravo igranje Firewatch-a. Sta reci, definitivno mi je igra drzala paznju, bilo je napeto ali... PREKRATKO ! Ovdje je bilo prostora za mnogo radnje, ali su oni to sve zbrzali u 2 pozara i cao. Ostali su nedoreceni, a igra je imala veliki potencijal ;)

Voice acting - odlican, D and H su drzali paznju non stop ;)

Sve u svemu, neka 70 ocjena  - zbog duzine igre :)

Odg: Firewatch
« Odgovori #13 : 17. Veljača, 2016., 17:16 »
Odigrao ju prekjučer, mislim. Sad baš gledam utiske drugih na igru. Slažem se s nekim tko je naveo da za dobru priču nije potrebna dodatni misteriozni kraj. Štoviše, ubilo je monotoniju, sad izlaze dost tih indie igara koje imaju zbilja dobre priče i svima im je ponekad dodan višak misterija. Tako da je ovo sad malo osvježilo, premda me nije ostavilo na kraju onako "paf" što misteriji inače naprave.
Ja, osobno, sam zadovoljan igrom. Jako zadovoljan. Istina, s nekima koji su kritizirali kraj bih se složio jer je kraj ostavio priču dost nedorečenom. Puno tih likova kojima nikad ne vidiš ni lice, a na neki način uđeš u njihov karakter. Naravno, prvotno mislim na Delilah koja mi se čini kul. Kad bih se poistovjestio s Henryem dost tužno taj kraj završava jer je odavao da mu se Delilah počinje sviđati, dodatno sam i sam kroz dijaloge pridonio tome, da ga ona na kraju nebi ni dočekala u onom svom tornju.
Sve u svemu, super priča s malo nedorečenim krajem i sa zbilja prelijepim prizorima i ambijentom :)
I da, soundtrack je super. Ima često misteriozan prizvuk, ali ima svoje ugodne trenutke :)
« Zadnja izmjena: 17. Veljača, 2016., 17:28 Memphis »

Odg: Firewatch
« Odgovori #14 : 19. Veljača, 2016., 16:11 »
Taman završio neki dan reko aj da ubacim neki dojam i vidim taman hcl-ova reca.

Slažem se sa wyzom (u smislu da dobro sjedne ovakav tip igara kad se zasitiš "već viđenog")  ali i sa većinom komentara na portalu.
Na početku te se dojmi, uvuče te totalno u taj park (Yellowstone jelda) grafički i dizajnom je totalno opuštajuća igra (nešto savršeno za opustit kad dođeš umoran s posla al opet ak se želiš opustiti bolje idi u PRAVU prirodu  :mrgreen:), opusti te napali te a na kraju ostaneš onak ko neki junfer ko nije dobio čke nakon već 20 dejtova.

Svidio mi se zaplet i dijalozi, pa čak i veza koju su počeli graditi likovi, glazba, šarmantna grafika i priroda, čak ni tom običnom kraju nemam nešto previše zamjeriti.
Igra lukavo navodi Henrya i Delilu na zabrijavanje na nekakav misterij, također sam i ja kao igrač počeo razmišljati kao oni.
No opet iako ne zamjeram previše tako napravljen kraj i meni osobno je pomalo nedorečen i zbrzan. Na prvu sam bio onako...meeeh ali nakon malo dubljeg mozganja shvaćam strah i zabrijavanje pa čak i neku pomalo zloćudnu i skrivenu želju likova da im se događa nešto uzbudljivo i "ludo" u njihovoj dosadnoj svakodnevnici i lako se poistovjetiti jer i mi sami možda ponekad priželjkujemo promjenu u dosadi posla života bla bla. I to shvaćam. Ali meni OSOBNO to nije sjelo jer na kraju krajeva igre igram da bi bile šta ja znam: uzbudljive, napete, nemoguće, da vidim nekaj kaj neću u životu itd i ne želim da završe...laički rečeno : obično. Iako sa strane priče, zadovoljava.


Ono što mene najviše smeta je potpuna neiskorištenost gameplaya i okoline. Ima jako malo planinarenja (ak je penjanje na 6 metara visok brijeg planinarenje xd) jako malo interakcije, jako malo ikakve iskorištenosti opreme i činjenice da se nalazimo u divljini. Ne mislim na neki punokrvni survival nego jednostavno su mogli ubaciti malo više interakcije. Primjer mi je sjekira koju zapravo korisitimo onak 2 puta u igri. al zato ima nabacanih nepotrebnih gluposti (limenke)
Moglo je biti mrvicu više raznolikosti u šetnjama i okolišu i mrvicu više nekakve interakcije sa ono ogromnim parkom (mala je igra znam al opet) životinjama divljinom itd
Uzimam u obzir i proračun deva al opet jednostavno prekratko iako me ne smeta to toliko koliko ono brzanje između dana.

Na kraju sam zadovoljan ali nedovoljno i ostao je neki pomalo zagoren okus.  :hiha:
7/10 od mene iliti ga 70/100 kad se slegnu dojmovi i porazmislim nemrem dat više.

Slažem se udarac u bulju scena rula. Baš ono, ostaneš paf i počneš raditi urote i zavjere u glavi...

EDIT: Sjebo sam na portalu hahaha ide "nije meni žao borovine"  :hihi:
« Zadnja izmjena: 19. Veljača, 2016., 16:35 malimicek »