HCL.HR

Hitman (working title)

  • 11 Odgovora
  • 1212 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11919
    • CroSimRacing
Hitman (working title)
« : 17. Siječanj, 2014., 12:27 »
U otvorenom pismu fanovima IO Interactive najavio je kako se Agent 47 u novoj Hitman igri vraća svojim korijenima, s otvorenim, nelinearnim i najvećim levelima u čitavom serijalu.
Najvažnija u svemu tome jest informacija da će sve razine u igri biti otvorenog tipa, bez ikakvih checkpointova. Štoviše, developer najavljuje kako će to biti najveći leveli koje su ikada radili za jednu Hitman igru, te da će isti biti ispunjeni mnoštvom detalja koje omogućuje Absolutionov Glacier 2 pokretač. developer otkriva kako 47-ica u novoj igri više neće imati „magične džepove“, odnosno neće moći spremiti oruđe/oružje koje pokupi, što će uvelike pridonijeti realizmu u igri.




Otkriveni prvi detalji next-gen Hitman igre | HCL.hr

Meni je Aboslution bio izvrstan, ali činjenica je da je u samom gameplayu imao nekoliko promašenih stvari koje mnogi nisu mogli oprostiti. Ja sam na sreću nedavno završio igru sa modanim, odnosno tweakanim disguise sistemom. Nadam se kako sa sljedećom igrom neće napraviti iste greške. Jedva čekam vidjet Glacier 2 engine u punom sjaju te se nadam da će biti manje blještav nego li u Abolsutionu iako mi nije nimalo smetala onakva prezentacija. Veselim se što na ponovni nastavak neću morat čekat 6 godina koliko je to bio slučaj oko Aboslutiona. Nadam se da će stići bar sljedeće godine, ako ne ove.


*

manjamax

  • ****
  • 1068
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #1 : 18. Siječanj, 2014., 11:57 »
Odlično mi je to što ćemo moći sada po levelima raditi što hoćem....Kao u Blood Money-u.Jedva čekam.... :clap:

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11919
    • CroSimRacing
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #2 : 21. Siječanj, 2014., 01:24 »
Prve informacije su vrlo optimistične i baš me zanima, dal će ih upotpunosti implementirati u igru.
Osobno mi se jako sviđa što će se radnja, odnosno priča baviti ranijom karijerom 47-ice, ali bi isto tako volio vidjeti igru jednakih obećanja u kojoj se nastavlja priča nakon Absolutiona.
Nek uzmu vremena koliko god treba, samo da pruže pravo HC iskustvo, kakvo su pružale prijašnje Hitman igre u serijalu.

*

manjamax

  • ****
  • 1068
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #3 : 21. Siječanj, 2014., 17:18 »
Nije mi se baš svidio Absolution,što se tiče Hitman svijeta....Nekako mi ne spada....

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11919
    • CroSimRacing
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #4 : 28. Svibanj, 2014., 21:32 »
First concept art from the next Hitman game:


Since we posted our open letter back in January, we’ve had our heads down working on our next Hitman game. So you’ll have noticed that we have been pretty quiet, but we wanted to give you a short update about a few things.

First up, we’ve seen a lot of people talking about what we might be bringing to E3 this year. We know the worst thing is to hope for something that doesn’t turn up; so we wanted to let you know that our next Hitman is going to be under wraps for a bit longer. We’re focusing all of our time and efforts into creating the best possible Hitman game. That’s our number one priority and we don’t want to divert valuable resources to show something before it’s ready.

The good news is we’re making great progress with building exotic and expansive locations for the new game. To give you an idea of what we’re aiming for, here’s the first piece of concept art from the game. This location is set in Central Europe and you’ll be able to explore the entire building you see in the image, inside and out. For a sense of scale, the building on its own is larger than any location in Hitman Absolution.

As we move through the year, we’ll have some details to share with you and we’ll keep you posted right here on the blog. We will only lift the lid on the game once we feel we’re ready to. In the meantime, we’ll continue to answer as many of your questions as we can both in the forums and on Twitter.

On a separate note, we were happy to see so many of you enjoying Hitman GO from our friends at Square Enix Montréal. They’re pretty close to announcing new details about upcoming updates for GO as well as the first details about their second Hitman game for smartphones and tablets, we’ve been playing it here at the studio and it’s a lot of fun. Anyway, we’ll let them be the ones to tell you about it, so stay tuned for a blog post from them soon.

Thanks for your dedication, let’s stay in touch.

Io-Interactive

*

lulz

  • ****
  • 1018
  • šmeker
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #5 : 28. Svibanj, 2014., 21:49 »
zadnji je bio apsolutno smeće.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11919
    • CroSimRacing
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #6 : 28. Svibanj, 2014., 21:59 »
Kao i tvoj akaunt ovdje, pozz.
Ekipi se nije svidjela promjena koncepta i ograničavanje napredovanja kroz level u vidu checkpoint sustava i u nešto manje slobode nego što je to u serijalu slučaj.
No igra je daleko od smeća i promašaja.

Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #7 : 28. Svibanj, 2014., 22:02 »
Čudne biljke smo mi ljudi :bonk:

Želimo da se nešto promjeni u igri i kad se uvedu promjene opet kmečimo da ne valja, ista situacija je i sa ne mijenjanjem.

*

manjamax

  • ****
  • 1068
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #8 : 28. Svibanj, 2014., 23:16 »
Nije problem promjena. Igru su smanjili, nema poslova (Contracts) osim u Multiplayer-u. Ali je igra jako dobra. Ja je zapravo doživljavam kao osobnu priču Agenta 47, nego posao, točnije poslovi. Tako je i treba doživljavati.

*

lulz

  • ****
  • 1018
  • šmeker
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #9 : 28. Svibanj, 2014., 23:42 »
Kao i tvoj akaunt ovdje, pozz.
Ekipi se nije svidjela promjena koncepta i ograničavanje napredovanja kroz level u vidu checkpoint sustava i u nešto manje slobode nego što je to u serijalu slučaj.
No igra je daleko od smeća i promašaja.
sozz što sam gejmerski nekorektan, ali ako iz hitmena napraviš nezz, splinter cella, onda je smeće.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11919
    • CroSimRacing
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #10 : 14. Siječanj, 2015., 18:53 »
Najava nove Hitman igre dolazi kasnije ove godine | HCL.hr

Jedva čekam.
Upravo sam započeo Hitman sagu ispočetka.
Taman se ugrijat.

*

kinaivan

  • **
  • 254
  • 60% of time, it works every time
Odg: Hitman (working title)
« Odgovori #11 : 01. Ožujak, 2015., 00:26 »
Najbolji u serijalu mi je bio blood money. Od ovog ocekujem nes slicno sa puno vecim mapama, boljom grafikom i vise stvari za raditi.
"If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention."