HCL.HR

Life is Strange

  • 132 Odgovora
  • 17179 Hitova
*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Life is Strange
« : 14. Kolovoz, 2014., 16:49 »


Life is Strange je nova avantura developera Remember Me

Prije početka Gamescoma, Dotnod je otkrio Life is Strange, novu avanturu gdje će u glavnoj ulozi opet biti ženski lik. Zapravo Max i Chloe su glavni likovi. I da, Max je žensko.

Za razliku od prijašnjeg naslova, ovo će bit epizodna avantura s fokusom na radnju gdje će izbori i posljednice biti jedan od ključnih elemenata za priču, a Max i prijateljica će istraživati nestanak kolegice Rachel Amber. Uz to, Max može vratit vrijeme unazad.

Datum izlaska je još uvijek nepoznat, a zna se kako će igra biti dostupna za PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One.














*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6277
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Life is Strange
« Odgovori #1 : 10. Siječanj, 2015., 19:32 »
Da malo bumpam temu jer igra uskoro izlazi.

Evo naš kolega Ante napisao je danas vijest o dev diaryju.

Inače osobno sam jako zaintrigiran samom tematikom butterfly effecta koja me je oduvijek privlačila. Uskoro bi trebala izaći igra na tržište pa se nadam da ću ovo uspjeti ugrabiti za recenziju, jer mislim da igra ima potencijala :)
Steam profil     PSN profil    Xbox profil   |   3DS kod: 4012-7695-8188

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12191
    • CroSimRacing
Odg: Life is Strange
« Odgovori #2 : 11. Siječanj, 2015., 01:04 »
Budnim okom pratim.

*

Anthony22

  • *
  • 41
  • Šta piješ Koki ?
Odg: Life is Strange
« Odgovori #3 : 11. Siječanj, 2015., 11:48 »
 Izlazi 30tog ovog mjeseca. \:D/


Odg: Life is Strange
« Odgovori #4 : 11. Siječanj, 2015., 12:13 »
Zanimljivo izgleda, moglo bi ne check listu. :kava:

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2476
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Life is Strange
« Odgovori #5 : 11. Siječanj, 2015., 12:30 »
Zanimljiva ideja, jedini problem vidim u tome koliko će moći realno isporučiti različite posljedice za pojedine odluke (ako im je to bitan gameplay element) jer čisto na primjeru Telltalea lako se vidi da to produkcijski može biti prevelik zalogaj u okviru epizodnog formata.
Sviđa mi se što su inzistirali na ženskom protagonistu, nema previše takvih igara koje čisto zbog tog elementa mogu ponuditi drugačiju perspektivu, a time i iskustvo. Ovako inicijalno sve to skupa zvuči dosta zanimljivo tako da svakako ide na checklistu.
Direct action is not always the best way. It is a far greater victory to make another see through your eyes than to close theirs forever.

Odg: Life is Strange
« Odgovori #6 : 11. Siječanj, 2015., 13:12 »
Nemam nekih optimističnih pogleda prema ovome. Remember Me nije loša igra al je dost fejlo. Epizodni format, dizajn mi nije nešto privlačan....vraćanje vremena (koje guess what nečeš moć koristit kad oš jer bi onda našo frendicu iste sekunde nego kad se igri sprdne vjerovatno 3 puta u igri) a i u Remember Me si mogao uć u nečije sjećanje pa tamo kakti vraćat vrijeme, doslovce 3 puta u igri.
Ako će glavni lik biti okarakteriziran kao Nilin is Remember Me onda će izfejlat žešće.

nezz
skeptičan.
« Zadnja izmjena: 11. Siječanj, 2015., 13:14 MaliMicek »

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1310
Odg: Life is Strange
« Odgovori #7 : 11. Siječanj, 2015., 13:51 »
Ovo epizodno izdavanje igara bi zabranio zakonom!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6277
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Life is Strange
« Odgovori #8 : 11. Siječanj, 2015., 14:03 »
Zanimljiva ideja, jedini problem vidim u tome koliko će moći realno isporučiti različite posljedice za pojedine odluke (ako im je to bitan gameplay element) jer čisto na primjeru Telltalea lako se vidi da to produkcijski može biti prevelik zalogaj u okviru epizodnog formata.
Sviđa mi se što su inzistirali na ženskom protagonistu, nema previše takvih igara koje čisto zbog tog elementa mogu ponuditi drugačiju perspektivu, a time i iskustvo. Ovako inicijalno sve to skupa zvuči dosta zanimljivo tako da svakako ide na checklistu.
Nez, mene ova igra konstantno vuče na srednjoškolski predložak The Butterfly Effect filma, što bi rulalo kada bi se to dobro odradilo :ementaler:

Ovo epizodno izdavanje igara bi zabranio zakonom!

Imaš konkretan razlog? Nez, meni osobno zapravo ovo odlično odgovara uz avanture, budući da je uvijek priča u prvom planu, pa si u isčekivanju kao kad čekaš novu epizodu serije.
Steam profil     PSN profil    Xbox profil   |   3DS kod: 4012-7695-8188

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2476
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Life is Strange
« Odgovori #9 : 11. Siječanj, 2015., 14:16 »
Pa cilja se na format storytellinga u vidu televizijske serije. Meni je to gg, ono, za promjenu kraći format koji bez beda probaviš u jednu večer i vidiš nešto konkretno.
Direct action is not always the best way. It is a far greater victory to make another see through your eyes than to close theirs forever.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6277
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Life is Strange
« Odgovori #10 : 11. Siječanj, 2015., 14:22 »
E da, na to i mislim, ponekad mi je teško odvojiti nekoliko desetaka sati na igru pa mi ovaj epizodni format dođe kao pravo osvježenje, taman mi uleti neka epizoda u odmoru između dugog igranja nekog naslova, pa mi je to dosta gg
Steam profil     PSN profil    Xbox profil   |   3DS kod: 4012-7695-8188

Odg: Life is Strange
« Odgovori #11 : 11. Siječanj, 2015., 14:24 »
Da ali dok dođe druga epizoda ili druga sezona pola toga zaboraviš kaj se dešavalo u prvoj lol.
Čak i ako imaš bolje pamćenje kaj ti nije zabavnije odigrat danas recimo prvu epizodu Wolf Among Us a drugu sutra a ne čekat 3-4 mjeseca ili dulje samo da bi vidio nastavak priče ?

Slažem se sa doktorom, it sucks :(

Odg: Life is Strange
« Odgovori #12 : 11. Siječanj, 2015., 14:26 »
A rulalo bi da epizode izlaze jednom mjesečno il nešto a ne kao u The Wolf Among Us kad smo čekali 3 mjeseca na drugu epizodu. Odbilo me to užasno i uzeo sam igru tek kad su sve epizode izašle i odigrao ih u komadu. Iako rula ta >neizvjesnost< radije pričekam da završi cijela sezona da odigram/odgledam ko čovjek.

:kava:

EDIT: Preduhitrio me Micek :mrs:

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2476
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Life is Strange
« Odgovori #13 : 11. Siječanj, 2015., 14:33 »
Ta je kritika na mjestu, iako meni nije greda čekati. Ako se previše otegne dolazak nove epizode, repriziram prethodnu.
Direct action is not always the best way. It is a far greater victory to make another see through your eyes than to close theirs forever.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6277
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Life is Strange
« Odgovori #14 : 11. Siječanj, 2015., 14:33 »
Da ali dok dođe druga epizoda ili druga sezona pola toga zaboraviš kaj se dešavalo u prvoj lol.
Čak i ako imaš bolje pamćenje kaj ti nije zabavnije odigrat danas recimo prvu epizodu Wolf Among Us a drugu sutra a ne čekat 3-4 mjeseca ili dulje samo da bi vidio nastavak priče ?

Slažem se sa doktorom, it sucks :(
Znači ti čekaš televizijske serije da završe sa svim sezonama jer ti je teško uhvatiti šta je se događalo prošle sezone :hiha:

Ali ne ozbiljno, mislim glupo je ako se na epizodu čeka 3 mjeseca, ali svaka epizoda mjesečno nije toliko puno, a ionako uvijek na početku nove epizode dobijemo najvažnije događaje od prošle epizode.
Steam profil     PSN profil    Xbox profil   |   3DS kod: 4012-7695-8188