HCL.HR

Magrunner

  • 8 Odgovora
  • 964 Hitova
*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1359
Magrunner
« : 22. Lipanj, 2013., 18:45 »

Igra nas stavlja u cipele Dax Warda koji u 2050 godini biva pozvan od strane Gruckezber Korporacije da uđe u specijalni svemirski program....

Više o samoj priči, te likovima...


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 39473
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Magrunner
« Odgovori #1 : 22. Lipanj, 2013., 19:13 »
Evo launch trailera koji sve objašnjava:
<a href="http://youtu.be/H2nKu4z-z3o" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://youtu.be/H2nKu4z-z3o</a>


Igra inače izašla prije dva dana, 19.99€ na Steamu.

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1359
Odg: Magrunner
« Odgovori #2 : 22. Lipanj, 2013., 19:17 »

*

PhSxX!

  • ***
  • 878
  • You see
Odg: Magrunner
« Odgovori #3 : 22. Lipanj, 2013., 20:05 »
Malo mi vuce na quantum conundrum
If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't.

Odg: Magrunner
« Odgovori #4 : 24. Lipanj, 2013., 14:32 »
Jako mi je drago za vidjeti da u današnje vrijeme i razni indie studiji dobe priliku za prezentirati svoj proizvod široj publici. Sada počinju sa ovim, no tko zna gdje će završit za 10-15 godina, možda su baš oni "the next big thing". To vrijedi ne samo za ove sa Magrunnerom nego općenito za takve developere, samo treba imati volje i mašte, onda se svašta može.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1820
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Magrunner
« Odgovori #5 : 24. Lipanj, 2013., 15:28 »
Robo slažem se, ovim "velikim" developerima su pare postale najvažnije i njima nije cilj napraviti igru koja će postati klasik i koja ima umjetničku vrijednost nego im je najvažnije da prodaju što više kopija. Sreća pa postoje indie developeri koji će razvijati igre iz ljubavi i prema svom ukusu (a ne prema ukusu nekog američkog 10-godišnjaka), a osim toga indie developeri imaju više hrabrosti da naprave nešto novo dok "veliki momci" idu samo na zicere i dokazane formule (većinom zbog pritiska velikih publishera).
Magrunner mi izgleda dosta obećavajuće, kao Portal kojem je dodana personalizovana priča, cutscene i sl. Zasigurno ću ga zaigrati.
ODIGRANE IGRE U 2013.,  U 2014.,  U 2015.  

"Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair."

Odg: Magrunner
« Odgovori #6 : 24. Lipanj, 2013., 22:20 »
Portal je jako zanimljiv primjer jer je to indie igra, ali ju nije radio indie developer (Već je Valve bio dosta poznat po Half-Life i Counter Strike serijalima, između ostaloga). No bitno za zaključiti je da je to bio tek neki usputni projekt kojeg su ubacili u The Orange Box, samo tako. Nisu radili ništa epskih razmjera kao HL nego nešto zanimljivo, pametno i kratko, ali slatko. I kad se igra rapidno proširila, dobili su sredstva ("dobili"... imali su oni para i bez toga, ali to im je bilo neko odobrenje da ulože u nešto takvo), krenuli su u razvoj sa nastavkom koji je po meni moderno remek djelo. To govorim jer bi vrlo lako i mnogi indie studiji sa hrpom nadarenih developera (U ovom slučaju govorim o pojedincima, ne o kompanijama) na taj način mogli doći do novaca za razvoj novih igara koje bi mogle biti odlične.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

grin

  • *
  • 18
Odg: Magrunner
« Odgovori #7 : 01. Srpanj, 2013., 20:36 »
Riječ je o dosta osrednjoj igri, preporučio bih da novce radije utrošite na swappera ili rogue legacy.

Inače, portal je stavljen u orange box jer valve većinu gejmera smatra debilima. Dvojka je ulickanija , ali meni nije baš bolja od originala.

Šta se tiče samih indie developera, nema tu neke romantizacije kako se Jensen navodi. Oni su isto dio sistema, njihove igre izlaze i na windowsima, ps-u, xbox-u. Ako naprave vlastitu konzolu, e to će bit već druga priča, ali ovako to su samo ljudi kojima je ovo jedini način da nešto zarade, a i većina igara im je "varijacija na temu".

Osim par igara , nevidim nekoga tu napretka niti originalnosti. U biti , originalnosti baš i ne može biti kad im se igre referiraju na gejming koji je prošlo svršeno vrijeme.

Čak je i Blow rekao da je ključnu ideju o vraćanju vremena u Braidu dobio od princa od perzije i to na nagovor prijatelja.

Indie devsi su oživjeli nakratko davna vremena i dobro je da jesu, ali da su spremni za neku revoluciju, e to jedino ako se udruže što se neće nikad dogodit jer su i oni , baš kao i "veliki" poprilično pohlepni i egoizizizirani

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1359
Odg: Magrunner
« Odgovori #8 : 01. Srpanj, 2013., 21:02 »
Osim par igara , nevidim nekoga tu napretka niti originalnosti. U biti , originalnosti baš i ne može biti kad im se igre referiraju na gejming koji je prošlo svršeno vrijeme.

Resonance
- tko nije igrao nema pojma kako je ova igra fantastična
Kentucky Route Zero
- specifičan dizajn i atmosfera, odlična igra
Gemini Rue
- isto kao i Resonance
The Cat Lady
- odličan horor fantastične atmosfere, priče, dijaloga...
To The Moon
- također originalna i odličan indie igra
Journey
- nisam igrao, ali po reakcijama ljudi koji jesu također top
Fez
- nema potrbe trubit o njemu
Thomas Was Alone
- također specifična igra vrhunse naracije
Deadlight
- zabavna igra specifičnog dizajna
Gunpoint
- tek izašla, ali po recenzijama i videima također odlično napravljen posao
Scribblenauts Unlimited
- totalno otkačena igra
...............

Mogao bi još, ali nema potrebe. Ima zbilja mnogo kvalitetnih, originalnih Indie igara, a ne da ih ima "svega par"...
« Zadnja izmjena: 01. Srpanj, 2013., 21:08 doktor1 »