HCL.HR

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

  • 760 Odgovora
  • 195636 Hitova
*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #720 : 15. Siječanj, 2018., 18:54 »
Da, on je i mene gnjavio dosta, ali kod mene je što se više živciram to manje ide.

Sječam se da sam prekinuo više borbe, tu sam na forumu nešto pitao, vratio se drugi dan i od prve prošao.

Ja iskreno neznam kako ću kasnije igrati bez markera, znam da ima nekih misija gdje je vrijeme bitno, a ovo je hardcore hahaha  :fpalm:

I da, pošto se bavim ajmo reći game designom u slobodno vrijeme - vidim da je ovaj MGS jako optimizirana igra za grafičke postavke koje joj dodijeliš.

Posebno me vesele normal (bump) mape skoro na svim zidovima, tj vanjskim kutevima. Ja sam ovisnik o normal mapama, vrijeme je da posjetim psihijatra. :fpalm:
« Zadnja izmjena: 15. Siječanj, 2018., 18:57 Tomina »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #721 : 09. Studeni, 2018., 21:11 »
Htio čak napisat podužu recenziju, ali to će morat pričekat da se smanje moje trenutne frustracije s igrom. Prije par dana sam se vratio igri u kojoj sam proveo više od pedesetak sati i bio sam uvjeren kako bez obzira što sam na 38 misiji, da ću još vidjet nešto novo do te famozne 50 misije i toga da pogledam pedeset i prvu na You Tubu, no kako sam došao do 42 i shvatio da sve što sam trebao vidjeti osim izbačenog kraja momentalno sam obrisao igru. Taj Konami je nešto najdebilnije u gamingu što postoji. Kada vidim da ljudi seru po Ubisoftu dođe mi da se zapitam malo...

Sigurno ću se jednom vratiti igri, ali u ponovnom prelasku prvih trideset misija, jer koncept prolaska istih misija mi je preretardiran. Jer ono; ionako su jebeno opcionalne i svaki put ih možeš proć. Problem bi bio riješen samo da ih nisu stavili u koncept 30+20 na drugim težinama. A taman sam se sada par dana ufurao ponovno u fantastičan gameplay i jednostavno taj debilizam me natjerao da obrišem igru s HDD-a. Pošto mi je trenutna želja za nekim stealth naslovom, vratit ću se Hitmanu da završim sve ono što mi je ostalo. A jednom kada mi se smanje ove frustracije i napišem u miru recenziju na temu MGSV: PP


*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #722 : 10. Studeni, 2018., 01:38 »
Smiješno je to da Konami ispada krivac za stanje u kojem je igra poslana na tržište umjesto da se za to vrijeđa i osuđuje Kojimu koji je zaslužan za to. Daleko od toga da su Konamijeve ruke čiste, ali 90% krivnje pada na samog Kojimu.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #723 : 10. Studeni, 2018., 08:36 »
Smiješno je to da Konami ispada krivac za stanje u kojem je igra poslana na tržište umjesto da se za to vrijeđa i osuđuje Kojimu koji je zaslužan za to. Daleko od toga da su Konamijeve ruke čiste, ali 90% krivnje pada na samog Kojimu.


Ovdje dokazuješ potpuno nepoznavanje materije. Ako si imalo upoznat s Konamiem onda znaš da sustavno sami sebe ruše, pogledaj samo PES serijal...


Isto tako Kojima je odlučio još ranije kako će zadnja igra u serijalu biti MGS 3. Onda ga je Konami forsirao i tjerao da radi i MGS 4, Peace Walker, MGS V, itd.
Čovjeku je prekipilo jer to nije želio raditi. Želio je slobodu i rad s drugim pričama i likovima što sada upravo radi s Death Stranding.
Tamo je praktički bio natjeran raditi nešto što ga uopće ne zanima. Kako je i sam rekao za njega je sve bilo gotovo na MGS 3.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #724 : 10. Studeni, 2018., 08:48 »
Japanske igre imaju najbolji gamplay ali i najdebilnije priče. Više volim generičnu ali normalnu zapadnjačku priču nego "kreativnu" japansku (sa još šarenijim likovima) koja koja nema nikakve veze sa zdravim razumom.

P.S: Složit ćemo se da je Konamijevci najveći smradovi u gaming svijetu

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #725 : 10. Studeni, 2018., 14:25 »
Ovdje dokazuješ potpuno nepoznavanje materije. Ako si imalo upoznat s Konamiem onda znaš da sustavno sami sebe ruše, pogledaj samo PES serijal...


Isto tako Kojima je odlučio još ranije kako će zadnja igra u serijalu biti MGS 3. Onda ga je Konami forsirao i tjerao da radi i MGS 4, Peace Walker, MGS V, itd.
Čovjeku je prekipilo jer to nije želio raditi. Želio je slobodu i rad s drugim pričama i likovima što sada upravo radi s Death Stranding.
Tamo je praktički bio natjeran raditi nešto što ga uopće ne zanima. Kako je i sam rekao za njega je sve bilo gotovo na MGS 3.

Apsolutno se ne slažem. Ako mu se nije svidjelo u Konamiju mogao je još prije deset godina otići drugdje i svugdje bi ga prihvatili. Upravo je i ostao u Konamiju jer je Kojima (za kojeg usprkos svemu i dalje imam ogroman respect i zahvalnost) ogromno derište koji je dobivao sve što poželi. Mislim ljudi toliko mrze Konami da nikada ne stanu na loptu i zapitaju se pa zašto je točno Kojima otpušten. Dobio  je novi engine za MGSV, dobio je vrijeme za koje ostali developeri mogu samo sanjati i ogroman budžet. Znači rekao je u intervjuu kako zavidi Assassin's Creedu i GTA serijalu na njihovim open worldovima. Naravno morao je i on ubaciti otvoreni svijet koji je apsolutno ali aposlutno nepotreban. Onda je tražio da se napišu i snime pjesme za igru i na kraju je odbacio sve i ponovno snimao. Može li se Konami kriviti za to da ga je pritisnuo te da izbaci igru? Može. Ali da je igra izašla godinu ili godinu i pol poslije to nimalo ne bi promijenilo priču kojom je Kojima svim fanovima opalio najveći mogući šamar. Napravio je recton gotovo svake igre u serijalu, nije popunio rupe, mnoge stvari koje su prije imale smisla sada više nemaju... Sve bi to bilo u redu da nije predstavljao priču kao nešto nevjerojatno, emocionalno i predobro umjesto da je šutio i nitko ne bi bio iznenađen pričom koju je očito pisao pod pauzom za ručak. Da ne pričamo o tome da je svaki trailer sam izrežirao (i pritom spojlao cijelu igru) te svi traileri prikazuju potpuno drugačiju igru od onoga što smo dobili. Naravno tu je još more i more tweetova i gameplay demonstracija koje je on kreirao u kojima se najavljuju stvari koje nikada nisu dospjele u igru. I ne možeš sada reći da te stvari nisu dopsjele u igru jer je zločesti Konami prisilio izlazak. On je kroz videe i tweetove još uvijek najavljivao nepostojeće stvari nepuna dva mjeseca prije izlaska igre, dakle mjesec dana prije nego što je igra ušla u gold fazu produkcije, kada je već debelo znao da te stvari neće dospjeti u završni proizvod. Ali eto gospodin se izvukao, Konami je primio paljbu, on sada u Sonyju sa neograničenim budžetom radi Death Stranding kojemu se svi dive, a nitko ne zna pa niti sam Kojima, o čemu se zapravo radi.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #726 : 10. Studeni, 2018., 14:58 »
Daj barem stavi koji razmak, enter jer je ovo nečitljivo većini ljudi.
Tako se ne piše na forumima i ovo ti nitko neće do kraja pročitati u ovom formatu...


*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #727 : 10. Studeni, 2018., 17:26 »
A pobio te tip malo, ajde.  ;)

U pravu je, Kojima je ekscentrik. Genijalac, ali i egomanijak.

Fanove je vukao za nos cijelo vrijeme tijekom razvoja MGS-a 5, počevši od same najave igre do samog kraja koji je više razjebao cijelu Metal Gear sagu nego li je upotpunio.

Ne vjerujem da je njega itko tjerao da radi MGS igre, pa nije lancem bio vezan. Dok nije raskinuo vezu s Konamijem jednostavno je smatrao kako nitko drugi u timu nije sposoban napraviti neki MG naslov. Tako je Metal Gear Rising prepustio drugima i onda kad je to fejlalo mislio je otkazati projekt pa ga je na kraju ustupio Platinumu.

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #728 : 10. Studeni, 2018., 20:44 »
U pravu je, Kojima je ekscentrik. Genijalac, ali i egomanijak.

U potpunosti se slažem. On je dijete. Iznimno talentirano dijete. Baš je David Hayter nekoliko mjeseci ako se ne varam nakon izlaska MGSV u intervjuu rekao kako mu se nikada Kojima nije sviđao jer ga je još prije pokušao recastati čisto iz razloga jer je Hayter bio popularniji od njega kada je u pitanju MGS, a Kojima je zamislio da će on biti u centru pažnje kada izbaci novu MGS igru.


Fanove je vukao za nos cijelo vrijeme tijekom razvoja MGS-a 5, počevši od same najave igre do samog kraja koji je više razjebao cijelu Metal Gear sagu nego li je upotpunio.

Ne vjerujem da je njega itko tjerao da radi MGS igre, pa nije lancem bio vezan. Dok nije raskinuo vezu s Konamijem jednostavno je smatrao kako nitko drugi u timu nije sposoban napraviti neki MG naslov. Tako je Metal Gear Rising prepustio drugima i onda kad je to fejlalo mislio je otkazati projekt pa ga je na kraju ustupio Platinumu.

On je izravno lagao kada je u pitanju MGSV. Okej svaka igra ima izbačenog sadržaja i tijekom višegodišnjeg razvoja aspekti igre će se mijenjati ali on je namjerno promovirao stvari koje nisu u igri, a i pitanje je jesu li uopće ikada trebale biti ubačene. Da ga je netko tjerao da radi MGS igre to sigurno nije. Mogao je stati kada je želio ali on se uvijek vraćao. Ne zbog toga jer ne znam kako voli serijal već zbog toga što bilo koji njegov projekt koji nije MGS nikada nije zaživio previše među igračima niti je stekao dobre kritike i reakcije kao jedan MGS naslov.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #729 : 10. Studeni, 2018., 22:47 »
Bi mogao baciti neki link gdje je Hayter rekao da ga je sensei htio recastati zbog popularnosti?

Istina je da ga je Kojima pokušao recastati za MGS 3. Prvi izbor mu je bio Kurt Russell kao Big Boss, ali je to ovaj odbio. Mislim da bi drugi glumac kao BB bolje funkcionirao, nego ova varijanta s Hayterom. Jer ja osobno Haytera poistovjećujem s Solid Snakeom, a ne sa starim prdonjom. Ovako su SS i BB previše slični, kako izgledom, tako i glasom. To je funkcioniralo kao neki plot twist u vrijeme MGS3, ali oni su daleko različiti.
Istina je da ovo što su zamijenili Haytera pred MGS V bez njegova znanja je dno.

Također, bi mi mogao reći, koje su to stvari koje su namjerno promovirali, a da nisu zavšile u finalnoj verziji, jer se stvarno ne sjećam? Tj, sjećam se jedne, i to da su najavljivali Omega Camp, i na kraju to izbacili.

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #730 : 10. Studeni, 2018., 23:29 »
Bi mogao baciti neki link gdje je Hayter rekao da ga je sensei htio recastati zbog popularnosti?

Na ovom videu prebaci na 1:02:00.

https://www.youtube.com/watch?v=0Ai1bh-D3K8

Također, bi mi mogao reći, koje su to stvari koje su namjerno promovirali, a da nisu zavšile u finalnoj verziji, jer se stvarno ne sjećam? Tj, sjećam se jedne, i to da su najavljivali Omega Camp, i na kraju to izbacili.

Sad se ne mogu sjetiti sve ali onoga čega se baš sjećam je gotovo sve vezano uz Mother Base. Bilo je najavljivano kako će se Mother Base osjećati živom lokacijom, kako će se moći imati sparing sa vojnicima da bi im se podigla statistika itd. Također jedan od featurea koji je baš bio promoviran je taj da će neprijatelji napadati Mother Base koji će morati štiti. Implicirano je da igračevo ponašanje na terenu (ubijanje itd.) imati utjecaj na odnos neprijatelja i igrača te da će neprijatelji napadati Mother Base te da je bitno opremiti bazu raznim oružjima itd. Ovaj dio je čak prikazivan u videima ali uvijek je video završio prije nego što je prikazano samo branjenje baze. Zašto? Zato što to očito nikada nije trebao biti feature. Također bilo je prikazano mogućnost susreta s drugim likovim poput Ocelota u Mother Baseu ali niti to nije u igri. Također cijeli open world koji je Kojima predstavljao nije niti upola onakvim kakavim je prikazan tj. uopće ne djeluje živo kao u gameplay demonstracijama. I rečeno je da zavisi o tome kako netko igra, igrač možda nikada ne sretne Quiet kroz igru što naravno nije istina, susret s njom je ključan. Ovo su samo neki primjera ima toga još.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #731 : 11. Studeni, 2018., 09:09 »
U nuclear traileru ima dio kad BB hoda kroz izgoreno bojište puno križeva ili nečega, onda padne na koljena i drekne... Tog u igri uopće nema... Uopće te mape, a kamoli scene.

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #732 : 11. Studeni, 2018., 12:08 »
U nuclear traileru ima dio kad BB hoda kroz izgoreno bojište puno križeva ili nečega, onda padne na koljena i drekne... Tog u igri uopće nema... Uopće te mape, a kamoli scene.

Ima nekih scena koje su baš bile promovirane kroz trailere i druge materijale, a nikada nisu dospjele u završni prozivod. Čak bi bilo i okej da unatoč svom izbačenom sadržaju igra i dalje ima priču kakvu nam je Kojima obećao. Ali ništa od toga. Ali eto sada je Konami najveći zločinac u gamingu, a Kojima se provukao zahvaljujući  masi mindless "fanova" kojima je MGSV prva igra pa ne znaju šta je ova igra trebala i morala biti.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #733 : 11. Studeni, 2018., 16:25 »
Meni je MGS V prva igra u serijalu te mi se priča jako svidjela, ako je toliko loša baš me zanima kakve su priče prethodnih igara  :D :D
Jedino mi se to ponavljanje misija nije svidjelo, te činjenica da u chapteru 2 ima možda 5-6 novih misija, koje su lako mogle biti ubačene u chapter 1 kao neki epilozi, pošto je većina tih msiija vezana za pravi kraj igre, te je iz nepoznatih razloga izrezana epizoda 51 te čitav chapter 3, pitam se zašto,
Zamislite chapter 2 koji je na razini prvoga te pri tom još chapter 3, to bi tek bilo remek-djelo

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #734 : 12. Studeni, 2018., 07:20 »
Ako MGSPP ima lošu priču, onda ne kužim šta je sa ljudima.

Šta, Ubisoft slaže bolje priče u svoje jednogodišnje nasilno izdavanje AC serijala?
Od AC serijala do kraja sam jedino odigrao Black Flag, i iskreno priča je bila retardiranija nego u MGS, toliko da sam više uživao u gameplayu, a priču nisam niti pratio što se događa poslje sredine.

MGS PP ima dobru priču, i donekle treba poznavati prethodni serijal da se shvati tko je tko, tko tu koga itd, ali šta nije ta cijela priča još od početka MGS-a bila ideja Kojime?
Mislim lik zakomplicira, ali sve se slaže na kraju, priča je detaljno i duboko napisaoa (govorim za sve nastavke).

U PP jedino što ne štima to su u upravo te repetitivne misije poslje 30-te, to je svima ubilo volju za završetak.

Samo da su ubacili možda koju dužu misiju umjesto tih ponavljanja i eventualno otežali gameplay, tj markiranje, bila bi još bolja.

Zadnje sam ga igrao na PC-u prije par mjeseci, odigrao 5 misija ali bez ikakve pomoći markiranja itd.

E tek tu stealth dođe.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9