HCL.HR

Mirror's Edge: Catalyst

  • 83 Odgovora
  • 38470 Hitova
*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #75 : 15. Studeni, 2016., 21:19 »
ne vidim zasto bi mi otvoreni svjet smetao, samo jos vise parkoura kojeg obozavam.

Problem je u dizajnu. Previše kretanja po jednim te istim lokacijama. Sljedeći video to najbolje objašnjava; grad je podijeljen na dijelove i ima jako malo poveznica između njih; tako da kad se krećeš od misije do misije moraš stalno ići jednim putem, a koliko god volio parkour nije zanimljivo kad unaprijed znaš kakve prepreke te čekaju na tom putu.

http://youtu.be/gg0Nbfzo_00

Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #76 : 16. Studeni, 2016., 06:27 »
Totalno čru to kaj veliš wyz prečesto se ponavljaju neke rute po krovovima.

Ali to je manje primjetno kad otključaš fast travel.
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #77 : 07. Veljača, 2017., 11:44 »
Mirror's Edge: Catalyst

Iako sam igru završio krajem prošle godine dojmovi su nekako svježi pa rek ajd' da ostavim pokoji ovdje.
Nisam editirao svoj prijašnji post da malo dignem temu ukoliko netko igra trenutno ili je igrao nedavno.

Sjećam se da što sam više igrao Catalyst to sam sve manje i manje shvaćao lagani "hejt" i negativne recenzije u vezi ovog naslova.
Ovo je jedna od rijetkih igara čiji sam razvoj donekle pratio pa i pomalo nestrpljivo čekao izlazak pošto mi se ME iz 2008/2009 jako svidio.
Neke stvari su me okrznule po ramenu dok sam igrao pa sam se na trenutke i mogao priključiti negativnijim kritikama zbog ridikulozno lagane borbe ili dosadnog runner visiona koji igrača doslovno vodi za rukicu kroz igru (srećom da se ugasit, bar većinom vremena)
Možda je taj hejt zbog DENUVO zaštite pa su svi bičali što je ne mogu igrati odmah ? Možda je zbog nepotrebnih "kolektibls" pizdarija razbacanih po gradu što svjetle u zraku itd. Možda jer su fanovi previše očekivali ? A možda je Faith u šumi, zapravo ?
Iskreno meni je ispala dosta dobra igra, bar je većina dobrih elemenata iz originala ajmo reć ovdje dala dojam proširenosti.
Osobno, mislim da su kritike bile možda malo prestroge u slučaju "Katalizatora"

Kad kažem dojam proširenosti naravno prvo na pamet pada grad koji je nekakav predstavnik open world sistema i kao mjesto radnje puno opširniji nego u ME. Ima tu dosta ponavljanja istih ruta po krovovima ali uspoređujući sa vrlo linearnom jedinicom koja se da pretrčati u 4-5 sati ovo je poboljšanje. Veći i ljepši grad daje nekakav jači dojam slobode i odabira iako je grad ograničen a fast travel se otključa tek nakon rušenja tornjeva zaštitarskih firmi. Mjesta gdje se odvijaju glavne misije su također otvorenijeg tipa i pružaju nekoliko ruta iako je Faith najčešće u prevelikoj frci da ih sve istraži. Sam grad izgledom je u većini slučajeva predivan. Otmjeni apartmani, vrhunski vidikovci, visoki neboderi, sve odaje dojam da je sve to nekako na dohvat ruke (a limitirano je). Frostbite engine koji ne čini nikakvu revoluciju u pogledu grafike ipak čini da igra izgleda vrlo lijepo, a i privlačno te nekako opuštajuće. U tom segmentu definitivan dodatak je i opet odličan soundtrack i uhvatio sam se na par trenutaka kako se samo divim pogledu s nečijeg balkona ili krova. Na trenutke zna izgledati doista impresivno a moram dodati da je optimizacija odlična. Koliko god se vračao na neke krovove dizajn općenito nije ponavljajuće prirode i grad se sastoji od takozvanih kvartova iako je sve to high class business trump tower shit dizajn samo svaki na drugačiji kalup. Ima tu glamuroznih penthouseva, korporativnih ureda, velikih krovova sa pistama za helikopter, vrtovi na krovu ma ima svega.
Uglavnom krovovi bogatuna i velikih korporacija. 
Ima tu i skromnijih lokacija, poput tajnog skrovišta u kanalizaciji, dijelova igre na gradilištima itd.

Gameplay koji se zapravo svodi na klasičan parkour i trčanje je copy/paste ME i to je nešto što funkcionira dobro pa i ne treba posebno dirati no ovoga puta Faith ima nekoliko gadgeta i malen skill tree na kojem se otključavaju dodatni potezi itd. Pomalo nepotrebno jer Faith ponekad odaje dojam Nea koji se izmiče mecima (naročito uz pun Focus) ili pak ženskog Chuck Norrisa u crvenim sprintericama. Kad smo kod crvenih sprinterica ja imam nekakvu teoriju zavjere da je ova franšiza zapravo skrivena reklama za Nike al ajd nebum sad o tome  :mrgreen:

Također, ponovno se pomalo nepotrebno forsira tučnjava koja je opet lagana i posprdno neizazovna. Istina, ukoliko igrač doista ne želi borbu nego želi samo projuriti dalje (kao pravi trkač) pobjegne par krovova dalje i nitko ga ne prati pa se da izbjeć' večinu vremena ali ima dijelova gdje nema dalje ako Faith nekoga pošteno ne izlema a sami "murjaci" tj. zaštitari su prilično mutavi i lijeni. Što se tiče samog grada između same glavne štorije nabacano je tu svega. Od free trčanja, od side misija, od runners misija, od oslobađanja fast travel točaka, od hakiranja sa Plastic, od trčanja i skakanja, od dostava vrijednih predmeta unutar zadanog vremena u kojem treba jako brzo trčati. Jesam spomenuo da se može trčati ?  Al ajd ono "hakiranje"  koje Faith radi sa Plastic je zapravo kao nekakva inflitracija u urede velikih korporacija i penjanje do servera ili čega već mi se svidjelo.  Ima nekakve raznovrsnosti u tom "free roam" segmentu zbog već spomenutih kolektiblsa i solidnog broja misija i sve skupa se tu da utuć' dosta sati.

Priča je ponovno najviše fokusirana na Faith i njenu familiju. Ne želim ništa spojlat, ali prilično je sve to dobro spojeno mada je meni kraj totalni klišej i predvidljiv, negativac klasični biznis men guy, gala mentor umire na rukama heroine, zli plan o dominaciji bla bla. Ima ponekih boljih i uzbudljivijih trenutaka (trgovački centar boom) ali najviše mi se svidjelo što je Faith karakterno prikazana kao krhka osoba, sklona pogreškama i krivim odabirima, ranjivija nego u ranijem naslovu. Ostali likovi su prilično plastični i nezanimljivi, srećom njihove zaboravljive "kul" face čupa Dogen. Lik je baš ono "gangsta yakuza cool cat shit" i stvarno mi se svidio i kako je usmjerio Faith, ali i oprostio njen dug. Ostali likovi su doista zaboravljivi. Nomad će ostati u sjećanju zato jer fura ime malo jačeg lika iz malo kulnije igre i zbog ničeg drugog (def. ne zbog naočala) ona crnkinja samo zato jer je klasičan fanatik ala "ajmo dić' sve u zrak" i totalno opozitna vertikala glavnom zlikovcu, glavni zlikovac jer...zapravo nemam pojma više tko je glavni bad guy. Neki lik s puno love. Tu je i seka nešto umješana...ma dobro  :hihi: 

Sve u svemu naslov je otvoreniji, dugotrajniji i rekao bih raznovrsniji od originala skoro u svakom pogledu.
Ima sitnica koje zasmetaju, ali meni osobno nekako je baš sjeo kao naslov za opuštanje, ali i zabavu.
Ništa specijalno pamtljivo i na prvi prijelaz čak ostavlja pomalo mlak dojam jer je tada ME bio neka vrsta neviđenog pogleda na FPS igre a ovo je sada "već viđeno" no u neku ruku je kvalitetniji naslov i ima dugotrajniju vrijednost ponovnog igranja.

Ocjena: 8/10
 
Evo i poneka slikica:





















 :piva:
« Zadnja izmjena: 09. Ožujak, 2017., 03:46 malimicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #78 : 07. Veljača, 2017., 18:25 »
Odlicna recenzija.

Moram ovo pod hitno odigrat, prvi ME mi je medu najdrazim igrama ikad, tako daa.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #79 : 07. Veljača, 2017., 19:49 »
Ae, lijepo je čuti da nekome odgovara igra. Meni je odgovarala za zijevanje samo, šta je tu je.

Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #80 : 08. Veljača, 2017., 06:52 »
Upravo to, Catalyst nije za svakoga, čak i fanovima originala može biti dosadna ali imam osjećaj da su ljubitelji Faith možda previše očekivali od ovoga.
« Zadnja izmjena: 08. Veljača, 2017., 09:14 malimicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #81 : 08. Veljača, 2017., 23:07 »
Ja sam odustao od igranja nakon 20 minuta, jer mi nikako nisu pasali layouti na kontroleru. Niti jedan. ;______________(

Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #82 : 10. Veljača, 2017., 07:03 »
Ja sam odustao od igranja nakon 20 minuta, jer mi nikako nisu pasali layouti na kontroleru. Niti jedan. ;______________(

Ja sam odustao oko polovice i brzo prodao igru dok svi ne skuže o kakvom se smeću radi.

*

IvanHR

  • **
  • 225
Odg: Mirror's Edge: Catalyst
« Odgovori #83 : 26. Travanj, 2017., 13:47 »
Ja malo igram Catalyst a u igri me smeta borba koja je retardirana i čak nemam ništa protiv onih light likova ali kada dođu oni heavy likovi sa puškicama i onim šokerima ti koji su ih dodali u igru su idioti! ta njihova "borba" se svodi na udarac i onda na izbjegavanje njihovog a u među vremenu me jedan od sa puškicom dohvati a osim toga faith ima malo energije ta heavy borba je potpuno nepotrebna i glupa.
Victory loves preparation

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9