HCL.HR

Mirror's Edge

  • 134 Odgovora
  • 34195 Hitova
*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #15 : 12. Svibanj, 2008., 18:39 »
bar bi bilo orginalno nube :tired:
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #16 : 12. Svibanj, 2008., 18:54 »
Da, jer Mirrors Edge nije orginalan, nimalo  :wildboy:

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #17 : 12. Svibanj, 2008., 19:05 »
bar bi bilo orginalno nube :tired:

gle svako voli neku vrstu igre(ok ti ništa nevoliš, ti si specijalan slučaj)

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr

*

Lewka

  • ******
  • 5424
  • Lijep, interesantan
    • Kristen Miller Online :D
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #19 : 12. Svibanj, 2008., 20:02 »
prejebeno mi izgleda igra, skroz mi se zanimljivo čini, samo da ne bude ko AC pa postane dosadno nakon nekog vremena
Хрватска саjбер лига за победу!


s h u m a . o r g  :approve

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #20 : 12. Svibanj, 2008., 20:09 »
Neš sam čito da će cijelo vrijeme biti neka crvena linija na objektima na koje trebaš ići. Toliko o nelinearnosti.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #21 : 12. Svibanj, 2008., 20:17 »
Pa mislim da je čak developer isključivo rekao u intervjuu (čitao sma neš prije tjedna dana ) kako igra nece bit nelinearna nego brutalno linearna... i opet, sto je toliko lose u tome? :(

Danas svi hoće neku nelinearnost u igrama, linearne igre mogu isto biti odlične...

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #22 : 12. Svibanj, 2008., 20:20 »
Takva vrsta igra očajno traži nelinearnost. Svi su srali oblivionu za one crvene strijelice. Ista stvar.

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #23 : 12. Svibanj, 2008., 20:23 »
Koje crvene strelice u oblivionu?  :wildboy:
Ja ih nisam vidio.  :wildboy:

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #24 : 12. Svibanj, 2008., 20:24 »
Onaj kurac koji ti pokazuje gdje trebaš ići.Ko kompas ti dođe. Mene je iritiralo.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #25 : 12. Svibanj, 2008., 20:30 »
Takva vrsta igra očajno traži nelinearnost. Svi su srali oblivionu za one crvene strijelice. Ista stvar.

Pa i nije baš ista stvar, daleko od toga zapravo, različiti žanrovi umnogo,.. Mirrors Edge je očito akcija kojoj nelinearnost može i škoditi da budemo iskreni...

Ovako kad znaš kamo moraš ić, stvar je u tome da budeš dovoljno spretan da iskoristiš ono malo linearnog prostora oko sebe da tamo dođeš što spretnije i prije... u tome je bit igre u suštini, ne u istraživanju što boljeg puta da dođeš nekamo jelte...

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #26 : 12. Svibanj, 2008., 20:37 »
Ako bude opcija za isljučiti,onda može.

Ali ako bude kao u oblivionu-ne može.

volim lutati i sam pronalaziti puteve i tako se više guštam nego kad ti netko nacrta liniju.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #27 : 12. Svibanj, 2008., 20:39 »
Ne kužiš. nemaš ovdje šta istraživat, naglasak je na brzom, spretnom i atraktivnom prolaženju levela, ne traženju skrivenih putova il neznam šta...

Re: Mirror's Edge
« Odgovori #28 : 12. Svibanj, 2008., 20:41 »
Svejedno. Repetitio est mater studiorum.  \:D/

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Mirror's Edge
« Odgovori #29 : 12. Svibanj, 2008., 20:43 »
naglasak je na brzom, spretnom i atraktivnom prolaženju levela

pozerska igra
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9