HCL.HR

NBA 2K17

  • 75 Odgovora
  • 33780 Hitova
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #30 : 21. Rujan, 2016., 01:12 »
sto se mene tice meni je ova NBA 2K17 jako dobra, i ima dosta noviteta u onosu na 16ku, grafika je ekstra, samo sto sam primjetio malo je brza u odnosu na 16ku
inace igram na PC-u

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #31 : 24. Rujan, 2016., 22:59 »
Super je igra,po prvi put sam pcoeo igrati my team mod,serveri su dobri,nalazenaj protivnika brza,gameplay je malo brzi od prosle godien i malo se teze naviknuti
Jedini je minus optimizacija koja je mogla bolja biti ali se nadam da ce ju popraviti u nadolazecim patchevima

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #32 : 26. Rujan, 2016., 17:00 »
Prešao sam The prelude (dosadni addon s Mycareer modom). Izgleda mi igra kao 16-ica, samo je dodana mogućnost šuta s desnom gljivom (mislim da to nije bilo prije).

Uzet ću punu igru kad pojeftini vjerojatno.

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #33 : 26. Rujan, 2016., 18:26 »
s gljivom se može šutirat ima već 3-4 godine, a kaj se tiče karijere kasnije je samo bolja

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #34 : 26. Rujan, 2016., 21:06 »
Bolja u smislu cinematica ili gameplaya (ne znam što može biti drugačije)?

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #35 : 27. Rujan, 2016., 09:34 »
cinematica..

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #36 : 27. Rujan, 2016., 10:18 »
Aha, pa da. Fora mi je što su to dodali u igru, sada i Fifa nova ima story mode.

*

Armin44

  • ***
  • 886
  • I'll be one tough act to follow...
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #37 : 27. Rujan, 2016., 12:18 »
Igra radi na fluidnih 60 fps-a sve dok ne dođe cut scena ili jednostavno kad se kamera fokusira na igrača gdje se izgubi totalno,imao sam taj problem i na 16-ci te im je trebalo dugo vremena da to srede,shit...

Odg: NBA 2K17
« Odgovori #38 : 27. Rujan, 2016., 14:10 »
Promenjeno je dosta toga,primetio sam da se dosta trica daje pod faulom
Zadnje tri godine u igru nijednu tricu nisa uspeo tako pogoditi
takode sam video da su vece mogucnosti da das kos pod faulom
sa druge strane lose mi je sto nisu sredili onaj problem sa help defencom,kada suigrac iz nicega ostavlja samog protivnickog igraca i dolazi u pomoc

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #39 : 27. Rujan, 2016., 14:51 »
Promenjeno je dosta toga,primetio sam da se dosta trica daje pod faulom
Zadnje tri godine u igru nijednu tricu nisa uspeo tako pogoditi
takode sam video da su vece mogucnosti da das kos pod faulom
sa druge strane lose mi je sto nisu sredili onaj problem sa help defencom,kada suigrac iz nicega ostavlja samog protivnickog igraca i dolazi u pomoc

Tvoj post uopće nema smisla kada postoje slideri.
Znači reguliraš sve pomoću njih, da bude nečeg više ili manje...

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #40 : 05. Listopad, 2016., 14:10 »
UTAH JAZZ - SEASON 1 | HALL OF FAME DIFF; 8 MIN Q; CUSTOM SLIDERS


Cilj je dovesti ekipu Utah Jazza ponovno u NBA finale te napraviti korak dalje i osvojiti NBA prsten, nešto što nije pošlo za rukom ni Karl Maloneu, John Stocktonu i Jeff Hornacek kada su Jazzeri bili na vrhuncu moći...

ROSTER 2016/2017

PG | Kemba Walker, Deron Williams, Sheldon Mack
SG | Alec Burks, Sean Kilpatrick
SF | Paul George, Joe Johnson
PF | Boris Diaw, Mirza Teletović, Drew Godden III
CF | Rudy Gobert, Festus Ezeli, Chris Andersen

I novi David Blatt...



Na početku sezone doveo sam Kembu Walkera i Daria Šarića za kojeg jednostavno nije bilo mjesta pored Diawa i Teletovića.
Daria sam poslao natrag u 76-erse, jer mu nemogu obećat minutažu koju zaslužuje i zahtjeva.
Rotacija Diawa i Teletovića, puno će biti korisnija s obzirom na ostatak rostera.



Exuma sam poslao u New Yorke, Favorsa u Buckse, George Hilla u Dallas.
S Indianom, sam napravio veliki postao trade Haywarda i rookia Jaylen Brown za Paul Georga.
Kao trade na početku s Hornetsima, za Walkera sam dao Hooda.











Odigrao sam već pola sezone utakmica, ali zbog recenzije nisam stigao nikakav izvještaj pisat.
Sezonu sam otvorio pobjedom protiv Trail Blazersa 112:101, da bi me već u sljedećem kolu iznenadio poraz od "klinaca" iz Los Angeles Lakersa.
Četvrtu i šestu utakmicu sezone gubim protiv Spursa, a onda slijedi veliki streak od čak 13 pobjeda zaredom.



Pogađate tko mi je stao na put? Naravno - Golden State Warriorsi, koje je bilo nemoguće čuvat!
Unatoč kombiniranih 58 koševa Kembe Walkera i Paul Georgea i njihovih zajedničkih 12 trica, nisam se mogao nositi sa brutalnom šuterskom večeri GSW-a.
Curry 43 koša uz 9 trica, Durant 30 te Thompson 19 koševa; zajedno ukupno 15 trica.



Nakon toga, slijedi ponovni niz, koji me gurnuo u glavnog contendera za naslov - 17 pobjeda zaredom i taj niz upravo još traje...
U nastavku pogledajte zadnje sekunde uzvratnog i osvetničkog meča sa GSW-a, u kojem uopće nisam računao da će taj igrač riješit pitanje pobjednika.
Ponovno ova igra radi ono najbolje - očekujte neočekivano! Ništa drugo nego - "Where the amazing happens"...

NBA 2K17 | GSW - UTAH JAZZ | Last Seconds in 4Q - YouTube




*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #41 : 05. Listopad, 2016., 17:52 »
Protiv Orlanda odigrao sam možda i najbolju utakmicu s Paul Georgom.
Njegov carrer high sa 50 koševa, ali uz to i pobjedu s 43 koša razlike, nikako nisam mogao biti sretan.
Razlog leži u ozljedi Kembe Walkera, koji je odšepao s parketa i ravno u bolnicu.





I tako se Kemba Walker pridružio Boris Diawu, koji je već mjesec dana van stroja.
Za Kembu oporavak će trajat također dva mjeseca, koliko je i Diaw bio stradao. Na sreću, dosada nisam imao osim te dvije ozljede.
Sljedeće dvije utakmice kao i ovu s Orlandom, Paul George kao da je s drugog planeta.



Slijedi matchup između trenutno prvih u istočnoj i zapadnoj konferenciji...





Indiana koliko je izgubila s Georgom, tolko jest i dobila u Haywardu koji je u životnoj formi, kao i u Brownu.
Za Jaylen Browna govore kako je budući NBA MVP lige, zasada za 29 minuta, postiže 11 koševa, uz 8 skokova u Indiani.
Uspoređuje ga se s Kobe Brayantom i Vince Carterom. Zasigurno budućnost Pacersa...
Uostalom vidi se to po half time reportu...


*

Armin44

  • ***
  • 886
  • I'll be one tough act to follow...
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #42 : 05. Listopad, 2016., 20:34 »

Mislio sam pričekati recenziju pa da ostavim neki svoj kratak dojam ali s obzirom da još nije tu napisat ću u par rečenica ono malo što sam od igre vidio do sada.
Rekao bih po prvi put u osam godina igranja ovog serijala da sam više razočaran nego zadovoljan onim što sam probao,prije svega što je toliko stvari reciklirano iz prošle godine a ono što nije učinjeno je sporije,kompliciranije barem sa mog pogleda na to.
Rekao bih da je igra dosta spora i pri tom ne mislim na gameplay tj samu košarku već sve ono sa strane što je čini;pristup samoj taktici prije svega je bespotrebno složeniji nego li prošle godine kao i sama preglednost u tim menijima.

Možda nekome sitnica ali kada želite promijeniti nešto u igri vaše ekipe potrošit će te pola napada za to,a da ne govorim o izmjenama gdje sad ne možemo dok smo u igri ni vidjeti energiju igrača već moram pauzirati igru da bi vidio koga moram poslati na klupu  :wildboy:
Svaki put kad bih zvao time-out gledao bih ko tele u kvantnu fiziku,sve dok nisam našao tutorijal na youtube-u nisam znao kako odraditi izmjenu dok on traje.
I dalje imam problema sa perfomansama u igri,doduše ni blizu kakvih je bilo prošle godine ali i u tom segmentu su opet zakazali.
I prošle godine mi je trebalo neko vrijeme da se naviknem pa sam na kraju prekucao 500+ sati na igru ali mislim da ću ove godine igru gledati sa klupe.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #43 : 05. Listopad, 2016., 22:03 »
Pa meni u toku igre je nikad bolji i jednostavniji.
Stamina igrača izražena je u bojama, doslovce nikad nije trebalo manje sekundi da izabereš napad, promjenu igrača ili akciju.
Neznam, dal se ili ne snalaziš dobro u ovoj promjeni ili šta...

Po meni fenomenalno...
Ovo stavi u ini. fajl u Dokumentima...

WIDTH = 1920
HEIGHT = 1080
REFRESHRATE = 72.0
BUFFERCOUNT = 1
VSYNC = 1
DYNAMIC_VSYNC = 0
LETTERBOX = 0
UI_ASPECT = 1
CURSOR_IDLE_TIME = 5
WINDOWMODE = 0
WINDOW_X = -2147483648
WINDOW_Y = -2147483648
MSAA = 4
MSAAQUALITY = 0
SSAA = 0
REFLECTIONS = 1
MONITOR = 0
MAXANISOTROPY = 16
ALLOW_BLURRY_UI = 0
TEXTURELOD = 0
PLAYERLOD = 0
MEDIAPEOPLELOD = 1
CROWDLOD = 1
SHADERLOD = 1
EFFECTLOD = 0
COLOR_CORRECTION = 1
DEPTH_OF_FIELD = 0
SSAO = 1
ENHANCEDAA = 1
BLOOM = 1
MOTION_BLUR = 0
VOLUMETRIC_EFFECTS = 1
ALLOW_COMPUTE_SHADERS = 1
VIBRATION = 0.0
ABOVE_NORMAL_PRIORITY = 1
D3D_INTERNAL_THREADING_OPTIMIZATIONS = 1
FAST_TEXTURE_FORMAT_CONVERSION = 1
DYNAMIC_ENVIRONMENT_MAP = 1
JIT_SHADER_CREATE = 0

Meni je diglo performanse na 60+

*

Armin44

  • ***
  • 886
  • I'll be one tough act to follow...
Odg: NBA 2K17
« Odgovori #44 : 06. Listopad, 2016., 18:34 »
Ne znam šta da ti kažem nisu mi sjele promjene,a treba i reći da godinama već igram možda mi treba malo odmora :)
Probat ću ovo,samo meni je najveći problem kod timeouta ili prekida tad mi fps se sjebe skroz.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9