HCL.HR

PES 2017

  • 465 Odgovora
  • 149697 Hitova
Odg: PES 2017
« Odgovori #195 : 27. Rujan, 2016., 14:50 »
takoder trebas paziti na support range,compactness i defensive line
i svaki trener ima opciju koliko ce igraca biti u napadu a koliko u odbrani
mozda jednostavno iams nekog bunkerica trenera koji ima numbers in attack few i jednostavno nemas kome dodati

*

bhlazio

  • ***
  • 774
  • Forza Lazio
Odg: PES 2017
« Odgovori #196 : 27. Rujan, 2016., 15:11 »
Uh, zvuči komplicirano. Meni je team spirit 88, trenera nisam ni gledao kakav je. Ok, baš ću provjeriti kada upalim.

Ja sam tek početnik u PESU, ali u Online Division nemam takvih problema, znam često pobijediti utakmicu. U my club se jednostavno ne mogu sastati s loptom, a kad ju i imam suigrači doslovno bježe od mene, a neki kao da nisu ni došli na utakmicu.  :fpalm:

U myClub moraš voditi računa o milion malih stvari, zato i jeste toliko zanimljiv. Od izbora managera, levela igrača, taktike, pozicija ... na sve se mora obratiti pažnja da bi se igralo uspješno.

Ja igram drugačije od kolege Hrv4tin4. Sačekam odgovarajućeg managera sa formacijom 4:3:3 i drugog sa 4:2:2 da imam za promjenu u igri ako ne ide, sada čekam Kloppa. U međuvremenu "bildam" igrače do lvl. 37 minimalno i igram samo vs com, sim i challenge cupove i polahko sklapam 2 tima, prošle godine sam napravio 3, a taj treći sam koristio samo za lvl 3. i još jedan tim za farmanja GP-ova. Nakon što imam zadovoljavajući tim počinjem igrati online i onda polahko dodajem nove igrače. Taj metod mi je na PES 2016 donio najbolji plasman na myClub ranking listi, jer sam u jednom trenutku bio na 33. mjestu.
« Zadnja izmjena: 27. Rujan, 2016., 15:25 bhlazio »

Odg: PES 2017
« Odgovori #197 : 27. Rujan, 2016., 16:22 »
Dobro sad ste me malo utješili. Ja od tih milion sitnica nisam pazio skoro na ništa, samo sam plug and play :D

Možda onda i nisam tolika njubina koliko loš taktičar :)

Odg: PES 2017
« Odgovori #198 : 27. Rujan, 2016., 17:19 »
Dakle?


*