HCL.HR

Prey 2

  • 12 Odgovora
  • 4120 Hitova
*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Prey 2
« : 15. Siječanj, 2012., 10:03 »


Nastavak odlične pucačine iz 2006. godine najavljen je (po drugi put) na E3-u 2011 za PC, PS3 i X360. Iako će se pojaviti u igri,
glavni lik ovaj put neće biti Tommy. Igrat ćemo kao Killian Samuels, jedan od putnika aviona kojeg u jedinici možemo vidjeti kako se sruši na sferu.
Za razliku od originala, Prey 2 će biti open-world igra.

Prey 2: E3 2011 Official Trailer
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

sajo

  • **
  • 417
Odg: Prey 2
« Odgovori #1 : 16. Siječanj, 2012., 18:17 »
Igrao originial, nažalost ne do kraja, nije me uspio tako dugo zadržati. A od nastavka očekujem puno, trailer mi je uz NeverDeadov najbolji sa ovogodišnjeg E3-a, trebao bi biti megahit, muzika u pozadini savršena
if life suddenly just got a bit harder, you most likely just leveled up

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Prey 2
« Odgovori #2 : 23. Ožujak, 2012., 22:13 »
Navodno da će igra biti otkazana. Nadam se da nije istina, baš sam se nabrijao na ovo nakon jedinice.

[IZVOR]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Prey 2
« Odgovori #3 : 23. Ožujak, 2012., 23:48 »
Neeeee :(

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Prey 2
« Odgovori #4 : 24. Ožujak, 2012., 01:32 »
hahahhahah fala bogu pa je Betesededaadada a ne 3D realms inace bi Prey 2 docekali dobre 2030, naravno engine bi bio id tech 5.

Malo ozbiljnosti, atmosfera kaze Rage ali Interface kaze Deus Ex bl00 style :D

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Prey 2
« Odgovori #5 : 19. Travanj, 2012., 17:14 »
Igra ipak nije otkazana, ali je zbog nezadovoljstva Bethesde razvojnim procesom odgođena i najvjerojatnije neće izaći ove godine.

"The delay is due to the fact that game development has not progressed satisfactorily this past year, and the game does not currently meet our quality standards"


[IZVOR]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

Odg: Prey 2
« Odgovori #6 : 19. Travanj, 2012., 17:42 »
I tako će stajati par godina, dok se neki zaposlenik ne sjeti igre

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Prey 2
« Odgovori #7 : 16. Kolovoz, 2013., 09:18 »


Konačno malo dobrih vijesti. Prey 2 je definitivno u razvoju, u rukama je Arkane Austin studija koji je zaslužan za Dishonored DLC sadržaje.
Navodno da je cijeli projekt započet od strane originalnog developera igre - Human Head Studiosa odbačen te Arkane Austin igru rade "od nule".

Arkaneov Raphael Colantonio u jednom e-mailu spominje kako će igra biti spiritualni nasljednik System Shocka 2.

[Gamerant]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Prey 2
« Odgovori #8 : 16. Kolovoz, 2013., 14:26 »
:ave:

Odlična vijest.

:ementaler:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Prey 2
« Odgovori #9 : 16. Kolovoz, 2013., 14:56 »
volio sam original dosta. veselim se.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Prey 2
« Odgovori #10 : 16. Kolovoz, 2013., 14:58 »
Al vjerovatno neće nikakve poveznice imat sa originalom, osim naslova. :(

Odg: Prey 2
« Odgovori #11 : 16. Kolovoz, 2013., 15:05 »
volio sam original dosta. veselim se.

Ae, original je bio neočekivano svjež.
Iako, ne želim ga opet igrati, prilično sam siguran da bi mi sad bio drljav. :hiha:

Al ae, ovo vjerojatno neće biti ni slično. I prije nego što su sad krenuli ispočetka, bili su oni neki dev videi u kojima se pričalo o igri. I gameplay prikazi, kolko se sjećam?
Izgledalo je skroz nepovezano, nez. Al izgledalo je dobro.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Prey 2
« Odgovori #12 : 19. Kolovoz, 2013., 00:56 »
Ja original nisam nikad do kraja ni završio, ali sjećam se da je rulala igra jako.
Što se tiče "propalog" projekta, slična stvar se desila i sa Splinter Cell: Convitionom. Nakon promašenog koncepta okrenuli su se radom na igri od nule.
Dobro ovdje problem nije bio promašen koncept, ali to može biti samo dobra vijest.

Očekuju se daljne informacije.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9