HCL.HR

Remember Me

  • 123 Odgovora
  • 29516 Hitova
Odg: Remember Me
« Odgovori #105 : 10. Lipanj, 2013., 00:39 »
:hihi: Ali Čole ja tebe nikad nisam mrzio
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Remember Me
« Odgovori #106 : 10. Lipanj, 2013., 10:07 »
Aj molim vas, kanite se Dead Spacea i uspoređivanja tog fantastičnog serijala s ovom igrom.

jarče bože :ave::hihi:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Remember Me
« Odgovori #107 : 10. Lipanj, 2013., 10:41 »
Dragsteru :wildboy: :hihi: :piva:

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Remember Me
« Odgovori #108 : 13. Lipanj, 2013., 19:34 »

Odg: Remember Me
« Odgovori #109 : 13. Lipanj, 2013., 20:14 »
Igram igru vec tjedan dana i nikako da zavrsim, svaki dan po sat-dva. Jednostavno me ne drzi pred ekranom duze od toga no sve u svemu igrivo. Ono sto me smeta (jedna od stvari) je neko random ubacivanje neprijatelja. Znaci nalazimo se u strogo cuvanom zatvoru u koji skoro nitko ne moze uci niti izaci, namucimo se da dodemo tamo a kada ono docekaju nas Leaperi?! Mislim kako su oni tamo dospjeli, zasto cuvari nisu poslani da ih se rijese? Jednostavno nema smisla. :hiha2:

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Remember Me
« Odgovori #110 : 13. Lipanj, 2013., 20:20 »
Leaperi koji su tamo "uzgajani"....

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Remember Me
« Odgovori #111 : 13. Lipanj, 2013., 20:20 »
Igram igru vec tjedan dana i nikako da zavrsim, svaki dan po sat-dva. Jednostavno me ne drzi pred ekranom duze od toga no sve u svemu igrivo. Ono sto me smeta (jedna od stvari) je neko random ubacivanje neprijatelja. Znaci nalazimo se u strogo cuvanom zatvoru u koji skoro nitko ne moze uci niti izaci, namucimo se da dodemo tamo a kada ono docekaju nas Leaperi?! Mislim kako su oni tamo dospjeli, zasto cuvari nisu poslani da ih se rijese? Jednostavno nema smisla. :hiha2:
Pa dospjeli su tamo zato što ih se skuplja za vojsku. Međutim kada si provalio u zatvor i otvorio sve normalno da si i njih pustio.

Odg: Remember Me
« Odgovori #112 : 13. Lipanj, 2013., 21:23 »
To bi bilo jedno od mogucih objasnjenja ali stvar je u tome da su Leaperi svim tim podrucjima prosli prije tebe i vec se nalaze u njima, a usli su iza tebe. Ali to je samo jedan primjer, kroz cijelu igru se ti Leaperi nalaze na mjestima gdje ih nebi ocekivao i bas imam osjecaj da su tamo samo da se imas s kime boriti a da ne budu cijelo vrijeme oni vojnici.

Ma sitnica ali sam imao potrebu da kazem jer mi je bas upala u oci :mrgreen:

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Remember Me
« Odgovori #113 : 13. Lipanj, 2013., 22:01 »
To bi bilo jedno od mogucih objasnjenja

Nije jedno od mogućih nego je tako rečeno u igri.

Odg: Remember Me
« Odgovori #114 : 14. Lipanj, 2013., 20:24 »
Presao igru danas. Necu puno pisati, samo nekoliko stvari.

Sveukupni dojam je dosta dobar iako mislim da je igra malo iznad prosjeka. Ima po meni tu puno neiskoristenog potencijala. Npr. gledas kroz prozor, u daljini vidis prekrasni futuristicki grad (pomalo nalik onima iz Mass Effecta) a igra je totalno zatvorenog tipa i nema niti malo mjesta istrazivanju. Steta posto je dizajn svijeta vrlo lijep i bilo bi lijepo malo "prozujati" po njemu.

Borba je izvedena dosta dobro iako i tu ima puno mjesta za poboljsanja. Ideja kustomizacijskih kombo-a je odlicna no nakon nekog vremena borba postane dosadna i repetitivna.

Igri jednostavno fali ono nesto. Nikada me nije uspjela zadrzati pred monitorom vise od nekih dva sata u komadu. Jako mi je zao sto nije open world ili barem podijeljena po lokacijama koje su malo otvorenije. U screenshotovima ispod cete vidjeti zasto :D











Odg: Remember Me
« Odgovori #115 : 19. Lipanj, 2013., 11:30 »
Dobar ovaj zadnji skrin maxim, jel to zadnja epizoda ?
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Remember Me
« Odgovori #116 : 19. Lipanj, 2013., 17:25 »
Dobar ovaj zadnji skrin maxim, jel to zadnja epizoda ?

Da :D

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Remember Me
« Odgovori #117 : 19. Lipanj, 2013., 21:43 »
Nakon početnog sata u igri, mogu se složiti da je problem u kameri prilikom kretanja. Općenito kretanje je loše napravljeno i borba je mogla biti fluidnija.
Prvi utisci, dalje nastavljam pa javim konkretnije dojmove ili svukupne ako završim prije toga igru.

Odg: Remember Me
« Odgovori #118 : 19. Lipanj, 2013., 23:56 »
Meni je kamera bila čist ok, jedan ili dva puta je ono malo podivljala al to se dogodi u skoro svakom TPS naslovu.
Kretanje mi je u smislu hodanja napravljeno zakon i kao Lara u zadnjem tomb raideru, Nilin okreće glavu gdje kakti gledaš.
Kad trči malo izgleda kaotično, može zapet i općenito nekako prerobotasto trči i prebrza je animacija trčanja.

Al dosta mi je borba fluidna, brza, ko neki hack and slash al je hack and punch šta ja znam :wildboy: uglavnom Čole ne znam koliko fluidnija bi trebala bit ? Kak to misliš "fluidnija" ? Ti trza ili šta ?
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Remember Me
« Odgovori #119 : 20. Lipanj, 2013., 01:27 »
Misli fluidnija s preciznijom izvedbom.  Čovjek ima GTX680, mislim da mu ne trza.

Puno stvari ulazi u fluidnost borbe. Recimo, Remember me ima jedan veliki problem kada slažeš kombo - moraš konstantno dodgati jer te stalno nešto gađa ili napada i onda ako ne klikneš u točno određenu sekundu kada igra to nalaže (užasno neresponzivno i neprecizno btw.) kombo ti se gubi i nisi apsolutno ništa napravio. I da, kamera je definitivno najgori neprijatelj ove igre. Pogotovo u borbi kada bude ili preblizu ili pod nekim čudnim kutovima. 

S druge strane imaš oduzimanje fluidnosti u obliku stanki. Tipa udarac => stanka => udarac => stanka  - kada u to uvrstiš još one super napade za koje usporavaš vrijeme za jedno 300% i nerijetko promašivanje neprijatelja iako ciljaš u njihovom smjeru, dobiješ tzv. Clunky Combat. Možda je realnije da se Nilin oporavi 0.5 sekundi kada udari, ali to je potpuno nepotrebno. Bilo bi pametnije da imaš tih 0.5 sec kada dodgas nesto, a ne da moraš ko manijak pritiskati tipku i failati iako si realno trebao nastaviti kombo. Prije svega riječ  je o arkadnoj borbi, a osim toga Remember me combat sistem je prejednostavan za takve pauze. Retardirano mi je to kako je izvedba komboa spora ko smrt a neprijatelji pucaju i udaraju sto na sat. :hiha:  Stanke samo funkcioniraju kada igra ima kompleksan kombo sistem u kojemu moraš pamtiti milijun napada i kombinacija, recimo ovo je dobar primjer:

DmC Devil May Cry 5 Dante Combos Gameplay - HD

Fluidno je do trenutka kada trebaš chainati nešto, imaš tih 0.5 sec da iskoristiš drugi set napada koje Dante posjeduje. Ovdje funkcionira totalno, olakšava i ima smisla zato što je borba zapravo kompleksna za razliku od Remember me gdje imaš Šaku, Nogu i to je to :hiha:. Kad su već ciljali na jednostavnost, trebali su napraviti combat puno dinamičnijim s puno više neprijatelja.
« Zadnja izmjena: 20. Lipanj, 2013., 01:41 Shazaam »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9