HCL.HR

Remember Me

  • 123 Odgovora
  • 29413 Hitova
Odg: Remember Me
« Odgovori #120 : 20. Lipanj, 2013., 22:46 »
kaj ja znam igram na hard i jes da je teško složit kombo i treba bit ful brz i precizan al tako mi se svidja. jer igrao sam milju igara u kojima su komboi nesto prelagano. naravno ne dmc serijal that shit can be hard too.

ponavljam se al kamera meni osobno je čist okej. zapravo ni u jednoj šori u Remember Me, kamera nije bila neki problem.
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Remember Me
« Odgovori #121 : 25. Lipanj, 2013., 00:31 »
Ovaj fajt na epizodi 7 je brutalno težak, uvijek poginem da drugom Zorn bossu. :wildboy:

EDIT1:
Uspio.

:approve
« Zadnja izmjena: 25. Lipanj, 2013., 00:38 Cole »

Odg: Remember Me
« Odgovori #122 : 25. Lipanj, 2013., 09:03 »

EDIT1:
Uspio.


Hahaha sedam minuta kasnije :thumbs:

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Remember Me
« Odgovori #123 : 26. Lipanj, 2013., 09:13 »
Završio igru i vrlo sam ugodno iznenađen. Nakon prvih sat vremena provedenih u igri, nisam bio baš nešto oduševljen, ali odmah poslije toga sve je počelo sjedat na svoje mjesto. Čitajući Freddyevu recenziju slažem se sa dosta toga, ali i sa dosta stvari se nemogu poistovjetiti. Prvo da kažem da nisam imao nikakvih problema sa responzivnim kontrolama (X360 kontroler) i da sam se vrlo brzo prebacio sa miša i tipkovnice na kontroler te tako dobio puno ugodnije i prirodnije iskustvo. Isto tako nisam imao nikakvih problema sa kamerom ili neprijateljima koji stoje. Sad da li je do bugova ili čudnih jogurt verzija neznam, ali ja te greške nisam osjetio. Neo-Paris i njegova atmosfera izgledaju nevjerovatno dobro. Grafička prezentacija ujedno je i najveća vrlina ove igre te briljira u svakom segmentu. Od predivno osmišljenih interijera i eksterijera, do brige za detalje. Na maksimalnim postavkama izgleda iznadprosječno dobro. Glazbena podloga nimalo ne zaostaje za vizualima i tako cijelokupna prezentacija ide u prilog fantastičnoj atmosferi koja bi bila još bolja da igra ne pati od manjka istraživanja tog predivnog svijeta.

Debitantski potpis Dontnod Entertainmenta u ovoj igri osjeti se na svakom kutku ove igre, da bi dobili nešto sviježe, nešto drugačije i pritom mislim da je cijeli koncept bio dosta riskantan, ali i uspiješan. Gameplay mehanika je prirodna, zanimljiva i zabavna od početka do kraja, nikako ne nemislim da je zbrkana i kaotična. Komboi su intuitivni i atraktivni te pružaju dašak osobnog stila. Borba je fluidna, brza i izazovna. U prilog idu zanimljivi neprijatelji i dosta velik broj klasa istih. Boss borbe su za svaku pohvalu i vrlo su dobro osmišljeni (podsjećaju dosta na one iz Arkham Aslyuma), iako mi se ne sviđa što se dva ista bossa ponavljaju unutar par epizoda. Iako je gameplay mehanika što se tiče borbe na visini, to isto nemogu reć za Nilino platformersko skakutanje i pravocrtno trčanje. Ponavljam cijela igra je jako linearna tako da vrhunski dizajn pomalo gubi svoj smisao, jer igra ima strogo kretanje kroz levele bez da vam dopusti da malo istražite lijepote Neo-Parisa. To je ujedno i najveća mana ove igre koja uspijeva biti drugačija od konkurencije pruživši sjajne vizuale, atmosferu i dobru priču. Kretanje našeg lika ide iz krajnosti u krajnost, pa tako dok hodate to izgleda lijepo i prirodno, no već kada Nilin potrči i počne izvodit platformerske akrobacije to izgleda dosta neuvjerljivo i nekako neorganski.

Priča je sjajno ukomponirana u igrinu atmosferu i u onom trenutku kada shvatite da je fabula priče zapravo dosta osobna, priča dobiva pravu željenu formu. Dosta sam bio skeptičan oko glavnog lika, mislivši da joj nije posvećeno dovoljno detalja, ali tokom igranja sve sjeda na svoje mjesto. Za razliku od nekih, nisam imao problema sa Nilinim glasom, koji zapravo dosta podsjeća na Larin iz ovogodišnjeg Tomb Raidera. Rula malo njezin dialog i misli dok čekamo na novu epizodu. Dosta sam se emotivno povezao na Nilinom putu tokom igre i oduševio me njen odnos sa još jednim dobro okarakteriziranim likom - Edgeom. Nažalost ostali likovi nisu na toj razini i teško da će nekome ostati u sjećanju. Sama ideja i izvedba manipuliranjem memorijama je briljantna i ostavlja dosta prostora za nastavak za kojeg priželjkujem da se pojavi, jer je igra nudi dosta zabave sa nekim sjajnim gameplay elementima i predivnom vizualnom prezentacijom.



8.3

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9