HCL.HR

Splinter Cell: Blacklist

  • 236 Odgovora
  • 61825 Hitova
*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #105 : 14. Kolovoz, 2013., 17:26 »
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

PavleC

  • *
  • 136
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #106 : 14. Kolovoz, 2013., 18:15 »
Igra za sad dobija dosta dobre ocene, ign 9.2 , gameinformer 9.


*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #108 : 14. Kolovoz, 2013., 18:23 »
Očekivano.
No ja ću teško preboljeti odlazak Ironsidea. :(
The greatest teacher, failure is.

*

PavleC

  • *
  • 136
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #109 : 14. Kolovoz, 2013., 19:35 »
Ign je convictionu dao 9.3 :fpalm:

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #110 : 14. Kolovoz, 2013., 21:26 »
:fpalm: na tvoj post. Conviction rula.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

PavleC

  • *
  • 136
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #111 : 14. Kolovoz, 2013., 22:42 »
Ja sam se odavno pomirio sa cinjenicom da Blacklist nece biti hard core stealth igra, vec igra koja je miks sunjanja i akcije.
Conviction ne rula ni u kom smislu, grafika srednje klase, dizajn nivoa isto, prica solidna, akcija solidna, sve u svemu igra visoke srednje klase.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #112 : 15. Kolovoz, 2013., 01:03 »
Visoka srednja klasa, hm novi termin.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #113 : 15. Kolovoz, 2013., 08:31 »
Ja sam se odavno pomirio sa cinjenicom da Blacklist nece biti hard core stealth igra, vec igra koja je miks sunjanja i akcije.
Blacklist će ti biti hard core stealth igra ako je budeš igrao tako, ako je budeš igrao akcijski onda će ti biti akcijska igra. IGN je to fino napisao: "This multi-prong approach to level design is makes Blacklist both a phenomenal stealth game and a smooth action one", a na igraču je da iskristi ovu slobodu izbora i odigra kako želi. Drugo je kada igra potpuno zanemari svoje korijenove i ode u nekom drugom pravcu (Resident evil) ali kada igra ostavi sve po čemu je poznata i samo doda novu alternativu (u ovom slučaju akcijsku komponentu) koju možeš ali ne moraš koristiti onda ja nemam ništa protiv toga, čak veoma poštujem jer ti ovo daje veliku replay value. Ovu ću igru definitivno preći 2x: prvi put će mi biti cilj preći čitavu igru a da nikoga ne ubijem (ghost), a drugi prelazak ću iskoristiti da istražujem različite načine eliminacije tj. ponovo sve stealth ali ovaj put lethal (panther). Onaj treći (akcijski) pristup me uopšte ne zanima jer takvih igara ima na izvoz, ali nekog će zanimati pa će Blacklist preći možda 3x i svaki put će mu biti potpuno novo iskustvo e u tome je ta velika vrijednost Blacklista.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #114 : 15. Kolovoz, 2013., 09:59 »
Blacklist će ti biti hard core stealth igra ako je budeš igrao tako, ako je budeš igrao akcijski onda će ti biti akcijska igra.

U teoriji da, ali u praksi...Evo što kaže Edge:

Citat:
For the stealth-insistent, Blacklist is the most punitive game in Splinter Cell’s history. There are too many targets to evade and too little space in which to do it. Blacklist’s level design defies improvisation and ingenuity, and its checkpoint system denies creativity. It’s possible to fail and be returned to a checkpoint in a location you never visited – high on a catwalk rather than in the downstairs vent you used on your first attempt, perhaps – or be dropped several minutes before the encounter that made you hit pause/restart, or the wrong side of a temporarily unskippable cutscene, or standing a few feet from a terrorist who will see Fisher if you don’t immediately drop him.

Čekam još Zoranovo mišljenje.
The greatest teacher, failure is.

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #115 : 15. Kolovoz, 2013., 10:13 »
Blacklist će ti biti hard core stealth igra ako je budeš igrao tako, ako je budeš igrao akcijski onda će ti biti akcijska igra.

Teoretski nemam ništa protiv implementiranja alternativnog akcijskog pristupa, pogotovo ako oba (stealth/akcija) gameplay elementa dobe jednak tretman. U praksi se to često pokaže kao promašaj ako nema smislene uzročno-posljedične veze između njih, koja bi trebala imati utjecaj na gameplay. Glavni krivac za to je u ovom slučaju automatska regeneracija zdravlja. Nemam se volje ponavljati pa evo citat iz The last of us teme:

Da su slijedili trendove i implementirali automatsku regeneraciju zdravlja, apsolutno sve bi se urušilo pod teretom tako glupe odluke, pogotovo survival elementi i taktiziranje. Zbog takvih banalnih stvari su uništeni mnogi serijali i upravo zbog toga stealth gubi svrhu i postaje tek kozmetički dodatak. Developeri danas slobodu izbora shvaćaju previše doslovno i tu se zamagljuje granica između beneficija i posljedica različitih pristupa, kao i potreba za prilagodbom u određenim situacijama koje pred igrača stavljaju izazov. Drago mi je da to ovdje nije slučaj i upravo zbog toga je po pitanju stealtha i taktičkog pristupa bolje iskustvo od modernog Splinter Cella, iako to nije primarna svrha igre niti su izravni konkurenti.

Ne znači da igra zbog toga ne može biti zabavna, ali je smiješno govoriti o HC iskustvu kad je na kraju sve iluzija zbog prilagodbe širokim masama. Co-op i Spies vs mercs me najviše zanimaju, a SP me strah i pokrenuti ako su zadržali kriminalno loš AI iz Covictiona i level dizajn gdje improvizacija ne dolazi do izražaja i bazira se na naivnom prebacivanju od covera do covera.

Edit:
Citat:
For the stealth-insistent, Blacklist is the most punitive game in Splinter Cell’s history. There are too many targets to evade and too little space in which to do it. Blacklist’s level design defies improvisation and ingenuity, and its checkpoint system denies creativity.

Već tu vidiš da je s dizajnerske strane fokus ipak bio na akciji i Mark and Execute budalaštini.
Morali su levele natrpati s 10 puta više protivnika tak da Rambo nastrojeni igrači imaju kaj streljati, a u isto vrijeme marketing stručnjaci uvjere igrače koji preferiraju stealth da je zbog toga iskustvo jednako toliko puta imerzivnije i intenzivnije :bonk:
« Zadnja izmjena: 15. Kolovoz, 2013., 10:56 Thergothon »

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #116 : 15. Kolovoz, 2013., 13:09 »
Ja sam razmišljao o kupovini, al ono, osim što nema Ironsidea, igra je koliko vidim i dalje akcijski shooter.
Kao i u slučaju Convictiona, nije nužno loše, al takvih naslova ima danas ko pljeve + nema veze s pojmom "Splinter Cell".
Vjerojatno čekam neki sale da barem prođem co-op.
The greatest teacher, failure is.

*

trulex

  • **
  • 169
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #117 : 17. Kolovoz, 2013., 01:06 »
Evo ja igram na PS3. Ign kaže da je najbolji splinter cell poslje chaos theory. Ja se nebih složio, puno mi je bolji double agent bio od ovog i prošlog.
Kad sam na pocetku vidio 2 lika kako šetaju uopće nisam prepoznao Fishera, sve do ovaj drugi nije pomenuo njegovo ime. I stvarno je steta sto nije Michael Ironside. I opet su stavili onaj automatizam sa označavanjem neprijatelja i jednim potezom ih sve smakneš, ali dobro ako se kome nesviđa nemora ni koristiti. Ponovno su vratili grab human ali samo kad ga smaknete. Neznam više šta reć, nisam baš zadovoljan, čekati cu na pc-u pa da barem sa dx11 čarima odigram.

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #118 : 18. Kolovoz, 2013., 15:14 »
Odigrao nekih sat vremena i zadovoljan sam. Upravo kako su najavljivali, Conviction GP mehanika i razne fore is starijih igara kao skrivanje tijela i još neke druge. Za sada mi je jedina mana izostanak Ironsidea. Znam da svi već mjesecima bitchaju oko toga, al stvarno se osjeti u igri. Dobro kaže trulex, nikada ne bih Fishera prepoznao da nisu spomenuli da je to on.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #119 : 18. Kolovoz, 2013., 23:31 »
Da li igra jednako nagrađuje ghost i assault?

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9